dunker Objavljeno Julij 5, 2002 Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 x8r-x, kit si dal ven pred tehničnim in starega noter? Potem pa spet 70cc nazaj??? A TI TO SAM DELAŠ?! Vgradnja kita 70cc po mojih podatkih pride okrog 15k SIT, potem se verjetno moral dati za menjavo 70 v 50 spet plačat kakšnih 15k za delo... Ali pa se motim?
x8r-x Objavljeno Julij 5, 2002 Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 Ne, stvar je taka. Do tehničnega sem imel 50ccm brez blokad. Dolgo časa pa sem razmišljal o kitu. No, naredim tehnični in tista šiora mi napiše v knjižico da je motor nov. Veš kaj to pomeni? Da 3 leta ne rabim delat tehničnega. :twisted: Čez 3 leta, pa bo že kakšen močnejši motor, tko da se nimam kaj sekirat glede tehničnega. :D :wink: (razen policajev seveda)
dunker Objavljeno Julij 5, 2002 Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 Aha, sad mi je sve jasno... :) Moj je tud letnik 2001/6, tko da ni panike...
x8r-x Objavljeno Julij 5, 2002 Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 Tko je ja. :D Imam pa vse stare kose še doma, tko da v primeru prodaje motorja se lahko še vse spravi na prejšnje stanje. Tko da bo noter skoraj nič vožen 50ccm cilinder z (več kot 7000km) :mrgreen: :mrgreen:
speedbostjan Objavljeno Julij 6, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6, 2002 Zanima me pa še kaj naj dam noter v mojega speedfighta2 da bi imel bolje pospeške pa boljšo končno hitrost ne da bi dal noter 70ccm. Kaj mi priporočate. Prosim naj pišejo tisti kateri se na to ful dobro spoznajo. hvala za odgovor!!!
mare20 Objavljeno Julij 6, 2002 Opozori Objavljeno Julij 6, 2002 od kirega letnika naprej ti tehnični drži 3 leta? moj je 99 pa nevem al bom mogo drugo leto it spet delat al kak?
Tomosaki Objavljeno Julij 6, 2002 Opozori Objavljeno Julij 6, 2002 Menjal sem: - cilinder malossi 70 - bypass od malossija (prenosi) - jermen (origial je najboljši) - valjjčke (original 6 g) - karbonske lamele - ZX Leovince - dosti dnarja
x8r-x Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Kakšen cilinder si dal noter MHR ali GHISA? Kaj si pa izboljšal z karbonskimi lamelami? :roll:
dunker Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Eh, ugotavljam da so friziranja skuterjev precej nesmiselna... Toliko se popolnoma strinjam da se odstranijo blokade itd., tako da skuter vsaj ni več NEVAREN za promet... Kar pa se igraš naprej (sploh menjava celega kita, kar za sabo potegne še kopico drugih stvari) pa je ze too much dnarja za too little muske. Sj nima smisla drkat da bo šlo namest 105 pol 115, pa ti bo zato žrlo tolk bencina kot Ninja. Resnejšga motorja zarad tastarih ne morem imet (no, 1x ga bom pa sigurno mel!!!), tko da sem obsojen čakat na avto... Bom pa tistega spedenal v nulo, čeprav užitek ni nikol isti... Nekoč pa se srečamo, fantje, na kakšnem Duku II ali pa Aprilii RSV Mille or something... zarad mene tud na Benelli Tornadu. :) Lep pozdrav, Anže
mare20 Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 ja saj si naredu tu en point. jas itak to vse vem in se v vseh pogledih strinjam s tabo. ampak kaj ko je to čakanje na avto takooo dolgo. aja predelujem pa si predvsem zaradi lastnega zadovoljstva. sem mel veliko časa samo deblokiranega in pa drug auspuh. ampak je pol ratalo dugcajt. sem se naveličo tega sranja. nekaj sem mogo spremenit in ker sem mel dnar sem šel v to smer. to motorček bom pa imel še zdaj dve leti do avta pa tudi potem za cruzanje po mestu ker je pač okretnejše kot avto. ne mislim ga prodat. ko se bo potem nabralo kaj denarja bom šel delat izpit za motor in pa po končanem šolanju pr kakšnih 23ih kupil motor- vendar verjetno kaj bol udobnega kot so tile športni zaradi težav s hrbtenico. p.s o čem bio že naj šla tema :?: :lol:
Tomosaki Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Se popolnoma strinjam z vama glede friziranja. Ampak na avtu nikol neboš doživel teh silnic, sedenja in polaganja v ovinke kot pri skuterju. Jaz vsaj nobenega avtomobila, ki bi ga lahko dobil za zamenjavo za skuter ali vsaj do 500.000 sit, nebi zamenjal za skuter. Pri štirih kolesih se lahko odpoveš vsemu, kar si doživel na dveh.
