Skoči na vsebino

GOLF V : ASTRA


CBR-RR

Priporočene objave

ce ze primerjate avte med sabo dajte pol vsaj basis model al pa top model obeh avtomobilov! Kar se pa tice avto radijev ce ga ne morej dat v basis vsaj 2x15W pa cist normalna osvrtlitev magari da je kasetnik, so odruhi ker to njih stane na avto glih 5000sit <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bom spet mal na temo zašel, če ste gledali zadnji Motorvision na DSF-u, kjer je bila Astra v nulo predstavljena, veste, če ne bom povzel (upam da korektno):

- Astra naj bi že na začetku imela več motorjev in to diesel in bencinarjev kot golf in to od 80-200 KM

- osnovna cena astre naj bi bila ob identični opremi cca 2000 EUR nižja

- serijsko nima ugrajene klime, ma pa brdo enih ostalih elektronskih gizmotov notri

- karavan in kombi prideta kasneje, za začetek samo 5 vrat (trivratnega tudi nisem videl, lahko da os ga skrival :D )

- zadeva ima hudo nič prostora za zamenjat žarnico (idiotska pripomba, dokler je prvič ne boste menjali, ko sem jo jaz na moejm Stilotu, sem moral skor cel levi del mašine odšravfat dol :hmm: )

- sve v svemu na pogled spodobno vozilce s strupskimi sprednjimi lučmi.

lp

Rudi

Če ma kdo še kaj podatkov, naj samo napiše, sam sem odnesel samo toliko (sem malo zamudil).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
ekola, tle si lahko ogledate slike od tistega santa fe ja ksm bluziu, zej pa presodte, ker je lepš bolš itd... Golf vs Santa Fe

jest sm absolutno za Santa Fe ja ;)

Tisti audi na sliki ima vec povezave z golf vs. astra kot pa santa fe ... <_<

Sicer pa - v redu kamionet :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti audi bo čez 2leti in slabe 3 mesece moj :P, morm fotra napil dau zej naredu chip tuning :) ostalo je pa kokr tok uredu :)

ne ne sej ma santa fe vs. golf povezavo, samo nekaj strani moraš prebrati nazaj! :) ubistvu debata je od kerga automobila dobiš več glede na isti vložek dnarja :) in smo ugotovil (no saj jest sm:) ), da če bi golfa stylov,tko ksmo ga mi santa fe-ja, da bi golf stal neprimerno velik več ;)

Popravljeno . Popravil bOnZy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tut nasplošno če bi bla oba v osnovnem modelu, bi golf stal velik več (recmo da za en komplet 18'col gum + gume) <--- to je pa kr drago dons!! ;) pa se v santa fe ju si bl varn, kje višji pa te scene ;) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu santa fe nima nobene veze s temo.

Sem ravno to hotel napisat!

Ice a je v AUT cena za Astro mogoče že znana :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dsf-ju so povedali da je cena osnovnega modela astre za nemski trg 15200 eurov.

lp.

wow cool. a bo ta osnovni model tudi pri nas osnovni model ali bodo za slovenski trg izdelali kak še bolj osnovni model? Koliko pa bo stal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, levi prednji stane 7013 tolarjev, levi bočni 3041 tolarjev in levi zadnji 12.012 tolarjev. Razlog za razlike v ceni je, da so za zadnjega porabili nekaj več plastike, ki je izredno kakovostna, obenem pa ima tudi za 40 % boljšo svetilnost.

Desni blinkerji so sicer že del paketa Zavijaj desno, v tujini pa se prodaja ta paket tudi pod imenom Prehitevanje v Angliji.

Več o tem pa vedo povedati zastopniki za VW.

Aja, še glede zakonodaje. Tudi pri nas velja, da lahko voznik vožnjo nakaže tudi z roko skozi okno. Tudi to je razlog, da so zaenkrat desni žmigavci serijski, kajti nimajo vsi vozniki dovolj dolge desne roke, pa tudi vedno se ne vozijo sami. Paket Zavijaj desno pa torej ni nujno potreben tistim, ki se pogosto vozijo v dvoje. V levo pa vsak, kakor hoče - s smernikom, ali kar z roko.

V paketu za SLO sta sedaj tudi levi prvi in levi zadnji žmigavec (brez doplačila).

Tako mora sedaj šofer nakazovati z roko samo še namesto bočnega žmigavca.

