Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Kislina se NIKOLI nedoliva,doliva se SAMO destilirana voda !!!

PS-namreč elektrolit je 10%-tna žveplena kislina in vedno izpari SAMO voda če dodaš elektrolit(kislino) porušiš to 10%-tno razmerje,kakšni kemični procesi se takrat dogajajo z premočnim elektrolitom pa ti jaz neznam razložit, mogoče kak kemik !! :hmm:

Zanimivo razmišljanje, ki je bilo do nedavno tudi moje. Torej, ko sem ugotovil, da je ćisto suh, sem dolil destilirano vodo, kot sem bil poučen že pred časom od izkušenejših ljudi, beri mehanikov, in ga dal polnit. Vendar se je skala na starem polnilcu komaj kaj premaknila. Šel sem do priznane avto električne delavnice, kjer so mi dali kislino (uporabljajo jo sami za napolnitev aku), ki sem jo po njihovem prepričevanju, ob prihodu domov vlil v akumulator. Pojasnili so mi, da bi morebiti lahko tudi tako napolnil akumulator, kot sem ga v tistem trenutku z destilirano vodo že polnil, ampak bi trajalo dlje in vprašanje je, če bi uspel zadržati konstantno napetost in, če bi se elektroliti .......(tukaj sem se zgubil). S kislino pa se bo verjetno ponovno ustvarilo ravnovesje, če se celice niso zlepile. No, pred pol ure mi je novi polnilec pokazal polno napolnjenost, zato sem akumulator že dal v motor in ga zagnal. Jutri oz. v prihodnjih dneh sporočim, če bo (upam, da ne) akumulator zatajil. Veselje z novim polnilcem pa je tako veliko, da sem odmontiral še stari akumulator iz katrce in ga dal polnit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo razmišljanje, ki je bilo do nedavno tudi moje. Torej, ko sem ugotovil, da je ćisto suh, sem dolil destilirano vodo, kot sem bil poučen že pred časom od izkušenejših ljudi, beri mehanikov, in ga dal polnit. Vendar se je skala na starem polnilcu komaj kaj premaknila. Šel sem do priznane avto električne delavnice, kjer so mi dali kislino (uporabljajo jo sami za napolnitev aku), ki sem jo po njihovem prepričevanju, ob prihodu domov vlil v akumulator. Pojasnili so mi, da bi morebiti lahko tudi tako napolnil akumulator, kot sem ga v tistem trenutku z destilirano vodo že polnil, ampak bi trajalo dlje in vprašanje je, če bi uspel zadržati konstantno napetost in, če bi se elektroliti .......(tukaj sem se zgubil). S kislino pa se bo verjetno ponovno ustvarilo ravnovesje, če se celice niso zlepile. No, pred pol ure mi je novi polnilec pokazal polno napolnjenost, zato sem akumulator že dal v motor in ga zagnal. Jutri oz. v prihodnjih dneh sporočim, če bo (upam, da ne) akumulator zatajil. Veselje z novim polnilcem pa je tako veliko, da sem odmontiral še stari akumulator iz katrce in ga dal polnit.

Za akumulator polnit, nepotrebuješ akumulatorja demontirat, odključiš samo MINUS klemo in ga polniš na avtomobilu.

Ps.pa ne odpisat,da nimaš v bližini 220 V - vzameš podaljšek !! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za akumulator polnit, nepotrebuješ akumulatorja demontirat, odključiš samo MINUS klemo in ga polniš na avtomobilu.

Ps.pa ne odpisat,da nimaš v bližini 220 V - vzameš podaljšek !! :hmm:

To se že malo v malenkosti spuščaš. Je pa res, da imam katrco fejst daleč od 220 V odparkirano. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi v Lidlu nabavil polnilec in že polni akumulator, ki sem ga kupil pred približno 10 meseci v Luisu.

Jeseni dam lepo ven akumulator tako kot že dostikrat prej, pred nekaj dnevi ga dam v motor ter ga poskušam zagnati. Niti trznil ni. Ko mi polnilec ni hotel niti zagnati polnjenja sem odprla pokrovčke in opazil, da je akumulator čisto suh. Za popizdit. Vanj sem vlil kislino in motor je vžgal. Vseeno sem ga vzel ven in ga dal na polnjenje. Ni mi jasno zakaj je pobralo tekočino (skladiščen je bil na kostantni temp. 18 stopinj).

