Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

rabim pa za zx12R... zato je razlika v ceni kar precejšna...

kak nasvet, kje bi pri nas za spodobno ceno dobil akumulator. :unsure:

Jaz sem za Kawasakija ER-6-N pčačal letos spomladi v Evrotonu Nm z 20% popusta ca 45 EU.Pošlji št. akumulatorja na PM pa ti javim za koliko ti ga zrihtam,seveda moral boš priti v Nm po njega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v čem si razlike med slednjimi akumulatorji (DELO BATTERIE WARTUNGSF.

CTX14-BS/YTX14-BS 12V/12A) KLIK (108€)

SAITO (57€)

VARTA (125€)

Glede na fotografije, zgleda, da je razlika samo v nalepki.. akumulatorji zgledajo sicer popolnoma enako..

@Brumer

akumulator je 12V/12A

post-6736-1223321879.jpg

post-6736-1223321890.jpg

post-6736-1223321898.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varta je predraga, razen če je gel.

Najboljš kompromis je zaprt kislinski brez vzdrževanja. Pa pošnofaj malo v slo, se da dobit dobro robo in ugodno. Recimo gajzar zraven tc-ja v lj ima tudi akkuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kakšni so tile iz Lojza, ki sem jih prilepil zgoraj?

meni zgledajo vsi isti..

Zanima me predvsem SAITO, ki je najcenejši..

sicer sem pa slišal, da je že vse skupaj isti šmorn in da že vse leti iz istih kitajskih trakov..

Torej tile, ki sem jih naštel niso gel-akumulatorji? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klik

Vsi razen zadnjega kupljeni pri Grajzarju. Zdaj pa ne vem ali grajzar prodaja tak škrt ali imam smo ogromno smolo?

Včeraj je imel pa toliko problemov sam s seboj... Tapru je rekel, da nima časa(zakaj je sploh telefon vzignu če res nima nič časa). Potem je rekel, da nima tega akumulatorja, pa da so važne dimenzije (itak sem mu oznako povedal ti pa imajo vsi enako dimenzijo). Nazadnje pa mi je rekel, da naj jutri pokličem(a jutri ga bo pa imel na zalogi ali kaj?? )... Ta mlad Grajzar je OK ta star je pa za v penzijo, ker ne zna z ljudmi!

Ker so mi tudi v TCju antipatični zgleda, da nebom več zahajal v tisti konec...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klik

Vsi razen zadnjega kupljeni pri Grajzarju. Zdaj pa ne vem ali grajzar prodaja tak škrt ali imam smo ogromno smolo?

Včeraj je imel pa toliko problemov sam s seboj... Tapru je rekel, da nima časa(zakaj je sploh telefon vzignu če res nima nič časa). Potem je rekel, da nima tega akumulatorja, pa da so važne dimenzije (itak sem mu oznako povedal ti pa imajo vsi enako dimenzijo). Nazadnje pa mi je rekel, da naj jutri pokličem(a jutri ga bo pa imel na zalogi ali kaj?? )... Ta mlad Grajzar je OK ta star je pa za v penzijo, ker ne zna z ljudmi!

Ker so mi tudi v TCju antipatični zgleda, da nebom več zahajal v tisti konec...

meni je tudi z merami glumil, čeprav sem mu povedal oznako... kao da se mu ne da gledat v kataloge... :slap:

mam namreč še kar nekaj dela, preden pridem do akumulatorja... (Sedež, prevleko tanka, pokrov akumulatorja...vse je treba razšraufat..)

btw... meni še vedno zgledajo vski akumulatorji, ki sem jih prilepil zgoraj, isti...

pomoje bom vzel najcenješega, ker ne verjamem, da Varta drži enkrat dalj (glede na ceno)...

itak se mi zdi da je samo catch v nalepkah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klik

Vsi razen zadnjega kupljeni pri Grajzarju. Zdaj pa ne vem ali grajzar prodaja tak škrt ali imam smo ogromno smolo?

Včeraj je imel pa toliko problemov sam s seboj... Tapru je rekel, da nima časa(zakaj je sploh telefon vzignu če res nima nič časa). Potem je rekel, da nima tega akumulatorja, pa da so važne dimenzije (itak sem mu oznako povedal ti pa imajo vsi enako dimenzijo). Nazadnje pa mi je rekel, da naj jutri pokličem(a jutri ga bo pa imel na zalogi ali kaj?? )... Ta mlad Grajzar je OK ta star je pa za v penzijo, ker ne zna z ljudmi!

Ker so mi tudi v TCju antipatični zgleda, da nebom več zahajal v tisti konec...

Glede TC-ja se strinjam.