Vir: Porse blink

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ravno včeraj sem sedel v novi Astri. Zadeva kar ok, samo kaj ko so se potegnili nazaj z barvo armature, nič več črna, sem si kar oči v moje avtu spočil... Aja, pa še streha je ma nizka, upam ,da bo v karavanu višja. Glede radia pa, men je prodajalec rekel, da so vsi v novo Astro vgrajeni radiji zmožni MP3 brat, zdej pa ne vem, a je to res al se ja sam zaj..., v glavnem tko, no ni sicer slabo, samo menjal pa zarad nje avta ne bi.

Največji minus, na armaturi je super zdizajnirano vgrajeno "okno" kamor paše lcd zaslon od navigacije, če pa tega ni notri... potem pa :SS en u iber češki trivrstični displej, ki se po češkosti lahko meri samo še s tistimi, ki so v pocen verziji nove Primere, grozno, niti sekunde ne bi pomišljal, ko bi si navigacijo not dajal.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo sem si na hitro ogledal, in rekel bom takole: prvi Opel, ki je res avto... vse ostalo so bli oplni :lol1: .

Vsekakor, več avta za nižjo ceno kot ri golfu... tudi komentarji, ki sem jih slišal ob razstavljenem avtu so bili enaki... torej, zakaj golf, če za kar nekaj nižjo ceno dobiš boljši izdelek... edina napaka: na njemu še vedno piše Opel :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega, ki je prejšnjo serijo Opla Astre kupil takoj, ko je prišla ven, je novo Astro komentiral kot, o.k. samo za 500k SIT predrago.

V bistvu niti ni tolko novosti, kolkor te oberejo za razne dokaj brezvezne stvari, ki so jih dosedaj doplačali samo par % kupcev (aha tisto ESP al kako se ža reče - super uporabna stvar samo sigurni in vredna 20% avtomobila :? :xx: :xx: :xx: ). Aja, pa še to je rekel, pa tud jaz sem sprobal, da ni nikakršne razlike v prostronosti, mal razočaranje.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

OPEL,OPEL,OPEL,OPEL...pa še enkrat OPEL....

Gremo naret primerjavo astre in golfa!!

astro dobiš s polno opremo za 4mil golfa za 6 pa sta enak razred pa še astra je za moje pojme lepša....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='7 Jun 2004 @ 10:30'] astro dobiš s polno opremo za 4mil golfa za 6 pa sta enak razred pa še astra je za moje pojme lepša....

S polno opremo za 4mio? Ne verjamem. Definiraj "polno opremo". Se pa strinjam da je golf drag, ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ko sem kupoval zadnji avto - pred 7 leti, sem bil v dilemi. Včasih sem vozil golfe, ampak štirica se mi je zdela draga. Potem sem šel gledat najprej Clia. Lepo, sem rekel prodajalcu, ampak kje se da pa sedež bolj nazaj, nimam kje sedet. Sedež je najbolj nazaj! Toliko o Cliu, cena je bila cca. 1,8 mio.

Potem sem ugotovil, da če hočem v avtu sedeti, mora biti ali Punto, ali pa večji. Punta sem že imel, torej mora biti večji, ker s Puntotovimi felerji se nebi več ubadal.

Tako sem šel gledat Astre. Notri je bilo vse nekako nežno in na pogled za enkratno uporabo. Dizel ponudba katastrofa. Kot nalašč sem bil še priča nesreči, ko sta se na Slovenska/Linhartova zaletela Golf 3 in še en avto. Golf 3 je imel razbit prednji blatnik. Drugega avta nisem mogel identificirat, ker je bil čisto razfukan. Po nekaj obhodih sem ugotovil, da gre za takrat novo Astro. Kletka z potniki je res ostala zaščitena, ampak ves pleh okol je potrgalo, tako da je bila dobesedno kletka. Avto je bil totalka. Ugotovil sem, da se ne govori zastonj, da so Opli kompletna jajca.

Šel sem gledat Golfe in dobil Štirico SDI brez opreme in lanski letnik (kupljena spomladi) za cca. 2,7 mio (24.000 DEM), ali malo manj kot mio več od Clia in samo nekaj tolarjev več od Astre.

Sedaj imam ta avto že 7 let, najbolj pa me navdušuje, da je vse tako kot na novem. Nič čričkov, nič trde sklopke, nič težkega volana, nič zlizanih stopalk in volana, nič zgonenih sedežev. Če avto spucam, je kot nov, za sabo pa ima 110.000 km.