Če nisi ti kupil akumulator, kateremu moraš sam naliti kislino. Vsaj moja dva za motor sta bila taka. Sam me čudi da bi se vozil tistih 5 mesecov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi ti kupil akumulator, kateremu moraš sam naliti kislino. Vsaj moja dva za motor sta bila taka. Sam me čudi da bi se vozil tistih 5 mesecov.

Sam sem nalil kislino v akumulator kot je bilo priporočeno, ko sem ga kupil. Ohišje in embalaža s tekočino sta bili ločeni. Vse je bilo lepo in OK, do sedaj, ko je bilo tako kot sem že prej opisal. Čudno mi je, da je to vse skupaj nekam izhlapelo in to po tako kratkem času (mislim, da sem kupil akumulator nekje v februarju ali marcu 2010).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo zvenelo neumno, možno pa je: se ti je akomulator kdaj prevrnil (ali ga je kdo drug, pa potem izteklo tekočino pobrisal) med skladiščenjem? Ker izhlapi edino voda, kislina ne.... To mi je edina možna razlaga. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo zvenelo neumno, možno pa je: se ti je akomulator kdaj prevrnil (ali ga je kdo drug, pa potem izteklo tekočino pobrisal) med skladiščenjem? Ker izhlapi edino voda, kislina ne.... To mi je edina možna razlaga. :hmm:

Skoraj prepričan sem, da se ni moglo izliti - omejen dostop do skladiščenega akumulatorja, pa tudi motor mi nikoli ni ležal. "Tolažim" se, da imam slabo kvaliteto akumulatorja oz. "švoh" tekočino, ki sem jo moral takrat vliti vanj. Malo prej mi je motor veselo vžgal brez kakšnih znakov slabe elektrike. Upam samo, da res nisem s kislino, ki sem jo vlil, naredil kakšne prevelike neumnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj prepričan sem, da se ni moglo izliti - omejen dostop do skladiščenega akumulatorja, pa tudi motor mi nikoli ni ležal. "Tolažim" se, da imam slabo kvaliteto akumulatorja oz. "švoh" tekočino, ki sem jo moral takrat vliti vanj. Malo prej mi je motor veselo vžgal brez kakšnih znakov slabe elektrike. Upam samo, da res nisem s kislino, ki sem jo vlil, naredil kakšne prevelike neumnosti.

Izmerit moraš polnenje, ko motor laufa po vsej verjetnosti ti PREVEČ polne in tekočina izpari sicer ni normalno, da bi v enem letu zmanjkalo vode saj so to popolnoma zaprti akumulatorji brez vzdrževanja,ker voda navrhu kondenzira in kaplja nazej v celoce!!Polniti ti nesme več kot ca 14,5V max. 14,8 V in to z max.ca 3K o/min.,če ti polne več moraš zamenjat regler ! Meritev opravi brez (porabnikov)npr.brez nažganih luči! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izmerit moraš polnenje, ko motor laufa po vsej verjetnosti ti PREVEČ polne in tekočina izpari sicer ni normalno, da bi v enem letu zmanjkalo vode saj so to popolnoma zaprti akumulatorji brez vzdrževanja,ker voda navrhu kondenzira in kaplja nazej v celoce!!Polniti ti nesme več kot ca 14,5V max. 14,8 V in to z max.ca 3K o/min.,če ti polne več moraš zamenjat regler ! Meritev opravi brez (porabnikov)npr.brez nažganih luči! :hmm:

Bi bilo lahko polnjenje preveliko ja, na to niti pomislil nisem. V kratkem me časa servis ter tehnični tako, da bomo še to takrat zmerili. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Če bo še kdo isto zadevo bral pod "Sam svoj mehanik" se opravičujem, ampak rad bi imel čimveč informacij. Aku se mi je izpraznil, kupil sem novega (neka kitajska firma Huitong), prižgale so se indikacijske lučke, štarter pa je samo bolil v prazno (podoben zvok kot hupa od avtomatika). Potem sem šel do kolega in probal zadevo z njegovim akumulatorjem iz Pegasoja. Vem, da se bo to zdaj slišalo totalno blont in glupo (nekak tak se tudi počutim), ampak zadeva ima ravno obrnjena pola in priklopil sem jih na napačna kabla. Torej, - na aku in + kabel, + na aku in - kabel sem povezal, med njima se je rahlo zaiskrilo in fertik. Obrnem ključ in nobena lučka ne sveti. Takoj opazim, da sem naredil napako, vzamem Huitonga, ga pravilno vstavim noter in probam s pravo vezavo. Nič. Pregledam prozorne varovalke in nobena ni bila poškodovana. Motor ima pa še eno dodatno, na kateri nič ne piše, kam spada, je pa verjetno glavna (30A, oznaka na njej pa znak →│─│← ). Ni prosojna, je črne barve (s tremi nogicami), zato sploh ne vem, če je možno, da je poškodovana ali ne. Skratka, motor je mrtev, niti urica ne dela. Vzamem bencinski tank dol, da pogledam kam gre črni kabel in ugotovim, da se konča na štarterju. Kam gre elektrika naprej, pa ne vem. Pogooglal sem že nekaj strani, opazim, da je en na Z750 naredil isto napako in simptomi so poplnoma isti, ampak mu noben ni odgovoril (kar mi je logično, ker se to pač ne dela). Torej, če je kakšen električar med vami, ga lepo prosim, če mi poda kak konstruktiven odgovor. Hvala že v naprej!

