Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Torej dokler motor normalno vžge pred furo, je strah odveč? Zanima me prevsem zato, ker imam v motorju že 5 let star akumulator in ne bi rad, da me kje preseneti. Čeprav sedaj po 5ih letih še nikdar ni zatajil, pa tudi še polnjen ni bil.

Popravljeno . Popravil LooLekSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za izvedbo ki je hermetično zaprta... Kaj narediti v tem primeru. Se vzame zgoraj tisto zapiralo dol in naredi tak postopek kot si ga opisal, ali v tem primeru vse skupaj odpade...?

Hvala za informacijo!

LP Rok

Važno je samo, da ta pokrovček nepoškoduješ sicer je za vse akumulatorje postopek enak (razen za polnjene z gelom) pri ponovni polnitvi pa moraš pazit, da v vsako celico doliješ enako količino elektrolita(uporabi menzuro), kar pa manjka ko max. pa doliješ destilirane voda nato ga 1 X sprazneš(z žarnico) in spet napolniš z polnilcem in tako imaš formiran akumulator..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej dokler motor normalno vžge pred furo, je strah odveč? Zanima me prevsem zato, ker imam v motorju že 5 let star akumulator in ne bi rad, da me kje preseneti. Čeprav sedaj po 5ih letih še nikdar ni zatajil, pa tudi še polnjen ni bil.

Ni rečeno. Men je že parkrat tako v avtu kot motorju normalno vse delal, ko pa sem parkiral in hotel čez nekaj časa ponovno vžgat je bil akumulator fuč. Men skoraj vsak zdrži tam do 7 let, ko pa crkne pa kable v roko pa vžgat in se peljat po nov akumulator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni rečeno. Men je že parkrat tako v avtu kot motorju normalno vse delal, ko pa sem parkiral in hotel čez nekaj časa ponovno vžgat je bil akumulator fuč. Men skoraj vsak zdrži tam do 7 let, ko pa crkne pa kable v roko pa vžgat in se peljat po nov akumulator.

Saj tudi meni je pri avtu naredilo podobno. Vendar, če mi bo v garaži vžgal in bom potem šel na furo najbrž ne bi smelo biti strahu, ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni rečeno. Men je že parkrat tako v avtu kot motorju normalno vse delal, ko pa sem parkiral in hotel čez nekaj časa ponovno vžgat je bil akumulator fuč. Men skoraj vsak zdrži tam do 7 let, ko pa crkne pa kable v roko pa vžgat in se peljat po nov akumulator.

Točno tako je in res nikdar nemoreš točno predvidet kdaj bo crknil.Namreč je več razlogov zakaj ??

crkne;

1.) lahko prekine medcelična (svinčena) povezava - ta napaka se ponavadi pojavi še v garanjciskem roku 2 leti(ni nujno)! !

2.) poći stena med dvema celicama vzrok je: preobremenitev (pregrevanje) vsled dolgega zaganjanja,kratkega spoja,prehitrega polnenja ali je akumulator bil prazen in zmrznil ! !

3.) Kratki spoj v sami celici to nastane vsled starosti (akumulator izrabljen) svinčeni ostanki na dnu celice naredijo kratki spoj.

4.) Akumulator se poškoduje tudi kadar alternator preveč polne(def.regulator napetosti) akumulator se zelo pregreva, voda izpari in malo delcev svinčenega praha pade na dno,tak akumulator se opomore, ko zamenjamo regler in dolijemo destilirano vodo,bo pa tako poškodovan akumulator sigurno kako leto prej odpovedal !

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme..kateri polnilec akomulatorjev bi priporočali ?

Apsolutno PULZNI jaz ga imam C-teka od Luisa cena je bila ca 67 € je pa tako za navadno instalacijo kot tudi za novo can-bus tako da ga lahko uporabiš za vzdrževanje vseh sistemov kot tudi,če je akumulator sulfatiziral ga lahko sam napolniš kar z NAVADNIM (nepulznim -cenenim) nemoreš.Vedno ista teme,ker bi vsi radi čim cenejši polnilec - malo denarja malo muzike !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno ista teme,ker bi vsi radi čim cenejši polnilec - malo denarja malo muzike !

