Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

Kuplunga je sklopka. Veš kako je, če odblokiraš, normalno da potem motor zahteva več vzdrževanja, pa servisiranja.Samo ni veliko huje kot pa pri zalbokiranem.Motor je skonstruiran tako da je odblokiran, ni mišljen da bo skozi zablokiran.

Objavljeno

to je sm tehnika... :rolleyes:

Objavljeno

hm...sm se z drejotom pogovarju pa je reku da je pol ka na elektroniki odblokjraš kr velika možnost da stvar ribne :? (mislim da je biw drejo da ne bo kej narobe če sm slučajno zgrešiw :) ) aja in pr elektroniki je treba kej menjat al se samo kable neki preklaplja tak k kaže na uni nemški strani?

Objavljeno

Lej, motor je narejen za to da je odblokiran. Temu je vse prilagojeno, tistim 25, 30konjem. Tako da, če vse prov nrdiš ne bo možnost da zariba velik večja.

Je pa res, da s tem ko je zablokiran, so deli manj obremenjeni, pa lahko recimo nrdiš kkšnih 5k km več z enim batom al pa kej podobnega.

Odblokiranje ni enako tunanje. Po tej, tvoji logiki, bi se mogle 125 2t mašine pod '98 kvart k neumne, ker jih takrat še niso blokirali(ni bilo 11kw omejitve).

LP

Objavljeno

u pol pa zakon. ne kot sm pa že reku mi je to reku en drugi, da se motor bol obrablja. edino ve mogoče kdo kdaj je drugi obvzn servis da nrdim pa bom pol odblokjru če se bo dalo. aja in ve mogoče še kdo če je tle u bližini nove gorice kak mehanik ku bi biw sposobn odblokjrat to na elektroniki? ker mi ta mehanik kjer sm motor kupu naklada da se mašine ne da odblokjrat in ne vem še kej. pa še to, če je treba kej menjat al se samo kable drugače veže?

hvala,LP

Objavljeno

za električno blokado bi blo tud dobr se bi si enga elektircarja najdu... bo prej dobr naredu kot serviser. pa mu pokaz čip in nacrt pa mu bo kuj jasn koko more bit

Objavljeno

ne... pač tist vezje k ga maš tm narisanga na načrtu na dt125.de je malenkost drgač spelan kot na zablokirani verziji. zato je treba nek sam en prehod s kablam nardit... saj tko mi je v spominu ostal k sm se se za to zanimov.

Objavljeno
pa kdaj je drugi servis?

za yamaho sicer točno nevem...ampak ponavadi se pri vseh 125kah dela na vsakih 5-6k km

torej maš drugi servis nekje med 10-12k km tisti ko ma yamaho naj točno pove :)

Objavljeno

na 6000km ma DT saj u moj knizc je pisal 3000,6000,12000,18000,24000... tist da je tapru na 3000 nism zihr... mam tko vs pominu. za ostalo naprej bo pa kr drzal :whistle:

Objavljeno

jao meni ni nč več jasno :) sepravi prvi servis je pr 1k km drugi pr 6k km ne? pa še to. jst sm daw giannellija gor, pa bi blo kej razlike pr delovanju če bi malo cew krajšu? (tisto med resonanco in dušilcem)

Objavljeno
jao meni ni nč več jasno :) sepravi prvi servis je pr 1k km drugi pr 6k km ne? pa še to. jst sm daw giannellija gor, pa bi blo kej razlike pr delovanju če bi malo cew krajšu? (tisto med resonanco in dušilcem)

ne. lahko daš dušilc takoj za resonancni del pa bo isto.

Objavljeno

No, sem nov na forumu, pa tut novopečeni voznik Yamahe DT 125. Sem že veliko bral, ampak se nekako zgubim tuki gor. Zatorej: Moja yamaha je letnik 1995, in nekje sem zaslediv da je brenčanje, ko daš kontakt, posledica elektromotorja ki odpira izpušni ventil.( popravite me če se motim), no in pri meni tega brenčanja ni, pa oprostite če preveč težim, :) ampak če kdo ve na kateri strani je napisano kako se ta ventil "odblokira" oz kako je sploh s temi blokadami, saj moja yamaha doseže komaj 8k obratov....

Pozdrav, Martin.

Objavljeno

Pozdravljen. Dobrodošel na forumu :)

Če se ti zvrti samo do 8k, ne vrjamem da je motorček zablokiran, jest bi rekel da je motorček zanič. Oz. mogoče je samo ventil fajn zabasan pa ti ga zaradi tega ne odpre.