Noben ne pomaga samo debelo te gledajo in upajo da boš čim hitreje odšel. :nono:

In sem odšel in komplet opremo zame in za ženo lepo nabavil pri Mauriju v Gorizi. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je tudi z merami glumil, čeprav sem mu povedal oznako... kao da se mu ne da gledat v kataloge... :slap:

Saj pravim-ta mlad je vredu ta starega je pa čas povozu. Še zmeraj živi v 80ih, ko je lahko prodal vse, kar je imel na zalogi, zadnje kose pa po 3Xceni... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A imaš s tem dotičnim polnilcem kakšne pozitivne izkušnje, ali ma boljše specifikacije (na štrom se res ne spoznam), ali pa kar na pamet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam polnilca za akku še nimam, ga pa ima menda nekaj uporabnikov tega foruma in sicer prejšnjo varianto Optimate 3, ta je Optimate 4. Prejšnja verzija se prodaja na bolhi za par evrov ceneje kakšna je razlika med obema, razen v obliki ohišja pa ne vem. Najbolje da pokličeš in se pozanimaš da razsvetliš tudi ostale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če sta oba2 kislinska, pa isto močna pa je ena od varte ena pa od powercella, to sam firmo več plačaš.

jaz za avto gledam samo take bol nepoznane firme in je razlika pr 90Ah 50€+ :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, mislim, da če pokličem ene in druge ne bom nič profitiral, ker sem čisti laik glede tega in mi lahko vsak nabija nekaj o kvaliteti, pa ne bom mogel ocenit ali me nateguje. :glare: Zato pa sprašujem, če imate tle na forumu kakšne izkušnje z omenjenimi polnilci, ali lahko kaj predlagate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, mislim, da če pokličem ene in druge ne bom nič profitiral, ker sem čisti laik glede tega in mi lahko vsak nabija nekaj o kvaliteti, pa ne bom mogel ocenit ali me nateguje. :glare: Zato pa sprašujem, če imate tle na forumu kakšne izkušnje z omenjenimi polnilci, ali lahko kaj predlagate.

V Luisu dobiš polnilec-vzdrževalec akumulatorja za 67 EU priklopi se direk v vtičnico na motorju in ni potrebno demontirat kleme in ga kupi,kajti ta polnilec boš lahko uporabljal tudi pri novejših motorjih,ki imajo can -bus instalacijo.Zdaj boš kupil polnilec 10EU ceneje čez par let,ko boš imel novejši motor bo polnilec NEUPORABEN,kako hudiča nerazumete !!!!!Tudi novi Japonski motorji imajo danes že can-bus instalacijo,kajti če polniš z navadnim polnilcem nemoreš pri can-bus instalaciji priklopit direkt v vtičnico, ampak moraš vedno kleme odključiti in priključit tak poceni polnilec na akumulator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

impulz: rabil bom za vzdrževanje akumulatorja f650 za čez zimo.

brumer: sem povedal na začetku, da nimam pojma o stvari, prvič kupujem kaj takega, motor mam pa doma tud 1 mesec in se ne spoznam nič. Kaj je can bus? Nekaj sem iskal po netu pa ne razumem nič.

Jaz sem si sicer predstavljal tako, da priklopim stvar pozimi, ko motorja ne rabim več, spomladi, ko se sezona začne pa odklopim in gremo. Saj med sezono tega ne rabim. A se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem je priporočljivo pri polnjenju akumulatorja le tega odstraniti iz vozila. Tako sem naredil tudi lani, ko ga nisem rabil polnit niti spomladi (kurbl varianta skuterja). Tud letos bom dal akumulator ven na toplo pa ga bom tako ali tako, če bo potrebno napolnil v hiši in me polnilec za can variante inštalacij niti ne zanima, ali se motim? Druga varianta je če se ti to zgodi recimo na poti da ti po dobrem kosilu motor ne vžge več pa ti pomaga nekdo drug s kabli. Kako pa naj izvem kakšen tip inštalacij ima moj skuter (motor)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

impulz: rabil bom za vzdrževanje akumulatorja f650 za čez zimo.

no pol pa se nimaš kaj za bat.

nimam izkušenj na tem področju, vendar mislim da ti je vse1 kakega boš vzel. zato ne pretiravaj z ceno ker nima smisla. POMOJE!

Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

impulz: rabil bom za vzdrževanje akumulatorja f650 za čez zimo.

brumer: sem povedal na začetku, da nimam pojma o stvari, prvič kupujem kaj takega, motor mam pa doma tud 1 mesec in se ne spoznam nič. Kaj je can bus? Nekaj sem iskal po netu pa ne razumem nič.

Če nimaš pojma kot praviš bi prebral celo temo in bi ti bilo vse jasno.Bom šenkrat ponovil:Če ima motor vtičnico,ki je vezana na akumulator-direktno(ne preko kontakta) ni porebno akumulatorja demontirat,priključiš vzdrževalec akumulatorjev v vtičnico in za vse,do spomladi poskrbi vzdrževalec akumulatorja(polni in občasno tudi prazni).Če motor nima original vtičnice jo lahko dodatno montiraš in daš vmes 15A varovalko.Če nimaš polnilca je najbolje akumulator demontirat in ga daš nakam na toplo dvolj je +5 do +10 stop. po možnosti ga lahko kdaj malo dopolniš ni pa nujno.Če imaš navaden polnilec ne vzdrževalec akumulatorja odključiš "samo minus klemo" in akumulator vsaj enkrat mesečno dopolni.Namreč,če je akumulator poln je brez problema na motorju ali avtu tudi na minus 20 stopinj,prazen pa zmrzne takoj pod nulo in poči med celicami in tak akumulator tudi če je še nov ni več uporaben. :hmm:

Ps: in kot sem že parkrat napisal,če se odločiš,da si boš kupil VZDRŽEVALEC ne polnilec si kupi takega,da ga boš lahko uporabljal tudi za novejše motorje z can-bus napeljavo kot je npr.pri vseh novejših BMW-ejih Japonci pa so zdaj tudi že začeli izdelovati motorje s to instalacijo.Da se razumemo polneš akumulator lahko z vsakim polnilcen,nemoreš pa priključit direkno v vtičnico,če ima dotični motor can-bus kajti navaden polnilec can-bus sistem zazna in ga(preko računalnika) izključi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

impulz: rabil bom za vzdrževanje akumulatorja f650 za čez zimo.

brumer: sem povedal na začetku, da nimam pojma o stvari, prvič kupujem kaj takega, motor mam pa doma tud 1 mesec in se ne spoznam nič. Kaj je can bus? Nekaj sem iskal po netu pa ne razumem nič.

Jaz sem si sicer predstavljal tako, da priklopim stvar pozimi, ko motorja ne rabim več, spomladi, ko se sezona začne pa odklopim in gremo. Saj med sezono tega ne rabim. A se motim?

can bus je sistem, ki deluje podobno kot telefonska centrala...........sistem ima računalnik ki za vsak porabnik oddaja različno frekvenco, ko porabnik ulovi svojo frekvenco se vključi......vsi porabniki so tako lahko teoretično priključeni na akumulator prek enega kabla, prednosti pa so prihranek na teži (manj ožičenja), enostavno za odkrivanje napak na inštalaciji (prek računalnika)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako vem, da ima moja yamaha tdm 900 2004 ta scan-bus :? :? , kje se nahaja in kako ta zadeva zgleda :? :? :hmm: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako vem, da ima moja yamaha tdm 900 2004 ta scan-bus :? :? , kje se nahaja in kako ta zadeva zgleda :? :? :hmm: :cry:

to imajo samo ta dragi bmw-ji, kolikor vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to imajo samo ta dragi bmw-ji, kolikor vem.

Moram te malo popravit ne samo tadragi ampak počasi kar vsi.Pred kratkim pa sem bral,da tudi že na nove Honde montirajo can-bus zaenkrat predvsem na potovalne modele,verjetno bolj preizkusno ali pa zaradi raznih samodijagnoz,testiranja na servisih,memoriranja napak itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

impulz: rabil bom za vzdrževanje akumulatorja f650 za čez zimo.

Roxy, Brumer ima prav :D

V Luisu dobiš polnilec-vzdrževalec akumulatorja za 67 EU priklopi se direk v vtičnico na motorju in ni potrebno demontirat kleme in ga kupi,kajti ta polnilec boš lahko uporabljal tudi pri novejših motorjih,ki imajo can -bus instalacijo.Zdaj boš kupil polnilec 10EU ceneje čez par let,ko boš imel novejši motor bo polnilec NEUPORABEN,kako hudiča nerazumete !!!!!Tudi novi Japonski motorji imajo danes že can-bus instalacijo,kajti če polniš z navadnim polnilcem nemoreš pri can-bus instalaciji priklopit direkt v vtičnico, ampak moraš vedno kleme odključiti in priključit tak poceni polnilec na akumulator.

Toje vse res :grim .

Polegntega Roxy moraš še vedeti da so sedaj akumulatorji drugače ozdelani (AGM, Gel) in jih ne moreš polniti z navadnim polnilcom za svinčene Akumulatorje.

Poglej kaj imaš sploh montirano na motorju potem pa na internet (preberi si temo) :book: . Imaš veliko informacij glede tipov in polnjenja akumulatorjev.

:grim Vse je že pomembno pri novih tipih akumulatorjev. :grim

Polnilni tok, napetost polnjenja......

Drugače pa je moj moto: če stvari ali zadeve ne poznaš, jo pusti pri miru (ni kritična), naberi informacije potem pa...v napad.

1 rešitev

Če ne veš kako je boljše, ga zaenekrat na mesec (1x) vžgeš motor - mislim, da boš do snega ali pa v mesecu dobil dosti informacij o tem oz. kako prezimiti....

Tudi sam imam enak "problem" :yes: :yes: - BMW f 800

Tako, da sem že gledal tudi CTEK polnilce (XJ3600) Cena je tudi okoli 70€ pa še pri nas ga dobiš.

Da ne bodo stroški poti večji od nakupa.

:hmm: Ravno sedaj gledam in tuhtam opcije, ki so na izbiro.... :hmm:

Ti sporočim ko bom kaj ukrepal ali izvedel... :lol1:

Drugače pa dragi forumovci bi tudi jaz vprašal - predvem tiste ki imate BMW-je

Katere polnice uporabljate (polnjenje preko vtičnice)...?

Kakšne so vaše izkušnje....?

Ajd čav vsem pa hvala za odgovore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!