Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Tolk pa tudi ne bom trdil, ker se števc konča pr 140 :D Ampak do tolk sigurno gre, samo je treba malo daljšo ravnino. Z večjo dizo se bo tudi to izboljšalo, da ne rečem, če bi dal večji ferg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolk pa tudi ne bom trdil, ker se števc konča pr 140 :D Ampak do tolk sigurno gre, samo je treba malo daljšo ravnino. Z večjo dizo se bo tudi to izboljšalo, da ne rečem, če bi dal večji ferg

jst bi pol tko reku da nej on malenkost naštela fergi to je pa to

moja rs ka je tud šla 175... šu sm pa sam enkrat ob ugodnih razmerah... če je malo pihal je na isti cesti (lj obvoznca) čez 160 nism natišu... tko da bo 120-130 čist u redu konča za tisto dt jko... lohk ma pa tud razmerje zobnikov drugačno ... nikol ne veš :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore fantje. Drugače res žalostno da ne gre več po števcu :angry: bom poskušal enkrat poleti zmerit, mogoče pa res števec laže?? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj sem še pozabil dodati:

Kje bi lahko kuipil tiste zaščitne plastike za na balanci pri ročkah? in koliko bi me stale?

Kje bi lahko dobil druga ogledala, saj so ta zelo funkcionalna vendar lepotno zanič?

Kako je s predelavo v supermoto? Lahko mi poveste kje na internetu bi lahko našel podatke na tem forumu jih nisem :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej...

ročke dobiš v praktično vsaki motoristični trgovini. moreš se pa odločit med tremi oblikami: odprtimi (cca 20€), zaprtimi (cca 40€) in zaprtimi okrepljenimi z aluminijem (cca 60€)

ja ogledala so res obupna, kot dva satelita, ne vem pa kje bi se dalo dobit kej lepšega...jst sm vidu ko je mew en na supermoto majhna pa kr na robovih balance, pa je kr ql videt

glede predelave v sm pa tudi nism prepričan 1. stvar moreš menjat platišča, ker ma sm manjše kot enduro 2. stvar ne vem kolko ma yamaha dt 125 x trdo vzmetenje, saj naj bi imeli sm precej trše vzmetenje kot enduri 3. stvar so lepotni dodatki kot npr. prednji blatnik 4. stvar pa so močnejše zavore saj če primerjaš oba dt modela vidiš da ima sm precej večji prednji zobnik.

predvidevam pa da boš motor uporabljal predvsem v rekreativne namene in ne za dirke tko da mislim da bi bla menjava platišč dovolj, potem pa če te prav prime zamenjaš še blatnik, drugo pa ni tolko pomembno, saj se sam vozim z mojim predvsem po cesti in se zavore vseeno kar dobro obnesejo

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še neki bi jst uprašu...a ve kdo če se da kje dobit obratomer za model 2004, pa kako kej montaža zgleda če se to da

hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, glede na to da se mašina nič spreminjala, vrjetno paše od prejšnjih modelov, tko da se da. Pomoje bi ga po servisih mogli imeti, al pa ga saj naročiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf...tole bi pa bilo enih stroškov :glare: Mislim da bom ostal pri tej obliki, samo ogledala bom zamenjal. Kaj menite na to da bi v jeseni ko dopolnim polnoletnost in se mi poveča dovoljenje na 25kw dal predelati Yamaho XT660R od atana ali pa naj kupim drug motor? Kaj menite na to? Govori se o neki zračni loputi in bi to naredil? :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp! Še nekaj me zanima. Zadnje čase se mi lučka za N (neutral) ne prižge oziroma neenakomerno utripa :glare: Kaj bi lahko to pomenilo? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer nism nek električar in se na to ne spoznam kej dosti, ma pomoje al maš kej slabo ledico notr alpa ti kje povezavo prekinja. poglej s kje ti grejo kabli pa da se ti ni kje kej staklno

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni sploh ledica ampak kr navadna zarnca. so pa to tiste male k jo samo notr porines in je... stoji pa v taki gumi tko da je zlo varjetno da ti je zarad vibracij mal vn zlezla in ma slab kontakt zato samo mal zmigne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o Jerry je pa še žiu lej ga hehe :worship: :worship: :worship:

Kaj si mislu da so me ze zakopal :naughty: ne ne tok hitr se pa ne dam :) sej mislm da le tebe tok casa ni blo da ne ves vec da se obstajam :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj rečte mi še neki...ma kdo oz pozna kdo koga ku ma kako karamboljrano dt 125 x pa da po kosih kej prodaja...bi kupu feltne in gume pa prednji blatnik če je še celo...lahko tudi samo feltne in gume

hvala, dijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe... to boš pa tezko dobu... ker jih je tok mal poj pa da bi bla se karambolirana pa kolesa neposkodvana... isto loh za xtx gledas pa bo se vseen tezko... pa se excelove feltne so in ce ti da z gumam diski in vsmu kr je gor mislm da bo precej drago... ene 500-600€ bi bla postena cena. mislm da bos velik lazi dobu od TDR yamahe. so pa lite in mislm da niso lih 17 17col ampak 18 17... ampak isto dobr. vazn da se cestne gume dobi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm su prov iskat po netu da bi dav ksno notr z litkam od TDR... pa ne najdem... sej mozn da tud ksne druge feltne pasejo... vazn je da je os na obeh motorjih isti premer poj se pa distancnike ze nrdi... zgleda pa poj mal bl tko no... ampak vazn je koko se pele... jest mam na mojmu od CBR 92 letnik feltne pa na tapravo barvo sm jih prebarvov pa je kr uredu...

evo slike

post-1586-1200427098_thumb.jpg

post-1586-1200427193_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp!

Evo ena slikca o mojmu motorju:

j7h-Slika0.jpg

In danes sem naredil tudi prvo "turo" po naših gričkih in vam povem da je motor kar drhtel da ga zajaham :whistle: Sicer so ceste mehke in zelo fain posute z peskom, da moraš biti v ovinkih pazljiv, pač prestaviš nižje, stisneš gas in "zdrsiš" skozi ovinke. Res prečudovito po tolikem času spet malo divjati :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm su prov iskat po netu da bi dav ksno notr z litkam od TDR... pa ne najdem... sej mozn da tud ksne druge feltne pasejo... vazn je da je os na obeh motorjih isti premer poj se pa distancnike ze nrdi... zgleda pa poj mal bl tko no... ampak vazn je koko se pele... jest mam na mojmu od CBR 92 letnik feltne pa na tapravo barvo sm jih prebarvov pa je kr uredu...

evo slike

samo s temle ni pametno na makedam iti. baje lite hitro crknejo od udarcev ker ne amortizirajo tak ko špice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nč panike za makedam in manše lukne ker glavna amortizacija je tko guma sama... problem j samo ce bi se su zej s tem hard enduro in bi po skalah skakov pa se to bi zdrzale ce nebi nekam dobr prbu... takrt pa poj poč al pa se zvije... in zarad tega ker nima spic ni nobene moznosti da bi jo nazaj naravnov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oky no sej mogoče ste se že kej pogovarjali o tem, ma kake gume mate gor, kere najbol držijo cesto in so fajn tudi za kak makedam pa mogoče tudi malo za zemljo, cene in use no? kere mere grejo maksimalno na originalne feltne?

dijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!