Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno
ej jerry a se mogoč na tvojem avtu netu tvoja tastara dt-jka prodaja? ker mislm da je bla taka tvoja če me spomin ne vara?!?

hm... bom pogledov... da vidm koko zgleda... baje je kr trpela pdkr sm jo prodav :)

Objavljeno

se prodaja ja... zadn konc je nazaj original dav ker je mojga menda odtrgov... spredna guma je sekr ista... pa baje je sam 1000km naredu? :rolleyes:

Objavljeno
se prodaja ja... zadn konc je nazaj original dav ker je mojga menda odtrgov... spredna guma je sekr ista... pa baje je sam 1000km naredu? :rolleyes:

sm a nisi meu ti nek čez 30000km k si jo prodajou zdej pa vidm da ma tle na neti ta tvoja sm 21000km??

Objavljeno

pssssst ;) z 20K sm jo prodav :whistle:

Objavljeno
pssssst ;) z 20K sm jo prodav :whistle:

hehe LOL.. :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

Klical šterna. Ta mi je reku, da je treba KOMPLET elektroniko menjat. Mislim ej, da popizdiš. :headbang: :headbang:

Objavljeno
frk da ne misliš ti slučajno kake malo porihtane dt 50... 125ka bi mogla it čez 120 po števcu, okrog 140 kolko imam kaj podatke... za enduro 125 gre v redu, ampak v tem rangu gre LC2 veliko bolj... o malo bolj hard rangu in EXC-ju pa da se ne menimo...

brez skrbi da mislim 125 dt-ja..

Objavljeno
Klical šterna. Ta mi je reku, da je treba KOMPLET elektroniko menjat. Mislim ej, da popizdiš. :headbang: :headbang:

hmmm...in je kej reku kok dnarja pride al pa kej podobnega al je reku da treba sm elektroniko menjat...pa pomoje da je sigurn še kje kaka blokada k pa u auspuhu...ter ta motor se mi zdi da so tok delali da bo svetovni rekord u največ blokadah :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

Reku je, da je treba menjat vse - CDI, magnet,...

Objavljeno (popravljeno)

nekdo je napisov da gre v tem rangu LC2 velik bolj.... zej nej mi pa se razlozi koko. masine sta popolnoma enake :whistle:

Popravljeno . Popravil Jerry_exc
Objavljeno (popravljeno)

Kaj to piše na dt125 za e-drossel? Tisti kabel je treba ločit - torej odrezat in nato zalotat gor drugega ter ga potegnit na maso?

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno

KuC kaj se kej z mojo dt-jko dogaja zj? zadnja info. je bila da je bila razbita... maš kkšne slike?

Objavljeno

drossel pomeni dušilko, blokado...

se prav, e-drossel, elektronska blokada :whistle:

(jutr nemo pišem :krneki: )

Objavljeno
Kaj to piše na dt125 za e-drossel? Tisti kabel je treba ločit - torej odrezat in nato zalotat gor drugega ter ga potegnit na maso?

mislm da e-drossel pomeni da ti odblokiraš black box-->kar je blu že govora v tej temi

Objavljeno

Ne, ni black box, samo gledam ta navodila, pa mi še ni čisto jasno.

Če kdo razume nemščino bi hudo pomagalo.

Kaj je treba kabel ogulit ali prerezat ali kaj kurca? Kaj je potreba potem na konec mu lotat drug kabel. Kak konec? Anyone?

Objavljeno

Aha, zdaj razumem. Fantje na dt125.de forumu so mi pomagali.

Dejansko je treba kazel odrezat, zalotat gor podaljšek in prišraufat na maso. Eden mi je pa dal slike, da je kar z sponko za papir povezal črno-zelen kabel z črnim (ki je masa) pa ni rabil nič rezat.

Objavljeno (popravljeno)

Jutri grem na Delta team. Če bo hotu narest bomo še fargazer fine tunalli in ventil, če pa ne jih pa kurc gleda in bom sam.

Skoraj sigurno najkasneje v nedeljo poročam novi top speed.

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno
Jutri grem na Delta team. Če bo hotu narest bomo še fargazer fine tunalli in ventil, če pa ne jih pa kurc gleda in bom sam.

Skoraj sigurno najkasneje v nedeljo poročam novi top speed.

pokazal so ti slike in ti vse trikrat razlozil in ti bos pelov unmu na delta team to delat? zakaj nebi ze kuj sam naredu... un ti bo samo zaracunov...

Objavljeno (popravljeno)

Yep, pomagali so zelo.

Šel bom, samo če bom videl, da tip nima pojma, bom kar lepo sam, ker imam vso opremo. Dejansko sem se zmenil v Delta Teamu preden sem si bil čisto na jasnem, in sem pač mislil, da oni dol kaj več vejo (kar sodeč po današnjem telefonskem pogovoru sploh ni res).

Težko je pa rečt, da so trikrat mi razložli, ker je hudo težko prevajat iz nemščine, ker vse gre le dobesedno in ne v kontekstu, poleg tega se zdi reč enostavna vendar je imo en kup stvari, ki bi lahko bile potencialno pomembne, pa hvalabogu v tem primeru niso.

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno

Kaj pa če bi švabe prosu da ti na hitr v angleščin razložijo? Al pa če bi prevajov s translate.gooogle.com?

Drgač pa, jest ti predlagam da to kr doma nrdiš :whistle:

Objavljeno

ja ja je kr prakticn nemsk znat ;)

Objavljeno

Saj so mi pomagali v angleščini.

Drugače sem probaval z google translate in z nemškimi slovarji, ampak vse preveč splošno prevede.

Objavljeno

Čemu služi tist kos plastike v airbox-u?

Objavljeno

Sem bil v Delta teamu, mi je stric zrihtal profesionalno. V živo je dost bol car kot po telefonu :)

Zdej leti dost dost bol (110 gre v peti), ampak je nekaj drugega, na kar so me tudi opozorili na servisu.

Zaradi manjka blokad in drugega auspuha bi rabil tudi drugo dizo (to je rekel mi lahko naredi enkrat spomladi in bo vzel cel set diz in probaval - ampak to je dost zamudno (vsaj 4 ure) - ena servisna ura je pa 25€) in drugačen filter za zrak, ker ga dobi premalo. Zdaj ne vem, pomagalo bi, če vzamem gumo dol iz filtra, ampak po moji logiki bo potem dobil še več zraka ergo bo lahko prej zaribal

Pravi tudi, da zdaj, ko je premala diza lahko komot bat stopi, če ga preveč šponam (za predolgo časa).

Jutri bom pogledal, kakšne barve je svečka.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!