Če bo financminister dopuščal, se bom v bodoče držal kar Golfov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... drugega avta nisem mogel identificirat, ker je bil čisto razfukan. Po nekaj obhodih sem ugotovil, da gre za takrat novo Astro. Kletka z potniki je res ostala zaščitena, ampak ves pleh okol je potrgalo, tako da je bila dobesedno kletka. Avto je bil totalka. Ugotovil sem, da se ne govori zastonj, da so Opli kompletna jajca.

zanimivo, en avto (golf) ma sesut samo blatnik, drug (Astra) pa cela sesuta do nerazpoznavnosti,... res čudno,... nej ti povem svojo zgodbo o Astrini po tvojih besedah (ne)varnosti. Vozil sem jo 7 let, enkrat sem imel z njo celo prometno nesrečo in sicer sem se zaletel v kamion (Family Frost). Kakorkol, kaimon sem kar dodro zdelal, seveda pa tut svoj avto. Avto sem dal seveda popravit, in ga vozil še naprej, nadaljnih 6 let. Letos spomladi je mela moja punca prometno nesrečo in sicer je zdrsnila s ceste, nardila "salto" ter se bočno kotalila po bregu, ter hvala bogu "parkirala" v drevju. Avto je bil sicer totalka, punca jo je pa odnesla takorekoč brez poškodb (oz. je mela "nabit prst").

Zato ne govor da so Opli ne-varna jajca, oz da se Razfuka ob najmanjšem trku. Tut jaz lahk rečem da je Golf Kurac od ovce ker pač poznam neki "nesrečnih" lastnikov golfov, k majo,.... bla, bla,bla...

Zdej mam sicer začasni avto, k bo pa kej dnarja nakaplal, pa kupim Opla, in to Astro, ker je zakon avto, v 7 letih nisem menjal drugega k olje, filte, jermen, aja, pa vodno črpalko pr 130K km. Dočakal je pa 190 K km... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, en avto (golf) ma sesut samo blatnik, drug (Astra) pa cela sesuta do nerazpoznavnosti,... res čudno,... nej ti povem svojo zgodbo o Astrini po tvojih besedah (ne)varnosti. Vozil sem jo 7 let, enkrat sem imel z njo celo prometno nesrečo in sicer sem se zaletel v kamion (Family Frost). Kakorkol, kaimon sem kar dodro zdelal, seveda pa tut svoj avto. Avto sem dal seveda popravit, in ga vozil še naprej, nadaljnih 6 let. Letos spomladi je mela moja punca prometno nesrečo in sicer je zdrsnila s ceste, nardila "salto" ter se bočno kotalila po bregu, ter hvala bogu "parkirala" v drevju. Avto je bil sicer totalka, punca jo je pa odnesla takorekoč brez poškodb (oz. je mela "nabit prst").

Zato ne govor da so Opli ne-varna jajca, oz da se Razfuka ob najmanjšem trku. Tut jaz lahk rečem da je Golf Kurac od ovce ker pač poznam neki "nesrečnih" lastnikov golfov, k majo,.... bla, bla,bla...

Zdej mam sicer začasni avto, k bo pa kej dnarja nakaplal, pa kupim Opla, in to Astro, ker je zakon avto, v 7 letih nisem menjal drugega k olje, filte, jermen, aja, pa vodno črpalko pr 130K km. Dočakal je pa 190 K km... :naughty:

Kar sem vidu, sem vidu. In povdaril sem, da je Astra varen avto, saj je imela kletko za potnike nedeformirano - nič ni ogrozilo potnikov. Samo bila je totalka, golfist je pa zamenjal blatnik.

In to se ne zgodi enemu lastniku slučajno, kot če ti npr. crkne elektronika. Avto je pač tako zasnovan. Sicer je pa itak znano, da so Golfi kot tanki.

Včeraj sem npr. videl malo nesrečico, verižno mestno trčenje, kjer je neka (nenova) Xantia kot posledico nepremočnega udarca v blatnik imela zvit stebriček A in tako zalomljen spodnji del prednje šipe. Ergo totalka. Tudi tukaj potniki niso bili ogroženi.

