Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Kot vse ostalo kar mi v našem modernem življenju uporabljamo. Avtomatika pač nadomešča nas pozabljivce (čedalje manj časa) in seveda tudi lenuhe. Smo pač za naš konfort pripravljeni plačat. Ali 20 alo 50€ in več je pač odvosno od posameznika.

To kako je potrebno vzdrževat Pb ACU je že dolgo znano in ni skrivnost. Drži pa, da tako kot je že ugotovljeno cena ni vedno premosorazmerna s kvaliteto izdelka. Forum je pač namenjen menjavi izkušenj in če ima kdo pozitivno izkušnjo s poceni polnilcen nič hudega, če to izkušnjo deli z nami.

Jaz še vedno za vzdrževanje ACU-ja pozimi uporabljam dobri stari polnilec brez elektronike. Za praznjenje uporabjlam žarnico smerokaza (21W) 2-3h nato pa polnjenje preko noči. (Saito ACU za 32€ v Louisu je zdržal 2 sezoni in 35kkm) Za orginal BMW 180-200€ nisem siguren če bi držal 6 sezon in 100kkm.

ps ne bom trdil, da je to edina in pravilna metoda meni pač ustreza.

LP, Mirč

Objavljeno

[quote name='MiNa' timestamp='1292923763' post='1809761'

Jaz še vedno za vzdrževanje ACU-ja pozimi uporabljam dobri stari polnilec brez elektronike. Za praznjenje uporabjlam žarnico smerokaza (21W) 2-3h nato pa polnjenje preko noči. (Saito ACU za 32€ v Louisu je zdržal 2 sezoni in 35kkm) Za orginal BMW 180-200€ nisem siguren če bi držal 6 sezon in 100kkm.

ps ne bom trdil, da je to edina in pravilna metoda meni pač ustreza.

LP, Mirč

Objavljeno

Jaz še vedno za vzdrževanje ACU-ja pozimi uporabljam dobri stari polnilec brez elektronike. Za praznjenje uporabjlam žarnico smerokaza (21W) 2-3h nato pa polnjenje preko noči. (Saito ACU za 32€ v Louisu je zdržal 2 sezoni in 35kkm) Za orginal BMW 180-200€ nisem siguren če bi držal 6 sezon in 100kkm.

ps ne bom trdil, da je to edina in pravilna metoda meni pač ustreza.

LP, Mirč

Nevem od kje ti je ta cena, jaz sem letos kupil originalni akumulator 12V in 12Ah za K-aja cena z ca 20% popusta 76 € !! :whistle:

Letos spomladi sem kupoval akumulator za Rja, poklical tudi na BMW in so mi rekli 170€.

Torej si letos že menjal akumulator na Kju ?!?

lp

Objavljeno

Po prebiranju zgornjih postov sklepam, da se polnilec/vzdrževalec splača.... :hmm:

Na svojem japončku imam original ACU, pa je 04 letnik. pozimi je priklopljen na CTEK-ov pametni polnilec, včasih ga priklopim tudi med sezono za kakšen dan, dva, tri. :D

Upam, da mi sedaj, ko sem ga pohvalil ne bo crknil :blush:

Objavljeno

Torej si letos že menjal akumulator na Kju ?!?

lp

JA in kaj ti je čudno(zdržal je 4,5 Leta, življensaka doba akumulatorja je danes 2-4 leta !!Pa ne pozabit ni enako vžigat 600 ccm z 10AH motor ali pa 1200 ccm z samo 12AH npr. avto z 1000 ccm(Tojota Yaris)benzin z 45 AH akumulatorjem !!!

Objavljeno

JA in kaj ti je čudno(zdržal je 4,5 Leta, življensaka doba akumulatorja je danes 2-4 leta !!Pa ne pozabit ni enako vžigat 600 ccm z 10AH motor ali pa 1200 ccm z samo 12AH npr. avto z 1000 ccm(Tojota Yaris)benzin z 45 AH akumulatorjem !!!