P.S.: Po komentarjih sem zasledil tudi, da je še ena varovalka na solenoidu, ampak nimam pojma, kje se zadeva nahaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da sem našel ta solaroid. Noter je bila 30A varovalka s pretrgano žičko. Grem po novo in poročam dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, zdaj zadeva dela, še vedno pa ne vžge. Oglaša se samo tisti čuden zvok, kot da bi na kvizu narobe odgovoril na vprašanje. Prešvoh aku? Vzel sem namreč isto varianto kot sem imel, samo, da prejšnji je bil Yuasa, novi pa MiGM. Oba imata iste oznake YZT-12S. Je še kak drugi "keč" možen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kateri akumulator je "best buy" pri razmerju cena/kvaliteta? Prodajalci pravijo, da je Yuasa sicer res najboljši, vendar se zelo malo ljudi odloči zanj. Tukaj so 3 različne znamke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri akumulator je "best buy" pri razmerju cena/kvaliteta? Prodajalci pravijo, da je Yuasa sicer res najboljši, vendar se zelo malo ljudi odloči zanj. Tukaj so 3 različne znamke.

Jaz kupim vedno Exide je tudi prva vgradnja v BMW motorje je suh in sam naliješ elektrolit -dobiš zraven in ko ga zapreš je takoj uporaben in je brez vzdrževanja.Priporočeno pa je, da ko ga napolniš z elektrolitom naj bi ga najprej izpraznil z nekim uporabnikom in nato ponovno napolnil-priključil na polnilec in to vsaj za 12 ur intako napojnjen naj bi bil formiran za vgradnjo.Garancija je dve leti cena pa je dokaj sprejemljiva !:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje najugodneje kupit akumulator (firma ni važna sam da je...brez denarja trenutno :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala danci1973

Me pa še neki zanima.kako točno ugotovit če je akumulator zanič (kako ga premeriti sam doma)? Ko sem sem svoj akumulator priklopil na motor se mi štarter niti obrnu ni. Priklopljen je imel napetost 24,4 ko sem dal kotakt in so se vklopili porabniki (števec, luč) je zadeva začela hitro padat tam 18-17v in naprej. Tko da sklepam da je akumulator zanič...ampak vseeno-kako se to po pravilih premeri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala danci1973

Me pa še neki zanima.kako točno ugotovit če je akumulator zanič (kako ga premeriti sam doma)? Ko sem sem svoj akumulator priklopil na motor se mi štarter niti obrnu ni. Priklopljen je imel napetost 24,4 ko sem dal kotakt in so se vklopili porabniki (števec, luč) je zadeva začela hitro padat tam 18-17v in naprej. Tko da sklepam da je akumulator zanič...ampak vseeno-kako se to po pravilih premeri?

Pa o kakem akumulaturju je tu govora, da imaš 24V?!?

Ne vem, če obstaja kakšen predpisan test.

Lahko pa ga obremeniš z eno žarnico (60W -> 5A) in meriš napetost in čas, ko pade napetost na 10,8V zaključiš.

Nato čas v urah pomnižiš s tokom (5A) in dobiš uporabne Ah baterije. Tako na grobo...

EDIT: Jaz sem vzel da je 12V akumulator.

