Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Lep bazen!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol1:

to ni odgovor na moj vprašane :BUA:

če nimaš nč pametnga za povedat bod raj tih :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to bi pomoje moral dobiti zraven če kupiš motocross krmilo! :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če mi lahk kdo iz lastnih izkušenj pove kakšna je sploh razlika med navadno balanco na DTjki pa kros balanco...predvidevam d je širša sam zanima me bl kako se pol voz!Po terenu varetn d je bolš sam kako je pa na cest,pr zalaganju,na dalše ture pa to??? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam special edition ramirez ross balanco!

ko sn ga kupo je že mel to gor!tak da nisn mel nikoli v rokah navadno!razn parkrat od frenda lc2!on ma navaddno! :)

v soboto sn šov malo na turo cca.150km jaz pa še en sovoznik roke me niso nix bolele!je pa res da je moja močno širša od drugih in položaj rok se tut razlikuje!jaz sn se navado na to balanco in težko rečem da bi priklopo na navadno! .)

je pa res da maš tu vsaj pr men je tak enkrat večji občutek tut ovinke gre lepo zvozit če je idelano tut do tačke! :D

nevem jaz sn zadovoln z njo!pomoje je največja razlika v občutku ker razlika je res velika! :)

tak da filing je zagotovljen!!

aja na offroadu pa itak da se ful dobro odnese!!jaz osedno menim da maš večjo kontrlo nad motorjem!

je pa res da je to tudi odvisno od načina vožnje in kaj on pričakuje! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, če je belanca širša je lažje obračat belanco, torej se na terenu če skoz moreš uravnavat smer na cross ki je širša manj utrudijo roke, pa tudi lažje se kontrolira motor.

to je pač osnovno pravilo navora, če je razdalja večja je večji tudi navor, torej je potrebno manj sile :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo zaj sn šov slikat in zmero razdaljo tak čist za informacijo da lahko potem doma preverjate :)

picture:

post-18-1088430404.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej o fizki mi ni glih treba pametvt k mi ne dela prevelkih problemov ;)

Ja sej to je razumljivo d je laži kontrolerat motor če je širša balanca sam mene bol zanima primerjava navadna vs. kros balanca na cesti(ovinki,dolge ture...)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kros balanca je za cestno vožno slabša... ampak samo zarad širine. ker je tok občutliva, k se tok lahko premakne in ti vsak najmanši treslaj če ga ne prčakuješ lahko povzroč da preveč obrneš in te vrže... pa če si manše rasti se orš precej stegvt dafajn dosežeš in poj pride do bolečin v hrbtu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah pomoje cross balanca sploh nima nobene slabosti.jst sm jo zamenjal,ker sm originalno nakrivil.je rahlo višja,malenkost širša in predvsem bolj toga (prečka).kuj sm mel bolši filing za vožnjo,seveda predvsem na terenu ali pri hitrih manevrih na cesti

priporočam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo zna stevc nazaj prevrtet :P :D

:D jest pa ti pa Denzi

pa še kšn mojstr k je kejtakga pogruntov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo zna stevc nazaj prevrtet :P :D

Ja pr digitalnm za na kolo ti lahk jst pomagam :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo dons sva se z mojo DTjko odločila d jo pihneva na morje :OK: B) ...sicer vreme ni biu ravn najlepši sam dol je blo kr lepo pa punca je lepo prosila če jo pridm iskat na morje jst pa valda takoj za akcijo :yea2: :OK:

Uglavnm fura Ljubljana-Porotorož-Ljubljana+še mal bluzenja po Lj in Porotorožu vse skupi točno 300.3km furu sm pa dol ful mal cajta k sm biu sam(tko od oka urco pa pol do KP pa pol še do Portoroža prb. 20min),nazaj je bla pa mal časovno dalša k sva bla 2 komada na motorčku in sva rabila tm ene 2,5 urce B) Na dol se nism nč ustavlu tko d je blo 138 km narjenih brez postanka(OK...priznam ene 2 semaforja v LJ pa v Kozini za 1.02min k me je dekle klicalo pa sm glih vidu d kliče pa se ustavu pa pogovarju mal :P )

No pa da vam povem d je to res zlooooooo lušna fura sam če greš brez postanka te zna rit in vsi drugi priveski bolet ko 300 :devil: sam ni blo prevelke panike...pa gor ovinke čez Planino priporočam maximalno ker so res nori ovinki pa po prb.80km so gume že res ful ogrete in je oprijema še pa još da se ga konkretno zalaga čez une ovinkce :kva2: :kva2: :kva2: :yea2: :OK:

No pa k smo že pr ovinkih toplo priporočam furo na Rakitno(prek Črne vasi pa Podpeči pa pol gor na Rakitno)ker so ovinki norrrrrrooooooooo hudi pa oprijema je čist hudo preveč in se ga da res u nulo založit :kva2: :kva2: :kva2: :yea2: :OK: :OK: ...čeprov je na Rakitno kr fajn klančk navzgor tko d za gor je motor(vsaj moja mašina)čist mal prešibak da bi ga čez ravnine žgau čeprov v ovinke pa itak ne morš kej dost čez 80 tko da je kr dost užitka čez une ovinke :OK: ;) ...pa če se boste že odločil it na Rakitno se je fajn odločt it če na Krim k je tm ene 8km z glave ceste pa je tak hud makadam da je sam na ovinkih bl pesek drgač pa trd makadam tko d sm ga valda čez use možne ovinke na supermoto stile drajsu :kva2: :yea2: :yea2: :yea2:

