MiNa Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 Kot vse ostalo kar mi v našem modernem življenju uporabljamo. Avtomatika pač nadomešča nas pozabljivce (čedalje manj časa) in seveda tudi lenuhe. Smo pač za naš konfort pripravljeni plačat. Ali 20 alo 50€ in več je pač odvosno od posameznika. To kako je potrebno vzdrževat Pb ACU je že dolgo znano in ni skrivnost. Drži pa, da tako kot je že ugotovljeno cena ni vedno premosorazmerna s kvaliteto izdelka. Forum je pač namenjen menjavi izkušenj in če ima kdo pozitivno izkušnjo s poceni polnilcen nič hudega, če to izkušnjo deli z nami. Jaz še vedno za vzdrževanje ACU-ja pozimi uporabljam dobri stari polnilec brez elektronike. Za praznjenje uporabjlam žarnico smerokaza (21W) 2-3h nato pa polnjenje preko noči. (Saito ACU za 32€ v Louisu je zdržal 2 sezoni in 35kkm) Za orginal BMW 180-200€ nisem siguren če bi držal 6 sezon in 100kkm. ps ne bom trdil, da je to edina in pravilna metoda meni pač ustreza. LP, Mirč
Bremzer Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 [quote name='MiNa' timestamp='1292923763' post='1809761' Jaz še vedno za vzdrževanje ACU-ja pozimi uporabljam dobri stari polnilec brez elektronike. Za praznjenje uporabjlam žarnico smerokaza (21W) 2-3h nato pa polnjenje preko noči. (Saito ACU za 32€ v Louisu je zdržal 2 sezoni in 35kkm) Za orginal BMW 180-200€ nisem siguren če bi držal 6 sezon in 100kkm. ps ne bom trdil, da je to edina in pravilna metoda meni pač ustreza. LP, Mirč dore, special749, SCORPIONS in 3 others 2 4
TBoxer Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 Jaz še vedno za vzdrževanje ACU-ja pozimi uporabljam dobri stari polnilec brez elektronike. Za praznjenje uporabjlam žarnico smerokaza (21W) 2-3h nato pa polnjenje preko noči. (Saito ACU za 32€ v Louisu je zdržal 2 sezoni in 35kkm) Za orginal BMW 180-200€ nisem siguren če bi držal 6 sezon in 100kkm. ps ne bom trdil, da je to edina in pravilna metoda meni pač ustreza. LP, Mirč Nevem od kje ti je ta cena, jaz sem letos kupil originalni akumulator 12V in 12Ah za K-aja cena z ca 20% popusta 76 € !! Letos spomladi sem kupoval akumulator za Rja, poklical tudi na BMW in so mi rekli 170€. Torej si letos že menjal akumulator na Kju ?!? lp Bremzer in master_wood 1 1
dive Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Po prebiranju zgornjih postov sklepam, da se polnilec/vzdrževalec splača.... Na svojem japončku imam original ACU, pa je 04 letnik. pozimi je priklopljen na CTEK-ov pametni polnilec, včasih ga priklopim tudi med sezono za kakšen dan, dva, tri. Upam, da mi sedaj, ko sem ga pohvalil ne bo crknil sayo 1
maco47 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Torej si letos že menjal akumulator na Kju ?!? lp JA in kaj ti je čudno(zdržal je 4,5 Leta, življensaka doba akumulatorja je danes 2-4 leta !!Pa ne pozabit ni enako vžigat 600 ccm z 10AH motor ali pa 1200 ccm z samo 12AH npr. avto z 1000 ccm(Tojota Yaris)benzin z 45 AH akumulatorjem !!! master_wood, dore, dotem in 7 others 3 7
TBoxer Objavljeno December 23, 2010 Opozori Objavljeno December 23, 2010 JA in kaj ti je čudno(zdržal je 4,5 Leta, življensaka doba akumulatorja je danes 2-4 leta !!Pa ne pozabit ni enako vžigat 600 ccm z 10AH motor ali pa 1200 ccm z samo 12AH npr. avto z 1000 ccm(Tojota Yaris)benzin z 45 AH akumulatorjem !!! Ravno to mi je čudno, da je (ob rednem vzdrževanju) zdržal le toliko. lp Bremzer in master_wood 1 1
danci1973 Objavljeno December 23, 2010 Opozori Objavljeno December 23, 2010 Kot praviš kupi POCENI ko bo pa nov motor pri hiši ali nov avto z canbus instalacijo pa bo ta POCENI polnilec NEUPORABEN, ravno tako ga nemoreš uporabit za polnenje sulfatiziranega akumulatorja ! Zato MORAŠ danes kupiti SAMO PULZNI polnilec sicer je lahko še tako poceni pa ni vreden tega gnarja !!! Ps; sicer pa vam nekaj razlagat saj bi si za par evrčkov luknjo v koleno zvrtal !!! Baje si eni celo računajo, koliko jih stane prevožen kilometer... D. master_wood, Bremzer, maus in 3 others 3 3
stuhec Objavljeno December 26, 2010 Opozori Objavljeno December 26, 2010 če akumulator dobiš za 20 € je res vprašanje če se da ukvarjati z vzdrževalci cikadina 1
urkoman Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 Pište dedku mrazu za vzdrževalce pa je stvar rešena. Srečnga pa zdravga
BLACKACES Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 če akumulator dobiš za 20 € je res vprašanje če se da ukvarjati z vzdrževalci Za kakšen motor je 20 evrov???
