Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

se 14cm pa bos mene dosegu 

hehe!! :D :D :D

ti bi bil za rokomet dober!!(pa ravno dans smo zgubli) :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw:kaka bika sta te vi2??kolk vem smo isti letnik pa mam jaz 66-67 kg pa vlki sn 177cm!sorry za :topic: !!

no ja 188cm 86kg samih mišic :D 8let plavanja pusti posledice na človeku :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw:kaka bika sta te vi2??kolk vem smo isti letnik pa mam jaz 66-67 kg pa vlki sn 177cm!

yes bom pa raj tih... :D

189cm&95kilpress :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej McMatko predvidevam da ti je Štern mal basov glede blokad...dej ti se zapel al pa saj poklič na Primca pa ti bo on tko lepo use povedu kt je men pa še odblokeru mi je oz. pravilno naštimu izpušni ventil!

Mogoče gdo ve kje ima blokado YAMAHA DT50???

Blokada na DT50 je kot prvo na cinšpuli (upam d sm prov napisu pa vete za kaj se gre) in če samo to zamenaš ti gre motor 80 po števcu...pol je pa še menjava avspuha pa itd., itd...

P.S.:

Kva ste vi vsi eni mrgiči tle na 125kah............ :P

Svoje kilaže ne povem sam vam pa povem da mam frenda 2mX100kg...a bi gdo kej rd :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svoje kilaže ne povem sam vam pa povem da mam frenda 2mX100kg...a bi gdo kej rd :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Ja, jst bi rd da bi odprli novo temo v kategoriji kr'neki, kjer bi nabijali o tem kolk kvihtate in kaksni postavni mladci ste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tako...predvčerišnm dubu motor nazaj in se vs veseu vozu do zdele in zdej d vm napišm kako pa kaj... :OK: :P

na motorju je nastavljen ventil izpušnega sistema in rezultat: :yea2:

prej je motor komi prvleku do 6500,7000rpm tm se mu je pa dobesedno odtrgal(kokr se 14im kojnm lahk odtrga :P )in je vleku do ene 8000,8500rpm <_< ...zdej pa motor že pri nižjih obratih(5000rpm)ma neki moči in lepo konstantno pospešuje pr 6000 začne kr resno in potem kr vse do 9000 vleče ko strgan :yea2: :OK: ...včasih se recimo normalno pelat sploh ni dal pod 5000,6000rpm ker je motor kr zgublu na hitrosti in sploh ni mel moči zdej pa komot lepo furaš s 5000rpm tko kt sm včas lepo furu tik predn se mu je strgal(6000,6500rpm)in če recimo pr 5000rpm "pohodš" gas kr intenzivno začne vlečt tm od 6500-9000 pa res kr konkretno vleče brez tistga nendanga sunka! :devil:

Zdej prve 4 prestave so s tem tud "podaljšane"...vsaka recimo za slabih 5km/h in je men to velik bolš ker sm neskončno močno hotu 1. da vleče kej več kt do 15km/h .)

No končna ni popolnoma nč večja...sm šu po avtocest dam od serviserja in sm celo pot furu mal pod 100km/h pol se pa le je zvrtel na ravnini in je šu motor tok k prej ene 103km/h po števcu(s tem d sm opazu d se polet kr poštenih 10 km/h več motor zvrti...varetn ker je zrk redkejši in s tem mn upora-uglavnm polet se je na avtocesti tud do 110+ zvrtel) :devil:

Pospeški pa tud niso nevemkolk očitno boljši...mogoče 1.,2.,3. se res zvrtijo mal bol pol je pa... <_<

Tko da overall ma motor samo lepši pospešk in se da motor velik lepš furat ker je blo prej treba skos pazt d ne padm pod 7k rpm ker pod 7k ni nikamr vleku...sploh če sva bla dva pol ma mal dalše prestave pa mogoče stotinko bolši pospešk!

