Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Kolk enga kompliciranja....V navodilih za uporabo dotičnega motorja sigurno piše kateri akumulator (oznaka) je primeren, oz. vgrajen.

Kupiš po oznaki in je sigurno OK.

Če tipskega ni oz. je predrag, se poišče ekvivalent originalu po katalogu proizvajalcev.

V kolikor se sumi o okvari na polnjenju, se to sanira predno se vstavi nova baterija.

Vse ostalo je pot do še večjih stroškov.

Objavljeno

Čez noč sem aku napolnil, ga dva dni pustil v kleti (napetost mu je malenkostno padla (na 12,53), ga vgradil, je lepo kresnil, dvakrat ugasnil in znova prižgal, tretjič pa po kratkem svetenju z dolgo lučjo ne več.

Poklical Bartog, kjer so imeli enakega EXIDE, mi je rekel, da moram najprej plačat, potem pa ga aktivirajo (pred leti sem to počel sam, sedaj pa ni več dovoljeno), prišel zvečer plačat, ko ga je prinesel, pa je ugotovil, da je AGM ready, in sem ga kar odpeljal. Starega sem pusti tam in s popustom me je stal enako kot pred 9 leti.

Sedaj le še vreme porihtam.

Objavljeno

sedaj, ko je aku menjan, pomeri s kakšno napetostjo ga polni v prostem teku in ob povišanih obratih ( porabniki- luč naj bo prižgana)

Da ne boš nekje daleč od doma pogruntal, da ti slabo polni in ti je s časom spraznilo AKU....

 

Objavljeno
pred 5 urami, Gricko pravi:

sedaj, ko je aku menjan, pomeri s kakšno napetostjo ga polni v prostem teku in ob povišanih obratih ( porabniki- luč naj bo prižgana)

Da ne boš nekje daleč od doma pogruntal, da ti slabo polni in ti je s časom spraznilo AKU....

Luč je vedno prižgana (AHO), pri prostem teku polni s 14,4 V, pri višjih obratih pa okrog 13,8.

Objavljeno
pred 8 urami, Darko3g pravi:

Luč je vedno prižgana (AHO), pri prostem teku polni s 14,4 V, pri višjih obratih pa okrog 13,8.

Nisem prepričan, če je to vredu - polnjenje 13.8 pri višjih obratih. Bo verjetno še kdo kaj rekel na to temo.

Objavljeno

meni je malo čudno, da v prostem teku da več od sebe kot pri povišanih obratih, če bi bila situacija obrnjena, bi bilo  "idealno"

 

Ampak na koncu.... tudi 13,8V je ok

Objavljeno

Intact gel aku 250 A letnik 2018 zdržale 5 sezon, letos ne vžge več.

Mislim da je to OK ??

Objavljeno
pred eno uro, zundapp pravi:

Intact gel aku 250 A letnik 2018 zdržale 5 sezon, letos ne vžge več.

Mislim da je to OK ??

:hmm:

... ja ni o.k., če ne užge..  :huh:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Za mojo kračo, 1290 SDGT več kot očitno potrebujem nov akumulator.

Originalne Yuase ne bi kupoval, ker kljub temu, da stane 200€ po enem letu že dela probleme.

Yuasa.jpg.9aa95877ce4b87bf57daaf074d7b7412.jpg

 

V Bartogu mi je našel naslednje 3, s katerimi pa nimam nikakršnih izkušenj in bi prosil, če bi lahko pokomentiral kdo, ki jih ima.

 

Intact.jpg.9f4dafc737cc0fdf701a18fc22437c3d.jpg

LP.jpg.173997f1da3dce341654e385d45cc5ed.jpg

Exide.png.0b08eaac530aa6a15f4ff8133c64f6af.png

 

Hvala

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 47 minutami, Nightmare pravi:

Za mojo kračo, 1290 SDGT več kot očitno potrebujem nov akumulator.

