Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

evo zej pa spet mal slik. vse slike so na mobisaxu tle link klik

tle notr vam pa dam sam eno... k se mi ne da vsh linkov prenašat

26616IMG_6028-med.jpg

@_fmx_: str sm mesec mn k 18. sm iz Radovljice. motor je pa letu tud že svojih 138km/h (dl števc ne gre) z rahlo pomočjo orkanskega vetra .) . drgač gre tko 130 čist lepo.

kaj nej rečem.... sovražm ko se ljudje ne odjavlajo na forumu....

spet je bla moja objava pod napačnim imenom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, kolko je najvišja hitrost nepredelanega DTja. kolko pa bi bla predelanega? blokade? auspuh? bat? kaj pa un nov supermoto model. dt 125 x? v čem je razlika? sam gume, al je tut kaj drugačno? bremze, vzmetenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, kolko je najvišja hitrost nepredelanega DTja. kolko pa bi bla predelanega? blokade? auspuh? bat? kaj pa un nov supermoto model. dt 125 x? v čem je razlika? sam gume, al je tut kaj drugačno? bremze, vzmetenje?

zablokirana končna je okol 105km/h. s predelavam k si jih naštev bi pršu do 140km/h kej več mislm da se ne da vn dobit. razn 170kit pa 38 frgazr tist gre poj baje 160km/h sam mav dvomm v to pa stabilnost nad 140 more bit katastrofalna k je že pr 130 dost tko...

am razlika DT 125X od DT 2004 ni kej dost velika. SM feltne Excel bremze Brembo 2batne ne vem kok je disk spredi vem da je večji... vilce kr vem so iste. pa drugo spredno strehco ma... drgač je pa ostalo enak. aja pa ščitnikov čez vilce nima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če bi kupu navadnega DTja in mu pol samo une gume gor dal, bi blo dobro, al bi blo slabo zarad bremz pa to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če bi kupu navadnega DTja in mu pol samo une gume gor dal, bi blo dobro, al bi blo slabo zarad bremz pa to?

ja če si fevd loh tud to nrdiš. sam SM feltne+gume,diski,zobnik... pridejo 300.000sit prbližn pa recmo da diska pa zobnika ne rabš si še vseen krepkp čez 200.000sit. tko da se mi to ne zdi pametno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hojla

pa so tu tople dnevi pa zacetek sezone a ne? tudi sam sn koncno uspel porihtat DT-jkota. uspel sn odpravit zariban bat, totalno zj**** elektriko(prebijale se tuljave itd itd...), se najvec casa mi je vzelo pucanje, in predvsem nastavljanje fergazera, pa se kaka stvar bi se nasla(zarnce, ciscenje avspuha pa tak dalje), v glavnem , kar dosti cajta sn se zafrkaval s temi zadevami. seveda pri snemanju cilindra ni slo brez brusenja pa poliranja kanalov( z zobozdravnisko pistolo :OK: ), tak da zaj zadeva spet trga. malo morem se samo nastavit razmerje gorivo-zrak, kr se mi zdi, da nad 9k obrati ne dela cisto tak ko bi mogo. kar se tice pa drobovja(blajerca, lezaji, zobniki) pa morem rect da se vse se kar dobro drzi, glede na to, da ma motor krepko cez 40k kilometrov :OK:

no, vsekakor je fajn iz voznje avtomobila spet malo preklopit na dobri stari cvajtakt 125 :D

LP

PS: PuBeC, zaj ko zacnes v solo hodit s KMX-om, se lahko zmenma za kako furo, da nebos glavni frajer na soli :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaoooo!kk grejo dnevi počas:)ka se splača u avstrijo hodit po kake plastike pa to?ka praute če bi dau športn filter gor?bi blo kj bolš al ne?kero ole pa kurte za mešanco?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje obvezno za 2T kros motorje-najdražje,najboljše!

Jst sm neki časa vozu motorexa za krose zdej pa motula!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odkar sm zamenov bat dajem motul 600 (drag sam dobr)  .)

Na kolk si pa menov bat???si dal original not al kej drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede olja.... DT sploh ni izbirčn. kur use od olja za motorko do supercross olja.... sploh ni problema.. jest drgač tankam valwoline 2T... Yamaha DT je gor narisana tko da škodt ne more :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja dans sm zrihtu use, u soboto grem po motor!!amm študiram da bi dau vertex l bat not?pa ole bom kuru husqvarna 2T 100%sintetično

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem kaj bos dosegu s tem da bi menjal bat? :blink: bat se na takem motorju zamenja le ko je cajt za to, ce pa bi rad friziral v tomos stile ( "l bat" :lol: :lol1: ), pa tvoja resitev ne pride najbolj v postev. ce prej se nisi mel podobnega motorja, samo masino odblokiraj, verjemi- moci bo vec kot prevec :OK: glede olja pa: kot si slisal tu ne sparaj, ker je za zweitakt to ful pomembno. sicer mas pa o oljih na forumu napisano se pa se :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se dobi bat k je bolj v špico in ma viši obročke za boljšo kompresijo.... pravjo tud da se precej pozna... sam pa nimam iskušn s temu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja super!!dans sm dobu motor:)sm takoj pokuru pou kesla bencina:)največ je šou 120 pa nism ga do konca,kr fajni motorček je:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo dons sm pa se jst otvoru sezono z neim mal dalsim izletom na jezersk...blo lusno sam se sonck je manku B)

A ma kdo podatke kok kej stanejo taki spicbati pa to???

Aja...a ve kdo kje v sloveniji prodajajo kej od acerbisa?k zastopnika zgled da nimajo!Pa če ve kdo za štacuno ka majo večjo ponudbo!

Popravljeno . Popravil <=YaMaHa=>
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kolk si pa menov bat???si dal original not al kej drugega?

22.000 km. Ja, original sm dav ker je cilinder pri šternu zmeru in je biv zlo mal obrablen in se mi neb splacal brust.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja super!!dans sm dobu motor:)sm takoj pokuru pou kesla bencina:)največ je šou 120 pa nism ga do konca,kr fajni motorček je:)

un bat mislm da ma ceno okol 100€. od acerbisa se pa dobi u sloveni bl mav. tle pr ns Langus dobi robo od acerbisa če naroči sam je precej za čakat. drgač pa u avstriji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bi prosu enga če bi mi lahka napisu specifikacije za yamaho kr nism dobu knjižce zram,kok gre u kesl kok je rezerve, kako ole(saje),za kok km pribl je 1 kesl,pa še kj:)hvala unaprej aja pa če kdo ve kok konjeu ma če je meu prej 9kw pol je bla pa blokada iz auzpuha vn uzeta??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja no karakteristike itak najdes povsod na internetu, drugace pa bi naj odvzeta blokada iz dusila prinesla 2-3 konje, drugace nastavljen(odprt) ypvs ventil pa skupaj z odprtim avspuhom stisne iz masine nekje 23 konjev, pa se kako malenkost priredis(airbox, druga diza....itd) pa prides komot cez 25 konjevsicer pa ce obvladas nemscino...http://home.rhein-zeitung.de/~jkastner/moppeds/dt125R/dt125R_home.html

pa uzivaj ob branju!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original motor ima 10,9kW oz. 14,8HP...z odprtim ventilom pa naj bi mel motor okol 17-18HP!

Se kar pozna teh par kojnčku :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kolk kilometrov nardite s enmu keslu bencina pa če ma kdo slučajno športn filter gor???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest nrdim normalne vožne 160km brez rezerve, relaciska je pa blo tud že 210km brez rezerve ( dve ure brez pavze skos 110 <_< )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!