Glede na to d je blo ušteto v ceno servisa je bolš :yea2: :yea2: :yea2:

Gume mam pa ene pol,pol od firme AVON...dobre gume ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tako...predvčerišnm dubu motor nazaj in se vs veseu vozu do zdele in zdej d vm napišm kako pa kaj... :OK: :P

na motorju je nastavljen ventil izpušnega sistema in rezultat: :yea2:

prej je motor komi prvleku do 6500,7000rpm tm se mu je pa dobesedno odtrgal(kokr se 14im kojnm lahk odtrga :P )in je vleku do ene 8000,8500rpm <_< ...zdej pa motor že pri nižjih obratih(5000rpm)ma neki moči in lepo konstantno pospešuje pr 6000 začne kr resno in potem kr vse do 9000 vleče ko strgan :yea2: :OK: ...včasih se recimo normalno pelat sploh ni dal pod 5000,6000rpm ker je motor kr zgublu na hitrosti in sploh ni mel moči zdej pa komot lepo furaš s 5000rpm tko kt sm včas lepo furu tik predn se mu je strgal(6000,6500rpm)in če recimo pr 5000rpm "pohodš" gas kr intenzivno začne vlečt tm od 6500-9000 pa res kr konkretno vleče brez tistga nendanga sunka! :devil:

Zdej prve 4 prestave so s tem tud "podaljšane"...vsaka recimo za slabih 5km/h in je men to velik bolš ker sm neskončno močno hotu 1. da vleče kej več kt do 15km/h .)

No končna ni popolnoma nč večja...sm šu po avtocest dam od serviserja in sm celo pot furu mal pod 100km/h pol se pa le je zvrtel na ravnini in je šu motor tok k prej ene 103km/h po števcu(s tem d sm opazu d se polet kr poštenih 10 km/h več motor zvrti...varetn ker je zrk redkejši in s tem mn upora-uglavnm polet se je na avtocesti tud do 110+ zvrtel) :devil:

Pospeški pa tud niso nevemkolk očitno boljši...mogoče 1.,2.,3. se res zvrtijo mal bol pol je pa... <_<

Tko da overall ma motor samo lepši pospešk in se da motor velik lepš furat ker je blo prej treba skos pazt d ne padm pod 7k rpm ker pod 7k ni nikamr vleku...sploh če sva bla dva pol ma mal dalše prestave pa mogoče stotinko bolši pospešk!

Glede na to d je blo ušteto v ceno servisa je bolš :yea2: :yea2: :yea2:

Gume mam pa ene pol,pol od firme AVON...dobre gume ;)

nastavi frgazer............ce pravis da ti gre poleti bolje..........tle ni logike..........bi mogu it pozimi boljs, ker je zrak bolj mrzu, kar pa pomeni bolj reaktiven...........(po domace, hujsa explozija ==>> vec moci)

(razn seveda da se ti pozimi noce segret na delovno temperaturo, pol pa zastavi mal killer, pa se ti bo bolj segrel in tko prsu na del. temp.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noup...mislim d je kr logično da gre pozim počasnej:

-hladnejši zrak->gostejši zrak->več upora

-hladnejše gume,hladnejši asfalt->salbši oprijem->večji % zdrsa gume pri končni hitrosti

-pozimi bolj oblečen->večja površina upora telesa->večji upor...

Men je kr logično da gre počasnej .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je asvalt bol hladn je za po ravnin bol kr ma gumo mn oprijema in tako mn "bremza" (sam za ovink pa ni bol :xx: ) vrjetn ti gre pa bl počas ker se ti ne ogreje na delovno temp mal zakri hladilnik pa bo bol :hmm: to da si bl oblečn pa zato več upora po ne vem če bi se tok poznal :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne DT nima dobrga hlajena (za u gmajno) pozim ga koj spravš na delovno temperaturo u 5min. polet je pa če se vozš po cestah fajn, če si pa u gmajn se ti pa gret začne k maš skos obrate pa nč hitrosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je asvalt bol hladn je za po ravnin bol kr ma gumo mn oprijema in tako mn "bremza" (sam za ovink pa ni bol :xx: ) vrjetn ti gre pa bl počas ker se ti ne ogreje na delovno temp mal zakri hladilnik pa bo bol :hmm: to da si bl oblečn pa zato več upora po ne vem če bi se tok poznal :?

Ja mn že guma bremza sam ma tud zadna pogonska guma mn oprijema in ma večji kvocient zdrsa pr vožnji.