Najbolj bi blo če bi si enkrat vzel čas pa pogledal. Odklopiš zajle iz motorčka, daš kontakt, pa pogledaš če ti ga obrne. Če ga ne, preveriš če sploh pride štrom do motorčka. Če pa motorček obrne, je pa vrjetno samo ventil zabasan.

Preveri pa če maš vse lepo povezan, da ti kje kkšna žica ne visi dol :whistle:

Objavljeno

Najlepša hvala, zej bi pa še nekaj vprašal.... ( pardon, ampak zaenkrat ta motor še spoznavam ), kje se ta elektromotor pravzaprav nahaja  ? Motor se mi, da ne bo pomote, zavrti tudi čez 8k rpm, vendar ga moram zelo navivat.. ampak čez 9k bojda ne gre...( prejšni lastnik tako pravi ) 

Hwala, Martin.

Objavljeno

Lej, pri cilindru (pri izpuhu, bi mogel imeti tak, krogec al kako nej rečem s pokrovčkom. Pa če daš tist pokrov dol, bi mogle bit notr dve zajle pa en polkrog. sam sledi tistim zajlam pa boš prišel do motorčka.

Aja, evo sliko kako zgleda:

ypvs2_iso.jpg

Objavljeno

Fingi najlepša ti hvala;). Sedaj moram samo še popravt. Poskušal bom najprej ogreti motor, mogoče je to vzrok da se motorček ne vključi takoj. Je potemtakem ta motorček tudi neka blokada, ki napol zapira ventil in se jo da odpravit iz navijanjem/odvijanem zajl ki sta priključeni na motor in tako sporstiti pot da motor lahko normalno zadiha ?

Hvala že vnaprej :)

Objavljeno

Ja lej, če hočeš popravlat je fajn da najprej veš kako to deluje.

Ta motorček prek zajl odpirapa zapira ventil, ploščico, ki poveča ali pa zamnjša premer izpušnega kanala. Ker pri nizkih obratih, če je velik premer kanala, ma motor zelo majhno moč(veliko mešanice gre v izpuh), in ga ta ventil zapre, pa je potem boljše.

Tko da, lahko bi tudi na roke obrnu ta motorček, tako da maš potem skozi odprto, samo bo pač v nizkih obratih manj vlekel.

Ti pa priporočam da motor vedno pred vožnjo ogreješ :worship:

Lp

Objavljeno

Ne ne, saj vedno ogrejem motor, ampak ko kontakt obrneš je motor mrzel... :) Mislim da zdaj razumem kako to deluje, sem tudi nekaj bral od tega drugje.Torej je najbolše da problem iz obrati poskusim odpravit s čiščenjem izpuha ? Kaj pa te "blokade" o katerih vsi govorijo, pa še zdaj ne razumem kje sploh so in kako se jih odstrani :) rad bi namreč samo dosegel moč motorja, za katero je narejen.. ne pa za katero je prirejen po zakonih.

M.

Objavljeno
Ne ne, saj vedno ogrejem motor, ampak ko kontakt obrneš je motor mrzel... :) Mislim da zdaj razumem kako to deluje, sem tudi nekaj bral od tega drugje.Torej je najbolše da problem iz obrati poskusim odpravit s čiščenjem izpuha ? Kaj pa te "blokade" o katerih vsi govorijo, pa še zdaj ne razumem kje sploh so in kako se jih odstrani :) rad bi namreč samo dosegel moč motorja, za katero je narejen.. ne pa za katero je prirejen po zakonih.

M.

Hm, motorček bi se moral obrniti v vsakem primeru, če je mrzel al pa ne. Sej pravim, moje mnenje je, da, al je šel motorček, al pa maš samo zabasan ta ventil... probej, če ga lahko na roke obrneš.

Pa, enkrat za foro ta ventil čist dvigni, ker ne vrjamem da bi mel 11kw če imaš 95 letnik motorja. Takrat še ni bilo teh zakonov... ker frgazr pa maš gor?

Objavljeno

Ja frgazor je MIKUNI 00RR, upam da sem prav napisal..

punx_et@hotmail.com  < tole je drgač moj msn, če bi se ti dal, da nebova tukaj razkladala... :)

Objavljeno

dej samo neki mi povejte...kej pr tej yamahi vi menjaste brez sklopke al se kje zjebe. ker rs ne vem eni pravijo da s neki zjebe pa ne vem...

hvala žijo

Objavljeno

a ti mar rata brez? tko da maš do konca obrate pa daš v višjo brez sklopke? mislm da sploh ne gre... tko da menjej s sklopko... to ni cross

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!