Originalne Yuase ne bi kupoval, ker kljub temu, da stane 200€ po enem letu že dela probleme.

Yuasa.jpg.9aa95877ce4b87bf57daaf074d7b7412.jpg

 

V Bartogu mi je našel naslednje 3, s katerimi pa nimam nikakršnih izkušenj in bi prosil, če bi lahko pokomentiral kdo, ki jih ima.

 

Intact.jpg.9f4dafc737cc0fdf701a18fc22437c3d.jpg

LP.jpg.173997f1da3dce341654e385d45cc5ed.jpg

Exide.png.0b08eaac530aa6a15f4ff8133c64f6af.png

 

Hvala

 

Lp, Samo

 

...dobiš tudi pri nas...

 

...teli so sicer iz e-baya, kjer sem naročil tudi sam...

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=KTM+Super+Duke+1290+R+Special+16+JMT+Lithium+HJTX14H-FP+%2F+YTX14-BS&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=16+JMT&_osacat=0

Objavljeno

Bi moral link prikazat kak specifičen model ali? Zdej kaže namreč seznam akumulatorjev katerih prav tako ne poznam.

Bral sem prejšnje objave o Gel vs AGM in kaj kam paše tako, da sem še bol zmeden kaj sedaj lahko in kaj ne.

 

Lp, Samo

Objavljeno

Po moje malo več Ah ne škodi...izmeri dimenzije pa plus minus, levo desno. Svetoval pa ne bi, malo je tudi od sreče odvisno 🙂. Prejšnji mi je zdržal kar več kot 5 let, sedanji po enem letu že ni več prepričljiv.

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, Nightmare pravi:

Bi moral link prikazat kak specifičen model ali? Zdej kaže namreč seznam akumulatorjev katerih prav tako ne poznam.

Bral sem prejšnje objave o Gel vs AGM in kaj kam paše tako, da sem še bol zmeden kaj sedaj lahko in kaj ne.

 

Lp, Samo

... jaz imam  dva točno takale...od točno tega prodajalca:

https://www.ebay.com/itm/313119598920?hash=item48e761e948:g:FdYAAOSwjCZf~YpO&amdata=enc%3AAQAIAAABACM21bg1ByaqlgLdZmUa7i0RFW0JMlLwfTW7M1Me5AIMuiOxb%2Fgp0lOhqH07FEmZUv5a01kr8pw1RWusyej3Uda4Mh0EGE9c6I2HJkY35CbhOykEeGcAje19p8%2FM8KUxDE6fxVJasfNre3V3jAYyVOcb%2FotJywEeckcfHfmeekMPGKpOp%2FqZ2oLUt2oX%2FxXGo6GFfatTw8%2FDBSmhBjyAoZwAZH3xVWPCww3x6OJ%2FbjKjcyW9ByA6io2mmN4zORqrZslS0mRoRSET3HworGSj6Km%2B1DNhUS6E4HEBLuCJDi1bTtXDaHQHuJoBv6JhBr1IQjAvKATHkFHWQfFBsB3uMHc%3D|tkp%3ABk9SR6a818yWYg

 

na enemu motorju od :hmm: 2018?...19?... ne vem več

..za ta drugi motor pa pa sem še najdu v zgodovini nakupa iz februarja 2021...

...kot pravim, za svoja dva GSXR1000 imam ta tardeča JMT akumulatorja. Sem zadovoljen.... enega sem že večkrat "spraznil na nulo" ... kar v bistvu ni, ker ga varuje vgrajena elektronika BMS..

..poglej še pri drugih prodajalcih glede cene in poštnine....

 

Ne da bi forsiral, ali kakorkoli drugače težil za LiIon akuje....  ampak svinčeni aku je isto, kot da bi dal v nov avto parno mašino....

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, Nightmare said:

Za mojo kračo, 1290 SDGT več kot očitno potrebujem nov akumulator.

Originalne Yuase ne bi kupoval, ker kljub temu, da stane 200€ po enem letu že dela probleme.

