Guest Brumer Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 Za XT v navodilih je lepo opisana poraba energije. Ni samo ura kaj pa tista rdeča lučka ... :unsure: Lp max Če imaš probleme,da ti s časoma sprazne akumulator ga ponovno napolni in odključi minus klemo in če je akumulator dober ti lahko stoji do spomladi in bo motor sigurno zaverglal ni pa nič napačno,če ga enkrat na mesec malo dopolniš.Najslabše za akumulator je če ti prazen stoji takrat sulfatizira in tak akumulator je potem težko napolnit,če ti povrhu še zmrzne potem je konec.Dober poln akumulator,pa je lahko tudi na minus 20 mu nič neškodi!!!! :whistle: Bremzer 1
PURPLE Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 Brumer in bmwslo hvala. Če ga bo začel filat bom čepe odšravfal, če bo pokazal na vzdrževanje ga bom pa pustil kot je. Lp
Rokxy Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 (popravljeno) Živjo, sedaj sem končno nabavil polnilec. V navodilih piše, da je potrebno ugotoviti, kater akumulator je not (negatively or positively grounded) in da to ugotoviš po tem, kter pol je priključen na ohišje. K to nardiš pa samo ustrezno priklopiš. Piše tud, da moram pazit, da tist kabl, ki ga bom priključil na ohišje, ne smem dat bliz akumulatorja ali cevi za gorivo - a se lahka kaj vžge, al kako? Pa še neki, dobil sm zraven in one sponke in one obročke, kaj je bolje uporabit za čez zimo? Je še kaj drugega na kar moram bit pozorn, da ne bo motor spomladi hin? Popravljeno December 25, 2008. Popravil Rokxy
skofk Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 men je motor po dveh mescih brez problema vžgau pa ga mam v neogrevani garaži pa pride tud pod -0 stopinj akumulator je pa skoz v motorju
Guest Brumer Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 Živjo, sedaj sem končno nabavil polnilec. V navodilih piše, da je potrebno ugotoviti, kater akumulator je not (negatively or positively grounded) in da to ugotoviš po tem, kter pol je priključen na ohišje. K to nardiš pa samo ustrezno priklopiš. Piše tud, da moram pazit, da tist kabl, ki ga bom priključil na ohišje, ne smem dat bliz akumulatorja ali cevi za gorivo - a se lahka kaj vžge, al kako? Pa še neki, dobil sm zraven in one sponke in one obročke, kaj je bolje uporabit za čez zimo? Je še kaj drugega na kar moram bit pozorn, da ne bo motor spomladi hin? Če je to polnilec(navadni)ne vzdrževalec akumulatorja potem lepo odključi MINUS (-) klemo jo odmakni od akumulatorja in priključi polnilec na PLUS rudeča sponka in črno na minus od akumulatorja polni ca 24 ur in je akumulator napolnjen,tako lahko stoji kak mesec nato ga spet malo dopolniš ca 2-3 ure. Če si kupil VZDRŽEVALEC akumulatorja ga brez,da odključiš (minus klemo) priključiš na plus in minus ali pa deirekno v vtičnico,če dotični motor to ima za vse do spomladi bo poskrbel vzdrževalec akumulatorja.Najpraktičneje je,če nimaš vtičnice,da si jo dodatno montiraš! Bremzer 1
Guest Brumer Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 men je motor po dveh mescih brez problema vžgaupa ga mam v neogrevani garaži pa pride tud pod -0 stopinj akumulator je pa skoz v motorju Ne zavajat ostale,namreč starejši motorji res ne delajo problema z vžiganjem(seveda če je akumulator še vredu),problem je pri novejših motorjih,ki imajo razne porabnike (memorije) npr:računalnik,ura,potovalni računalnik,WGS,varnostno napravo po enem mesecu brez vzdrževalca akumulatorja več nevžge in tak prazen akumulator potem,ko stoji še zmrzne,če ne zmrzne pa sigurno vsaj sulfatizira je zelo verjetno neuporaben in je potrebno spomladi novega. Ps:Zato kdor nima vzdrževalca akumulatorja, je najbolje vedno minus klemo odklopiti. Bremzer 1
skofk Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Ne zavajat ostale,namreč starejši motorji res ne delajo problema z vžiganjem(seveda če je akumulator še vredu),problem je pri novejših motorjih,ki imajo razne porabnike (memorije) npr:računalnik,ura,potovalni računalnik,WGS,varnostno napravo po enem mesecu brez vzdrževalca akumulatorja več nevžge in tak prazen akumulator potem,ko stoji še zmrzne,če ne zmrzne pa sigurno vsaj sulfatizira je zelo verjetno neuporaben in je potrebno spomladi novega.Ps:Zato kdor nima vzdrževalca akumulatorja, je najbolje vedno minus klemo odklopiti. motor je letnik 2008 :D (ni prav preveč star) kubiki pomoje pa nimajo veze stem sam bom za vsak slučaj vseen odklopu minus klemo ;)
Brejker Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Če imaš probleme,da ti s časoma sprazne akumulator ga ponovno napolni in odključi minus klemo in če je akumulator dober ti lahko stoji do spomladi in bo motor sigurno zaverglal ni pa nič napačno,če ga enkrat na mesec malo dopolniš.Najslabše za akumulator je če ti prazen stoji takrat sulfatizira in tak akumulator je potem težko napolnit,če ti povrhu še zmrzne potem je konec.Dober poln akumulator,pa je lahko tudi na minus 20 mu nič neškodi!!!! :whistle: Ja jest sm v motosiju prebral, da je treba akumolator vzet vn, spraznt in spravt nekam na "toplo". To sm tudi storil :hmm: Kaj naj ga zdej napol nafilam al kko? Kko mislš, da se bo spomlad težje napolnil?!
