Bremzer Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 In avtoelektričarji tak test naredijo? Ne vsak v Nm imava 2 od 5-tih avtoelektrikarjev !
MiNa Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Lahko ga opraviš sam. Rabiš primerno breme - lahko kar dve H4 žarnice, povežeš vse štiri žarilne nitke (paralelno) in poraba bo pri 12V cca 18A. Čas merjenja podaljšaš na 20sekund. Rabiš še merilni instrument, da kontroliraš napetost na akumulatorju. Seveda se je pri takem početju treba držati varmostnih pravil - predvsem požar lako povzročijo vroče H4.
ferek Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Lahko ga opraviš sam. Rabiš primerno breme - lahko kar dve H4 žarnice, povežeš vse štiri žarilne nitke (paralelno) in poraba bo pri 12V cca 18A. Čas merjenja podaljšaš na 20sekund. To mi v glavnem jasno... Se pravi, če prav razumem... z dvema žarnicama h4 (ali primerljivima uporoma) vzporedno vezanima 20 sekund praznim akumulator in vseskozi merim napetost na akumulatorju... In ta napetost v teh 20 sekundah ne sme pasti pod 9,6 V? Ko žarnice odklopim v bistvu niti ni pomembno kakšno napetost kaže (NAJBRŽ BO nzaj narasla)? Važno je samo med praznjenjem?
MiNa Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Tako je! Tudi v samem akumulatorju v tem času pride do burne kemične reakcije, zato pa je bolje, če je ta čas testa čim krajši. Je pa to edini način, da preveriš stanje, kot si omenil pred kakšno daljšo turo.
ferek Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Hvala za info... sicer pa pravkar ugotovil, da ima tester kolega v klubu... če se o tem ne meniš pač ne izveš... in preden jeseni spet odrinem na jug, ga bom res preveril...
Noiser69 Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni. Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!! Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?) Tnx
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni. Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!! Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?) Tnx Pri podobnih podatkih je bilo pri meni problem statorsko navitje, ki je kmalu šlo v maloro. Scarabeo
GKeko Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni. Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!! Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?) Tnx Upaj da je crknil regler in ne stator (regulator).
gebre Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Pri podobnih podatkih je bilo pri meni problem statorsko navitje, ki je kmalu šlo v maloro. Scarabeo Kako pa je zgledalo navitje, ko si ga vzel ven? Je bilo kaj 'zakurjeno'?
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Kako pa je zgledalo navitje, ko si ga vzel ven? Je bilo kaj 'zakurjeno'? Na mojem statorju so bila črna tri navitja. Vizualno se dobro vidi, če je zanič. Če pa ne dela dobro, pa se vizualno verjetno ne vidi, zato ga je potrebno pomeriti in če je vredu je verjetno v okvari regulator napetosti. Scarabeo
jadro Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Jaz bi vsekakor vzel Motobatt ... Njihovi akumulatorji imajo pri istih dimenzijah večjo kapaciteto in večji zagonski tok. Npr. - za moj moped je predviden YTX14-BS - 12Ah, velikost 150x87x145 mm, CCA 200A. Motobatt MBYZ16H je velik 151x87x145mm, ima 16,5Ah in 240A CCA, nazadnje sem plačal 67€ (s poštnino vred). Če koga zanima še kaj več o tem, kako se obnesejo v primerjavi z nekaterimi drugimi - http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=157926 ... Tudi sam sem se odločil za Motobatt MBYZ16H, ampak pod 95€ (s poštnino) ga ne najdem. Kakšna pomoč?
Bmflar Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Tudi sam sem se odločil za Motobatt MBYZ16H, ampak pod 95€ (s poštnino) ga ne najdem. Kakšna pomoč? Eto - 93,90 € http://www.ebay.de/itm/MOTOBATT-Batterie-MBYZ16H-/121525911324?pt=DE_Motorradteile&hash=item1c4b823f1c Zivnorc 1
builder Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Tudi sam sem se odločil za Motobatt MBYZ16H, ampak pod 95€ (s poštnino) ga ne najdem. Kakšna pomoč? poznam zastopnika v SLO(Bizeljsko), mam telefon, dobite lahko na ZS, če koga zanima :grim
jadro Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 poznam zastopnika v SLO(Bizeljsko), mam telefon, dobite lahko na ZS, če koga zanima :grim Se priporočam in hvala!
Wakasaki Objavljeno Januar 25, 2015 Opozori Objavljeno Januar 25, 2015 zdi se mi, da me čaka nakup akumulatorja. Kaj predlagate. Gre pa za hornet 600 2004 agm ali navadni.....?????
Courtney Objavljeno Januar 25, 2015 Opozori Objavljeno Januar 25, 2015 zdi se mi, da me čaka nakup akumulatorja. Kaj predlagate. Gre pa za hornet 600 2004 agm ali navadni.....????? Glede na položaj akumulatorja v motorju. Če je pokonci, je lahko komot navaden.
urkoman Objavljeno Januar 26, 2015 Opozori Objavljeno Januar 26, 2015 Če že imaš za izbirat in dovolj denarja, vzami GEL aku.
thumper Objavljeno Januar 26, 2015 Opozori Objavljeno Januar 26, 2015 Če že imaš za izbirat in dovolj denarja, vzami GEL aku. GEL ? ali misliš AGM tehnologijo ? recimo pri varti je pravi GEL delan samo za bmw-je ...
MARJA Objavljeno Januar 26, 2015 Opozori Objavljeno Januar 26, 2015 zdi se mi, da me čaka nakup akumulatorja. Kaj predlagate. Gre pa za hornet 600 2004 agm ali navadni.....????? Jaz bi pazil še na zagonski tok, ki naj bo čim večji. Za mojega recimo 19 Ah so zagonski toki od 170 do 270 A. Moj original ima recimo zagonski tok 270 A. maus, builder, Zivnorc in 1 other 4
urkoman Objavljeno Januar 26, 2015 Opozori Objavljeno Januar 26, 2015 GEL ? ali misliš AGM tehnologijo ? recimo pri varti je pravi GEL delan samo za bmw-je ... raje prilimam link, pa naj vsak preveri: http://www.ebax.si/app/trg/index.php/moto-akumulatorji-akumulator-za-motor-12v-gel-poweroad-c-23_614
TOMCAT Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Oj, mojstri ! Kateri polnilec mi priporočate: 1. https://www.louis.eu/artikel/procharger-xl-can-bus-for-charging-diagnosis/10004600?list=41950263 ali 2. https://www.louis.eu/artikel/ctek-mxs-5-0-battery-charger/10002718?list=41947544
builder Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Oj, mojstri ! Kateri polnilec mi priporočate: 1. https://www.louis.eu/artikel/procharger-xl-can-bus-for-charging-diagnosis/10004600?list=41950263 ali 2. https://www.louis.eu/artikel/ctek-mxs-5-0-battery-charger/10002718?list=41947544 CTEK :grim DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 28, 2015 Opozori Objavljeno Januar 28, 2015 št.2 sem jaz nabavil, deluje odlično builder 1
Bostjan L Objavljeno Januar 28, 2015 Opozori Objavljeno Januar 28, 2015 Oj, mojstri ! Kateri polnilec mi priporočate: 1. https://www.louis.eu/artikel/procharger-xl-can-bus-for-charging-diagnosis/10004600?list=41950263 ali 2. https://www.louis.eu/artikel/ctek-mxs-5-0-battery-charger/10002718?list=41947544 Prijatelj ima Luisovega , ker je za 6V in 12V. Nonstop je prižgan že dve leti in pol, ker se priklapljajo različni starodobniki. Dobra roba.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se