cation Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 ne ne, z odklopljenim akumulatorjem ti motor ne bo deloval pravilno
KuC Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 ne mislil sem za ta čas ko ga pregledujem.
cation Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 aja, eh to ne, akumulator te ne bo "poživel" ;)
KuC Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 no malo napredka danes sem kontakte na akomulatorju spucal da so se svetili, zvezu sem nazaj, efekta ni bilo potem sem pogledal še varovalko in sem ugotovil da je skurjena in sem jo zamenjal z rezervno, ki je še delala kontakt se je potem obnašal normalno (posvetili obe lučki, slišal se je premik ventila), v drug poskus z zaugom vžgalo in lepo normalno delalo, edinole ko sem hotel speljati je vse krepalo, skurilo je še zamenjano varovalko. potem sem našel tudi izvor šumenja (zraven se bolj sliši kot prasketanje)- to je tista reč pod blatnikom ki je pritrjena na rušt ob rezervoarčku hladilne tekočine, vanjo pa vodijo 4 žice če sem snel dol je šumenje nehalo, a nisem mogel probati ker mi je zmanjkalo varovalk čemu je tisto sploh namenjeno? pa v akomulatorju je v vseh celicah tekočine najmanj pol centimetra nad zgornjo dovoljeno mejo (nekaterim nivojem celo ne manjka več dosti do ohišja) akomulator tudi puša če ga nagneš za 90 stopinj. ne iz pokrovčkov ampak iz hišja (na spoju plastik)
cation Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 no malo napredka danes sem kontakte na akomulatorju spucal da so se svetili, zvezu sem nazaj, efekta ni bilo potem sem pogledal še varovalko in sem ugotovil da je skurjena in sem jo zamenjal z rezervno, ki je še delala kontakt se je potem obnašal normalno (posvetili obe lučki, slišal se je premik ventila), v drug poskus z zaugom vžgalo in lepo normalno delalo, edinole ko sem hotel speljati je vse krepalo, skurilo je še zamenjano varovalko. potem sem našel tudi izvor šumenja (zraven se bolj sliši kot prasketanje)- to je tista reč pod blatnikom ki je pritrjena na rušt ob rezervoarčku hladilne tekočine, vanjo pa vodijo 4 žice če sem snel dol je šumenje nehalo, a nisem mogel probati ker mi je zmanjkalo varovalk čemu je tisto sploh namenjeno? pa v akomulatorju je v vseh celicah tekočine najmanj pol centimetra nad zgornjo dovoljeno mejo (nekaterim nivojem celo ne manjka več dosti do ohišja) akomulator tudi puša če ga nagneš za 90 stopinj. ne iz pokrovčkov ampak iz hišja (na spoju plastik) glede tistih 4 žic tako na pamet rečem da gre za stikalo, ki ti ugasne motor če imaš spuščeno stojalo za motor in se hočeš peljat, ampak ne me preveč za besedo držat, preveri kam grejo žice, pa poročaj
Johny Batina Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 (popravljeno) glede tistih 4 žic tako na pamet rečem da gre za stikalo, ki ti ugasne motor če imaš spuščeno stojalo za motor in se hočeš peljat, ampak ne me preveč za besedo držat, preveri kam grejo žice, pa poročaj Izklop vžiga ne potrebuje posebnega releja (kar tisto je). Verjetno je tisto rele za smernike. Izklopi ga, če spremeni kaj. Akomulator pomojem lahko izločimo kot vir težav, ven pa morda teče čez oddušnik, ker akomulator mora "dihati" (moja DT ima cevko, ki pelje proti tlom). Pazi pa da ti tekočina iz akomulatorja ne kaplja po čemerkoli, ker je to kislina in potem začno stvari čudežno rjaveti :) Popravljeno Julij 17, 2007. Popravil Johny Batina
KuC Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 saj je za akomulatorjem ena cevka ki vodi nekam dol, sam je visoka do nekje polovice akomulatorja, pa pod kompletom orodja je neka gobica spodaj če sem tisti rele odstranil so žmigavci delali izjemno hitro (lepše bi rekel da svetijo ves čas in občasno ugasnejo), ali pa pod štantgasom sploh niso pa kje tisti rele dobiti (predvidevam da je pokvarjen) in koliko približno stane
Johny Batina Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 saj je za akomulatorjem ena cevka ki vodi nekam dol, sam je visoka do nekje polovice akomulatorja, pa pod kompletom orodja je neka gobica spodaj če sem tisti rele odstranil so žmigavci delali izjemno hitro (lepše bi rekel da svetijo ves čas in občasno ugasnejo), ali pa pod štantgasom sploh niso pa kje tisti rele dobiti (predvidevam da je pokvarjen) in koliko približno stane Velike možnosti imaš, da ga dobiš za par evrov, v trgovini z avtodeli, pomembno pa je kaj piše na njem - kakšen je. Pa motor z odklopljenim relejem kaj bolje vleče?
Johny Batina Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 Ali morda kdo ve min in max toleranco med cilindrom in batom za DT125 93' - puša v cilindru, Yamahin bat.