Rokxy Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Če je to polnilec(navadni)ne vzdrževalec akumulatorja potem lepo odključi MINUS (-) klemo jo odmakni od akumulatorja in priključi polnilec na PLUS rudeča sponka in črno na minus od akumulatorja polni ca 24 ur in je akumulator napolnjen,tako lahko stoji kak mesec nato ga spet malo dopolniš ca 2-3 ure.Če si kupil VZDRŽEVALEC akumulatorja ga brez,da odključiš (minus klemo) priključiš na plus in minus ali pa deirekno v vtičnico,če dotični motor to ima za vse do spomladi bo poskrbel vzdrževalec akumulatorja.Najpraktičneje je,če nimaš vtičnice,da si jo dodatno montiraš! kupu sm vzdrzevalec. V navodilih pise, da je treba crno priklopit na ohisje, ne na pol akumulatoja. kaj zdaj!
simonsi Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 (popravljeno) kupu sm vzdrzevalec. V navodilih pise, da je treba crno priklopit na ohisje, ne na pol akumulatoja. kaj zdaj! nima veze kam priklopiš, ker je itak povezano. Ampak boljš da direkt na akku. Rdečo pa samo na rdeč + pol od akkuja. Popravljeno December 26, 2008. Popravil simonsi
Rokxy Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 nima veze kam priklopiš, ker je itak povezano. Ampak boljš da direkt na akku. Rdečo pa samo na rdeč + pol od akkuja. Aha, pol je to ok. Bom nardil tko. Hvala!
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Ja jest sm v motosiju prebral, da je treba akumolator vzet vn, spraznt in spravt nekam na "toplo". To sm tudi storil :hmm: Kaj naj ga zdej napol nafilam al kko? Kko mislš, da se bo spomlad težje napolnil?! Kadar akumulator vzameš ven in je 100% napolnjen lahko stolji na toplem v garaži brez problema 2-3 mesece nič pa mu neškodi,če ga med tem časom malo dopolniš ni pa nujno.Če pa iz akumulatorja sprazniš kislino zliješ v pl.flašo in akumulator spereš z destilirano vodo pustiš,da se osuši tak akumulator lahko stoji neomejeno in ko spet naliješ v akumulator to izto kislino je spet uporaben.To se naredi samo takrat,če ti bo motor stal vsaj kakšno leto sicer pa je dovolj,če imaš motor v garaži samo odklopiti minus klemo. Ps:nerazumem pa kaj si sptraznil elektriko - napetost ali kislino.Namreč če stoji akumulator brez elektrike-napetosti potem v zelo kratkem času SULFATIZIRA in ga sam sploh neboš več mogel napolniti. Bremzer 1
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 motor je letnik 2008 :D (ni prav preveč star)kubiki pomoje pa nimajo veze stem sam bom za vsak slučaj vseen odklopu minus klemo ;) Ti kar odklopi minus za vsak slučaj,jaz sem se mogoče malo napak izrazil,ko sem napisal star motor to sem mislil na star koncept motorja še z vplinjači -fegazerji,ki še nimajo razne elekztronike,pa brez zamere sam vozim starejši motor kot ti,moj je letnik 2006 in bo marca star 3 leta. :whistle: Bremzer 1
skofk Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Ti kar odklopi minus za vsak slučaj,jaz sem se mogoče malo napak izrazil,ko sem napisal star motor to sem mislil na star koncept motorja še z vplinjači -fegazerji,ki še nimajo razne elekztronike,pa brez zamere sam vozim starejši motor kot ti,moj je letnik 2006 in bo marca star 3 leta. :whistle: Evo sem odklopu :D sej ni panike nč ne zamerm ;) bo treba počas motor zamenjat :P :D
Guest Brumer Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Evo sem odklopu :D sej ni panike nč ne zamerm ;) bo treba počas motor zamenjat :P :D JA še + 1000ccm ali vsaj + 100 Ps + 100 nm :whistle: Bremzer 1
gusti Objavljeno December 30, 2008 Opozori Objavljeno December 30, 2008 A proda kdo kak rabljen polnilec/vzdrževalec za akumulator? Pa da je kolikor toliko poceni. Drugače bom kupil http://www.yamaha-kmc.si/si/ctek-polnilec-...10w-i2727.shtml Sem prečekiral male oglase pa nisem našel nič ... niti na bolhi. :angry: LP
Rokxy Objavljeno December 30, 2008 Opozori Objavljeno December 30, 2008 A proda kdo kak rabljen polnilec/vzdrževalec za akumulator? Pa da je kolikor toliko poceni. Drugače bom kupil http://www.yamaha-kmc.si/si/ctek-polnilec-...10w-i2727.shtml Sem prečekiral male oglase pa nisem našel nič ... niti na bolhi. :angry: LP Če boš kupu novga kupi tega pri selesu v grosupljah - 35€. Če ti pošlje po pošti bo okol 40€.
