Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Prid se ti pozimi vozit v Ljubljano, pa ti bo morda jasno zakaj v teh koncih pozimi ne sprehajamo svojih motorjev (namig: ni zaradi mraza)

7 hours ago, DAMI34 said:

sej se ne gre samo za accu. Če ga zalaufaš pa odpelješ par 100m metrov se vse podmaže, ole se obrne, pumpa dela, voda se segrejo krogotoki se vzpostavijo. Nč ne škodi, samo koristi.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, twom pravi:

Prid se ti pozimi vozit v Ljubljano, pa ti bo morda jasno zakaj v teh koncih pozimi ne sprehajamo svojih motorjev (namig: ni zaradi mraza)

 

normalno, sol, pa svinjarija, mi je čisto jasno.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
On 2/20/2017 at 8:44 PM, twom said:

Sem pomeril akumulator, in ima da vžge iz prve tud čez teden ali dva (sem ga pustil čisto pri miru v motorju od oktobra, al pa novembra, ko sem ga parkiral).

Prva pomerjena napetost 12.56 (to naj bi bilo ene 85-90%), potem sem vklopil luči za ene 5 minut in je bilo 11.83, po izklopu luči pa se je napetost po enem dnevu regenerirala na 12.55 (80+%).

Ker eni vztrajno trdite da je treba čez zimo odklapljat, polnit, lavfat motor, vzdrževati...

Menim da je to precej odvisno od tega, koliko motor troši med mirovanjem, in (predvsem) pa od stanja akumulatorja. Izgleda da je moj akku v dobri formi, in da moj motor troši zelo malo ali pa nič, in je padec napetosti bolj podoben samoprazjenju akumulatorja...

Moje vzdrževanje:

motor sem nekje konec oktobra, začetek novembra postavil na nosilce, 
20. februarja sem pomeril napetost, vklopil luči za 5 minut, spet pomeril napetost

10. marca, po nekje 4 mesecih pavze zaženem motor, vžge v prvo brez verglanja, in se odpeljem

Objavljeno

7.8.2014 sem dal not baterijo, cez zimo vsake tolko filal/praznil/filal, vceraj kresnilo ko grom. Po furi, 120km, je motor spal zunaj. In zdaj hudic ne vzge. Grem kar po drugo, a? Bezveze polnit in fantazirat? 

Objavljeno

Pa se je med vožnjo polnil? Pomeri kako je kaj s polnjenjem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, MiNa pravi:

Pa se je med vožnjo polnil? Pomeri kako je kaj s polnjenjem.

Ne me strasit :)

 

Med furo se je polnil, ker je celo pot uzigalo ok. Cez noc pa je popustil. 

Objavljeno

Vse strahove utemeljene ali ne bo odgnal AVM ali DVM (analogni ali digitalni voltmeter).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 urami, Cartman pravi:

Ne me strasit :)

 

Med furo se je polnil, ker je celo pot uzigalo ok. Cez noc pa je popustil. 

Tudi, ko ne polni se lahko s polnim accu prepelješ par 100 kilometrov, pa misliš, da je vse vredu - potem pa je naenkrat veselica. 

Če bo accu si lahko oddahneš, mi ga je v avtu pobralo, kar naenkrat - strokovnjaki so ugotovili, da ga je zadela kap :).

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Tudi, ko ne polni se lahko s polnim accu prepelješ par 100 kilometrov, pa misliš, da je vse vredu - potem pa je naenkrat veselica. 

Če bo accu si lahko oddahneš, mi ga je v avtu pobralo, kar naenkrat - strokovnjaki so ugotovili, da ga je zadela kap :).

kap je tud mojga enkat....neverjetno hehe. ko da ga ni, petnajst minut prej, pa kresnlo BP.

tri sezone nazaj sem imel opravke s tem, je polnil malo premalo, mrtva žila na statorju, pa sem saniral in bi rekel da je zdaj krepala yuasa in dokazala, da ni nič posebnega. Najprej grem u lov za 9V baterijo, ko sem zadnjič preverjal, DVMja  nisem ugasnil....

 

ded beteris olover. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Sranje, motor mi ne vžge. In sedaj iščem akumulator. Kaj priporočate za BMW K1200R? Kaj je trenutno najbolj optimalno?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob ‎3‎/‎19‎/‎2017 ob 11:08, tomash pravi:

Sranje, motor mi ne vžge. In sedaj iščem akumulator. Kaj priporočate za BMW K1200R? Kaj je trenutno najbolj optimalno?

