Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

Yep, če bi kdo dejansko bral navodila, noter lepo piše, da se brez sklopke ne sme šaltat

Objavljeno
Lej, pri cilindru (pri izpuhu, bi mogel imeti tak, krogec al kako nej rečem s pokrovčkom. Pa če daš tist pokrov dol, bi mogle bit notr dve zajle pa en polkrog. sam sledi tistim zajlam pa boš prišel do motorčka.

Ko stisnem gas do konca po ravnini mi po nekaj 5s komaj motor prav povleče na obratih. Motor je odprt, se da z temi šrawfi naštimati da bi motor prej potegnil, ter tudi ko ni gas čisto do konca?

Namen imam tudi zamenjat zobnik 45 - 50.

Lp

Objavljeno

ja ne, valda da menjam s sklopko...samo sm pa slišow da so nove sklopke notr pr 2004. vrjetno je bla to izmišljotina, samo če so je pa možno ker so navodila na katera mislite za model 95 al ne vem uglawnem enga starejšga. kar pa jst poznam folk več al manj menjaja brez sklopke

Objavljeno
ja ne, valda da menjam s sklopko...samo sm pa slišow da so nove sklopke notr pr 2004. vrjetno je bla to izmišljotina, samo če so je pa možno ker so navodila na katera mislite za model 95 al ne vem uglawnem enga starejšga. kar pa jst poznam folk več al manj menjaja brez sklopke

zakaj so pa pol sploh kuplungo dali gor če gre brez nje menjat. pa menda ne zato da malo motor obtežijo.

Objavljeno
zakaj so pa pol sploh kuplungo dali gor če gre brez nje menjat. pa menda ne zato da malo motor obtežijo.

zato da se da spelat :whistle:

Objavljeno

A ni tako, da tudi pri krosih se lahko samo gor šalta brez kuplunge, za dol pa rabiš tudi kuplungo?

Objavljeno

Drgač nej nebi blo nič narobe če šaltaš pol , 3, 4, 5, 6, na gor braz sklopke. Samo, men se zdi škoda motorja, da bi se tko zajebavov.

Na dol pa je, sklopka more bit... ker, če šaltaš na gor, zmanjšaš obrate pa s tem nekak mašino razbremeniš an... na dol pa lih kontra :unsure:

Objavljeno

A ni tako da pri 250 lahko menjavaš brez, pri 125 pa ne :trance_33_sleep:

Lej, pri cilindru (pri izpuhu, bi mogel imeti tak, krogec al kako nej rečem s pokrovčkom. Pa če daš tist pokrov dol, bi mogle bit notr dve zajle pa en polkrog. sam sledi tistim zajlam pa boš prišel do motorčka.

Ko stisnem gas do konca po ravnini mi po nekaj 5s komaj motor prav povleče na obratih. Motor je odprt, se da z temi šrawfi naštimati da bi motor prej potegnil, ter tudi ko ni gas čisto do konca?

Ve kdo, če imasta tista 2 šrawfa pomena tudi pri razvijanju obratov, ter kako naštelat praw?

Lp

Objavljeno
A ni tako da pri 250 lahko menjavaš brez, pri 125 pa ne :trance_33_sleep:

Ja ke si pa to slišov, sej prostornina nima veze z menjalnikom

Objavljeno
Ve kdo, če imasta tista 2 šrawfa pomena tudi pri razvijanju obratov, ter kako naštelat praw?

Lp

Em, načeloma je tko da en omejuje kok nizko se spusti, drugi pa kok visoko se dvigne. In če se višje dvigne, se tudi na višjih obratih lahko vrti.

Naštelaš pa najlaži tko da sprobavaš ;)

Objavljeno

ok spet neki nowga :) ...torej na uni nemški strani (dobro vam bo bedno ampak se bom malo poigraw, škodi itak ne, stane pa tudi ne tolko) kaže kako nej bi se tiste fore z diodami nrdile, pa ve slučajno kdo kje bi se dalo dobit modre LED diode s 7000 ali več mcd? pa še neki...ma kdo idejo kako bi se tisto cev pr giannelliju za 2004 letnik med resonanco pa dušilcem dalo skrajšat ker ful vn štrli kar mi ni prav preveč ušeč :)

hvala, žijo

Objavljeno

Pozdravljeni! Mene pa zanima, če se za DT125 dobi cilinder kit z povečano prostornino in močjo, kot se da dobiti naprimer za Aprilio ETX ali MX?

Se opravičujem, če ste o tem že debatirali, se mi ne da brati 280 strani zgodovine!

LP B

Objavljeno

Dobi se, če hočeš. Poglej na www.ebay.de ali pa www.geiwiz.de

V slovenij pa dvomim da boš to dobil

Btw, če se odločiš z geiwiza naročiti, ni noben bau bau, dobiš v roku 5ih dni od plačila - preverjeno.

Objavljeno

obstaja Athena kit 170cc :whistle: če ga boš zrihtov pa mislm da bos v slo tapru :whistle:

Objavljeno
Em, načeloma je tko da en omejuje kok nizko se spusti, drugi pa kok visoko se dvigne. In če se višje dvigne, se tudi na višjih obratih lahko vrti.

