Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

no malo napredka

danes sem kontakte na akomulatorju spucal da so se svetili, zvezu sem nazaj, efekta ni bilo

potem sem pogledal še varovalko in sem ugotovil da je skurjena in sem jo zamenjal z rezervno, ki je še delala

kontakt se je potem obnašal normalno (posvetili obe lučki, slišal se je premik ventila), v drug poskus z zaugom vžgalo in lepo normalno delalo, edinole ko sem hotel speljati je vse krepalo, skurilo je še zamenjano varovalko.

potem sem našel tudi izvor šumenja (zraven se bolj sliši kot prasketanje)- to je tista reč pod blatnikom ki je pritrjena na rušt ob rezervoarčku hladilne tekočine, vanjo pa vodijo 4 žice

če sem snel dol je šumenje nehalo, a nisem mogel probati ker mi je zmanjkalo varovalk

čemu je tisto sploh namenjeno?

pa v akomulatorju je v vseh celicah tekočine najmanj pol centimetra nad zgornjo dovoljeno mejo (nekaterim nivojem celo ne manjka več dosti do ohišja)

akomulator tudi puša če ga nagneš za 90 stopinj. ne iz pokrovčkov ampak iz hišja (na spoju plastik)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no malo napredka

danes sem kontakte na akomulatorju spucal da so se svetili, zvezu sem nazaj, efekta ni bilo

potem sem pogledal še varovalko in sem ugotovil da je skurjena in sem jo zamenjal z rezervno, ki je še delala

kontakt se je potem obnašal normalno (posvetili obe lučki, slišal se je premik ventila), v drug poskus z zaugom vžgalo in lepo normalno delalo, edinole ko sem hotel speljati je vse krepalo, skurilo je še zamenjano varovalko.

potem sem našel tudi izvor šumenja (zraven se bolj sliši kot prasketanje)- to je tista reč pod blatnikom ki je pritrjena na rušt ob rezervoarčku hladilne tekočine, vanjo pa vodijo 4 žice

če sem snel dol je šumenje nehalo, a nisem mogel probati ker mi je zmanjkalo varovalk

čemu je tisto sploh namenjeno?

pa v akomulatorju je v vseh celicah tekočine najmanj pol centimetra nad zgornjo dovoljeno mejo (nekaterim nivojem celo ne manjka več dosti do ohišja)

akomulator tudi puša če ga nagneš za 90 stopinj. ne iz pokrovčkov ampak iz hišja (na spoju plastik)

glede tistih 4 žic tako na pamet rečem da gre za stikalo, ki ti ugasne motor če imaš spuščeno stojalo za motor in se hočeš peljat, ampak ne me preveč za besedo držat, preveri kam grejo žice, pa poročaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede tistih 4 žic tako na pamet rečem da gre za stikalo, ki ti ugasne motor če imaš spuščeno stojalo za motor in se hočeš peljat, ampak ne me preveč za besedo držat, preveri kam grejo žice, pa poročaj

Izklop vžiga ne potrebuje posebnega releja (kar tisto je). Verjetno je tisto rele za smernike. Izklopi ga, če spremeni kaj.

Akomulator pomojem lahko izločimo kot vir težav, ven pa morda teče čez oddušnik, ker akomulator mora "dihati" (moja DT ima cevko, ki pelje proti tlom). Pazi pa da ti tekočina iz akomulatorja ne kaplja po čemerkoli, ker je to kislina in potem začno stvari čudežno rjaveti :)

Popravljeno . Popravil Johny Batina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je za akomulatorjem ena cevka ki vodi nekam dol, sam je visoka do nekje polovice akomulatorja, pa pod kompletom orodja je neka gobica spodaj

če sem tisti rele odstranil so žmigavci delali izjemno hitro (lepše bi rekel da svetijo ves čas in občasno ugasnejo), ali pa pod štantgasom sploh niso

pa kje tisti rele dobiti (predvidevam da je pokvarjen) in koliko približno stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je za akomulatorjem ena cevka ki vodi nekam dol, sam je visoka do nekje polovice akomulatorja, pa pod kompletom orodja je neka gobica spodaj

če sem tisti rele odstranil so žmigavci delali izjemno hitro (lepše bi rekel da svetijo ves čas in občasno ugasnejo), ali pa pod štantgasom sploh niso

pa kje tisti rele dobiti (predvidevam da je pokvarjen) in koliko približno stane

Velike možnosti imaš, da ga dobiš za par evrov, v trgovini z avtodeli, pomembno pa je kaj piše na njem - kakšen je.

