Evil Penguin Objavljeno December 17, 2007 Opozori Objavljeno December 17, 2007 Yep, če bi kdo dejansko bral navodila, noter lepo piše, da se brez sklopke ne sme šaltat
zuzek Objavljeno December 17, 2007 Opozori Objavljeno December 17, 2007 Lej, pri cilindru (pri izpuhu, bi mogel imeti tak, krogec al kako nej rečem s pokrovčkom. Pa če daš tist pokrov dol, bi mogle bit notr dve zajle pa en polkrog. sam sledi tistim zajlam pa boš prišel do motorčka. Ko stisnem gas do konca po ravnini mi po nekaj 5s komaj motor prav povleče na obratih. Motor je odprt, se da z temi šrawfi naštimati da bi motor prej potegnil, ter tudi ko ni gas čisto do konca? Namen imam tudi zamenjat zobnik 45 - 50. Lp
tripod Objavljeno December 17, 2007 Opozori Objavljeno December 17, 2007 ja ne, valda da menjam s sklopko...samo sm pa slišow da so nove sklopke notr pr 2004. vrjetno je bla to izmišljotina, samo če so je pa možno ker so navodila na katera mislite za model 95 al ne vem uglawnem enga starejšga. kar pa jst poznam folk več al manj menjaja brez sklopke
nazo13 Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 ja ne, valda da menjam s sklopko...samo sm pa slišow da so nove sklopke notr pr 2004. vrjetno je bla to izmišljotina, samo če so je pa možno ker so navodila na katera mislite za model 95 al ne vem uglawnem enga starejšga. kar pa jst poznam folk več al manj menjaja brez sklopke zakaj so pa pol sploh kuplungo dali gor če gre brez nje menjat. pa menda ne zato da malo motor obtežijo.
Jerry_exc Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 zakaj so pa pol sploh kuplungo dali gor če gre brez nje menjat. pa menda ne zato da malo motor obtežijo. zato da se da spelat :whistle:
Evil Penguin Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 A ni tako, da tudi pri krosih se lahko samo gor šalta brez kuplunge, za dol pa rabiš tudi kuplungo?
_Fingi_ Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Drgač nej nebi blo nič narobe če šaltaš pol , 3, 4, 5, 6, na gor braz sklopke. Samo, men se zdi škoda motorja, da bi se tko zajebavov. Na dol pa je, sklopka more bit... ker, če šaltaš na gor, zmanjšaš obrate pa s tem nekak mašino razbremeniš an... na dol pa lih kontra :unsure:
zuzek Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 A ni tako da pri 250 lahko menjavaš brez, pri 125 pa ne :trance_33_sleep: Lej, pri cilindru (pri izpuhu, bi mogel imeti tak, krogec al kako nej rečem s pokrovčkom. Pa če daš tist pokrov dol, bi mogle bit notr dve zajle pa en polkrog. sam sledi tistim zajlam pa boš prišel do motorčka. Ko stisnem gas do konca po ravnini mi po nekaj 5s komaj motor prav povleče na obratih. Motor je odprt, se da z temi šrawfi naštimati da bi motor prej potegnil, ter tudi ko ni gas čisto do konca? Ve kdo, če imasta tista 2 šrawfa pomena tudi pri razvijanju obratov, ter kako naštelat praw? Lp
_LuX_ Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 A ni tako da pri 250 lahko menjavaš brez, pri 125 pa ne :trance_33_sleep: Ja ke si pa to slišov, sej prostornina nima veze z menjalnikom
_Fingi_ Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Ve kdo, če imasta tista 2 šrawfa pomena tudi pri razvijanju obratov, ter kako naštelat praw? Lp Em, načeloma je tko da en omejuje kok nizko se spusti, drugi pa kok visoko se dvigne. In če se višje dvigne, se tudi na višjih obratih lahko vrti. Naštelaš pa najlaži tko da sprobavaš ;)
tripod Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 ok spet neki nowga :) ...torej na uni nemški strani (dobro vam bo bedno ampak se bom malo poigraw, škodi itak ne, stane pa tudi ne tolko) kaže kako nej bi se tiste fore z diodami nrdile, pa ve slučajno kdo kje bi se dalo dobit modre LED diode s 7000 ali več mcd? pa še neki...ma kdo idejo kako bi se tisto cev pr giannelliju za 2004 letnik med resonanco pa dušilcem dalo skrajšat ker ful vn štrli kar mi ni prav preveč ušeč :) hvala, žijo
BONO Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Pozdravljeni! Mene pa zanima, če se za DT125 dobi cilinder kit z povečano prostornino in močjo, kot se da dobiti naprimer za Aprilio ETX ali MX? Se opravičujem, če ste o tem že debatirali, se mi ne da brati 280 strani zgodovine! LP B
_Fingi_ Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Dobi se, če hočeš. Poglej na www.ebay.de ali pa www.geiwiz.de V slovenij pa dvomim da boš to dobil Btw, če se odločiš z geiwiza naročiti, ni noben bau bau, dobiš v roku 5ih dni od plačila - preverjeno.
