XTR Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Enostavno je bil mrtev, nobene napetosti več. Ni obrnilo števcev, nič od nič, pa to v trenutku. Ugasnem motor, skočim na blagajno, še tankal nisem takrat. Ko pridem nazaj pa nobenega znaka več. Pregledam varovalke, kontakte na sponkah, vse ok. Elektrike pa ni. Če je bil akumulator vroč se pa ne spomnim. Pri prejšnjem je bil pa drug problem, da enostavno ni imel prave moči za zagon. Pa tudi praznil se je zelo hitro. Če nisem res takoj ugasnil luči, sem potem večkrat prerival motor, da je sploh vžgal. Enga je pa čez zimo pobralo. Vsi so bili MiGM. Odkar imam drugo znamko je pa vse ok. Akumulator mi polni normalno, sem izmeril. Po elektriki pa ni nihče nič šaril. Čudno to. Če ne bi dobil tega pod garancijo bi kupil samo še original Yuasa in nič drugega.
MilanAndonovski Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Jaz mam tudi MiGM noter pa mi malo nagaja...bi verjetno moral še aku prej probat drug preden nov regler nabavim
a79 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Beži stran od MiGM! Sem že parkrat napisal! Za Hornet-e očitno ni dober, pa nimam samo jaz takih izkušenj. Nazadnje, ko so mi ga menjali pod garancijo sem posebej zahteval karkoli drugega samo MiGM ne. Dobil Unibat, pa drži že več kot eno leto, kar ni noben MiGM dočakal. Ko sem te klical glede štroma je bil kriv MiGM. (prišel na črpalko, ugasnil motor, potem pa nobenega znaka več, akumulator fuč) Ok, hvala.. Se je pa pojavil nov dvom pri meni. Akum sem prikljucil na polnilec, lejga cudez, kaze da je akumulator poln!!! ... Matr, grem po instrument in pokaze 12.7V , se pravi da je cisto poln... Ne vem, je mozn, da je akum unicen in vseen kaze polno, al je neki v stiku na motorju, morda alternator ne polne??? Torej, ko sem obrnu kljuc in dal kontakt, nic od nic, akum sem prkljucil na avto in je blo vse OK, motor je tekel normalno v prostem teku. Ko sem odkljucil kable od avta, je motor tekel normalno, ko sem probal navit plin, oz. se peljat pa je trokiral in crknil... Nato spet nic od kontakta, cisti mrk... Kaj bi lahk blo??? Prosm kaksnega majstra, da mi odgovori..
MilanAndonovski Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Emmm....motorja mislim da ne smeš vžigat na kable z avtom, ker lahko še kaj skuriš. Ti bo pa kak mojster povedal kaj se ti lahko točno zgodi. Je bolše potem motor na potisk vžgat kot pa na kable.
XTR Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Ok, hvala.. Se je pa pojavil nov dvom pri meni. Akum sem prikljucil na polnilec, lejga cudez, kaze da je akumulator poln!!! ... Matr, grem po instrument in pokaze 12.7V , se pravi da je cisto poln... Ne vem, je mozn, da je akum unicen in vseen kaze polno, al je neki v stiku na motorju, morda alternator ne polne??? Torej, ko sem obrnu kljuc in dal kontakt, nic od nic, akum sem prkljucil na avto in je blo vse OK, motor je tekel normalno v prostem teku. Ko sem odkljucil kable od avta, je motor tekel normalno, ko sem probal navit plin, oz. se peljat pa je trokiral in crknil... Nato spet nic od kontakta, cisti mrk... Kaj bi lahk blo??? Prosm kaksnega majstra, da mi odgovori.. Izmeri napetost na akumulatorju pod obremenitvijo. Priklopi akumulator nazaj pa izmeri napetost ko daš kontakt. Lahko pa samo priklopiš na akumulator eno žarnico in pomeriš napetost. Če napetost hitro pada je akumulator slab. Motor lahko vžigaš na kable samo avto naj bo ugasnjen.