Cartman Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 Za kakšen motor je 20 evrov??? za vtr1000f, horneta in gpz900r. kitajčki. ampak so mi popili živac, in sm kupil Yuaso, zanima me, če bo tako kot 10 let nazaj delala vsaj 5 sezon. ne zarad prihranka, ampak na živce mi gre menjavat akumulator vsako sezono. DRVOWP 1
urkoman Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 za vtr1000f, horneta in gpz900r. kitajčki. ampak so mi popili živac, in sm kupil Yuaso, zanima me, če bo tako kot 10 let nazaj delala vsaj 5 sezon. ne zarad prihranka, ampak na živce mi gre menjavat akumulator vsako sezono. jap, horneta 600 cca. 22€ z DDV Bremzer in DRVOWP 1 1
Ervin93 Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 http://yamaha-kmc.si/si/ctek-xs800-12v-yamaha-yec-8-12v-i10301.shtml Imam ta polnilc in me zanima če ga kdo ima oz. če kdo ve ali je normalno da se med polnenjem trese/vibrira ter to se tudi sliši? Prižgana je pa lučka zelena kjer kaže poven acu ter gori oranžna lučka tam kjer kaže da se polne.
Ervin93 Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 http://yamaha-kmc.si...2v-i10301.shtml Imam ta polnilc in me zanima če ga kdo ima oz. če kdo ve ali je normalno da se med polnenjem trese/vibrira ter to se tudi sliši? Prižgana je pa lučka zelena kjer kaže poven acu ter gori oranžna lučka tam kjer kaže da se polne. Dela zdej normalno!
Ervin93 Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Eto mene spet! Večina vs je rekla da bo ACU za v smeti in da je oddelu svoje. Včeri lepo prključu na polnilc, dans zjutri gorela zelena lučka da je poven in motor zahrumel iz prve tko k je treba!!!!
motofrik Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Zdaj pa še upajmo, da bo delal tudi v prihodnje. Ker napolniš ga in vžge, to ja. Samo, da se ne potem sam od sebe izprazni zelo hitro.. tega se je treba bati. Mislim pa, da ga je ta polnilec obudil, -ima to funkcijo.
Ervin93 Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Zdaj pa še upajmo, da bo delal tudi v prihodnje. Ker napolniš ga in vžge, to ja. Samo, da se ne potem sam od sebe izprazni zelo hitro.. tega se je treba bati. Mislim pa, da ga je ta polnilec obudil, -ima to funkcijo. ja na začetku je ful tresu pa vibriru možno da je blo to
motofrik Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Zna biti, da tako izgleda ono ''prebujanje akomulatorja'' -da daje trenutne impulze...