Popravljeno . Popravil TBoxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ga učit krive vere!!! Vsak 12 V akumulator se izmeri na enak način in sicer akumulator mora biti najprej napolnjen in nato ga moraš za preizkus obremeniti z 3 X-no močjo npr. če je 14 AH ga moraš obremeniti z 42A in v 10-tih sekundah obremenitve NESME napetost pasti pod 9,6V če pade pod 9,6 V je akumulator defekten-ZANIČ.Seveda to doma je malo težko narediti saj potrebuješ induktivni A-meter in vrtljivi upor.Edina možnost doma je ta, da kot omenjeno napolniš akumulator(polni vsaj 12 ur),ga namontiraš in pri štartanju izmeriš napetost in ta tudi NESME pasti pod 9,6 V saj če pade pod 9,6 V je iskra precej slabša,mašina se vrti prepočasi in če ima motor računalnik tudi NEDELUJE ! ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator je bil totalno uničen-štarter mi sploh ni delal niti probližno (čeprav je na polnilcu kazalo da je kao maximalno napolnjen). Tudi na zunaj se ga je ma ˝skup potegnilo˝- je bil vidno deformiran. Skratka mam že novga :) Hvala vsem za pomoč in nasvete.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Js delam disertacijo o akumolatorjih, ker mi je ta zadnji Shin Yo akumolator popil veliko zivcev. Ze od zacetka je tezko vzigal (tut po 10s) mrzel motor. in po 7 mesecih in 1500km tudi izdihnil, kar je najboljs kar je lahk naredu jajc od akumolatorja.

Mel bi par vprasanj: rabim ytx12-bs akk

1. Kakor ste napisali so nekako najbolsi yuasa, varta, Unibat, ali sem spada tudi Exide?

2. je ytx14-bs tudi primeren? recimo exide ytx14-bs ytx14-bs

3. je zagonska moč pomembna - imam obcutek da prejsni akk ni imel zadosti. Zej videl sem da ima Varta ytx12-bs 90A zagonske moci, Yuasa pa 180A....motor Bandit 1200

4. Kako na hitro preverim, če mi ni šel altenator (sicer motor na potisk vzge, tudi z jajcem od Shin yo)

Hvala ta pomoc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bom kar tukaj opisal mojo težavo. Pred msecem sem mogel menjati staro in ker je original nerazumljivo drag in sem zato naročil iz UK pri BB Bikeshop, zdel se mi je enak kot pri Electrex. Ko mi je mehanik zamenjal staro mi je pomeril polnjene in je bilo vse tako kot mora bit.

V petek sem pa po vsega 500 km z novim statorjem ostal brez elektrike. Najprej so šli inštrumenti in luči, na koncu še žmigavci niso več delali. Očitno je spet neka težava s polnjenjem. Ima kdo mogoče izkušnje s temi statorji iz UK (electrex in podobno). Na netu sem namreč našel tole stator failure

Kakšnih meritev napetosti in ostalega še nisem delal, tako da se bom tega lotil te dni. Akumulator je zgleda v redu, ker sem ga že lepo napolnil (bil je na 25% capacitete) in ni nič javilo, da bi bila kakšna napaka. Je pa bilo čudno, ko sem akumulator jemal ven iz motorja je bil še vedno topel, minus konektor pa kar malo vroč. A to pomeni, da je kaj v stiku? Je to lahko zaradi tega, ker je že kakšno žičko skurilo, kot je to navedeno na zgornjem linku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tukaj opisal mojo težavo. Pred msecem sem mogel menjati staro in ker je original nerazumljivo drag in sem zato naročil iz UK pri BB Bikeshop, zdel se mi je enak kot pri Electrex. Ko mi je mehanik zamenjal staro mi je pomeril polnjene in je bilo vse tako kot mora bit.

V petek sem pa po vsega 500 km z novim statorjem ostal brez elektrike. Najprej so šli inštrumenti in luči, na koncu še žmigavci niso več delali. Očitno je spet neka težava s polnjenjem. Ima kdo mogoče izkušnje s temi statorji iz UK (electrex in podobno). Na netu sem namreč našel tole stator failure

Kakšnih meritev napetosti in ostalega še nisem delal, tako da se bom tega lotil te dni. Akumulator je zgleda v redu, ker sem ga že lepo napolnil (bil je na 25% capacitete) in ni nič javilo, da bi bila kakšna napaka. Je pa bilo čudno, ko sem akumulator jemal ven iz motorja je bil še vedno topel, minus konektor pa kar malo vroč. A to pomeni, da je kaj v stiku? Je to lahko zaradi tega, ker je že kakšno žičko skurilo, kot je to navedeno na zgornjem linku?

Zamenjaj še regler .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj še regler .

Če se bo izkazalo, da ga je skurlo bom zamenjal, ne bom pa kar menjal na pamet. Mene bolj skrbi stator, ker nisem dal noter novega original...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oboje boš moral ZAMENJAT (stator in reglar) sicer neboš imel mira,če že nimaš denarja daj stator previt (jaz bi sigurno dal novega),kajti šparat na napačnem mestu se NEOBNESE!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!