Jerry_exc Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 obstaja Athena kit 170cc :whistle: če ga boš zrihtov pa mislm da bos v slo tapru :whistle:
zuzek Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 Em, načeloma je tko da en omejuje kok nizko se spusti, drugi pa kok visoko se dvigne. In če se višje dvigne, se tudi na višjih obratih lahko vrti.Naštelaš pa najlaži tko da sprobavaš ;) ta lev je pri meni čist do konca, ta desn pa skor do vrha, to se pravi da imam največji razpon med visokimi pa nizkimi obrati kakor jaz razumem? bom probal dat oba sorazmerno... lp, tnx
Jerry_exc Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 ta lev je pri meni čist do konca, ta desn pa skor do vrha, to se pravi da imam največji razpon med visokimi pa nizkimi obrati kakor jaz razumem?bom probal dat oba sorazmerno... lp, tnx žice k sta notr se obrneta vedno isto ker se motorčk enak obrne ne glede na pozicijo ventila. če boš oba vijaka do konca odviv se pa sploh ne bo več obrnil ker bojo čice tako zategnene da motorčk ne bo več zmogu... zej koko je najbilš nastavlen... vzemte dol izpuh glejte not v cilinder in motor nej ma kontakt. najbols nej bi blo oziroma je ker sm tud sam to probavov ko na zgornem delu lukne v cilindru vidš 2-3mm roba ventila... to se laži dela če obe žice losate do konca in poj z toko vrtite poj pa lepo zategnte ne preveč da ostane tko k ste ga nstavl... to je pa vsa umetnost... in zato serviserji racunajo od 20€ gor... s tem da še točn veš kje more bit še avspuha ni treba dol vzet...