Ravno to mi je čudno, da je (ob rednem vzdrževanju) zdržal le toliko.

lp

Objavljeno

Kot praviš kupi POCENI :headbang: ko bo pa nov motor pri hiši ali nov avto z canbus instalacijo pa bo ta POCENI polnilec NEUPORABEN, ravno tako ga nemoreš uporabit za polnenje sulfatiziranega akumulatorja !

Zato MORAŠ danes kupiti SAMO PULZNI polnilec sicer je lahko še tako poceni pa ni vreden tega gnarja !!! :hmm:

Ps; sicer pa vam nekaj razlagat :headbang: saj bi si za par evrčkov luknjo v koleno zvrtal !!!

Baje si eni celo računajo, koliko jih stane prevožen kilometer... :whistle:

D.

Objavljeno

če akumulator dobiš za 20 € je res vprašanje če se da ukvarjati z vzdrževalci

Objavljeno

Pište dedku mrazu za vzdrževalce pa je stvar rešena.

Srečnga pa zdravga

Objavljeno

če akumulator dobiš za 20 € je res vprašanje če se da ukvarjati z vzdrževalci

Za kakšen motor je 20 evrov???

Objavljeno

Za kakšen motor je 20 evrov???

za vtr1000f, horneta in gpz900r. kitajčki. ampak so mi popili živac, in sm kupil Yuaso, zanima me, če bo tako kot 10 let nazaj delala vsaj 5 sezon. ne zarad prihranka, ampak na živce mi gre menjavat akumulator vsako sezono.

Objavljeno

za vtr1000f, horneta in gpz900r. kitajčki. ampak so mi popili živac, in sm kupil Yuaso, zanima me, če bo tako kot 10 let nazaj delala vsaj 5 sezon. ne zarad prihranka, ampak na živce mi gre menjavat akumulator vsako sezono.

jap, horneta 600 cca. 22€ z DDV

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

http://yamaha-kmc.si...2v-i10301.shtml

Imam ta polnilc in me zanima če ga kdo ima oz. če kdo ve ali je normalno da se med polnenjem trese/vibrira ter to se tudi sliši? Prižgana je pa lučka zelena kjer kaže poven acu ter gori oranžna lučka tam kjer kaže da se polne.

Dela zdej normalno!

Objavljeno

Eto mene spet!

Večina vs je rekla da bo ACU za v smeti in da je oddelu svoje. Včeri lepo prključu na polnilc, dans zjutri gorela zelena lučka da je poven in motor zahrumel iz prve tko k je treba!!!! :music1:

Objavljeno

Zdaj pa še upajmo, da bo delal tudi v prihodnje. Ker napolniš ga in vžge, to ja. Samo, da se ne potem sam od sebe izprazni zelo hitro.. tega se je treba bati. Mislim pa, da ga je ta polnilec obudil, -ima to funkcijo.

Objavljeno

Zdaj pa še upajmo, da bo delal tudi v prihodnje. Ker napolniš ga in vžge, to ja. Samo, da se ne potem sam od sebe izprazni zelo hitro.. tega se je treba bati. Mislim pa, da ga je ta polnilec obudil, -ima to funkcijo.

ja na začetku je ful tresu pa vibriru možno da je blo to

Objavljeno

Zna biti, da tako izgleda ono ''prebujanje akomulatorja'' -da daje trenutne impulze...

Objavljeno

Zna biti, da tako izgleda ono ''prebujanje akomulatorja'' -da daje trenutne impulze...

Ne ga srat, ko mašina vžge nima akumulator več nikakršnega vpliva "seveda", če alternator normalno polne in prevzame svojo funkcijo in polne ca 14V + !! sicer pa mašina laufa na akumulator in takoj, ko pade napetost pod 9,6 V preneha delovati računalnik (če ga ima) ravno tako tudi slabše deluje modul vžiga z raznimi impulzarorji (hall,senzor vžiga) itd.zato postane slabša iskra posledično začne cukat.