Yuaso YTX14BS (v motorju je bila 5 let) sem 2020 menjal za Intact gel. Četrto sezono še vedno suvereno užiga. je imela kak mesec slabega užiganja, mislil menjat, pa se mi zdi da je bila kriva rahlo odlosana - klema.  

 

4 minutes ago, Zivnorc said:

... jaz imam  dva točno takale...od točno tega prodajalca:

https://www.ebay.com/itm/313119598920?hash=item48e761e948:g:FdYAAOSwjCZf~YpO&amdata=enc%3AAQAIAAABACM21bg1ByaqlgLdZmUa7i0RFW0JMlLwfTW7M1Me5AIMuiOxb%2Fgp0lOhqH07FEmZUv5a01kr8pw1RWusyej3Uda4Mh0EGE9c6I2HJkY35CbhOykEeGcAje19p8%2FM8KUxDE6fxVJasfNre3V3jAYyVOcb%2FotJywEeckcfHfmeekMPGKpOp%2FqZ2oLUt2oX%2FxXGo6GFfatTw8%2FDBSmhBjyAoZwAZH3xVWPCww3x6OJ%2FbjKjcyW9ByA6io2mmN4zORqrZslS0mRoRSET3HworGSj6Km%2B1DNhUS6E4HEBLuCJDi1bTtXDaHQHuJoBv6JhBr1IQjAvKATHkFHWQfFBsB3uMHc%3D|tkp%3ABk9SR6a818yWYg

 

na enemu motorju od :hmm: 2018?...19?... ne vem več

..za ta drugi motor pa pa sem še najdu v zgodovini nakupa iz februarja 2021...

 

Ne da bi forsiral, ali kakorkoli drugače težil za LiIon akuje....  ampak svinčeni aku je isto, kot da bi dal v nov avto parno mašino....

 

si tel rečt dizel, ne? :D

 

Objavljeno
pred 25 minutami, Nightmare pravi:

Bi moral link prikazat kak specifičen model ali? Zdej kaže namreč seznam akumulatorjev katerih prav tako ne poznam.

Bral sem prejšnje objave o Gel vs AGM in kaj kam paše tako, da sem še bol zmeden kaj sedaj lahko in kaj ne.

 

Lp, Samo

imam gel intact, deluje

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za vse info. :beer2:

Nekako se nagibam na izdelke, ki jih dobim v Bartogu saj mi da dobro ceno in najlažje bom reševal morebitno reklamacijo. 

Torej, glede na to, da vsak govori o praktično drugačni tehnologiji (Gel, AGM, Lion,...) akumulatorja in vsem dela, očitno to ne predstavlja nekega problema v povezavi z alternatorjem in posledično uničevanjem samega akuja?

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 2 urami, Nightmare pravi:

Hvala za vse info. :beer2:

Nekako se nagibam na izdelke, ki jih dobim v Bartogu saj mi da dobro ceno in najlažje bom reševal morebitno reklamacijo. 

Torej, glede na to, da vsak govori o praktično drugačni tehnologiji (Gel, AGM, Lion,...) akumulatorja in vsem dela, očitno to ne predstavlja nekega problema v povezavi z alternatorjem in posledično uničevanjem samega akuja?

 

Lp, Samo

Intact zaenkrat deluje, imam montiran tudi battery guard, da vidimo, kaj se dogaja.

Gel im Agm sta podobna tehnologija, tu nekih velikih razlik ni.

Prej imel yuaso agm, sedaj gel intact, ki ima še večji zagonski tok.

Glede na to, da imaš 1.3 V2, je zagonski tok še kako pomemben, a ne? :) 

Sicer pa aku je potrošni material, cene so nizke, tu se ne špara, kupiš na par let novo in mir.

