Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

litijevi cleni (sploh LiPO) so tudi glede polnjenja zelo obcutljive (ce jih globoko praznimo), in ze na lastni kozi sem obcutil kako celica ob "normalni" uporabi (beri tiscanje s 40 amperi 10 minut skupaj na polno) "brez razloga" plane. K sreci mi je model padel tako da jo je odneslo iz kabine, tako da so vse ostale komponente prezivele. :) Tam pa ni kompromisov pri polnjenju - samo z balanserjem, druge ni. :)

sem pa ze studiral o "emergency-packu" - 4S LiPO celica (2500 mAh / 20C ali vec), ki jo po potrebi ko motor noce vzgat vzporedno priklemas na akku - ni hudic da ne bi vzgal. ;)

..kolikor vem, so fantje priklapljal 4S LiFe direkt na 12V akumulator, pa je špilalo... pack je bil nafilan v 10 min, ker je voltaža polnih LiFe enaka kot pri Pb akuju...LiPo, pa ko je poln pack 4S pa je že cca 16V

ja...drugače pa sem tudi jaz že videl LiPO goreti..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pravite o polnilcu/oživljevalcu iz Lidla. Zanima me predvsem funkcija oživljenja, ker mam dva akumulatorja, ki bi jih poskusu usposobit... Kakšne izkušnje?

Objavljeno

Kaj pravite o polnilcu/oživljevalcu iz Lidla. Zanima me predvsem funkcija oživljenja, ker mam dva akumulatorja, ki bi jih poskusu usposobit... Kakšne izkušnje?

Če sta ti akumulatorja sulfatizirala rabiš PULZNI polnilec,če tvoj polnilec ni pulzni neboš napolnil in moraš dati to napolnit v akumulatorsko delavnico ! Zato jaz vedno pravim, če že kupujete nov polnilec VEDNO pulzni, kajti tudi avti in motorji z can-bus instalacijo se polnejo-vzdržujejo lahko samo z pulznim polnilcem.Z navadnim (poceni)nepulznim polnilcem lahko polniš samo odklopljen in NESULFATIZIRAN akumulator ! !

Objavljeno

Tale polnilec naj bi bil pulzni in imel možnost oživljanja (baje kopija ene bol priznane firme)-ampak vseeno sprašujem če je kdo imel direktne izkupšnje. Na tujih forumih so mnenja mešana-za polnit in vzdrževat akumulator OK, za oživljat pa enkrat ja drugič ne...

Sem se pa odločil, da akumulator vseeno nesem premerit v delavnico in ga po potrebi zamenjam - dobil sem ga zraven 30 let starga motorja in čeprav je vizualno kot nov in se napolni tam do 11V je vseeno možnost, da je tudi več let stal.

Objavljeno

Moja iskustva su takva da nikako se nesme eksperimentisati sa akumulatorima jer posledice mogu biti veoma neprijatne . Aku. može biti ili neispravan ili ispravan što znači ako je neispravan ništa ga neće oporaviti čak ni punjač koji ima opciju pulsnog punjenja i desulfatizuje i takav aku. ide na reciklažu.Pulsni punjači služe za dopunjavanje i održavanje ispravnih akumulatora.

Objavljeno

Jaz sem imel tri "mrtve" avto akumulatorje. 1 sem rešil s tem Lidlovim polnilcem, ki ga z "navadnim" (iz Baumaxa, malce večji) nisem mogel. Dva pa sta izgleda že predolgo stala, saj ju ni bilo mogoče oživiti. BTW akumulatorji so stali v kleti vsaj eno leto.

Objavljeno

Moja iskustva su takva da nikako se nesme eksperimentisati sa akumulatorima jer posledice mogu biti veoma neprijatne . Aku. može biti ili neispravan ili ispravan što znači ako je neispravan ništa ga neće oporaviti čak ni punjač koji ima opciju pulsnog punjenja i desulfatizuje i takav aku. ide na reciklažu.Pulsni punjači služe za dopunjavanje i održavanje ispravnih akumulatora.