P182 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 da ne odpiram nove teme... ker elektrika ni ravno moja stvar, me zanima če kdo ve pravilni postopek vžiganja s kabli, nekje sem bral da naj bi ob nepravilnem vrstnem redu priklopa kablov lahko skuril elektriko motorja gre se pa za priklop avto-motor hvala za pomoč
special749 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 da ne odpiram nove teme... ker elektrika ni ravno moja stvar, me zanima če kdo ve pravilni postopek vžiganja s kabli, nekje sem bral da naj bi ob nepravilnem vrstnem redu priklopa kablov lahko skuril elektriko motorja gre se pa za priklop avto-motor hvala za pomoč plus na plus, minus na minus
P182 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 plus na plus, minus na minus to mi je približno jasno, zanima me pravilni VRSTNI RED
RSTDRIVER Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 to mi je približno jasno, zanima me pravilni VRSTNI RED pri snemanju klem akuja velja minus plus pri natikanju plus minus, nikoli se nisem poglabljal o vrstnem redu za polnjenje, pa še nisem nič skuril :?
antares Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 to mi je približno jasno, zanima me pravilni VRSTNI RED Pravilni vrstni red; najprej priklopiti pozitivni kabel na zdravi bateriji, nato na crknjeni. Potem priklopiti negativne pole na zdravi bateriji; na tikati crknjene baterije z negativnim kablom-NE na CRKNJENO BATERIJO; AMPAK NA šasijo crknjenega motorja. Lahko se bo malo iskrilo. Težava je ta, da motor rabi nizko amperažo; nikdar več kot 10A, ideal je 2A. In tako naprej.
antares Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Ah, ja; ne prižgati avtomobila med polnjenjem, ker bo scvrlo moto baterijo. polnjenje naj bo počasno; 5 min. Potem prižgati motor. (preveriti ozemljitev negativnega pola baterije na šasijo!!)
P182 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Pravilni vrstni red; najprej priklopiti pozitivni kabel na zdravi bateriji, nato na crknjeni.Potem priklopiti negativne pole na zdravi bateriji; na tikati crknjene baterije z negativnim kablom-NE na CRKNJENO BATERIJO; AMPAK NA šasijo crknjenega motorja. Lahko se bo malo iskrilo. Težava je ta, da motor rabi nizko amperažo; nikdar več kot 10A, ideal je 2A. In tako naprej. Ah, ja; ne prižgati avtomobila med polnjenjem, ker bo scvrlo moto baterijo. polnjenje naj bo počasno; 5 min. Potem prižgati motor. (preveriti ozemljitev negativnega pola baterije na šasijo!!) HVALA :worship: točno TO me je zanimalo :)
no_name Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 To so pa buče! Važno je samo to, da ko en kabel (črni ali rdeči) priklopiš na eni strani na pol, da ga priklopiš tudi na drugi strani. Ker bi v obratnem primeru, da oba kabla priklopiš na baterijo lahko prišlo do kratkega stika na prostih klemah.... In ja; tudi črn kabel lahko vežeš pozitivni pol in rdečega za negativni :krneki: Kar se pa kurjenja tiče sem pa od motorja akumulator letos uporabljal kot BOOSTER za vžig dizelna, ker mi je akumulator v avtu crknil, časa za menjavo pa ni blo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se