To da si bl oblečen pa to da je asfalt mrzu pa še 1000 stvari je k eno čist mejhno malenkost vplivajo in na konc se vse skupi pozna 5km/h

Zato da se ne ogreje na delovno temperaturo se pa ni treba nc bat k res DTjka nima nevemkerga najbolšiga hlajenja tko d se DT kr ogreje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kva pa vem če pa vsi govorijo da jim gre hitrej :? sam men se pa zdi da je čist vsen kok je kj °C uzuni gre vedno enak :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolš d pustimo to temo počakat pa k bo poletje ma da mi gre spet 110 :P :OK: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej je motor ze gotov in ga grem mogoce jutr ze iskat :OK: :OK: :OK:

P.S.:

blokada odstranjena :yea2: :yea2: :yea2:

Hm blokado ti je dau stran pa sam 110 ti gre :(( to pa ni dobr :PP

Pa u pospeskih se skor nic ne pozna? Hm pr men k sm auspuh zamenow se kr fajn pozna:PP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam pomoje gre motor po mrzumu asvaltu bol k pa pol vrocmu u koncno... ce je asvalt mrzu je guma tut mrzla in trda in se nc gor ne lep je pol mn trenja, ce je pa topu se pa guma mal gor drzi in je vec trenja :) tko je pomoje ce gledas koncno ce pa gledas uvinke je pa stvar mal obrnjena :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam pomoje gre motor po mrzumu asvaltu bol k pa pol vrocmu u koncno... ce je asvalt mrzu je guma tut mrzla in trda in se nc gor ne lep je pol mn trenja, ce je pa topu se pa guma mal gor drzi in je vec trenja :) tko je pomoje ce gledas koncno ce pa gledas uvinke je pa stvar mal obrnjena :)

jp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm blokado ti je dau stran pa sam 110 ti gre :(( to pa ni dobr :PP

Pa u pospeskih se skor nic ne pozna? Hm pr men k sm auspuh zamenow se kr fajn pozna:PP

Ja pač ventil je naštimu tko kt je treba da je naštiman!

Tud serviser je reku d to ne bo nč vplivalo na končno...sm pa mislu d bodo mal bolši pospeški sam so vseen bolši kt prej .) :OK:

Morš vedt d je auspuh glavna blokada na tem motorju tko d se z original auspuhom ne da velik spremenit!

sam pomoje gre motor po mrzumu asvaltu bol k pa pol vrocmu u koncno... ce je asvalt mrzu je guma tut mrzla in trda in se nc gor ne lep je pol mn trenja, ce je pa topu se pa guma mal gor drzi in je vec trenja  tko je pomoje ce gledas koncno ce pa gledas uvinke je pa stvar mal obrnjena 

Je to res...guma bl "drsi" po asfaltu sam se enkat ponavlam da je fora v tem da tud zadna guma-pogonska guma nima tazga oprijema in velik bol "spodletava" pr končni se to dost pozna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je to res...guma bl "drsi" po asfaltu sam se enkat ponavlam da je fora v tem da tud zadna guma-pogonska guma nima tazga oprijema in velik bol "spodletava" pr končni se to dost pozna!

guma ti s 14 konji pri 100 km/h ne spodrsuje. verjem, men pr 42 konjih in Dunlop Arrowmax gumi pr 90 neha drset tud ce sm na mokrem! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pač ventil je naštimu tko kt je treba da je naštiman!

Tud serviser je reku d to ne bo nč vplivalo na končno...sm pa mislu d bodo mal bolši pospeški sam so vseen bolši kt prej .) :OK:

Morš vedt d je auspuh glavna blokada na tem motorju tko d se z original auspuhom ne da velik spremenit!

Je to res...guma bl "drsi" po asfaltu sam se enkat ponavlam da je fora v tem da tud zadna guma-pogonska guma nima tazga oprijema in velik bol "spodletava" pr končni se to dost pozna!

lol ce si napisow ˝blokada odstranjena˝?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guma ti s 14 konji pri 100 km/h ne spodrsuje. verjem, men pr 42 konjih in Dunlop Arrowmax gumi pr 90 neha drset tud ce sm na mokrem! .)

Ma ne nism tko mislu...da kople :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!