Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Mam eno uprašanje če mogoč kdo ve. A bi na dt-jko pršu od crossa auspuh 125ke..če bi pasu gor pa če bi se ujemalo na cilindru??K me zanima k mam nek u mislih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam eno uprašanje če mogoč kdo ve. A bi na dt-jko pršu od crossa auspuh 125ke..če bi pasu gor pa če bi se ujemalo na cilindru??K me zanima k mam nek u mislih

Vem ne, ampak samo sklepam tole....

Cilinder ima izpušni kanal narejen da da pač največjo moč v nekem območju obratov, katere original ali pa za ta motor delana resonanca še posebej poudari oz. da moč. Pri krosu je resonanca narejena vrjetno za druge obrate/vrjetno višje, tko da, tud če bi pasalo na cilindr, ni nujno da bi bolje delal.

Vedeti pa moreš da boš imel težave tudi pri nosilcih za auspuh pa to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem ne, ampak samo sklepam tole....

Cilinder ima izpušni kanal narejen da da pač največjo moč v nekem območju obratov, katere original ali pa za ta motor delana resonanca še posebej poudari oz. da moč. Pri krosu je resonanca narejena vrjetno za druge obrate/vrjetno višje, tko da, tud če bi pasalo na cilindr, ni nujno da bi bolje delal.

Vedeti pa moreš da boš imel težave tudi pri nosilcih za auspuh pa to...

Ja sej pomoje maš prou ja...mogoč bi se pa dal sm na original auspuhu iz krivine une dve blokadi vn uzet pa pol sm lonc od krosa dat gor...pa bi šlo bl kr ni blokad u krivini zarad lonce bi biu pa bolši zvok..je tko??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej pomoje maš prou ja...mogoč bi se pa dal sm na original auspuhu iz krivine une dve blokadi vn uzet pa pol sm lonc od krosa dat gor...pa bi šlo bl kr ni blokad u krivini zarad lonce bi biu pa bolši zvok..je tko??

Je tko ja :grim Sam če boš kupvov cross lonc, pazi da se bojo lukne ujemale, čene boš mogu vrtat na nov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resonanci auspuhi so malo bol komplicirani ko za 4t. tesko da bo pasal na vsakega. ni samo to ce pase more bit tudi ustrznen masini. pa mores vedet da so kroske malo bol napredneko dt. pa cetudi je jamaha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej folk jest res ne vem kaj nrdit s tem motorjem, ko prow nikamr ne gre pa še giannellija sm gor daw pa lih tko ne gre nikamr, pa brni k ena čebelca...sploh glasa nima, kr neki. zdej neki na veliko se mi zdi brezveze predelovat ku bom itak čez leto pa pow kej več uzew samo se mi zdi useeno bedno daš tolko dnarja za motor pa nikamr ne gre. si bi skor rajš eno krosko kupu pa da greš dvakrat na tedn namesto usak dan, ma usaj takrat uživaš ku maš neki pametnega med nogami. edin klinc je ker sm sred mesta pa mislim da policaji ne bi bli prow veseli če bi se jst vozu po cesti do prve makadamske ceste. pa še ful več stroškow je s krosom. mah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej folk jest res ne vem kaj nrdit s tem motorjem, ko prow nikamr ne gre ...

Dej mal več povej, če sam rečeš da nikamr ne gre ti ne mormo pomagat.

A si že kej gledov, recimo barvo svečke? A ti pr 3/4 gasa kej cuka? A ti kej mori? Ti mogoče z zaugom boljše dela kot brez? Maš izpušni ventil dobr nastavljen? Frgazr naštiman? Blokad 100% nimaš več? ... itd itd :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kukr je men tripod govoru je reku da ma sm giannellija gor pa da se nč kej dost ne pozna...pomoje oz. sigurn nima ventila naštelanga..drgač če pa kej cuka al pa kej podobnega bo pa kr on sam povedu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja sej pr večjih obratih pocukne, samo ne dovolj...mogoče ga malo mori pr nižjih. zdej auspuh sm menju čene druzga pa nism delu oz. mehanik je reku da je tudi frgazer neki štimu. izpušnega ventila nimam še naštimanga, sm ga mislu pa zdej pelat h mehaniku. kaj je zaug ? :) blokad pa mislim da nima giannelli, edino elektronska če je še. samo tisto pa ne vem kako se pobere dol. sej sm najdu tisto stran pa sliko kako nej bi se ampak se ne znajdem. čene me pa ful čudi ku je reku evil penguin da mu gre u rahel klanček 120 pa da zmanjka prej ceste k gasa pa da ma samo auspuh menjan. jst upam da res nima kje kakšne blokade, ma pomoje je nima. edino ne vem ker glas ma pa prow minimaln