Daj not to, kar si imel doslej pa bo sigurno delalo. Kvečjemu na gelnega preidi, če imaš navadnega kislinskega, ker iz tega v nobenem primeru ne steče nič, tudi če ga obračaš na glavo ali če kje poči ohišje.

Jaz sem imel vedno probleme z akumulatorji, dokler nisem kupil C-tek polnilca. Ko je motor v garaži, je vedno na polnilcu. Ta po polnjenju na maksimalno napetost vzdržuje majhen polnilni tok, po 10 dneh pa preide na spanje, s tem da meri napetost akumulatorja, in ko ta pade na 95% kapacitete, ga spet napolni. Ti novi motorji kar fajn papcajo akumulator, ko ta miruje in po mesecu ali dveh je že prepozno. Če ga samo enkrat sprazniš pod varni nivo mu zelo skrajšaš življenje in kapaciteto. Pa še odstranit ga ne moreš čez zimo, ti še kak error nabije, če mu aku odklopiš.

Drugače pa čez zimo, motor očiščen in pokrit v garaži na centralnem stojalu. Pa malo ga pošpricam po kovinskih delih s sprejem za konzerviranje, tudi po diskih. Prednjo gumo, na kateri sedi motor napolnim na 3 bare in jo vsakih 14 dni obrnem. Tank do vrha poln in dodan konzervans za bencin. Akumulator na polnilcu. Pa moped na mesec enkrat malo zaženem, da se na novo premaže motor. Če je jeseni števec blizu servisa po kilometrih pa še tega opravim pred spanjem, da je v motorju sveže olje. Doslej je vedno kresnil iz prve. Vozim pa se ne dokler je soljeno, preveč uničiš motor, če ga takoj ne opereš. Pred prvo vožnjo ga je treba dobro oprat in razmastit diske, pa ne stiskat bremz dokler so konzervirani.

Objavljeno

Pozdravljeni,

Kupujem nov akumulator Yuasa YTZ10S za Aprilio RSV4, zato bi prosil za kakršnokoli informacijo, kje bi ga dobil najceneje.

Zaenkrat sem našel najcenejšega tega, za 97,85 €.

Kakšne imate izkušnje s cenejšimi znamkami, kot je npr. ta oz. ta?

Objavljeno
25 minutes ago, Urban K. said:

Pozdravljeni,

Kupujem nov akumulator Yuasa YTZ10S za Aprilio RSV4, zato bi prosil za kakršnokoli informacijo, kje bi ga dobil najceneje.

Zaenkrat sem našel najcenejšega tega, za 97,85 €.

Kakšne imate izkušnje s cenejšimi znamkami, kot je npr. ta oz. ta?

men yuasa zdrži tam 5-6 let.... ti maš 4 cilindre-> lajžji vžig? 100€ : 5 = 20€/leto -> kok so pa kej ostali stroški?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam eno vprašanje, pa da ne prebiram 71 strani teme ....

Koliko časa vam zdržijo akumolatorji, v letih in km? Če se npr več kot en teden ne peljem nikamor, se mi akumolator toliko sprazni, da ne vžge več. Ravno danes sem se po enem tednu peljal in ga je že matral vžig. Motor bo junija star 4 leta in ima 300km manj :D kot 80kkm. Vmes sem ga že parkrat izpraznil, pred zimovanjem ga nisem takoj dal na vzdrževalca, in potem ko se peljal sem ga kar na potisk/spust vžgal, včasih pa sem ga pol dal na vzdrževalca za en čas ..... sumim da je akumolator naredil svoje. Se motim ali ne? :)

Objavljeno

Tri do štiri sezone. Najslabše za accu je, da je praktično prazen in takšen stoji nekaj dni ali še dlje.

Objavljeno
pred 12 urami, Danilo D pravi:

Imam eno vprašanje, pa da ne prebiram 71 strani teme ....

