Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

no so se ful razhudli ko sm novo temo odpru pa bom prosu nej jo zbrišejo. ma bom pa tle vprašu... uglawnem kšni predlogi glede yamahe dt...lepotni pač. če ma kdo fejst porihtan nosilc za tablco pa kšne druge šmekarije ki ne bi dale preveč teže motorju. in še to sm hotu vprašat pač. avspuh nej bi dal motorju nek protipritisk ki nej bi dal motorju več moči. kje se ustvarja ta protipritisk v loncu ali v dušilcu? sprašujem zato ker moj dt nima ravno nekega močnega glasu tako da sm razmišlju če bi blo kej spremembe če bi malo volne vrgu z dušivca oz. če slučajno volna ustvarja ta protipritisk.

hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moč daje tisti debeli del (resonanca), za zvok je pa večinoma dušilec odgovoren.

Ker predvidevam, da imaš homologiran gianellijev dušilec, poberi ven nekako 50% volne. Je takoj boljši zvok.

Glede predelav pa takole: drug izpuh (kar že imaš), nato pa še elektronske blokade in nastavitev ventila. Mislim, da gre potem kar spodobno

Aja, pa če imaš končno pod 120 je nekaj narobe. Jaz imam samo izpuh menjan (ventil in elektrika v roku 14dni), pa gre 120 v en rahel klanček, nato pa ceste zmanjka (nimam pa še registriranega, da bi šel na avtocesto preverit)

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edin problem je ku morem dat jst to komu ker bom sam hitro kej narobe obrnu pa bo problem :D

ma kje je blokada na elektroniki? sej zdej gre malo pod 120, pa ne vem če je kej narobe če jst kej več pričakujem. je sicer model 2004 ker sm slišu da so meli starejši modeli blokade v avspuhu pa da si tam kr vn pobraw, kar se pa pr mojmu ni dalo tko da sm mogu menjat. in zanimivo mi je da se pač po zamenjanem avspuhu ni kej dosti spremenilo, vsaj občutek mam tak. mislim da je pridobil 3 km/h čene pa ne vem. pa malo lažji je ta auspuh čene pa nč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yep, imam. Meni se je kar dosti poznalo, in mislim, da je ventil celo prav nastavljen, ker ko pride na določene obrate se mu strga (če bi pa bil ventil nenastavljen bi pa menda ga zamorilo). Tapravi sunek je, edino potem čisto na koncu pa občutiš, da elektrika malo jebe.

Mogoče ti nimaš nastavljenega ventila in se ti zato ni poznalo, jaz sem pa že imel nastavljen ventil in se mi zato tolko pozna (eno brez drugega pa ni smiselno)

Elektronski blokadi sta 2, lahko si pogledaš na www.dt125.de. Je tudi opisano, kako se jih lahko znebiš.

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej tripod mene pa neki zanima. Ti si reku da mas giannellija. pa me zanima kje si ga kupu pa kuk dnarja si dau. Pa mogoč tut kdaj si ga kupu pa kuk cajta si čaku na njega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja jst mam kr nekej stilsko predelanga ampak vse še vedno u mejah normale tko da je motor še vedno razpoznaven(beri:nisem šel ravno v take extreme kt jerry :P )...ampak mam za to zimo kr še nekej neumnosti u planu tko da drug let bo pa zadeva taka kt sm si jo zamislu...no ja slikce sledijo enkat v prihodnosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pač jst sm z nove gorice pa sm tle pr enmu mehaniku prašu pa je meu. čene jih pa zagotovo dobiš v italiji skor u usaki trgovini od motorjev. u it so mi ga ponujal za okrog 250-300€ čene sm ga pa pr nas dobil za dokaj dostojno ceno 200€. čene pa poglej kej z druge roke. pr nas sm pa čaku okrog 14 dni. dej dejte res prosim kake slikce naložit :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stilski predlogi... moja bivsa...

pa ker je vse od nalepk,zadneluci, nosilcov, avspuha... doma narjen je vse skup stal ene 160€

post-1586-1192397717_thumb.jpg

post-1586-1192397748_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja sej motor zgleda hudo ampak tolk jst svojga ne mislm rihtat...more motor vseen ohranit svoj originalni videz po en stran...