nekateri pa smo elektroniki in si pulzni polnilec naredimo kar sami. :)
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Sem dal akumulator na polnilec in po par sekundah je polnilec pokazal, da je akumulator poln. Vseeno sem akumulator pustil kaki 2 uri priklopljen na polnilec. Ko sem akumulator zmontiral v motor, mi je motor potem normalno vžgal, sem se šel malo peljat, ko sem se ustavil pri prijatelju, sem spil kavo in evo, akumulator zataji. Sicer je še počasi obračal motor, ampak vžgal pa več ni. Ob tem se mi je dogajalo, da ko sem dal kontakt in zaverglal, ko ni vžgal sem nehal verglati, in brez da sem mu odvzel kontakt s ključem, se je na števcu za vrtljaje zgodilo enako, kot da bi mu s ključem odvzel kontakt in ga ponovno dal, torej, obratomer je skočil od nič do maksimuma in nazaj. Motor je potem po dolgem matranju vseeno vžgal, po sreči. Sem potem doma spet priklopil polnilec in potem mi je par ur moral polniti akumulator. Zdaj pa ne vem, ali bo ta akumulator še uporaben, da nebo spet samo enkrat normalno vžgal, potem pa ne več. Ker pa nimam nobenih merilcev, ga ne morem pomeriti ali je še uporaben. Lahko to kako drugače ugotovim in ali je imel kdo podoben problem?

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al maš motor zanič al pa polnilc :D

najbrž bo problem v akomulatorju ja..sicer pa, probat pa je..

Hahaha, ja no ja, to sem že vse sam ugotovil, v bistvu motor ni, akumulator pa je lahko, no polnilec morda tudi, čeprav prijatelj uporablja enakega, pa zadeva funkcionira. Kako pa lahko preverim ali je akumulator fuč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem 99,9%, da je zanič akumolator. Meni je delalo, povsem identično.

Ni treba nič poizvedovat, če je zanič, ker že vsi opisani simptomi nakazujejo na to, da je krepnu.

Najboljša rešitev je kupiti novega, je pa res, da ni najcenejša. Jaz sem kupil Varto, sem zadovoljen 100%+garancija.

Pol ceneje od originala.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem 99,9%, da je zanič akumolator. Meni je delalo, povsem identično.

Ni treba nič poizvedovat, če je zanič, ker že vsi opisani simptomi nakazujejo na to, da je krepnu.

Najboljša rešitev je kupiti novega, je pa res, da ni najcenejša. Jaz sem kupil Varto, sem zadovoljen 100%+garancija.

Pol ceneje od originala.

Torej tebi je tudi brez da si mu s ključem odvzel kontakt na armaturni plošči prikazal, kot da si mu ga odvzel in ponovno vklopil?

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej tebi je tudi brez da si mu s ključem odvzel kontakt na armaturni plošči prikazal, kot da si mu ga odvzel in ponovno vklopil?

Točno tako! ekran se je resetiral, pumpa ponovno vžgala in tako dalje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako! ekran se je resetiral, pumpa ponovno vžgala in tako dalje..

Ja, meni dela enako, pumpa za gorivo se tudi ponovno zažene ja. Ja nič, bomo kupili novega. Kje si pa nabavil Vartinega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okvara, ki jo je Bremzer opisal pod 1. točko na prejšnji strani.

O zadovoljstvu z akujem pa, ko ga vržeš v smeti. Odvisno od tega koliko je zdržal. (Navaden DeLo 19Ah) iz Louisa dve sezoni 33kkm za ceno 32€ s popustom - jaz zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej tebi je tudi brez da si mu s ključem odvzel kontakt na armaturni plošči prikazal, kot da si mu ga odvzel in ponovno vklopil?