Nkoli se NESME kot je nekdo predlagal za kontrolo iskre sneti kapico, kajti takrat nima kam vreči iskre in ta visoka napetost 15-30 K Voltov zelo rada vseka nazaj iz vžigalne tuljave na modul vžiga in ga poškoduje!!!Pa še tole, če ima motor npr.2-cilindra in 2-izpuha in iz enega malo poka-seka je skoraj VEDNO na tem cilindru,ki poka preslsaba mešanica zraka goriva zato se samo na dotičnem vplinjaču vijak za mešanico odpre za ca 1/2 obrata(pač po potrebi) je pa to možno tudi izmerit z aparatom za CO in naj bi iz obeh izpuhov bil CO identičen ca 2-3,5%-ta največ dovoljeno za starejše motorje je 4,5%-te.Pri motorjih z el. vbrizgom "brez"kat. je največja dovoljena vrednost 1 % CO-ja z Katalizatorje pa je lamda vrednost ena (1K)kar je izkupiček vseh 4-rih izmerjenih plinov od tega je CO zanemarljiv ca 0.01 .

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Moj komentar se je nanašal na pulziranje polnilca... -ne motorja.

Objavljeno

Moj komentar se je nanašal na pulziranje polnilca... -ne motorja.

Akumulator prebudiš že stem,če ga daš samo na toplo ali priključiš na kakršni koli pšolnilec za par minut ni potrebno, da je pulzni.Moraš pa uporabiti PULZNI polnilec,če akumulator stoji prazen par dni (nesme zmrznit)posledično sulfatizira in v tem primiru ga lahko napolniš samo z PULZNIM polnilcem ali z navadnim polnilcem v serijsiki povezavi z večim akumulatorji hkrati !!

Objavljeno

Danes v Lidlu za 15 €...že nabavil in upam, da mi kaj ne skure ;))

Objavljeno

Danes v Lidlu za 15 €...že nabavil in upam, da mi kaj ne skure ;))

Jest tud :yea1:

Objavljeno

Jaz tudi v Lidlu nabavil polnilec in že polni akumulator, ki sem ga kupil pred približno 10 meseci v Luisu.

Jeseni dam lepo ven akumulator tako kot že dostikrat prej, pred nekaj dnevi ga dam v motor ter ga poskušam zagnati. Niti trznil ni. Ko mi polnilec ni hotel niti zagnati polnjenja sem odprla pokrovčke in opazil, da je akumulator čisto suh. Za popizdit. Vanj sem vlil kislino in motor je vžgal. Vseeno sem ga vzel ven in ga dal na polnjenje. Ni mi jasno zakaj je pobralo tekočino (skladiščen je bil na kostantni temp. 18 stopinj).

Objavljeno

Jaz tudi v Lidlu nabavil polnilec in že polni akumulator, ki sem ga kupil pred približno 10 meseci v Luisu.

Jeseni dam lepo ven akumulator tako kot že dostikrat prej, pred nekaj dnevi ga dam v motor ter ga poskušam zagnati. Niti trznil ni. Ko mi polnilec ni hotel niti zagnati polnjenja sem odprla pokrovčke in opazil, da je akumulator čisto suh. Za popizdit. Vanj sem vlil kislino in motor je vžgal. Vseeno sem ga vzel ven in ga dal na polnjenje. Ni mi jasno zakaj je pobralo tekočino (skladiščen je bil na kostantni temp. 18 stopinj).

Kislina se NIKOLI nedoliva,doliva se SAMO destilirana voda !!!

PS-namreč elektrolit je 10%-tna žveplena kislina in vedno izpari SAMO voda če dodaš elektrolit(kislino) porušiš to 10%-tno razmerje,kakšni kemični procesi se takrat dogajajo z premočnim elektrolitom pa ti jaz neznam razložit, mogoče kak kemik !! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!