No pa naj sam omenm d je fura Lj-Bled-Lj k sm jo par dni nazaj useku tud lušna čez une ovinkce sam sva bla 2 gor tko d se nism mogu nevemkolk strahotno izživlat B) ;)

Valda so vse te fure delane po tastarih cestah...na avtocesti me ne vidš NIKOL razn č je to nujno potrebno(je treba jt nanjo od KP do Portoroža pa nism prov nč uživu .) B) )

Sam ene par idej kam se odpravit čez te glavne počitnce drgač mam pa zdej k mam cajta čist preveč že ene par tras ogledanih tko k pridm z morja je treba pol do septembra še ene par celodnevnih furic odfurat :OK: :D

Srečno pot B) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah DT je kurac....Prmal stisne.Jst sm naredu 11.000 km z njo, tak da je vzdržna.

Štimo lahk zbolšaš pa aja jst sm dal sam eno blokado ven tak da je ena še bla se mi zdi

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah DT je kurac....Prmal stisne.Jst sm naredu 11.000 km z njo, tak da je vzdržna.

Štimo lahk zbolšaš pa aja jst sm dal sam eno blokado ven tak da je ena še bla se mi zdi

LP

:xx: :xx: :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam v rakitni jaz živim in se skos furam gor pa dol. Sam gre v klanec samo 35km/h. Lih v tem je pa problem in bi ga rad razrešil. Bom kar povedal upam da mi boste pomagali:

Imam Yamaho DT 50 in je vse original samo blokade so zunaj. Gre mi največ 65km/h. Zdi se mi čudno, ker imata 2 prijatelja isti motor samo enden je letnik 2000 drugi pa 99 pa enemu gre 80km/h drugemu pa 85km/h pa obadva isto vse original samo blokade so zunaj. Zanima me zakaj gre meni samo 65km/h. Pa koliko blokad ima ta motor, ker jaz imam zunaj samo eno, da ti dovoli na višje obrate pa neki je bolše potem elektroniko. A je še kakšna bokada not ali je samo ena? Ne bi pa rad dajal Polini kitov not. Samo zanima me zakaj mi gre tok počasi v primerjavi z njima. Moj je letnik 2001. (Tistemu, ki gre 85/h, na njegovega smo se trije gor vsedli in smo se 40km/h pelali v rakitniški klanec. Jaz sem pa 1 mi gre pa 35km/h v tisti klanec)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na 50-ko se lih ne spoznam. sam bi pa skor sigurn mogla bit blokada tud va avspuhu... najbolje da vprašaš v najbližjemu servisu za yamaho ti bojo največ znal povedat :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na 50-ko se lih ne spoznam. sam bi pa skor sigurn mogla bit blokada tud va avspuhu... najbolje da vprašaš v najbližjemu servisu za yamaho ti bojo največ znal povedat :hmm:

grrrrrr :angry:

spet je biv fotr prjavlen. pa sm kr pod negovmu napisov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lej če si odstrano samo eno blookado ti gre pol tak lepo!! .)

ker 50-ke so fajn zablokirane!ena je ziher še v izpuhu! .)

pa pomoje je še kaj v fergazerju al pa kje drugje! .)

tak da s tvojim ni nič narobe sam odblokiraj ga pa bo šov tak kot drugi!za blokade točno nevem kje se nahajao! :naughty:

lp! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnjo gumo mam ze cist na nuli tko da razmislam o novi. vozm se pa ene 55% po cest, ostalo drugje (pole, gmajna). drgac se pa raje vozm po terenu kukr po cest. te ki imam zej gor so zame prevec cestne tko da bom verjetno zamenjal tudi prvo gumo. Tiste od jerry_juniorja se mi zdijo mal prevec kros (mislm da so mitas c9), drgac sem pa vidu na enmu dtju mitas c8, pa so se mi kr uredu zdele. a ma kdo ksne slike od te gume pa ce ve za se kaksno podobno :hmm:

lp

Popravljeno . Popravil boštjanP
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej mitas E-xx,torej enduro. C so cross k so provzaprov prepovedane za cestno uporabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

C so cross k so provzaprov prepovedane za cestno uporabo

sj vrjetn mas prov, zakaj bi bila oznaka C ce je enduro (E) guma, sam a nimajo vse cross gume rdeco crto na gumi, da se ve da je cross? kukr vem jo jerry_junior, pa tut na tisti c8 ni bilo rdece crte :hmm: . mogoc je pa cross guma, ki je dovolena tut za na cesto (spicke niso tolk narazen) - nekj vmes med cross, enduro - recimo soft cross :) :? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!