hajoktejn Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Jaz mam tudi MiGM noter pa mi malo nagaja...bi verjetno moral še aku prej probat drug preden nov regler nabavim najprej zmeri če ti fila in kolk ti fila in če ti ne fila k je vroč; pol pa menjaj; sm naredu doktorat iz tega
CPU Objavljeno Julij 31, 2011 Opozori Objavljeno Julij 31, 2011 (popravljeno) Ima kdo morda kaj izkušnje z JMT akumulatorji, ker so relativno poceni? Motonet ima YTZ10S GEL JMT za 50eur, Yuasa pride okoli 120... Tudi jaz sem gledal te akumulatorje, predvsem gel variante z ebaya... kdo ve kakšne kvalitete so ti JTM? Popravljeno Julij 31, 2011. Popravil CPU
Tomozuki Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Isti spis sem napisal med 125-kami (mea culpa, ker sem googlal problem in nisem bil pozoren na ime sekcije) :surrender: Sicer verjetno že videno vprašanje pa ga bom vseeno zastavil :unsure: Da orišem situacijo; zadnjič se peljem po AC proti NM, motor se zmerno priganjal (med potovalnih 180-240, na ravnih odsekih tudi več), zunanja temperatura je bila okoli 27°c. Ko pridem nekje do odcepa NM zahod, mi padejo števci na armaturki na ničlo (vsi razen tistega od rezervoarja, ki je itak vedno na svoji poziciji, neglede na kontakt). Si mislim OK, mogoče slabi stik :glare: Ko pridem do odcepa NM vzhod, pogledam na armaturko in spet normalno deluje. Vklopim smernik in kazalci spet padejo. Čudno. Pripeljem se do cilja, kjer probam motor vžgat in, čeprav je v LJ vžgal v prvo, tukaj noče v nobeno. Zasliši se samo brenčeči zvok kot, da bi ti hupal en mulo na kolibriju. Prazen akumulator Fajn. Potem ga prižgem na kleme, izklopim luč in se peljem do prodajalne akumulatorjev, kjer imajo tudi model za moj motor (glede na to, da verjetno paše samo še v VTR, pravi čudež). Ko prodajalec nikakor ne najde kode, da bi sestavil račun, ga vprašam, če je mogoče motor kriv? Preveriva s tisto njegovo specialno voltmeter aparaturo in pri prižganem motorju v neutralu, kaže 12,6V. Premalo, ja. Skratka, akumulator verjetno ni kriv, zato prekličem izdelavo računa, ugasnem vse porabnike in se peljem nazaj v LJ. Ko prispem na cilj, probam za finto pognat motor in kresne v prvo. Še bolj čudno. Očitno se je uspel napolniti. Potem se nekaj dni vozim sem in tja z vso možno signalizacijo, motor dela normalno, peljem se celo v MB in mi niti enkrat ne odklopi števcev (res pa, da proti večeru, ko je bolj hladno). No, danes zjutraj pa se je zadeva ponovila in sicer v precej hujši obliki. Odpravljam se iz Rač (pri MB), motor kresne v prvo, grem na AC in nobenih težav. Dokler ne pridem do zadnjega predora (v predorih je za spoznanje topleje) proti LJ, števci padejo, po kaki minuti pa začne tudi cukat. Podobno, kot če bi se vozil na rezervi, rahlo pospešuje, potem pa spet zamira in cikel se ponovi. Stisnem sklopko in se začnem kotaliti po hribu proti Blagovici pripravljen, da bom šel na izvozu ven in poklical vlečno službo. Motor namreč popolnoma zamre, nobenega zvoka, nobenih lučk, brlela je samo tista za olje, ki itak zmeraj gori, ko je ključ v kontaktu. Ugasnem še dnevne luči, za finto obrnem še ročico za plin in voila, zadeva spet dela. Začnem se počasi pomikat naprej, števci se spet zbudijo, vendar pustim vso ostalo elektroniko pri miru. Vmes nekajkrat spet padejo na ničlo, motor občasno pocuka (ko želim dodat plin), ampak uspe mi priti do izvoza LJ - center, kjer sem naredil podzavestno napako in vključil smernik. Bam, spet crkne. Potem pokličem kolega, da me pride "oživet" s klemami, motor vžge v prvo, peljem se 500m, nakar uporabim zavoro in spet - mrtvilo. Prižgeva še enkrat, se spet peljem naslednjih 500m, števci se celo zbudijo, potem pa spet padejo na nulo in zgodba se ponovi. Ko želim speljat iz križišča, ga spet pobere (sumim, da se je želel vklopiti ventilator). No, do garaže sem ga uspel spravit, akumulator se pa že polni. Zdaj pa vprašanje, kaj bi to lahko bilo (regler, alternator) oziroma, kje je v LJ kaki poceni štromar? Ker trenutno sem res finančno na psu in razmišljam, da bi motor peljal nazaj v Rače h kolegu, da ga pogledamo. Hvala za odgovore in opravičujem se, če sprašujem že prebrano O:-) P.S.: Motor sem imel med zimo garažiran na toplem, ampak spomladi je odpovedala dolgoletna Yuasa tako zelo, da se niso prižgale niti lučke. Je to kaj vplivalo na elektroniko? :fredy:
ludiluka Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Kolko je stara baterija ker je možnost da se ti baterija "seseda"
hajoktejn Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 (popravljeno) če kaže 12.6 takrat ko dela je ali stator ali regler; če maš inštrument ti pošljem link na katerem je opisan step by step postopek kako preverit polnjenje; če nimaš inštrumenta in se ti hudičevo ne mudi se lahko v pondelk zmenva da ti pridem pomert pa se bo vedlo kje si; aja če iz v LJ sevede Popravljeno September 2, 2011. Popravil hajoktejn
Tomozuki Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 O, hvala za hiter odziv. Torej, baterija je mlada oziroma iz meseca aprila. Lahko tudi, da se seseda (kar je čisto možno, ker nimam dobrih izkušenj s temi Huitongi). Prvo, ki sem jo kupil, mi niti motorja ni pognala in sem jo pod garancijo zamenjal. Iste znamke, seveda. Sicer pa se mi ne mudi, ker danes dobim avto tako, da je motor lahko na počivanju. Bom ga pa probal še enkrat štartat v ponedeljek pa bom videl, kaj bo rekel. Če se bo odločil zafrkavat, bi te (hajoktejn) lepo prosil za pomoč. Sem že preverjal ceno obeh delov in verjetno bi bilo najbolj pametno, da kar oba zamenjam. Vsaj kolikor sem bral komentarje Seveda, ko bom spet finančno sposoben :xx:
hajoktejn Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 (popravljeno) napiš mi na ZS, pa se v pondelk dobiva; vsekakor pa priporočam da preden se začneš vozt to premeriš, ker jst sm mel velke probleme zarad tega; pa še baterijo sm uničil Popravljeno September 2, 2011. Popravil hajoktejn Tomozuki 1
danci1973 Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 O, hvala za hiter odziv. Torej, baterija je mlada oziroma iz meseca aprila. Lahko tudi, da se seseda (kar je čisto možno, ker nimam dobrih izkušenj s temi Huitongi). Prvo, ki sem jo kupil, mi niti motorja ni pognala in sem jo pod garancijo zamenjal. Iste znamke, seveda. Sicer pa se mi ne mudi, ker danes dobim avto tako, da je motor lahko na počivanju. Bom ga pa probal še enkrat štartat v ponedeljek pa bom videl, kaj bo rekel. Če se bo odločil zafrkavat, bi te (hajoktejn) lepo prosil za pomoč. Sem že preverjal ceno obeh delov in verjetno bi bilo najbolj pametno, da kar oba zamenjam. Vsaj kolikor sem bral komentarje Seveda, ko bom spet finančno sposoben :xx: Jaz bi tukaj še najbolj sumil navitje ali napeljavo od navitja do reglerja... Navitje je namreč tro-fazno - v bistvu torej tri navitja in po opisu tvojih težav izgleda, kot da (morda tudi občasno) eno (ali dve) navitji ne bi delovali, tako da pri vklopljenih običajnih porabnihih (luči, ...) ni dovolj energije za vse... D. dotem in Tomozuki 2
Tomozuki Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Mi svetujeta, da se ne peljem nazaj domov z njim? Hvala še enkrat obema.
hajoktejn Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 jst; po tem kar se mi je dogajal ne bi reskiru več; škoda soldov
Tomozuki Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Kaj se ti je zgodilo? Mi linkaš post? :unsure:
hajoktejn Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 najprej zmeri če ti fila in kolk ti fila in če ti ne fila k je vroč; pol pa menjaj; sm naredu doktorat iz tega očitno doktorski naziv ni zadost in je treba še mal poštudirat kej ; vprašanje: 4 mesce star aku se mi po par "vožnjah" sprazni do te mere da tud zalaufa ne več; 57krat sm meril če mi fila in vsakič isti rezultat - pri 2500 obratih 14,4 volta, s prižganimi lučmi 13,8 V; iz nekih chartov sm razbral da nej bi bil to optimum; ergo - zakaj hudirja se aku prazni potemtakem? al je že po defaultu zanič, ker sm vzel "tapoceni" varianto?