Da ti nakratko odgovorim: to je jasno, ko beli dan ako je akumularor neizpravan (prekinjen,star više od 4-godine ili puknut među celijama ili prekinut-unutra na spoju)onda ako ga puniš je nešto jednako kao ako bi mrtvacu davao inekcije ! !

A pulzni održivač akumulatora služi tako za punjenje kao i za održavanje svih akumulatora s tim,da ima mogučnost i napuniti (izpravan) sulfatiziran(stajao prazan duže vremena) akumulator.Prednost PULZNOG punioca je i u tome da možeš svaki akumulator z njime održavati BEZ da odključiš klemu jer kod novih Can-bus instalacij(npr. noviji BMW-eji) NEMOŽEš održavat priključen akumulator jer ti Can-bus instalacija IZKLJUČI punjenje ako nije PULZNO !

Ps:to ti je odgovor od Avtoelektričara i možeš mi vjerovat. Potraži me juna na Relyju tour de Serbija moja registracija Nm-BMW

Lp Verbić Peter

Objavljeno

kod novih Can-bus instalacij(npr. noviji BMW-eji) NEMOŽEš održavat priključen akumulator jer ti Can-bus instalacija IZKLJUČI punjenje ako nije PULZNO !

tole mi nekako ne deluje najbolj verodostojno. Kako ti lahko instalacija (verjetno imas v mislih ECU) odklopi polnjenje, ce imas kleme direktno na akumulatorju? Prej bi rekel da lahko negativni impulzi na impulznih polnilcih skodujejo ECUju in IDSu v primeru ce je akku priklopljen na instalacijo med polnjenjem, kot pa da ti avto izklopi polnjenje...?!?
Objavljeno

tole mi nekako ne deluje najbolj verodostojno. Kako ti lahko instalacija (verjetno imas v mislih ECU) odklopi polnjenje, ce imas kleme direktno na akumulatorju? Prej bi rekel da lahko negativni impulzi na impulznih polnilcih skodujejo ECUju in IDSu v primeru ce je akku priklopljen na instalacijo med polnjenjem, kot pa da ti avto izklopi polnjenje...?!?

Kolega je mislil na polnjenje preko vgrajene vtičnice in ne direktno na klemah akumulatorja....In pulzni polnilci MORAJO biti prirejeni za CANBUS sistem da lahko polniš preko vgrajene vtičnice. C-TEK XS3600 ni prirejen za CANBUS, je pa pulzni in lahko polniš direktno na klemah akumulatorja.

Objavljeno

Kolega je mislil na polnjenje preko vgrajene vtičnice in ne direktno na klemah akumulatorja....

aaa tako. :)

s stalisca razvoja gledano (glede na to da je moj best frend razvojnik v avtoindustriji, jaz pa po dusi elektronik me dostikrat zanese v te vode :) ) ne bi bil noben problem in prakticno tudi noben strosek narediti en kontroler polnjenja, ki bi "navadno" polnjenje (enosmerni tok ranga nekaj amperov) konvertal v pulzno. Tako bi avto "pazil" na samega sebe. Ce ze ima mosfet (ali rele? definitivno je mosfet cenejsi) za odklop polnjenja, ni nobenega problema zraven dodati se en ELKO in se 3 mosfete, softver malce spremeniti, in voila!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, zanima me tudi, ali lahko v motor porinem malo močnejši akumulator kot je predviden od proizvajalca, se pravi namesto 10Ah bi jaz dal 12Ah?

ALi original Yuasa ali pa recimo Varta YT12-B4 za skoraj pol cene pri Velogu?!

Vozim Ducati 748, glede na 2 cilindra potrebuje za štart malo večjo štartno moč kot recimo 4valjniki.

Hvala za odgovor-e.