...sicer pa če mi že original ne bi bil všeč ga sploh nebi nabavil,ne :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater meni je začel gianelli rjavet na resonanci, in to pod lakom. Zdaj bom menda enkrat v LJ na autocommerce nesu, da cenilec pogleda. Upam da mi zamenjajo, ker če se rja razširi bo spet sranje in polno dela, da porihtam stvar, kot se zagre. Sploh ker je ful težko kupit pravi lahk in potem barvat, ker z navadno barvo za železo ga ne bom barval :headbang:

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jerry, fullllllll lepa mašina. luči prednje kje si kupu. pa še to. za kolko si ga prodal? ma meni je dt-jka ful zakon ku ma zadnjo luč na blatniku in nima tiste gromozanske pod blatnikom kot večina drugih. no sej jst mam sicer model 2004 pa bom probu useeno kej porihtat. ja meni tudi tam rjavi. prow en klinc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja sej motor zgleda hudo ampak tolk jst svojga ne mislm rihtat...more motor vseen ohranit svoj originalni videz po en stran...

...sicer pa če mi že original ne bi bil všeč ga sploh nebi nabavil,ne :whistle:

a ti še kr na 125 vztrajaš?..mislm a ga boš skoz meu al kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej sm se odloču. bom čez kak mesc pa pou ku mi garancija poteče na servis pelu da mi tiste stvari (elektronsko blokado odstran, ventil naštima pa mal voune z auspuha pobere), pol ga bom pa porihto, mu bom diode gor daw, zadnji blatnik zrihtow pa še kake take neumnosti ku ne bo kaj delat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej sm se odloču. bom čez kak mesc pa pou ku mi garancija poteče na servis pelu da mi tiste stvari (elektronsko blokado odstran, ventil naštima pa mal voune z auspuha pobere), pol ga bom pa porihto, mu bom diode gor daw, zadnji blatnik zrihtow pa še kake take neumnosti ku ne bo kaj delat :)

moj predlog je da vsak cent, ki ga boste dali več za razne dodelave, predelave, vam bo čez 2 leti ali še prej močno žau! ker boste več kot sigurno vsi menjali motor za močnejšega... samo moje skromno mnenje... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne, model je 2004, čene je pa letnik 2006 december. ma ja sej kar se tiče predelave bo praktično malo dnarja pršlo-diode niso prav drage, vezava pa to pa eno stikalo ni prow dosti, en kos aluminija alpa kšne druge kovine pa tudi ni nevemkakšn strošek tko da ni hudga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej tripod zanima me kje si tu kupu giannellija da si dau sm 200€..pa kaj si kupu rablenga al nouga..pa je ta uspuh ceu al je sm dušilc al pa sm krivina..kr se mi nek pocen zdi..pa si nasplošno zadovoljen z njim? Pa maš mogoč kak posnetek zvoka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pač pr mehaniku in nouga. lej msn mi dej pa se use natančno zmenma če želiš. čene pa ne vem, sej si vidu vrjetno že gor da prowzaprow še nimam usega porihtanga oz. odblokiranga. čene sm pa ceu auspuh menju, razn sm meu pač možnost uzet karbonski dušilec pa se mi je zdelo brezveze ker je blo še nevemkolko več. mislim pa da ma useeno tudi neki manj teže kot original in sm gledu pač dyno run pred tem ko ma menjan auspuh pa po tem in je blo (enim se bo zdelo nemogoče ampak tko je pisalo) z original auspuhom okrog 19 konjew z giannellijem pa okrog 26. zdej sej pravim, ne vem še točno ker morem ventil porihtat pa na elektroniki odblokirat. za glas pa nima neki grone razlike, bom pa neki volne vn pobraw kar nej bi dalo dosti bolš glas. neki sm snemu z digitalcm pa ni to to kar slišiš u resnici ravn ker rata use skupi bol podobno šumenju, ti pa lahko useeno pošljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!