dunker Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Tomosaki, tud ti maš point. Zato tudi praviva z Maretom, da potem enkrat, ko bova imela pa dnar in čas in leta, pa rgeva tud mi2 delat izpit za motor in si bova privoščila nekej resnejšega... Ker verjetno ga ni večjega užitka pri vožnji od zalaganja v ovinkih, pospeševanja do 100 v takšnem času, da avtomobilisti le zmajujejo z glavami...
x8r-x Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Ej, dunker nista samo ti in mare. Tukaj sem še jaz, z istimi problemi. :( Sej enkrat bo drugače! :lol:
mare20 Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 saj jas ne mislim skutera prodat oz. menjat za avto. obdržal ga bom bom dokler bo šou. je vedno praktičen. avto pa je met fajn za kakšne večje stvari prepelat, za daljše razdalje(me po 20 km že pošteno boli rit na skuterčku) za kolege prepelat, ko je dež itd. torej v primerih ko motor ne pride v poštev. za vožnjo v prostem času in za zabavo pa vsekakor motor... to ti je svoboda. :lol:
dunker Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Moram se strinjat. Taprav motor bom tud jest imel potem bolj za zabavo... Pa saj vse povem, če povem da razmišljam, da bi si pozneje enkrat kupil Dukea II. Samo višina sedeža me moti - 88cm!!! Na skuterčku (vsaj mojem) me sicer nič ne boli po 100, 150km vožnje, vendar; če je malo dežja si takoj usran, ne moreš na morje itd. V avto pa bom zbasal klapo kolegov in YUPIIIIII na morje!!! Torej: MOTOR RULLZ 'cause it's fun to have it, AVTO RULLZ 'cause u can drive your friends around (even if it rains). To je moje mnenje...
speedbostjan Objavljeno Julij 11, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2002 Mene zanima kje bi lahko kupil grafitno mast za valčke. Ker vedno ko dam na valčke tisti navaden''vazalin'' mi steče in ga ni več na valjčkih. Prosim da mi odgovorite na to vprašanje Hvala!!! 8)
Tomosaki Objavljeno Julij 11, 2002 Opozori Objavljeno Julij 11, 2002 V avto pa bom zbasal klapo kolegov in YUPIIIIII na morje!!! Al pa jih pošlješ na taxi, ti pa prideš za njimi na skuterju. :D :D :D Maš prav glede avta. :wink:
mare20 Objavljeno Julij 11, 2002 Opozori Objavljeno Julij 11, 2002 jas mam grafitno mast doma. je iste firme kot navadni vazelin. mogli bi jo met v isti trgovini kot vazelin(vprašaj v kakšni kemikaliji ili pa z lepili in to (merkur)
speedfighter Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 No...moj problem izgleda priblizno takole: Imam peugeota spedfighta AC - letnik 98 Zanima me kateri avspuh in katere valjčke priporočate, pa če ma mogoče kdo enak skuter če lahko pove koliko mu gre da vidim ce se to sploh splaca naredit!!??Pa mogoče ce bi se dal bi bla zravn dobrodosla tud kksna cena :D
hors3 Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 Ja jaz mam Peugeot Speedfight prost pa mam gor giannellija pa se 70ccm kit mam, sam se mi je nekaj pokvaru, tak da ga zdej nimam gor. Skuter potegne pri 20 km/h pa mam 5.5g valjcke in nevem, ce si naj kupim najlažje ali pa težje. Drugač Pa lepo nabira in končnca hitrost je okrog 95-100 km/h.
speedfighter Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 A s 50 kubov ti gre 95-100km/h? A maš ti vodno hlajenje?
hors3 Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 Da, vodno Saj med hlajenji so male razlike v hitrosti...
speedbostjan Objavljeno Julij 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 No jaz imam speedfighta2 z zračnim hlajenjem. Imam pa gor avspuh Giannelli Sport pro 6 pa 7g valjčke(ta avspuh z priloženimi valjčki pride nekje 24.000sit). Gre mi pa nekje 75 km/h. samo nimam pravih valjčkov noter morem to vse še uskladiti pol bo šel verjetno več. Koiko tebi gre tvoj speedfght na zračno hlajenje z original avspuhom brez blokad? Hvala za odgovor !!! :lol:
speedfighter Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 men gre speedfight tud zračno hlajen z original avspuhim pa brez blokad tocn 75 km/h.
hors3 Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 Speedbostjan, kaksne valjcke pa nameracas dat not, namreč jaz imam iste probleme z pospeški
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se