Objavljeno

A je treba samo zate novo temo odpirat, če imaš eno stran nazaj temo z čisto isto vsebino?

http://www.motosvet....r-akumulatorji/

Pa še odgovor na tvoje vprašanje: lahko.

Seveda lahko, sam če ti prostro to dovoljuje ( višina-dolžina-širina ). Če je AKU močnejši so tudi dimenzije drugačne.

Objavljeno

Zdravo, zanima me tudi, ali lahko v motor porinem malo močnejši akumulator kot je predviden od proizvajalca, se pravi namesto 10Ah bi jaz dal 12Ah?

ALi original Yuasa ali pa recimo Varta YT12-B4 za skoraj pol cene pri Velogu?!

Vozim Ducati 748, glede na 2 cilindra potrebuje za štart malo večjo štartno moč kot recimo 4valjniki.

Hvala za odgovor-e.

A nima 748 v originalu 16Ah akumulator? Vsaj Yuasa trdi tako:

Ducati - 748 Strada Biposto, SP, SPS 1997-2000

Battery Family: YuMicron

Battery Type: YB16AL-A2

Voltage: 12

Capacity: 16

Dimensions: 8.125" x 2.8125" x 6.4375"

Weight: 8.6 lbs.

Metric Dimensions: 207mm x 71.5mm x 164mm

Metric Weight: 3.9 kg

Polarity:

Acid Volume: 37.2

Amps: 1.6

D.

Objavljeno

Prodam akomulator takšen kot na spodnjem linku.

Akomulator je na vašo žalost žal že formiran, imel sem ga namreč samo za zagon motorja, ki pa je prodan.Drugače praktično nov in od tistega zagona vseskozi priklopljen na vzdrževalni način.

Kupljen je bil pred dobrim mesecom dni, imam račun, garancijo. Cena je polovična novi.

http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z7&grupa=A3 02&id=A3 01 22

LP Rok

Objavljeno

Prodam akomulator takšen kot na spodnjem linku.

Akomulator je na vašo žalost žal že formiran, imel sem ga namreč samo za zagon motorja, ki pa je prodan.Drugače praktično nov in od tistega zagona vseskozi priklopljen na vzdrževalni način.

Kupljen je bil pred dobrim mesecom dni, imam račun, garancijo. Cena je polovična novi.

http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z7&grupa=A3 02&id=A3 01 22

LP Rok

Objavljeno

Prodam akomulator takšen kot na spodnjem linku.

Akomulator je na vašo žalost žal že formiran, imel sem ga namreč samo za zagon motorja, ki pa je prodan.Drugače praktično nov in od tistega zagona vseskozi priklopljen na vzdrževalni način.

Kupljen je bil pred dobrim mesecom dni, imam račun, garancijo. Cena je polovična novi.

http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z7&grupa=A3 02&id=A3 01 22

LP Rok

Elektrolit zlij v plastično steklenico akumulator speri z destilirano vodo ga dobro izcedi(osuši) in ti lahko tako suh stoji NEOMEJENO in ko spet napolniš elektrolit je akumulator spet 100%-ten in star kot praviš(šele) en mesec ! ! !

Objavljeno

Ja, Ducati 748 do letnika 2000 res ima 16Ah akumulator, 2001, kot moj pa ima že 10Ah v dimenzijah 150dolžina x 130višina x 70širina. Dolgo časa so Makaronarji rabil se izpopolnit..

Hvala pa lp!

Objavljeno

Elektrolit zlij v plastično steklenico akumulator speri z destilirano vodo ga dobro izcedi(osuši) in ti lahko tako suh stoji NEOMEJENO in ko spet napolniš elektrolit je akumulator spet 100%-ten in star kot praviš(šele) en mesec ! ! !

Gre za izvedbo ki je hermetično zaprta... Kaj narediti v tem primeru. Se vzame zgoraj tisto zapiralo dol in naredi tak postopek kot si ga opisal, ali v tem primeru vse skupaj odpade...?

Hvala za informacijo!

