Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

smo merli kako polni motor in je normalno, edino kar je da se je od nedelje do nedelje tolko spraznla da ni več užgalo. smo misnli da je napaka na motorju, torej da jo nekaj prazni, ampak temu ni tako, po cca minuti, ko na koncu že zadnje stikalo izklopi vse je poraba 0.0

pole bo motobatt, edino morem pogledat če je kaka z večjo kapicateto v dimenzijah k mi še grejo notr, ker 7Ah je res mal malo, sploh če greš samo enrkat na tedn se mal peljat.

Če ste vse premerili in je ok, nimaš dvoma, akumulator s časom izgubi kapaciteto.  Če si jo napolnila in drži, samo z močnim polnilcem kot si rekla nebi delal, poskusi jo malo ciklirat če si bo opomogla. Napolni jo s polnilcem ki ima konstatni tok 1A, ko se napolni jo sprazni tako da vežeš žarnico med pola.. in to nekakrat ponovi, zgubit nimaš kaj... mogoče pa bo. Lani sem rešil en akumulator tako, je bil čisto fuč.. pa je potem oživel

Objavljeno

Zdravo!

 

Je na kakršen koli način možno ugotovit starost akomulatorja? 

Objavljeno

Zdravo!

 

Je na kakršen koli način možno ugotovit starost akomulatorja? 

JE in to ima datum vtisnjen v plastiko ali včasih tudi na svinčeni klemi seveda, če ni kak "strokovnjak" že številke manipuliral ali poškodoval ! Npr. če je vtisnjena Št.5111 ali 51011 to pomeni, da je izdelan 51-ti teden leta 2011 !

Ps zato jaz sam VEDNO kupim suh akumulatot pri Evrotonu,kajti suh akumulator lahko stoji neomejeno in začne starat šele takrat, ko zliješ v njega elektrolit ga sprazniš z žarnico 12V 50W, ko je že dokaj izpraznjen(žarnica gori oranžno) ga ponovno napolniš in tak akumulator je formiran za vgradnjo.Meni vedno in to "najcenejši" akumulatorji zdržijo od 3-4-ri lete kot je predpisana življenska doba res pa je da je vedno priključen na C-tekov vzdrževalec tudi poleti !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala!

Torej kot DOT pri gumah

Objavljeno

Bremzer,delam podobno z izjemo praznjenja na zarnico. Je priklopljen na optimizer,poceni akum. 9ah mi drzijo vsaj 5-8let. Jest se bom drzal kar svojega postopka dokler ne bo kakega recepta ki bo akum podaljsal zivl. Dobo nad 10let

Objavljeno (popravljeno)

Bremzer,delam podobno z izjemo praznjenja na zarnico. Je priklopljen na optimizer,poceni akum. 9ah mi drzijo vsaj 5-8let. Jest se bom drzal kar svojega postopka dokler ne bo kakega recepta ki bo akum podaljsal zivl. Dobo nad 10let

Tako kot sem jaz opisal postopek je opisan tudi v navodilih o prvem polnenju in je sigurno pravilen ! Koliko časa ti zdrži akumulator je precej odvisno koliko je pri dotičnem motorju obremenjen in šele nato kako je vzdrževan,namreč ni enako,če vžigaš 1200 ccm motor z 12Ah akumulatorjem ali z 9 Ah nek 400 ccm da ne rečem skuter !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Ponavadi ne spregledam navodil, ampak res se mi zdi da ni bilo pri sestavi akumulatorja omenjenega nobenega porabnika...

Motor je Hornet 900, glede na amperazo akumul., ne potrebuje bas veliko za vzig, tako kot si napisal, kot kak maxiskuter :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na mojem KLE-ju moram jutri preveriti mojo Varto, staro dve sezoni. Če motorja ne uporabljam cca 3 tedne, je baterija na nuli. Prejle sem jo priklopil na CTEK-a, pa je po dveh urah pokazal, da je polna. S tem polnilcem sem jo že parkrat filal v treh mesecih. S tokovnimi kleščami nameravam spremljati polnjenje. Pri ugasnjenem motorju, pa z A-metrom praznjenje.

 

Če bo to uredu, bom nabavil Motobatt MBTX12U.

Cena v SLO je 108€, v Nemčiji 70, Čehi in Slovaki pa jo imajo po cca 53€ :BUA: .

Objavljeno

Poglej, da ti pri ugasnjenem motorju kje ne vleče toka. Odklopi eno klemo  akumulatorja (najvarneje -) in vmes ˝veži˝ multimeter/ampermeter.

