Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

je zlo fajn narjena guma tako da samo z enmu silikonam namazes nazaj zatakneš in je... če maš želljo nazaj dat... glede več smeti v filtru pa... mislm da je tko zanemarljivo mal več smeti notr da to na pogostost čiščenja filtra ne bo vplival... ker je ta vhod ze tako skrit pod sedezam in vsem plastikam da samo prah not pride in kaksna izgublena musica. in je razlika le da naravnost not vleče in ne skoz ovinek... pr men se ni nc poznal da bi blo vec smeti... saj jest nism opazu...

Objavljeno

A nisi ti nekaj drugega potem naredu, tako da nisi imel samo luknje?

Objavljeno
A nisi ti nekaj drugega potem naredu, tako da nisi imel samo luknje?

čez sm dav gumo z manjšo lukno skos... ker mi je preveč zraka vlekl... ni blo pa nobene mrezce vmes za prah lovit alpa krkol... se vseen sama lukna. samo tok da zvoka ni dusila..

Objavljeno

mah jst bom daw samo eno najlonko čez :yea1: sicer mislim da prav dosti ne bo pomagalo ampak bo kar bo :rolleyes: pa upa kdo nrdit lih eno fotko pa gor dat da vidim kolko prostora je pustu za zrak...čene me je pa danes kr fajn presenetu motor ko sm tisto vn vrgu, ker nism vedu da zmore moja čebelica tko ajde pa nej bo pošasten zvok :P

Objavljeno

Sploh pr povnmu gasu, nekje pr polovici obratov je lep an :naughty: :naughty:

Objavljeno

Sem pogledal svečko, meni se zdi dobra.

Tu je slika, samo se en kurac vidi.

copyof2211200700.jpg

Sem pa odkril nekaj drugega, kar me skrbi, in sicer tole luknjo:

copyof2211200700.jpg

Nimam pojma kje/kako je tole nastalo. Zanima me, če zdaj direktno vleče zrak noter skozi koleno?

Koliko sem jaz gledal bi mogla bit spodaj še ena plast gume, nisem pa prepričan. Sem poizkušal tudi z palčko noter it, pa ni dalo nekih trdnih rezultatov.

Jerry, mogoče ti veš, kako je to narejeno, ko si to imel že tolkrat narazen?

Objavljeno

v kolenu ne sme bit nobene luknjice :whistle: drugače vleče vse notr..

Objavljeno

Am ja, kot je že NejcZ reku, v kolenu ne sme bit luknje. Za prvo silo bi bilo mogoče uredu, če bi samo z izolirtrakom na tesno povil okoli...

Svečka je kr uredu :OK:

Objavljeno

Ma sej to ne vem, če je res luknja.

Če prav luft not vleče bom videl, ko ga bom zalaufal in v tem primeru grem takoj na servis, če je pa samo estetska poškodba bom pa samo z nečim pokril pa bo :)

Objavljeno

to ni nč estetsko... to je kr lukna... in skos to lukno ti direkt smeti vleče v mašino... na servisu bojo varjetn tole gumo novo naročil pa ti jo zamenal. lahko jo sam popravš... vzem dol gumo jo mal z enmu šmirglam obdelej okol lukne da bo gladka brez tistih rebr in podobno poj pa samo fliko čez za zračnce flikat pa bo ko nov...

Objavljeno

aja še glede tiste plastike spodej k si jo vidu... tm notr so membrane ampak te se odpirajo k mašina not vleče tko da grejo smeti skoz

Objavljeno

Hmm, to smo danes gledal z enim, pa smo prišli do ugotovitve, da je to tko narjeno, ker ne zgleda nič scofan oz. odtrgan.

Zdej če praviš, da to ne bi smel bit tle potem pa sranje, samo danes sem naredil še okol 150km pa gre vse vredu, plus probaval sem, če se kaj čuti da not vleče in se ne (tudi pod gasom ne)

Objavljeno

aja... a sploh ni lukne skos? sm sklepov da je lukna ker tko zgleda na slik. če ni lukne ni problema... tud če bi bla varjetno kratkoročno nebi nč opazu... bi bla pa varjetn mal večja obraba mašine zarad prahu in podobnih stvari. sam se tud to varjetn neb niti opazl.

Objavljeno (popravljeno)

Ma ne morem rečt 100% da ni lukne, ampak čuti se ne, da bi kaj noter vleklo, tudi pod obrati ne.

Sigurno bom pa šel vprašat na servis

Ali pa če lahko kdo ki ima dtjko letnik 2004 ali več pogleda, če ima isto narejeno. To je na levi strani na gumijastem kolenu med fergom in cilindrom

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ej dejte mi še neki povedat...sej mogoče se je že kje prej pisalo samo nism vidu. sepravi štelanje ventila. zdej malo sm gledu na tisti nemški strani samo mam malo problemu ker nemško ne razumem pa tudi ravno nek mehanik nism da bi sam znaw kej več...tko da če bi mogoče lahko kdo kej pomagu :) pa še to...kaj se lahko u najslabšem primjru zgodi če ne pravilno nastaviš in ali je s tem obraba motorja kej večja

hvala, živjo

Objavljeno

Ne, obraba motorja ni nič večja. Samo to je, da če ne bo lepo naštiman, ti bo recimo pod nizkim lepo delal, pri visokih ga bo pa morilo, al pa ne boš nč moči mel v nizkih pa ti ga bo pri visokih fajn odprlo.

Objavljeno

2004 letniku ga ne rabiš dodatno štelat, razen če se je razštelal. Ni pa tisto, da bi ga moral okol vrtet

Objavljeno

ma ne fora je ku mi gre na žiwce ka je zajebano po zadnji pa to, pa za u hrib ka mi prepozno odpre, mislim ti kr na enkrat cukne, za u hrib ti pa če nimaš obratow začne morit ker ne nabije takoj. sej ne vem če se da kej rihtat no, ker pr temu nism še nč probavu

Objavljeno

tega da kr enkt cukne se ne boš znebu... z ventilam lahko samo delno reguliraš na kerih obratih ti bo cuknu...

Objavljeno

ne sej to itak. štekam to. mislu sm to da ti pol kasneje, pa maš za wheelie probleme ker nimaš tolko konstantnega pospeševanja. če pogledaš malo klapo na youtube recimo majo naštimane da jim že pr ful niskih obratih odpre ti ka vozijo po zadnji http://www.youtube.com/watch?v=1-hUo8lw1lU ... ok tle ne vem kako mu rata. al ma naštiman ventil res na tko nizge obrate al kej druzga.

Objavljeno

Tle itak vidiš, da si pomaga z kuplongo pa še prvo ga fejst naprej porine, da potem cukne v zrak, nato pa ga z zadno bremzo drži

Objavljeno

ma ne to že samo kako dobi tolko moči na začetku da dvigne. in kaj je to kuplonga. mislim n vem. pa še to. na elektroniki kao ni fajn odblokjrat ne? da kao jajca motor, pa da je večja možnost da prej ribne ane?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!