LP Rok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

no, pa je tudi mene doletelo. :) Vceraj sem mojo zivince hotel po treh tednih mirovanja v neogrevani garazi (tudi do -15 stopinj) malce pogreti in akumulatorju dati malce fujtra, pa ni vzgal. Akku ni bil ravno prazen, je pa malenkost prepocasi sukal (pri -11 stopinjah), tako da sem ga odmontiral in dal polnit na 350 mA, ki so v 24 urah padli na 120 mA. Zdaj je akku na toplem v kurilnici, in caka na cas ko se bom spomnil hudica pognati v dir. Na polici pa ze caka nov, se neaktiven akumulator.

Me pa zanima: je komu ze pocepnil akumulator sredi sezone, torej na potovanju? Ker razmisljam ali bi pred potovanji dal not novega, ali bi gural starega ki v bistvu ni tako star, je pa res motor veliko vecino casa miroval, obratoval pa le med vikendi, pa se to ne vsak vikend.

Objavljeno

no, pa je tudi mene doletelo. :) Vceraj sem mojo zivince hotel po treh tednih mirovanja v neogrevani garazi (tudi do -15 stopinj) malce pogreti in akumulatorju dati malce fujtra, pa ni vzgal. Akku ni bil ravno prazen, je pa malenkost prepocasi sukal (pri -11 stopinjah), tako da sem ga odmontiral in dal polnit na 350 mA, ki so v 24 urah padli na 120 mA. Zdaj je akku na toplem v kurilnici, in caka na cas ko se bom spomnil hudica pognati v dir. Na polici pa ze caka nov, se neaktiven akumulator.

Me pa zanima: je komu ze pocepnil akumulator sredi sezone, torej na potovanju? Ker razmisljam ali bi pred potovanji dal not novega, ali bi gural starega ki v bistvu ni tako star, je pa res motor veliko vecino casa miroval, obratoval pa le med vikendi, pa se to ne vsak vikend.

Jap, meni.....pa še problem ga je potem takoj dobiti.....

Sedaj imam Odissey akumulator in teh težav ni več......

Objavljeno

Mojem kolegu na KLE-ju na poti v Gruzijo tik pred mejo. Na srečo smo našli 8Ah v mali mototrgovini. Turki vozijo veliko kopij 125ccm Hond, Yamah......

Tako, da akumulator, ki mu pomagaš preživet zimo na način, kot si ga opisal, ni ravno zaupanja vreden popotnik na kakšnem daljšem ali pa tudi krajšem potovanju.

Bolje bi storil, če bi akumulator postavil na toplo, že prej. Seveda, je tudi v tem primeru pametno občasno praznjenje in potem tudi polnjenje.

Objavljeno

Mislim da sta ze dva primera dovolj velik argument da akku ob zacetku sezone menjam. Nocem da mi taka stvar pokvari dopust, tako ali tako pa mi ze od oktobra na polici stoji nov, zapakiran, se neaktiviran akku kapacitete 12 Ah, istih dimenzij kot zdajsnji ki je 9 Ah. :). :)

Objavljeno

Pa to akumolator izdihne kar med vožnjo ali kako? Da mogoče prej že vsaj kakšen namig, da je zelo slab?

Objavljeno (popravljeno)

med voznjo tezko, saj alternator preko reglerja (ce je vse OK z njima) vzdrzuje napetost, in akumulator ima v tem casu le funkcijo OGROMNEGA kondenzatorja. Navadno se zaves defekta pri zagonu.

Ce pa bi se ze zgodilo da bi odpovedal (ce bi recimo prebilo celico), bi pa to videl recimo po nekonstantni svetilnosti luci, ki je v tem primeru odvisna od obratov motorja itd. Ampak ce prebije celico, jo prebije ob zaganjanju. Lahko pa akku umre tudi pri mirovanju (zmrzne, sulfatizira, itd). Ali pa spusti pri prometni nesreci (mehanska poskodba).

Popravljeno . Popravil Zok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!