Objavljeno

Vse to naredil. Zgleda vse uredu. Pri cca 4000 obratih polni s 6A. V mirovanju ne vleče nič.

V cca 20 dneh se sprazne sama. Očitno ne drži več kapacitete.

Bom nabavil Motobatt, pa bomo videli.

Objavljeno

Vse to naredil. Zgleda vse uredu. Pri cca 4000 obratih polni s 6A. V mirovanju ne vleče nič.

V cca 20 dneh se sprazne sama. Očitno ne drži več kapacitete.

Bom nabavil Motobatt, pa bomo videli

Odklopi - (minus) klemo baterijo napolni pusti 14 dni odklopljeno in po 14-tih dneh minus klemo priklopi,če bo motor vžgal potem imaš porabo na motorju, če pa motor po 14-tih dneh nebo vžgal bo treba nov akumulator !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj se je zgodilo?

Predvčerajšnjem... naredim nekaj lokalnih skokov s partnerkino Katano (GSXF 750)... Vseskozi je vžigal normalno... Se vračam nazaj... 100 m pred domom počvekam s kolegom (morda za minuto ugasnem motor)... in motor več ne vžge... niti ne zavergla... NIČ... pobere ves štrom... ne svetijo niti luči...  Spustim se po klancu, motor vžge normalno, zapeljem do doma in ugotovim da je akumulator preprosto crknil! Koliko je bil star ne vem, a motor je vžigal normalno... Na srečo ga je Y imel na zalogi, tako da smo zrihtali zadevo še isti dan...

 

... za kaj takega še res nisem slišal, da bi aku brez kakega opozorila dobesedno v trenutku crknil... Aja, sem se pa že ustrašil, da je kaj drugega, ker motor ni vžgal niti na kable iz avta ali iz mojega motorja... Šele ko sem akumulator popolnoma odklopil in noter zraven priklopil samo mojega, je motor takoj vžgal in potrdil diagnozo zanič akumulatorja...

 

Komentarji?

Objavljeno (popravljeno)

Se zgodi. Glede na tvoj opis napake, prekinjena povezava med celicami.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Ja res je mogoče kot pravi MiNa.

Akumulator je kap. Se je tudi meni že zgodilo pri avto accu.

LP

Objavljeno

Mene je tudi presenetil na tak način. Ustavim na črpalki, skočim samo do blagajne, niti nisem tankal. Ko pridem nazaj pa nobenega znaka, mrtev akumulator. Na srečo blizu doma. Se mi je zdelo skoraj nemogoče. 

Objavljeno

Mislim, da bo tu posredoval Brumer.

Aku ni zgubil povezave med celicami, ampak so celice (plošče) padle v stik - "šlus"

Pri priklopu drugega aku v vzporedni vezavi bo dober aku poskušal energijo oddati okvarjeneni bateriji in posledično motor ne vžge. Če bi se prekinile povezave med celicami bi se tak aku obnašal kot da ga ni in bi z drugim akumulatorjem motor normalno vžgal.

Zato, kadar niste prepričani kaj je narobe z akumulatorjem (ali je samo prazen ali je morda v "šlusu"), raje tega pred povezavo na drug aku odklopite.

Objavljeno (popravljeno)

Meni se je to zgodilo na R65. Brez nekega vzroka je zmanjkalo elektrike za vžig, pa je uro prej normalno delal.... Tudi po polnjenju ni bilo kaj boljše. Sem skozi sito izlil kislino in so gor ostali delci (svinčenih plošč?). Z novim je drugi dan takoj vžgal in delal brez problema. Je pa bil 'pokojni' deset let star. Tako da je itak dal svojo dobo skozi, original, Varta 19Ah. Saj sedaj niso akumulatorji nič slabši, ko držijo manj let. Samo firme dajejo takšne, ki imajo minimum energije, da še vžge in dela. Tako imamo večinoma 9Ah, prej so bili enkrat močnejši. Pri sedanjem gledam, v primerjavi s prejšnjim motorjem ima 100 ccm več (motor), akumulator pa pol manjšo amperažo. Vse v smislu zmanjševanja teže in cene....

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

zgleda da je ena izmed metod za obuditev odpisanega akumulatorja tudi ta da se nanj :fight2: in se tle p****kaš po ms!

torej moja dobro leto stara yuasa se je po šok terapiji polnjena, na avtomobilskem polnilcu, začuda zbudila in spet normalno ostaja napolnjena. sicer je še vedno pod strogim nadzorom, ampak zaenkrat dela.