Bremzer Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Zna biti, da tako izgleda ono ''prebujanje akomulatorja'' -da daje trenutne impulze... Ne ga srat, ko mašina vžge nima akumulator več nikakršnega vpliva "seveda", če alternator normalno polne in prevzame svojo funkcijo in polne ca 14V + !! sicer pa mašina laufa na akumulator in takoj, ko pade napetost pod 9,6 V preneha delovati računalnik (če ga ima) ravno tako tudi slabše deluje modul vžiga z raznimi impulzarorji (hall,senzor vžiga) itd.zato postane slabša iskra posledično začne cukat. Nkoli se NESME kot je nekdo predlagal za kontrolo iskre sneti kapico, kajti takrat nima kam vreči iskre in ta visoka napetost 15-30 K Voltov zelo rada vseka nazaj iz vžigalne tuljave na modul vžiga in ga poškoduje!!!Pa še tole, če ima motor npr.2-cilindra in 2-izpuha in iz enega malo poka-seka je skoraj VEDNO na tem cilindru,ki poka preslsaba mešanica zraka goriva zato se samo na dotičnem vplinjaču vijak za mešanico odpre za ca 1/2 obrata(pač po potrebi) je pa to možno tudi izmerit z aparatom za CO in naj bi iz obeh izpuhov bil CO identičen ca 2-3,5%-ta največ dovoljeno za starejše motorje je 4,5%-te.Pri motorjih z el. vbrizgom "brez"kat. je največja dovoljena vrednost 1 % CO-ja z Katalizatorje pa je lamda vrednost ena (1K)kar je izkupiček vseh 4-rih izmerjenih plinov od tega je CO zanemarljiv ca 0.01 . special749, bentley in dotem 2 1
motofrik Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Moj komentar se je nanašal na pulziranje polnilca... -ne motorja.
Bremzer Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Moj komentar se je nanašal na pulziranje polnilca... -ne motorja. Akumulator prebudiš že stem,če ga daš samo na toplo ali priključiš na kakršni koli pšolnilec za par minut ni potrebno, da je pulzni.Moraš pa uporabiti PULZNI polnilec,če akumulator stoji prazen par dni (nesme zmrznit)posledično sulfatizira in v tem primiru ga lahko napolniš samo z PULZNIM polnilcem ali z navadnim polnilcem v serijsiki povezavi z večim akumulatorji hkrati !! dotem, special749, Ervin93 in 2 others 4 1
matjazek Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Danes v Lidlu za 15 €...že nabavil in upam, da mi kaj ne skure )
revival Objavljeno Januar 11, 2011 Opozori Objavljeno Januar 11, 2011 Danes v Lidlu za 15 €...že nabavil in upam, da mi kaj ne skure ) Jest tud
ciobi Objavljeno Januar 11, 2011 Opozori Objavljeno Januar 11, 2011 Jaz tudi v Lidlu nabavil polnilec in že polni akumulator, ki sem ga kupil pred približno 10 meseci v Luisu. Jeseni dam lepo ven akumulator tako kot že dostikrat prej, pred nekaj dnevi ga dam v motor ter ga poskušam zagnati. Niti trznil ni. Ko mi polnilec ni hotel niti zagnati polnjenja sem odprla pokrovčke in opazil, da je akumulator čisto suh. Za popizdit. Vanj sem vlil kislino in motor je vžgal. Vseeno sem ga vzel ven in ga dal na polnjenje. Ni mi jasno zakaj je pobralo tekočino (skladiščen je bil na kostantni temp. 18 stopinj).
Bremzer Objavljeno Januar 11, 2011 Opozori Objavljeno Januar 11, 2011 Jaz tudi v Lidlu nabavil polnilec in že polni akumulator, ki sem ga kupil pred približno 10 meseci v Luisu. Jeseni dam lepo ven akumulator tako kot že dostikrat prej, pred nekaj dnevi ga dam v motor ter ga poskušam zagnati. Niti trznil ni. Ko mi polnilec ni hotel niti zagnati polnjenja sem odprla pokrovčke in opazil, da je akumulator čisto suh. Za popizdit. Vanj sem vlil kislino in motor je vžgal. Vseeno sem ga vzel ven in ga dal na polnjenje. Ni mi jasno zakaj je pobralo tekočino (skladiščen je bil na kostantni temp. 18 stopinj). Kislina se NIKOLI nedoliva,doliva se SAMO destilirana voda !!! PS-namreč elektrolit je 10%-tna žveplena kislina in vedno izpari SAMO voda če dodaš elektrolit(kislino) porušiš to 10%-tno razmerje,kakšni kemični procesi se takrat dogajajo z premočnim elektrolitom pa ti jaz neznam razložit, mogoče kak kemik !! dotem, sesir in special749 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se