GKeko Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 očitno doktorski naziv ni zadost in je treba še mal poštudirat kej ; vprašanje: 4 mesce star aku se mi po par "vožnjah" sprazni do te mere da tud zalaufa ne več; 57krat sm meril če mi fila in vsakič isti rezultat - pri 2500 obratih 14,4 volta, s prižganimi lučmi 13,8 V; iz nekih chartov sm razbral da nej bi bil to optimum; ergo - zakaj hudirja se aku prazni potemtakem? al je že po defaultu zanič, ker sm vzel "tapoceni" varianto? cuj hajo, lahko je res po defaultu zanic... jaz sem nedolgo nazaj menjal akumulator (sej veš, da je takrat komaj palo motor). No potem sem sel do mehanika in je narocil drugega... Je pa mi takrat omeno, da je pred nekaj cajta prišo do njega italjan z akumulatorjem starim 1 mesec in je bil prazn. Torej si lahko nabavo praznega. Kupi kakega geliranega
GKeko Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 Tudi jaz sem gledal te akumulatorje, predvsem gel variante z ebaya... kdo ve kakšne kvalitete so ti JTM? tega ne poznam... mislim nasploh jih ne poznam Vem da mam zaj noter gel akumulator LP (landport), me je pa stal 60 EUR (s popustom)
hajoktejn Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 bom ga nazaj nesu ja, pa zamenju; obenem pa predlagal da gor na škatle teh suprdupr akujev napišejo - "samo za tiste ki bi bli radi nategnjeni"
GKeko Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 bom ga nazaj nesu ja, pa zamenju; obenem pa predlagal da gor na škatle teh suprdupr akujev napišejo - "samo za tiste ki bi bli radi nategnjeni" caki sej bi mogo bit v garanciji... aja ta LP (landport) ima na garancijskem listu tud oznako od Varte.
hajoktejn Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 sej je še, na srečo sam tko pravm, kakšen smisel prodajat take akuje k niso vredni pol ...
ferek Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 - pri 2500 obratih 14,4 volta, s prižganimi lučmi 13,8 V; iz nekih chartov sm razbral da nej bi bil to optimum; ergo - zakaj hudirja se aku prazni potemtakem? ... zato ker volti pri filanju nimajo nobenega pomena! Volti ti kažejo samo napetost (razliko potencialov), polnjenje pa opravlja ELEKTRIČNI TOK.. Izmerit moraš torej TOK (ampere) in ne NAPETOST. Inštrument moraš torej vezati zaporedno, torej sneti en kabel iz akumulatorja, vmes vezati inštrument, pa boš videl koliko A gre skozi... ker tudi kapciteto akumulatorja ti kažejo Ah (amper ure)... Možno je namreč nekaj, da ravno toliko amperov kot ti proizvaja generator, toliko ti jemljejo porabniki in za filanje ne ostane nič! Volti bodo pa kljub temu ves čas tapravi, ker jih proizvaja generator in ne akumulator...:closedeyes: Vse skupaj sem malo laično napisal (ker nisem štromar), a fizikalno matematično je zadeva taka.
bmw Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 ... zato ker volti pri filanju nimajo nobenega pomena! Volti ti kažejo samo napetost (razliko potencialov), polnjenje pa opravlja ELEKTRIČNI TOK.. Izmerit moraš torej TOK (ampere) in ne NAPETOST. Inštrument moraš torej vezati zaporedno, torej sneti en kabel iz akumulatorja, vmes vezati inštrument, pa boš videl koliko A gre skozi... ker tudi kapciteto akumulatorja ti kažejo Ah (amper ure)... Možno je namreč nekaj, da ravno toliko amperov kot ti proizvaja generator, toliko ti jemljejo porabniki in za filanje ne ostane nič! Volti bodo pa kljub temu ves čas tapravi, ker jih proizvaja generator in ne akumulator...:closedeyes: Vse skupaj sem malo laično napisal (ker nisem štromar), a fizikalno matematično je zadeva taka. ferek....se vidi da nisi štromar, zato ne prodajaj bučk.....volti imajo še kako pomen (v bistvu imajo največji pomen). Nasploh tisto boldano zgoraj bo zelo zanimivo če bo vezal kakšen digitalc oziroma unimer in meril tok....dimni signali in enkratni "poskok" instrumenta zagotovljen....
MiNa Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 Akumulator polni s polnilcem in pomeri gostoto elektrolita. To ti bo tudi edini pravi pokazatelj polnjenja, če se gostota elektrolita dviguje. Pri polnjenju bodi pozoren na napetost, če se ta dvigne preko 2,45v/celico je aku sigurno "kaput" visoka notranja upornost.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se