Zanimiva je tudi tale podrobnost: Golf je, kolikor je meni znano, edini avto kjer lahko prednjo vezno steno odšraufaš in prišraufaš drugo. To olajša popravljanje manjših čelnih trkov, ko pride do zvite vezne stene. Pri drugih avtih moraš staro steno izfleksat in prišvasat novo. To je poseg, po katerem jaz avta nebi več hotel imeti. Pri Golfu odviješ 4 vijake. In to ni edina pametna rešitev, ki razveseljuje po nakupu, ki pa seveda nekaj stane med nakupom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva je tudi tale podrobnost: Golf je, kolikor je meni znano, edini avto kjer lahko prednjo vezno steno odšraufaš in prišraufaš drugo. To olajša popravljanje manjših čelnih trkov, ko pride do zvite vezne stene. Pri drugih avtih moraš staro steno izfleksat in prišvasat novo. To je poseg, po katerem jaz avta nebi več hotel imeti. Pri Golfu odviješ 4 vijake. In to ni edina pametna rešitev, ki razveseljuje po nakupu, ki pa seveda nekaj stane med nakupom.

.."Pršraufana" vezna stena al "pršvasana", je stvar proizvajalca, verjetn pa ni narjen zato, da se nahitr zamenja zveriženo z novo oz ravno. Mislim da BMW (ne me držat za besedo) ima ne vem kater del mašine tako kompliciran, če hočeš zamenjat tist del npr. jermen, moraš sneti vezno steno,...... čudno, ampak baje resnično.

Pri trku je "cilj oz. naloga" avtomobila oz. avtomobilske kletke, čimbolj zavarovati potnike. Zato se pri trku energija sprošča na plehu, plastikah in s tem blaži poškodbe kletke in posledično potnikov. Zato ni nujno, da avto, ki je v "nesreči manj sesut" tut bolj varen. Bolj ko je avto pri trku tog, večja sila deluje na potnike in večja verjetnost poškodb. Takšna je moja razlaga, ne vem, mogoče se motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

King, ne motiš se. Sem na lastne oči videl nesrečo, ko sta čelno počila hrošč in mercedes E klase. Mercedes je bil na sprednjem koncu zabit kot harmonika (dobesedno je spredji konec narejen tako, da se zloži skupaj in ne prenaša sile naprej v potniško kabino), prednje steklo in vrata pa še popolnoma cela. Ljudje, ki so bili v mercedesu so samo šokirano opazovali reševalce, kako so oživljali tiste iz hrošča. Zanimivo, da hrošč v primerjavi z mercedesom ni zgledal nič kaj bolj razbit oziroma celo manj (kljub starostni razliki par desetletih), je pa bilo dovolj, da je porinilo volanski drog vozniku v prsa, armaturo pa pritisnilo na sprednje sedeže tako, da so jih gasilci rezali ven.

Kar se tiče debate golf vs. astra, se ne bi spuščal v to, ker mislil, da je nemogoče kar tako na splošno sodit, kateri avto je boljši in kateri slabši (100 ljudi, 100 čudi), lahko pa podam svoje izkušnje. Moj prvi avto je bila astra '94 - ful zadovoljen z njo, res pa da je bil 1.6 bencinar z einšpricem, 100 konji in kao sport varianta, lani sem jo zamenjal za nov model astra '04 (dizel) - ful zadovoljen z njo, razen tega da kljub novejšemu letniku ni nič kaj več prostora v njej, kot v tisti '94. V familiji so bili še golf II, III in IV - z II ni bilo problemov, III je gnila kot še noben avto do sedaj (letnik je bil '93), dokaj trd avto, čudni sedeži, določeni deli so se neprestano kvarili (ležaji so nekam pogosto tulili, regulator prostega teka je crkoval - precej draga zadeva BTW), poleg tega pa je bil bencinar 1.6 (sicer bencinarji pri VW niso nič manj vdržljivi, so pa zato brez življenja, neodzivni, pa tud pijejo precej - skratka nič posebnega). IV od strica (modelno leto tik pred petko, sedaj pa je stara 2 leti) je ko je bila eno leto stara skoraj zgorela zaradi napake na elektriki. Ko so jo razdirali na servisu, so metali ven dele, na katerih je pisalo Made in France - stric pa je zraven mehanikom pizdil, kako to, da so notri francoski deli, če naj bi bil avto nemški :blink: :wacko: . So mu pa tud priznali, da v golfih za nemški trg baje ni francoskih delov, ker bi nemci znoreli, če bi za to vedeli.

Sicer pa mi je glede V in nove astre vseeno - oba avta sta na enaki ravni. Cenovna politika je pri oplu vsaj zadnje 2 leti ful ugodna, zato sem se tudi jaz odločil za astro. Če bodo tudi pri VW postali bolj konkurenčni pri ceni, bo odločitev jasno težja. Upam pa še, da bo tud VW končno prešel na commonrail, ker SDI res trese in ropota v kabini kot traktor, TDIje pa priznam, da nisem še sprobal.

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!