štarter je precej močan elektromotor in potrebuje veliko energije. Če je akumulator prazen ali 'hin', to pomeni, da mu bo ob zagonu starterja napetost padla na 'zelo malo', kar pa je elektroniki praktično isto, kot da si odvzel kontakt...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Sem dal akumulator na polnilec in po par sekundah je polnilec pokazal, da je akumulator poln. Vseeno sem akumulator pustil kaki 2 uri priklopljen na polnilec. Ko sem akumulator zmontiral v motor, mi je motor potem normalno vžgal, sem se šel malo peljat, ko sem se ustavil pri prijatelju, sem spil kavo in evo, akumulator zataji. Sicer je še počasi obračal motor, ampak vžgal pa več ni. Ob tem se mi je dogajalo, da ko sem dal kontakt in zaverglal, ko ni vžgal sem nehal verglati, in brez da sem mu odvzel kontakt s ključem, se je na števcu za vrtljaje zgodilo enako, kot da bi mu s ključem odvzel kontakt in ga ponovno dal, torej, obratomer je skočil od nič do maksimuma in nazaj. Motor je potem po dolgem matranju vseeno vžgal, po sreči. Sem potem doma spet priklopil polnilec in potem mi je par ur moral polniti akumulator. Zdaj pa ne vem, ali bo ta akumulator še uporaben, da nebo spet samo enkrat normalno vžgal, potem pa ne več. Ker pa nimam nobenih merilcev, ga ne morem pomeriti ali je še uporaben. Lahko to kako drugače ugotovim in ali je imel kdo podoben problem?

Hm. Upiram se tej misli, ampak tole mi smrdi po uporabi avtomobilskega akku polnilca na moto akumulatorju. To dvoje ne gre skupaj - ce ga polnis z za avtomobilski akumulator nic kaj zajetnimi 5 amperi bo sibkejsi moto akumulator "zavrel" in se trajno poskodoval. Moto akumulatorji se polnijo s tokom ranga nekaj 100 miliamperov - jaz sem ga danes (po skoraj enem tednu) spet za 10 min priklopil na 200 mA, in je ze kazal 14.5 V, kar mi je dalo vedeti da ima dovolj.

Z moto akkuladerjem ne bos poskodoval avotobilskega akumulatorja (pa tudi napolnil ne v doglednem casu), z avtomobilskim polnilcem pa mimogrede "vbijes" moto akumulator.

Vsekakor pa sumim da ti je eno celico neslo, glede na to da je se obracal sklepam da je v kratkem stiku. :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne bil polnil z avtomobilskim polnilcem, sej le te so ponavadi narejeni tako, da sami prilagodijo tok polnenja, in nikoli ne boš dobil max. 5A. Poleg tega je potrebno računat, da to niso nobene obremenitve =60W.

Vre pa kislina tako ali drugače, tudi če ga polneš z "mini" polnilcem, ki naj bi bil narejen za moto akumulatorje.

Vse skupaj so ene bučke,

Razloženo vsem ljudem na priazen način.

Če jaz polnim Li-Ion baterije z 5A, pri 12V (2Ah=2000mAh), pa bi taka baterija ob zagonu zaganjača zagorela, zakaj bi potem uničil Akumulator kateri ima 9Ah in je narejen za veliko večje trajne obremenitve.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je že eden omenil vse skupaj so buče! !

Npr. povsem logično je, da s švohnejšim polnilcem moraš (večji-močnejši-več AH )polniti dlje, če je potrebno tudi tri dni bo se pa SIGURNO napolnil seveda, če je akumulatot še izpraven.

In obratno z močnejšim polnilcem se bo akumulator prej napolnil in pri polnenju bolj grel (elektrolit vrel)in posledično se lahko tak manjši akumulator pregreje plošče se zvijejo-raztegnejo in pride do poškodbe same celice(stik v sami plošči med svinčenimi ploščami) ali prebije-poči med celicama. Zato vedno, če je polnilec premočan se lahko vmes-serijsko vključi kak porabnik npr.žarnico in tok se zmanjša in akumulator se ne bo poškodoval !

Akumulator je poln takrat ko doseže kislina v vsaki celici dovolj Bomejev,kar se izmeri z Bomej metrom ! in ravno z tem merjenjem se ugotovo npr.stik med celicama kati če je stik samo med dvema celicama se to opazi pri merjenju saj so npr. 4-ri celice ki imajo po 0,28 Bomeja 2 celici pa samo 0,22 Bomeja tak akumulator je NEIZPRAVEN.

Izmerri se ga lahko tudi da se ga z vrtilnim uporom obremeni z 3x -no močjo(npr.če je 12AH)se ga obremeni z 36 A in napetost v 10 tih sek. nesme pasti pod 9,6 V.

Ps: vse to je bolje, da vam naredi kaka zato osposobljena delavnica, kajti 100%-no diagnozo se da narediti samo v dobro opremljeni delavnici ! še to je vprašljivo kajti kot je bilo že rečeno akumulator je danes zdržal vse teste jutri pa lahko prekine in ni krivca !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!