Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

a je pol treba 2X rezat, a za uno uspredi ni teba? prerezes pa tm, kjer je najbl debev pa k je svas, ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa sej to bi se dal pa še z kšnim doma narjenim pripomočkom prebit...kaj pravte :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa sej to bi se dal pa še z kšnim doma narjenim pripomočkom prebit...kaj pravte :hmm:

pomoje se bi dal :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te lunce pa niso videt kot kake hude blokade :hmm:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mim grede se pozna kakih 5km/h pa 2,3 kojnčke...sej pol je še ventil poštiman pa denfr zablokeran pa spravjo motor pod teh 15 dovoljenih kojnu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni se denfer (bolj odprt, bolj zaprt) bolj malo pozna, a pozna se. Če ne drugega zaradi zvoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa sej to bi se dal pa še z kšnim doma narjenim pripomočkom prebit...kaj pravte :hmm:

če ti rata nridit kšno stvar k bo šla skoz 3 ovinke pa bo še vseen tok trda da se da zašvasano stvar odbit... pa da boš med delom vedu če u pravo stvar butaš pridem osebno do tebe in ti dam roko :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti rata nridit kšno stvar k bo šla skoz 3 ovinke pa bo še vseen tok trda da se da zašvasano stvar odbit... pa da boš med delom vedu če u pravo stvar butaš pridem osebno do tebe in ti dam roko :P

Ja sej če mal bol pogledam :hmm: ...mislm d ti ne bo treba do mene hodt :P ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap zej sm pa prebrav.. do 98 je ror naprej so pa lunce... lunca pa tkole zgleda .)

a pa ves, kje je prva lunca? na tej strani sta namrec 2 sliki druge lunce, prva pa ni na slik (razn tm ka sta ze uzuni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

auspuh morš itak rezat.... odpri pa boš vidu kje je :)

sam sej je skor sigurn da sta obe v prumu delu avspuha... u dušilcu nima smisla k je ror že tok čist ozek in da s tako lunco k je na slik neb zmanšov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že ja... sam nekak ne dojamem zadeve... piše da k si nek s 4 prestavo pr 60km/h da stakneš tist kabl in poj je kao blokada zuni... k sm jest to naredu se ni čist nč spremenil. pa sm večkt probov pa sigurn je taprav kabl pa po opisih kukr sm prebrav... pa ni mi jasn k nek je napisan da morš šoltr naštimat da to prekineš nek pa da sam enkt vn potegneš in toj to .) use je mav čudn....

piše pa drgač da CDI blokira od 10500obratov naprej... tko da če se ti vrti čez 10500 se brezveze kej matrat k itak nimaš te cdi blokade... k jo je mela sam ena serija po so jo pa vn vrgl k je premav učinkovita blokada... saj tko je pisal tm k sm gledv podatke o CDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi znov gdo razložit kaj je tale CDI pa kaj blokira pa kako se odblokira ker men se v tele načrte sploh ne da poglobit pa tud dojče ne razumm 5 posto tko d če mi gdo lepo v domači slovenščini razloži kako pa kaj se tole odblokira bi jst to izvedu sam da sm 100% d ne more bit nč hudga!K glih pr men je to d se motor vrti(vsaj 1.,2.,3.pa mogoče 4. sam pol se pa ne vrti v tolkšne obrate več)direkt do prb.10500rpm pol začne pa tko jemat moč d za 500 obratov pade pa spet do 10500 pa spet pade pa spet gor...tko d če prov jst tole razumm bi blo lahk to to pr men :hmm: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi znov gdo razložit kaj je tale CDI pa kaj blokira pa kako se odblokira ker men se v tele načrte sploh ne da poglobit pa tud dojče ne razumm 5 posto tko d če mi gdo lepo v domači slovenščini razloži kako pa kaj se tole odblokira bi jst to izvedu sam da sm 100% d ne more bit nč hudga!K glih pr men je to d se motor vrti(vsaj 1.,2.,3.pa mogoče 4. sam pol se pa ne vrti v tolkšne obrate več)direkt do prb.10500rpm pol začne pa tko jemat moč d za 500 obratov pade pa spet do 10500 pa spet pade pa spet gor...tko d če prov jst tole razumm bi blo lahk to to pr men :hmm: B)

Fora te blokade je da ti u srednjih obmocjih pbere uso moč :) jerry toj una skatlca tm na unmu tanku za ole ti tega nimas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi znov gdo razložit kaj je tale CDI pa kaj blokira pa kako se odblokira ker men se v tele načrte sploh ne da poglobit pa tud dojče ne razumm 5 posto tko d če mi gdo lepo v domači slovenščini razloži kako pa kaj se tole odblokira bi jst to izvedu sam da sm 100% d ne more bit nč hudga!K glih pr men je to d se motor vrti(vsaj 1.,2.,3.pa mogoče 4. sam pol se pa ne vrti v tolkšne obrate več)direkt do prb.10500rpm pol začne pa tko jemat moč d za 500 obratov pade pa spet do 10500 pa spet pade pa spet gor...tko d če prov jst tole razumm bi blo lahk to to pr men :hmm: B)

ce mas u auspuhu blakade je se fajn da se ti do 10500 vrti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem iz sheme videl, je blokada na sesalnih lamelah, kjer so neki kontaktorji :? ki preberejo obrate, pa kolk so lamele odprte?

Naj eden razdere lamelce, ni velik dela me prav zanima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kok km nej bi se pri yamahi DT menjal bat?

moj ma zej 30K km tko na oko k sm pr 28 števc vn vrgu .)

nek sm brav da nej bi bla 30 kkm že skrajna meja. pa če kdo ve če obstaja kšna športna varjanta bata k se dobi u sloveni ( vem da obstaja v nemčiji )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!