Koliko časa vam zdržijo akumolatorji, v letih in km? Če se npr več kot en teden ne peljem nikamor, se mi akumolator toliko sprazni, da ne vžge več. Ravno danes sem se po enem tednu peljal in ga je že matral vžig. Motor bo junija star 4 leta in ima 300km manj :D kot 80kkm. Vmes sem ga že parkrat izpraznil, pred zimovanjem ga nisem takoj dal na vzdrževalca, in potem ko se peljal sem ga kar na potisk/spust vžgal, včasih pa sem ga pol dal na vzdrževalca za en čas ..... sumim da je akumolator naredil svoje. Se motim ali ne? :)

en teden mora gladko vzdržati, pravzaprav ne teden, mesec. Sumim, da je accu naredil svoje, ali pa imaš kak porabnik, ki po malem troši, recimo GPs nosilci včasih, pa čeprav ni naprave gor....

ampak skoraj 100% je accu. Jaz bi menjal, ni to nek denar, pa je potlej mir. Accu naredi lahko zelo različno, od garancijskega roka 2 leti do 5-7 let, odvisno od sreče.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Razne "nabalančne" USB vtičnice zaradi vgrajenega 5 V stabilizatorja kurijo tok tudi kadar vanje ni nič vštekano.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Zato tisti ki kej vemo o štromu ftaknemo en relejček umes ki je povezan na kakšen kontakt, jaz ga imam kar na osvetlitev armaturke. In lahko motor mirno čepi celo zimo v garaži in se akumulator ne rpazni.

Objavljeno
On 4/10/2017 at 10:53 PM, Danilo D said:

Vmes sem ga že parkrat izpraznil, pred zimovanjem ga nisem takoj dal na vzdrževalca, in potem ko se peljal sem ga kar na potisk/spust vžgal, včasih pa sem ga pol dal na vzdrževalca za en čas ..... sumim da je akumolator naredil svoje. Se motim ali ne? :)

Parkrat izpraznil..., tako od oka, ali flat... pozabil nanjga in je šel proti nuli?

Če si ga spraznil pod minimalno napetost, si ga zagotovo uničil. Takrat se na ploščah naredijo nepovratne spremembe. Tudi globoko praznjenje ni za štarter akumulatorje, za globoko praznjenje so posebni za to namenjeni (npr za sončne elektrarne).

Sem pa že napisal, jaz svojega akumulatorja nisem nič odklapljal ali polnil, od pozne jeseni ko sem motor parkiral do spomladi ga 4 mesece nisem pipnil (parkrat sem ga nejeverno pomeril, zaradi forumskih debat). Glede na napetost je imel akumulator še vedno vsaj 85% kapacitete. Motor je vžgal v trenutku!

Objavljeno
12 hours ago, smasher said:

Zato tisti ki kej vemo o štromu ftaknemo en relejček umes ki je povezan na kakšen kontakt, jaz ga imam kar na osvetlitev armaturke. In lahko motor mirno čepi celo zimo v garaži in se akumulator ne rpazni.

Jaz nekaj vem o štromu, in zato nisem naredil nič. Samo preveril po 2h mesecih. Glej prejšnji post.

Sem pa tudi že napisal, da domnevam da so motorji različni, in da imajo nekateri večje porabo v mirovanju (domnevam da starejši motorji bolj verjetno), in drugo, če je akumulator že star in oslabel, ima večje samopraznjenje.

Sicer pa ne zastopim kaj komplicirate pri akumulatrjih, dokler dela dela, ko začne nagajat, pešat, ali da crkne, kupiš novega. Običajno delujejo kar dolgo (če niso zlorabljeni), glede na količino akumulatorjev v obtoku pa jih neko število crkne statistično prej. 

Akumulator je potrošna roba tako kot gume, olje, ketna, ...

Objavljeno

Starejsi motorji imajo navadno ravno nizjo porabo oz. teoreticno 0. Ni imobilizerja, ni ure, itd...

Objavljeno

Je že imel kdo podoben primer. Občasno mi, ko vžigam motor resetira uro in trip km na števcu. Ne vem sicer zakaj, je možno da se akumulator počasi poslavlja? Drugače vžiga motor brez problema. Od dodatnih porabnikov imam priklopljeno 12v vtičnico in stop luč na kufru (katero imam po večini izklopljeno). 

Objavljeno

Ja, napetost na akumulatorju tolko pade da števec čuti kot da si ga odklopil iz akumulatorja in zato resetira kilometre.

Objavljeno

Verjetno bo z novo baterijo to izginilo, ja. Pri meni je.

Objavljeno

Hvala za odgovore. Ker motor vžiga brez problema, verjetno akumulator še ni tok slab da bi v kratkem crknu? Ali bi bilo boljše da ga zamenjam? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!