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EVIL PENGUIN a ti si sam auspuh menju al še kej druzga (če maš ventil naštelan al pa kej podobnega). Pa zanima me ker letnik je tvoja dt-jka..pa če je tanov model ker model giannellija maš gor tanovga k je lepši al tastarga če veš kaj mislm..pa kje si ga kupu pa kuk si dau za njega...pa mal povej še kaka je razlika u pospeških pa moči pa če je zvok dost bulši??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letnik 2005. Ventil je najbrž naštelan, nisem ziher.

Mam homologiranega gianellija (nehomologiranega se pri nas očitno ne dobi) bil je pa komplet (dušilec in krivina) 264€ pri autocommercu (ki so tudi uradni zastopnik za gianelli).

Razlika v moči je opazna zelo, zvok pa tudi, sploh ko volno ven pobereš. Na maximalnih obratih se dere kot kroska.

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za hud zvok se splača tud airbox odpret, sam pol je treba še mal frgazr naštelat :worship: :worship: :worship: tist je pa pol z čist odprtmu gasam zvok res k krosla, se dere skoz auspuh pa še skoz airbox... nor zvok :worship: (no ja, na cajte se skor ne da vozt )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mhm, samo je možnost, da se poveča obraba cilindra in bata ter da ti kakšno smet not potegne

Toj res ja... eh, jest sm meu na cagivi kr najlonko namest filtra :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej evil kdu pa ti je volno vn pobral pa kdu ti je dau gor auspuh? Pa zanima me še če maš mogoč kak svoj posnetek zvoka? Pa drgač ti je žau za nakup al se je splačalu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam. Sej ni neka raketna znanost glih.

Mislim, da se splača blokade iz izpuha pobrat oz. dobit neodblokiranega. Samo potem je treba obvezno še ventil pa elektriko, ker drugač itak nima nobenga pomena

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ce ne motm prevec kuk strani nazaj..pa kaj zvok se tut zbolša??

Najlažja izboljšava zvoka je odstranitev "rilca" na airboxu...

daš dol sedež (2 vijaka pod blatnikom), na airboxu bo neka guma, ki jo na silo potegneš vn (nič se ne zlomi)...

zvok bo malo bol globok in bližje krosu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažja izboljšava zvoka je odstranitev "rilca" na airboxu...

daš dol sedež (2 vijaka pod blatnikom), na airboxu bo neka guma, ki jo na silo potegneš vn (nič se ne zlomi)...

zvok bo malo bol globok in bližje krosu...

ja vem kaj mislš ja...a se da pol ta rilc tut nazaj al ne?? kr kukr sm jst gledu je prliman..zkj pa ubistvu unu sploh služi??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam. Sej ni neka raketna znanost glih.

Mislim, da se splača blokade iz izpuha pobrat oz. dobit neodblokiranega. Samo potem je treba obvezno še ventil pa elektriko, ker drugač itak nima nobenga pomena

Am na kak način pa si dal volno vn..kr pr original auspuhu se mi zdi da jo daš lahk sm tko vn da ga režeš? Kere blokade mislš da se splača iz izpuha pobrat..iz originala al iz giannelija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Volno iz gianellija, ne originala.

Gianelli nima blokad.

Tista guma pod zicem ni zalimana in gre nazaj.

Sej sm mislu iz giannellija ja..kaj tu je guma na giannelliju al kok..pa si dau vso vouno kar jo je vn?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!