Naštelaš pa najlaži tko da sprobavaš ;)

ta lev je pri meni čist do konca, ta desn pa skor do vrha, to se pravi da imam največji razpon med visokimi pa nizkimi obrati kakor jaz razumem?

bom probal dat oba sorazmerno...

lp, tnx

Objavljeno
ta lev je pri meni čist do konca, ta desn pa skor do vrha, to se pravi da imam največji razpon med visokimi pa nizkimi obrati kakor jaz razumem?

bom probal dat oba sorazmerno...

lp, tnx

žice k sta notr se obrneta vedno isto ker se motorčk enak obrne ne glede na pozicijo ventila. če boš oba vijaka do konca odviv se pa sploh ne bo več obrnil ker bojo čice tako zategnene da motorčk ne bo več zmogu... zej koko je najbilš nastavlen... vzemte dol izpuh glejte not v cilinder in motor nej ma kontakt. najbols nej bi blo oziroma je ker sm tud sam to probavov ko na zgornem delu lukne v cilindru vidš 2-3mm roba ventila... to se laži dela če obe žice losate do konca in poj z toko vrtite poj pa lepo zategnte ne preveč da ostane tko k ste ga nstavl... to je pa vsa umetnost... in zato serviserji racunajo od 20€ gor... s tem da še točn veš kje more bit še avspuha ni treba dol vzet...

Objavljeno
Drgač nej nebi blo nič narobe če šaltaš pol , 3, 4, 5, 6, na gor braz sklopke. Samo, men se zdi škoda motorja, da bi se tko zajebavov.

Na dol pa je, sklopka more bit... ker, če šaltaš na gor, zmanjšaš obrate pa s tem nekak mašino razbremeniš an... na dol pa lih kontra :unsure:

ja ne isto je tudi če dol šaltaš...samo odvisno na kjerih obratih maš ko zbiješ prestavo, sej tudi če stisneš sklopko pa prestaviš u nižjo prestavo in maš še vedno visoke obrate ko spustiš sklopko ti lahko mašino zjebe...sigurno za motor ni dobro, vendar je isto al šaltaš gor al dol

čene pa srečno in zdravo usem in seveda čimveč motorističnih užitkov, pa čimmanj nesreč in podobnega

LP

Objavljeno

Nevem kaj vam je težko kuplungo stisnat.. kupte skutere :trance_33_sleep:

Objavljeno

ma ja no uglawnem prideš u situacije ko nimaš cajta stisnt... ma pustmo zdej stat to.

že dowgo cajta kšne fotke nism vidu gor, pa dejte kšne zanimive naložit.

ewo to je en glinokop pr nas ku sva šla s frendom malo motorje kamufljrat

post-17758-1199535340_thumb.jpg

post-17758-1199535401_thumb.jpg

Objavljeno

ok, vidim da niste prav neki radodarni s fotkami...pa spet neki druzga...no uglawnem sm malo brsku po youtube pa sm to prvleku vn http://www.youtube.com/watch?v=ZFn2TiDEQ6A...feature=related

nekje na sredini neki piše kakšne predelave nej bi mew. torej če kdo kej razume a so to bol lepotni dodatki al se da to yamaho dejansko kej predelat razn da odblokjraš? in kaj je tista stvar ka jo ma na balanci pr 1:08

žijo

Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj!

Pa sem vas našel 125 :evilgrin: .

No sam sem ponosen lastnik Yamahe DT125R letnik 2005. Kupil sem jo letos jeseni od bljižnega meščana ki sem ga poznal in je bil sam zelo zadovoljen. No motor je v Yamahini modri barvi, ima enduro gume in izpušni sistem od Arrows-a. Več besed bodo povedle slike. Imam pa eno težavo zakaj motor ne gre več kot 120km/h in že do te hitrosti moraš biti sklonjen na balanco da jo dosežeš. Sam sem opazil da mi spušča "dihtnga" na cilindro kjer se zraven priključi izpušni sistem. Ali je lahko to tako velik razlog da gre tako slabo? Sicer pospeški so solidni vendar me končna hitrost malo jezi ker vem da kolegu na KTM 125ccm ki ni predelan nič in ima končno blizu 140km/h sam preizkusil. Prosim za malo nasvetov :unsure: ?

Lep motoristični pozdrav :closedeyes:

Objavljeno
ok, vidim da niste prav neki radodarni s fotkami...pa spet neki druzga...no uglawnem sm malo brsku po youtube pa sm to prvleku vn http://www.youtube.com/watch?v=ZFn2TiDEQ6A...feature=related

nekje na sredini neki piše kakšne predelave nej bi mew. torej če kdo kej razume a so to bol lepotni dodatki al se da to yamaho dejansko kej predelat razn da odblokjraš? in kaj je tista stvar ka jo ma na balanci pr 1:08

žijo

Pomoje da je ta stvar lap timer

Objavljeno
Lep pozdrav vsem skupaj!

Pa sem vas našel 125 :evilgrin: .

No sam sem ponosen lastnik Yamahe DT125R letnik 2005. Kupil sem jo letos jeseni od bljižnega meščana ki sem ga poznal in je bil sam zelo zadovoljen. No motor je v Yamahini modri barvi, ima enduro gume in izpušni sistem od Arrows-a. Več besed bodo povedle slike. Imam pa eno težavo zakaj motor ne gre več kot 120km/h in že do te hitrosti moraš biti sklonjen na balanco da jo dosežeš. Sam sem opazil da mi spušča "dihtnga" na cilindro kjer se zraven priključi izpušni sistem. Ali je lahko to tako velik razlog da gre tako slabo? Sicer pospeški so solidni vendar me končna hitrost malo jezi ker vem da kolegu na KTM 125ccm ki ni predelan nič in ima končno blizu 140km/h sam preizkusil. Prosim za malo nasvetov :unsure: ?

Lep motoristični pozdrav :closedeyes:

tista dihtunga nima nobene veze o tvoji končni

dejstvo je da je za ta motor 120 končna hitrost :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!