KuC Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 (popravljeno) ahem, ker take varovalke nisem nikjer dobil (v nobeni štacuni v rangu 30km je niso meli) sem dobil blok za avtomobilske varovalke in ga monteral gor sm probal isto z 10 ampersko varovalko brez releja (kable sem prej skprbno zadelal z izolir trakom da se nebi kaka zemlja not nabila) sam rezultat je bil isti- ugasnjen motor je delal vredu, lučki sta svetili, vetil se je premkaknu, vžgeš pa zabremzaš pa luči pocrkajo z motorjem vred :headbang: Popravljeno Julij 19, 2007. Popravil KuC
Evil Penguin Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 Ven iz motorja gredo 3 cevke. Kaj gre iz tiste črne, ki vodi nekam pod balanco? Opazil sem, da ven večkrat kaj priteče (tudi danes naprimer, ko motor že 4 dni stoji na miru), vendar tekočina nima nobenega posebnega vonja. Zgleda kot voda. Kondenz?
KuC Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 kje iz motorja? @Batina pri tomosih velja da je maximalen luft cilindra takrat ko je reža batnega obročka večja od enega mm (priporočam nekaj desetink manj) minimalna (za tomose seveda) pa je okoli 4 stotink mm (bat mora biti 4 stotinke manjši jasno) upam da ti je kaj pomagalo, čeprav je za tomose
Drejo Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 ej kaj kej pripomore za boljši zvok motorja, razen auspuha..
_ales_ Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 evo jaz sem rešil moj problem kaj je bilo? ej kaj kej pripomore za boljši zvok motorja, razen auspuha.. športni filter, in odstranjen rorček iz air boxa
Drejo Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 peshy boy ta tvoj auspuh ni nevem kaj ne...pa pu sm ga mogu sprement da sm ga sploh gor dubu...kje pa je airbox
_ales_ Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 peshy boy ta tvoj auspuh ni nevem kaj ne...pa pu sm ga mogu sprement da sm ga sploh gor dubu...kje pa je airbox pri meni je bila razlika v galsu 100% veliko bolš! probi še avspu od znotraj spraznt pa ventil naštelat, + to da še airbox spedenaš oz ti priporočam da ti to en majstr naredi...
Drejo Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 am kok mislš spraznt da bo dau volno vn al kako...pa mau me jebe pr kolenih pa me zanima če bi blu dobr daz gor kake zategavke da jih zategnem, če tam slučajnu uhaja tut kej vn...pa kdaj si ti nazadnje volno menju??
_ales_ Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 am kok mislš spraznt da bo dau volno vn al kako...pa mau me jebe pr kolenih pa me zanima če bi blu dobr daz gor kake zategavke da jih zategnem, če tam slučajnu uhaja tut kej vn...pa kdaj si ti nazadnje volno menju?? ne ne, spraznt sm mislu un ta originalen dela izpuha ki gre od cilindra pa do lonca, tm notr so piščali...tisti kolenčki so dobr narjen, lahko jih pa zalotaš, volna je pa stara mislm da ene 1000km, tko da se ni nič za bati...
KuC Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 kaj je bilo? pred zadnjo lučjo, ko je kos rušta čez blatnik, v njem je pa narejen utor za 3 kable zadnje luči. No, 2 kabla sta bila izven utora in sta ju rušt in blatnik orenk skupaj tiščala in se je stvar s časom prekurila in dajala stik 20 cm izolir traka, blok za avtomobilske varovalke (teh okroglih nisem nikjer dobu, avtomobilske se pa dobi magari v mesnici :naughty: ) pa par skurjenih varovalk je rešlo problem :yea1:
Johny Batina Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 pred zadnjo lučjo, ko je kos rušta čez blatnik, v njem je pa narejen utor za 3 kable zadnje luči. No, 2 kabla sta bila izven utora in sta ju rušt in blatnik orenk skupaj tiščala in se je stvar s časom prekurila in dajala stik 20 cm izolir traka, blok za avtomobilske varovalke (teh okroglih nisem nikjer dobu, avtomobilske se pa dobi magari v mesnici :naughty: ) pa par skurjenih varovalk je rešlo problem :yea1: MaxGuyver, najbolš, najcenej, najhitrej. Glede tolerance pa zakon, moj ima glih 4 stotinke "lufta". Serviser pa je rekel, da se bat menja ko ima več kot 8 stotink zračnosti. Tako da je kar v redu :D
Drejo Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 Zanima me če bi se dalu dat na motor lonc od kroske gor. K ma en moj frend tok narjenu pr kawasakiju kmx 125, sm je meu on ful srečo da so se lukne direkt prlegale. Pa me zdej zanima vaše mnenje pa če ma kdo že kej izkušenj?
KuC Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 mal boš mogu predelovat, kej porezat, prekrivt, pošvasat... sprobaj
Drejo Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 ma sej vem ja...amm kaj mislš da bi blo najbolš dat od kere kroske gor...85 kubov al kaj mislš?
sava Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 a ma sploh še kdo z foruma DTjko X varjante. ker zadne cajte sam še enduraši pišete? kok majo pa kej tele DT125X porabo, če je vse original 15KM? tm okol 6-8l? hvala lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se