Objavljeno

Podobno se je meni zgodilo.

1. Motor je še pred pranjem lepo vžgal, po pranju pa nič več (razlika 30 minut)

2. Avto lepo vžigal, naslednji dan pa niti trznil ni - razpadle celice (2 leti star akumulator)

3. Original akumulator v avtu je po dveh letih dobesedno razneslo - odprlo ga je na pol. Da ne govorim kako lepe so bile plastike pri motorju po "napadu" kisline

Objavljeno

Pri nakupu razmišljam med Yuaso in Motobatt-om. Prvo dobim v Evrotonu za 50€, Motobatt pa iz Nemčije za 84€.

Se splača dat 34€ več za Motobatt?

Objavljeno

Se splača dat 34€ več za Motobatt?

 

Kolikor vem je Yuasa zelo dobra firma... vprašaj se pa 2 stvari...

 

povprečen akumulator zdrži 4 do 6 let (manj mi ni še nobeden) ...  Ali bo motobat zdržal 6 do 8? (glede na razliko v ceni)

 

Ali boš motor v katerega ga boš montiral sploh imel tako dolgo, da se ti razlika v ceni izplača?

 

Jaz bi na oba vprašanja odgovoril NE!

Objavljeno (popravljeno)

Moja izkušnja. V GS1150 sem vgradil DELO akumulator pri cca 40Kkm cena je bila le 32€ ja "dvaintrideset eurov". Zdržal je tri sezone in cca 35Kkm do prodaje pa še novi lastnik me vsaj v doglednem času ni klical, da je moral akumulator menjat.

V trenutnem motorju pa se (orginal aku) bliža 50Kkm in zaenkrat "tok, tok, tok" še ne kaže znakov kakšnega pešanja.

Pozimi prezimi akumulator izven motorja 3-4 mesece polnim ga na navaden polnilec (polni približno z 1A) in občasno tudi praznem z 21W žarnico.

Ko bo potrebna menjava se bom sigurno odločil za kakšen cenejši izdelek nezvenečega imena (nogoče se na....em) ampak zaenkrat je zame pomembno število kilometrov, ki jih "prevozim" z enim akumulatorjem.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

Moja izkušnja. V GS1150 sem vgradil DELO akumulator pri cca 40Kkm cena je bila le 32€ ja "dvaintrideset eurov". Zdržal je tri sezone in cca 35Kkm do prodaje pa še novi lastnik me vsaj v doglednem času ni klical, da je moral akumulator menjat.

V trenutnem motorju pa se (orginal aku) bliža 50Kkm in zaenkrat "tok, tok, tok" še ne kaže znakov kakšnega pešanja.

Pozimi prezimi akumulator izven motorja 3-4 mesece polnim ga na navaden polnilec (polni približno z 1A) in občasno tudi praznem z 21W žarnico.

Ko bo potrebna menjava se bom sigurno odločil za kakšen cenejši izdelek nezvenečega imena (nogoče se na....em) ampak zaenkrat je zame pomembno število kilometrov, ki jih "prevozim" z enim akumulatorjem.

 

Original Yuasa, ki je prišla z motorjem, je bila not 8 let. Sedanja Varta pa le dve :(.

Sedaj imam CTEK-ov vzdrževalec akumulatorjev in tisti kabeljček za hitri priklop. Baterije pozimi ne bom jemal dol, ker ga vžgem vsakih 14 dni. Ko sem ga pustil 3 mesece na miru, mi je pa en plovec na karburatorju zaštekal, grrr

Popravljeno . Popravil birca
Objavljeno (popravljeno)

Ne morem verjet, da ne morem najdt enga normalnga LiFePO4 akumulatorja v EU... sramota za vse evropske proizvajalce.

 

EarthX za mojga KTM 950 je težek manj kot 1 KG!! Proti 4-5 KG pri svinčenih. Drži 16 Ah proti 11Ah, štarter tok 250 Ah proti bog ve kok, k ni nč napisan na ak. za mejhne cene, pa itak je vse nalagajo kar napišejo.

 

 

Mislim da pride ta v mojo yamaho. Samo treba nekoga v ITA najt, da bo poštnina bolj poceni :D

http://www.ebay.de/itm/BATTERIA-MOTO-BC-LITIO-BCTZ14S-FP-LITHIUM-YUASA-YTZ12S-YTZ14S-YTX14-BS-/271526696967?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item3f38409807

Popravljeno . Popravil GKeko

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!