Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

aha tnx... a je kdo slučajno tle z okolice nove gorice al kje tle ku bi lahko šli kdaj kšno furo

Objavljeno
aha tnx... a je kdo slučajno tle z okolice nove gorice al kje tle ku bi lahko šli kdaj kšno furo

Kaj zdej tripod a si biu pr mehaniku al ne...sej vem da že mau težim sm me useen zanima :winkiss:

Objavljeno

ne ej sorry...sej vem da tudi jst govorim da bom šou že nevemkolko cajta :) ma vrjetno da bom šou ju3. danes pa nism meu prevoza za nazaj ku bi motor tja pelu

Objavljeno
ne ej sorry...sej vem da tudi jst govorim da bom šou že nevemkolko cajta :) ma vrjetno da bom šou ju3. danes pa nism meu prevoza za nazaj ku bi motor tja pelu

no ok dej ku bos su mi prosm sporoc

Objavljeno

Poglej na www.geiwiz.de

iz tam sem jest naročil cilinder+bat za Cagivo, tud za Yamaho DT prodajajo kite... 125 pa 170cc. Jest sem dal takrat 399€ za cilindr+bat&obročke pa to, kar paše zravn, pa ~40€ za poštnino. Čakal sem pa ene 4,5 dni. :worship:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

OK, zdej mi je pa res dopizdilo. A mi lahko kdo od vas priporoča enega mehanika, da dejansko ve, zakaj se pri DTjki gre in mi lahko elektronske blokade zrihta???

V Krškem mi pravijo da nimam pojma in da je edina blokada tista, ki blokira motor na 80km/h in se jo da ven pri 1000km.

V NM mi pravi, da če odstranim elektronsko blokado da morem nujno dizo dat drugo, ker drugače bo dobil premalo goriva.

:headbang:

Pizda meni gre motor 110 v breg, pod breg ali po ravnem. Ne me jebat, da to ni blokada. Jst bi pa rad, da mi nekdo samo to naredi, kar piše na dt125.de

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno

Da je treba kable pri cdiju drugače vezat, druga pa pri luči neke kable rezat pa na maso dajat

Objavljeno

Nekako sem mislil, da so na servisu vsaj stokrat tak motor imeli popolnoma narazen, in da bo najbolj ziher. Očitno sem se motil :)

Objavljeno

kaj pa to si razmišlajl da bi se malo poigral z prenosi? se pravi z zobniki, ker če praviš da ti pride do blokade lahko daš brez problema 2 zoba večji zobnik spredaj, če pa ne gre zaradi ohišja, pa daš zadaj manšega za enih 5 zobov..

drugače pa kolko je meni znano DTke niso motorji znani po kakšni veliki hitrosti

Objavljeno

Ne do blokade obratov, v prejšnjih brzinah se dosti bolj zvrti, samo v šesti se par kar neha, čeprav slišim tist zvok, ko nastane v auspuhu preden rukne (na gianelliju se sliši tak rezek zvok in potem ga odfuka - ravno ko pride v optimalne obrate)

Tu se sliši, kako bi rad nabiral, potem ga pa kar odseka

Objavljeno
Ne do blokade obratov, v prejšnjih brzinah se dosti bolj zvrti, samo v šesti se par kar neha, čeprav slišim tist zvok, ko nastane v auspuhu preden rukne (na gianelliju se sliši tak rezek zvok in potem ga odfuka - ravno ko pride v optimalne obrate)

Tu se sliši, kako bi rad nabiral, potem ga pa kar odseka

pa kai ti maš motor iz nemčije al kako?

Objavljeno

Ne, nimam. Samo vse dtjke so blokirane, v Nemčiji toliko bolj

Objavljeno
Ne, nimam. Samo vse dtjke so blokirane, v Nemčiji toliko bolj

kolko jaz to razumem( nisem bral celega besedila na dt125.de) je tam govora le nemškem black boxu, tega ti definitivno nimaš.. kot sam praviš se ti motor v 5 prestavi zasuče normalno v obrate, logično pa je da ga v 6 ne boš spravil do blokade. kot pa sem že rekel, da dtke niso znane po hitrosti. če hočeš da ti bo bol letelo pa se poigraj z zobniki.. najbolša rečitev pa bi bila da bi vprašal nekoga ki si prav tako lasti dt-ko in tvojo primerjal z njegovo..

kolega je imal dt-ko in njegov top speed je bil pri max 95km/h tak da mislim da tvoja z 110 že kar lepo gre.. če pa ti je to vse premalo pa raje razmišljaj o menjavi motorja..

Objavljeno

Original DT odprta leti preverjeno 140 pa še mogoče malček več (po števcu).

Objavljeno

Sigurnu so blokade notr (ne black box) kukr je tu u nemčiji...in tu je na elektriki ker sm se jst pogovarju s serviserjem pr šternu in mi je tok povedu..tko da tam sigurn vejo zkj se gre...tko da pejt kr do njega sej ni daleč od tebe :naughty:

Objavljeno

Kolk tebi leti? Js sem peljal obe DT-jke, eno SM, en Enduro.. Obe sta šle dobrih 140 po števcu (originalne, odblokirane). Zaprta pa je še šla nekje 110 če se pravilno spomnim.

Objavljeno

ej jerry a se mogoč na tvojem avtu netu tvoja tastara dt-jka prodaja? ker mislm da je bla taka tvoja če me spomin ne vara?!?

Objavljeno

Sej bom šel, upam da dela ob sobotah. Ene 200km pa je v eno stran :D

frk, pred prenovo so fantje brez težav dosegali 130km/h, dr.lunaticu je šla z gianellijem in brez blokad 140 (tako kot je nejc rekel)

Objavljeno
Sej bom šel, upam da dela ob sobotah. Ene 200km pa je v eno stran :D

frk, pred prenovo so fantje brez težav dosegali 130km/h, dr.lunaticu je šla z gianellijem in brez blokad 140 (tako kot je nejc rekel)

jaz vem samo za en primer dt-ke endura ko ga je imel prijatelj in njemu hitrosti 100km/h ni presegla po ravnini nikoli..

žal pa kai več nebi vedo povedat..

Objavljeno

frk da ne misliš ti slučajno kake malo porihtane dt 50... 125ka bi mogla it čez 120 po števcu, okrog 140 kolko imam kaj podatke... za enduro 125 gre v redu, ampak v tem rangu gre LC2 veliko bolj... o malo bolj hard rangu in EXC-ju pa da se ne menimo...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!