Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

na kok km nej bi se pri yamahi DT menjal bat?

moj ma zej 30K km tko na oko k sm pr 28 števc vn vrgu .)

nek sm brav da nej bi bla 30 kkm že skrajna meja. pa če kdo ve če obstaja kšna športna varjanta bata k se dobi u sloveni ( vem da obstaja v nemčiji )

Ja taglavn servis je pr 24kkm tko d bi mogu ti delat zdele ze 1. servis po glavnm!Pa mislm d se pr glavnm mena bt&stuff!Vm d se pr 12k mena obročke bt pa mislm d pr 24k!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja za bt pa poklič primca pa ti bo on še najbolš svetvov...pa mislm d bi se dal clo zment d gre on u italijo pojn k vem d je govoru d če bi nemu reku za žmiguce bi jih šu pač u it iskat k dol hod!¨Morm jt res enkat po te žmiguce :wacko: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se za dobit ni problema... naroču bi itak pr šternu. dobiš bat (9.400sit) , obročke (7.500sit) u največ 14. dneh pa prov za (v mojmu primeru) 97 letnik DT 125 RE serijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se za dobit ni problema... naroču bi itak pr šternu. dobiš bat (9.400sit) , obročke (7.500sit) u največ 14. dneh pa prov za (v mojmu primeru) 97 letnik DT 125 RE serijo...

a to misl A-bat al bos dau B-bat notr sam pol ga mojo mal pobrusu cilindr :)

Popravljeno . Popravil McMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nam nč brusu k je cilindr še čist lep... tko da bo bt navadn original...

McMatko ti k maš novga si zih dobu une priročnike zravn a ti kej piše na kok se bat mena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nam nč brusu k je cilindr še čist lep... tko da bo bt navadn original...

McMatko ti k maš novga si zih dobu une priročnike zravn a ti kej piše na kok se bat mena?

ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa dej če boš sam odperu saj glavo mal spust d bo meu motor več kompresije pa bo bolš vlekl :OK: ...saj na 6kah smo to skos delal :P

Ja u priročnikih tud pr men nč ne piše o tem kko bi se bt zamenu!

A je velik bl zakompliceran kt pr tomosih??? :? K tm maš bt zamenan za 15min max!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podobn je:)) sam da kle mors mal bl merkat da svinjerija ne gre glih notr :) pa vodo odklops pa masino das dol k ni dost placa :)

maš dve možnosti al daš dol kestl alpa komplet mašino... pr mopedu je blo bistven laži... 2 šravba kapa 2 šravba cilindr, 2 šravba frgazr, 2 šravba avspuh... in toj to... tle je pa že sam za kapo 6 šravbov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mas nikasil v cilindru,mors dat za stotinko vecji bat.vsaj pri men je blo tko...

drugac pa ni treba masine dol jemat,sm skor sigurn.sam vseh plastik se znebi pa fajn mej spucanga predn das narazn in bo slo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo zej mam pe že use doma... :OK: u petk se bo pa tole montiral..

bat,obročki pa obe dihtange (22.000sit)

(bat ni tok črn... na slik je taka svetloba drgač je čist lep :P )

post-18-1085600993.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo dons dav not nov bat pa sm se že mav vozu... pa se že na nizke obrate opaz da je dost bolš kompresija... zej motor dobi moč že med 4 pa 5k rpm k je blo prej med 5 pa 6k rpm... na visoke obrate pa še nemorm ugotavlat razlie... morm tapru mav ulavfat use skupi...

še par slik

post-18-1085778196.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat ni nč zažagan. pa prej ud nkol ni biv cilindr odprt ksej vidl po šravbih da še niso bli odviti nkol... edin kapo je pa en že dol jemov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne zažagan. Zažgan, osmojen, črn. Pa nič nima lukenj :hmm:

Škoda ker nisi še zilindra pofotkal, da bi kanale videl kaki so.

Glede šraufov - sej daš nove matice, pa se nič ne vid, pa tut če enkrat al pa dvakrat dol vzameš, se z dobrim orodjem ne bo poznalo.

LP

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja :D pomoje prejšn lastnik ni lih nevem kaj dobrga ola uporablov da je tok črn.. .) ... cilindra pa nism slikov ja... sam je kot nov še vse črtice se vidjo od mašine k ga delajo... da so šravbi ko novi pa mislm po navoju poglej na sliki tm k je mašina brez cilindrda spodej so čist srebrni .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja :D pomoje prejšn lastnik ni lih nevem kaj dobrga ola uporablov da je tok črn.. .) ... cilindra pa nism slikov ja... sam je kot nov še vse črtice se vidjo od mašine k ga delajo... da so šravbi ko novi pa mislm po navoju poglej na sliki tm k je mašina brez cilindrda spodej so čist srebrni .) ispušn kanal je biv tud vs sajast po sm ga pa spucov z razrečilam da se svet ko nov :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U še neki pozabu.

Vsaj prva dva kestlna ga ulaufi s kakim čim cenejšim oljem, po možnosti slabšim kot dvotaktol. Ribnit ti itak ne more, ker ni navit, pa še obrate boš pazil a ne :P

Sem pri Gilerci se zajebal, ker sem takoj po generalni TTS-a kuril, pa sem rabil 5k kilometrov, da se je normalno ulaufal :wacko:

Kero olje pa sipaš noter?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem po menjavi bata notri dajal valvoline synpower, pa je tudi nekam dolgo se ulavfavalo vse skupaj, pa še serviser mi je narobe kable obrnil, tako se je ventil narobe obračal, pa ni motor šel nikamor! žalostno :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!