Pa motor z odklopljenim relejem kaj bolje vleče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali morda kdo ve min in max toleranco med cilindrom in batom za DT125 93' - puša v cilindru, Yamahin bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem, ker take varovalke nisem nikjer dobil (v nobeni štacuni v rangu 30km je niso meli) sem dobil blok za avtomobilske varovalke in ga monteral gor

sm probal isto z 10 ampersko varovalko brez releja (kable sem prej skprbno zadelal z izolir trakom da se nebi kaka zemlja not nabila) sam rezultat je bil isti- ugasnjen motor je delal vredu, lučki sta svetili, vetil se je premkaknu, vžgeš pa zabremzaš pa luči pocrkajo z motorjem vred :headbang:

Popravljeno . Popravil KuC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ven iz motorja gredo 3 cevke. Kaj gre iz tiste črne, ki vodi nekam pod balanco?

Opazil sem, da ven večkrat kaj priteče (tudi danes naprimer, ko motor že 4 dni stoji na miru), vendar tekočina nima nobenega posebnega vonja. Zgleda kot voda. Kondenz?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje iz motorja?

@Batina

pri tomosih velja da je maximalen luft cilindra takrat ko je reža batnega obročka večja od enega mm (priporočam nekaj desetink manj)

minimalna (za tomose seveda) pa je okoli 4 stotink mm (bat mora biti 4 stotinke manjši jasno)

upam da ti je kaj pomagalo, čeprav je za tomose

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo jaz sem rešil moj problem

kaj je bilo?

ej kaj kej pripomore za boljši zvok motorja, razen auspuha..

športni filter, in odstranjen rorček iz air boxa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

peshy boy ta tvoj auspuh ni nevem kaj ne...pa pu sm ga mogu sprement da sm ga sploh gor dubu...kje pa je airbox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

peshy boy ta tvoj auspuh ni nevem kaj ne...pa pu sm ga mogu sprement da sm ga sploh gor dubu...kje pa je airbox

pri meni je bila razlika v galsu 100% veliko bolš! probi še avspu od znotraj spraznt pa ventil naštelat, + to da še airbox spedenaš oz ti priporočam da ti to en majstr naredi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am kok mislš spraznt da bo dau volno vn al kako...pa mau me jebe pr kolenih pa me zanima če bi blu dobr daz gor kake zategavke da jih zategnem, če tam slučajnu uhaja tut kej vn...pa kdaj si ti nazadnje volno menju??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am kok mislš spraznt da bo dau volno vn al kako...pa mau me jebe pr kolenih pa me zanima če bi blu dobr daz gor kake zategavke da jih zategnem, če tam slučajnu uhaja tut kej vn...pa kdaj si ti nazadnje volno menju??

ne ne, spraznt sm mislu un ta originalen dela izpuha ki gre od cilindra pa do lonca, tm notr so piščali...tisti kolenčki so dobr narjen, lahko jih pa zalotaš, volna je pa stara mislm da ene 1000km, tko da se ni nič za bati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je bilo?

pred zadnjo lučjo, ko je kos rušta čez blatnik, v njem je pa narejen utor za 3 kable zadnje luči. No, 2 kabla sta bila izven utora in sta ju rušt in blatnik orenk skupaj tiščala in se je stvar s časom prekurila in dajala stik

20 cm izolir traka, blok za avtomobilske varovalke (teh okroglih nisem nikjer dobu, avtomobilske se pa dobi magari v mesnici :naughty: ) pa par skurjenih varovalk je rešlo problem :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred zadnjo lučjo, ko je kos rušta čez blatnik, v njem je pa narejen utor za 3 kable zadnje luči. No, 2 kabla sta bila izven utora in sta ju rušt in blatnik orenk skupaj tiščala in se je stvar s časom prekurila in dajala stik

20 cm izolir traka, blok za avtomobilske varovalke (teh okroglih nisem nikjer dobu, avtomobilske se pa dobi magari v mesnici :naughty: ) pa par skurjenih varovalk je rešlo problem :yea1:

MaxGuyver, najbolš, najcenej, najhitrej.

Glede tolerance pa zakon, moj ima glih 4 stotinke "lufta".

Serviser pa je rekel, da se bat menja ko ima več kot 8 stotink zračnosti. Tako da je kar v redu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če bi se dalu dat na motor lonc od kroske gor. K ma en moj frend tok narjenu pr kawasakiju kmx 125, sm je meu on ful srečo da so se lukne direkt prlegale. Pa me zdej zanima vaše mnenje pa če ma kdo že kej izkušenj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma sploh še kdo z foruma DTjko X varjante. ker zadne cajte sam še enduraši pišete?

kok majo pa kej tele DT125X porabo, če je vse original 15KM? tm okol 6-8l?

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!