slo07 Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 (popravljeno) Tuning Zylinder kit athena 170 mislm da dobiš že za 400eu samo naročit :whistle: http://cgi.ebay.de/Tuning-Zylinder-TZR-DT-...9QQcmdZViewItem Popravljeno Januar 1, 2008. Popravil slo07
tripod Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Drgač nej nebi blo nič narobe če šaltaš pol , 3, 4, 5, 6, na gor braz sklopke. Samo, men se zdi škoda motorja, da bi se tko zajebavov. Na dol pa je, sklopka more bit... ker, če šaltaš na gor, zmanjšaš obrate pa s tem nekak mašino razbremeniš an... na dol pa lih kontra :unsure: ja ne isto je tudi če dol šaltaš...samo odvisno na kjerih obratih maš ko zbiješ prestavo, sej tudi če stisneš sklopko pa prestaviš u nižjo prestavo in maš še vedno visoke obrate ko spustiš sklopko ti lahko mašino zjebe...sigurno za motor ni dobro, vendar je isto al šaltaš gor al dol čene pa srečno in zdravo usem in seveda čimveč motorističnih užitkov, pa čimmanj nesreč in podobnega LP
NejcZ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Nevem kaj vam je težko kuplungo stisnat.. kupte skutere :trance_33_sleep:
tripod Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 ma ja no uglawnem prideš u situacije ko nimaš cajta stisnt... ma pustmo zdej stat to. že dowgo cajta kšne fotke nism vidu gor, pa dejte kšne zanimive naložit. ewo to je en glinokop pr nas ku sva šla s frendom malo motorje kamufljrat
tripod Objavljeno Januar 9, 2008 Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 ok, vidim da niste prav neki radodarni s fotkami...pa spet neki druzga...no uglawnem sm malo brsku po youtube pa sm to prvleku vn http://www.youtube.com/watch?v=ZFn2TiDEQ6A...feature=related nekje na sredini neki piše kakšne predelave nej bi mew. torej če kdo kej razume a so to bol lepotni dodatki al se da to yamaho dejansko kej predelat razn da odblokjraš? in kaj je tista stvar ka jo ma na balanci pr 1:08 žijo
miha7 Objavljeno Januar 9, 2008 Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 Lep pozdrav vsem skupaj! Pa sem vas našel 125 :evilgrin: . No sam sem ponosen lastnik Yamahe DT125R letnik 2005. Kupil sem jo letos jeseni od bljižnega meščana ki sem ga poznal in je bil sam zelo zadovoljen. No motor je v Yamahini modri barvi, ima enduro gume in izpušni sistem od Arrows-a. Več besed bodo povedle slike. Imam pa eno težavo zakaj motor ne gre več kot 120km/h in že do te hitrosti moraš biti sklonjen na balanco da jo dosežeš. Sam sem opazil da mi spušča "dihtnga" na cilindro kjer se zraven priključi izpušni sistem. Ali je lahko to tako velik razlog da gre tako slabo? Sicer pospeški so solidni vendar me končna hitrost malo jezi ker vem da kolegu na KTM 125ccm ki ni predelan nič in ima končno blizu 140km/h sam preizkusil. Prosim za malo nasvetov :unsure: ? Lep motoristični pozdrav :closedeyes:
Drejo Objavljeno Januar 10, 2008 Opozori Objavljeno Januar 10, 2008 ok, vidim da niste prav neki radodarni s fotkami...pa spet neki druzga...no uglawnem sm malo brsku po youtube pa sm to prvleku vn http://www.youtube.com/watch?v=ZFn2TiDEQ6A...feature=related nekje na sredini neki piše kakšne predelave nej bi mew. torej če kdo kej razume a so to bol lepotni dodatki al se da to yamaho dejansko kej predelat razn da odblokjraš? in kaj je tista stvar ka jo ma na balanci pr 1:08 žijo Pomoje da je ta stvar lap timer
JeRn3j Objavljeno Januar 10, 2008 Opozori Objavljeno Januar 10, 2008 Lep pozdrav vsem skupaj!Pa sem vas našel 125 :evilgrin: . No sam sem ponosen lastnik Yamahe DT125R letnik 2005. Kupil sem jo letos jeseni od bljižnega meščana ki sem ga poznal in je bil sam zelo zadovoljen. No motor je v Yamahini modri barvi, ima enduro gume in izpušni sistem od Arrows-a. Več besed bodo povedle slike. Imam pa eno težavo zakaj motor ne gre več kot 120km/h in že do te hitrosti moraš biti sklonjen na balanco da jo dosežeš. Sam sem opazil da mi spušča "dihtnga" na cilindro kjer se zraven priključi izpušni sistem. Ali je lahko to tako velik razlog da gre tako slabo? Sicer pospeški so solidni vendar me končna hitrost malo jezi ker vem da kolegu na KTM 125ccm ki ni predelan nič in ima končno blizu 140km/h sam preizkusil. Prosim za malo nasvetov :unsure: ? Lep motoristični pozdrav :closedeyes: tista dihtunga nima nobene veze o tvoji končni dejstvo je da je za ta motor 120 končna hitrost :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se