Objavljeno

Ravno zaradi cen kolebam. Za Yuaso moram dati 200€, Intacta gel pa dobim za 50€ in od tu strah kaj in kako. Po eni strani mi je 200€ preveč, če lahko dela z cenejšim po drugi je pa tudi 50€ stran vrženih, če se izkaže, da cenejša varjanta ne deluje.

Bom kar poizkusil z Intaktom katerega ima tudi na zalogi pa da vidimo.

 

Hvala

 

Lp, Samo

Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, Nightmare pravi:

Ravno zaradi cen kolebam. Za Yuaso moram dati 200€, Intacta gel pa dobim za 50€ in od tu strah kaj in kako. Po eni strani mi je 200€ preveč, če lahko dela z cenejšim po drugi je pa tudi 50€ stran vrženih, če se izkaže, da cenejša varjanta ne deluje.

Bom kar poizkusil z Intaktom katerega ima tudi na zalogi pa da vidimo.

 

Hvala

 

Lp, Samo

https://www.moto-akumulator.si/?lang=sl

Breznaslova.jpg.930fbdbcbd3961948b105683d35fba09.jpg

 

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno

ker ni vse zlato kar se sveti, je smiselno in pametno vedeti nekaj podatkov, ki se nahajajo v videoposnetku. Za nekatere vem, za druge niti nisem.

Pa bom izpostavil:

1. zagon motorja, ko je hladno z Li baterijo. Mi garažirani in primorci o tem niti pojma nimam, vem pa da drugi, brez ogrevanih garaž rabijo poznati postopek

2. ni vsak polnilec/vzdrževalec primeren za Li baterije

pa še konkretno za KTM big twins, ki rabijo močan zagonski tok in so res original baterije komaj komaj...ja močnejšo je treba dat, neglede na tip

 

 

Čist dobronamerno, ker poznam situacijo lastnikov 1301ccm KTM V2. In daleč, da solim pamet, ker o li ion, lipol itd kar je v zvezi z LI nimam pojma, so pa to vprašanja in skeptika v mojem razmišljanju, kaj bi in kaj bom dal, ko bom dal v beštjo. Namreč 4 inline se zažene tudi z 80% zdrave baterije, inline dva novejših generacij, pa že stoče ob tem. Preverjeno. Ma preveč dela in kontrol ob samem zagonu.

Objavljeno

Nabavljen Intact Gel za celih 50€. Zmontiram in poročam, če bo kaj haska. Je pa glede na velikost kar težak. Me zanima ali je Yuasa tudi tako težka.

 

Lp, Samo

Objavljeno

Za 1x užiga, do zdej že 3x. :yea1:

Se pa občuti, da je ob pritisku na knof bolj samozavesten. Bomo videli koliko časa bo trajalo veselje. Med vožnjo kažejo podatki o bateriji 14.0-14.1V. Je to dovolj?

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, Nightmare pravi:

Za 1x užiga, do zdej že 3x. :yea1:

Se pa občuti, da je ob pritisku na knof bolj samozavesten. Bomo videli koliko časa bo trajalo veselje. Med vožnjo kažejo podatki o bateriji 14.0-14.1V. Je to dovolj?

 

Lp, Samo

Dovolj. Več kot 14.4 gel itak ne sme met (če se ne motim).

Objavljeno
pred 8 urami, Nightmare pravi:

Za 1x užiga, do zdej že 3x. :yea1:

Se pa občuti, da je ob pritisku na knof bolj samozavesten. Bomo videli koliko časa bo trajalo veselje. Med vožnjo kažejo podatki o bateriji 14.0-14.1V. Je to dovolj?

 

Lp, Samo

je, tudi 13.5 je sprejemljivo, jaz imama na starem avtu naštiman voltmeter, in takoj po zagonu je tam nakje 14.2.. in potem dalša kot je vožnja začne zniževat, ne vem po kakšni logiki, ali morda po tem da potem ko akumulator ne vleče več toliko toka tudi alternator zniža napetost, ampak je po določenem času včasih napetost tudi tam okoli 13.6V

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!