Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Lahko ga opraviš sam. Rabiš primerno breme - lahko kar dve H4 žarnice, povežeš vse štiri žarilne nitke (paralelno) in poraba bo pri 12V cca 18A. Čas merjenja podaljšaš na 20sekund. Rabiš še merilni instrument, da kontroliraš napetost na akumulatorju.

 

Seveda se je pri takem početju treba držati varmostnih pravil - predvsem požar lako povzročijo vroče H4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ga opraviš sam. Rabiš primerno breme - lahko kar dve H4 žarnice, povežeš vse štiri žarilne nitke (paralelno) in poraba bo pri 12V cca 18A. Čas merjenja podaljšaš na 20sekund. 

 

To mi v glavnem  jasno... Se pravi, če prav razumem... z dvema žarnicama h4 (ali primerljivima uporoma) vzporedno vezanima 20 sekund praznim akumulator in vseskozi merim napetost na akumulatorju... In ta napetost v teh 20 sekundah ne sme pasti pod 9,6 V? Ko žarnice odklopim v bistvu niti ni pomembno kakšno napetost kaže (NAJBRŽ BO  nzaj narasla)? Važno je samo med praznjenjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je!

Tudi v samem akumulatorju v tem času pride do burne kemične reakcije, zato pa je bolje, če je ta čas testa čim krajši.

Je pa to edini način, da preveriš stanje, kot si omenil pred kakšno daljšo turo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info... sicer pa pravkar ugotovil, da ima tester kolega v klubu... če se o tem ne meniš pač ne izveš... in preden jeseni spet odrinem na jug, ga bom res preveril...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni.
Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!!
Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?)
Tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni.

Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!!

Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?)

Tnx

Pri podobnih podatkih je bilo pri meni problem statorsko navitje, ki je kmalu šlo v maloro.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni.

Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!!

Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?)

Tnx

 

Upaj da je crknil regler in ne stator (regulator). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri podobnih podatkih je bilo pri meni problem statorsko navitje, ki je kmalu šlo v maloro.

 

Scarabeo

Kako pa je zgledalo navitje, ko si ga vzel ven? Je bilo kaj 'zakurjeno'?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je zgledalo navitje, ko si ga vzel ven? Je bilo kaj 'zakurjeno'?

Na mojem statorju so bila črna tri navitja. Vizualno se dobro vidi, če je zanič.

Če pa ne dela dobro, pa se vizualno verjetno ne vidi, zato ga je potrebno pomeriti in če je vredu je verjetno v okvari regulator napetosti.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Jaz bi vsekakor vzel Motobatt ... Njihovi akumulatorji imajo pri istih dimenzijah večjo kapaciteto in večji zagonski tok.

 

Npr. - za moj moped je predviden YTX14-BS - 12Ah, velikost 150x87x145 mm, CCA 200A. Motobatt MBYZ16H je velik 151x87x145mm, ima 16,5Ah in 240A CCA, nazadnje sem plačal 67€ (s poštnino vred).

 

 

Če koga zanima še kaj več o tem, kako se obnesejo v primerjavi z nekaterimi drugimi - http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=157926  ...

Tudi sam sem se odločil za Motobatt MBYZ16H, ampak pod 95€ (s poštnino) ga ne najdem. Kakšna pomoč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem se odločil za Motobatt MBYZ16H, ampak pod 95€ (s poštnino) ga ne najdem. Kakšna pomoč?

poznam zastopnika v SLO(Bizeljsko), mam telefon, dobite lahko na ZS, če koga zanima :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poznam zastopnika v SLO(Bizeljsko), mam telefon, dobite lahko na ZS, če koga zanima :grim

Se priporočam in hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdi se mi, da me čaka nakup akumulatorja.

 

Kaj predlagate.

 

Gre pa za hornet 600 2004

 

agm ali navadni.....?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdi se mi, da me čaka nakup akumulatorja.

 

Kaj predlagate.

 

Gre pa za hornet 600 2004

 

agm ali navadni.....?????

Glede na položaj akumulatorja v motorju. Če je pokonci, je lahko komot navaden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že imaš za izbirat in dovolj denarja, vzami GEL aku.

GEL ? ali misliš AGM tehnologijo ?

recimo pri varti je pravi GEL delan samo za bmw-je ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdi se mi, da me čaka nakup akumulatorja.

 

Kaj predlagate.

 

Gre pa za hornet 600 2004

 

agm ali navadni.....?????

Jaz bi pazil še na zagonski tok, ki naj bo čim večji. Za mojega recimo 19 Ah so zagonski toki od 170 do 270 A. Moj original ima recimo zagonski tok 270 A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

št.2 sem jaz nabavil, deluje odlično :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Prijatelj ima Luisovega , ker je za 6V in 12V. Nonstop je prižgan že dve leti in pol, ker se priklapljajo različni starodobniki. Dobra roba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!