Skoči na vsebino

GOLF V : ASTRA


CBR-RR

Priporočene objave

Upam pa še, da bo tud VW končno prešel na commonrail, ker SDI res trese in ropota v kabini kot traktor, TDIje pa priznam, da nisem še sprobal.

:fredy:

Če Golfov sistem malo bolj cingla od common raila, pa zato v glavnem popije skoraj liter manj, pa tudi mnogo bolj izrazit je v navoru in pospeških. Trese pa nič, vsaj meni ne. Meni so zmogljivosti in ekonomija važnejše od žametnega teka. Dizli začnejo v glavnem žametno teči, ko so brez kompresije.

Obstaja cel kup diesel mašin (razni renaulti), ki so neizrazite in požrešne in katerih pomanjkljivosti ugotoviš šele, če imaš možnost vozit VW in potem tiste.

Še v času golfov II je prišel ven Escot diesel, ki je imel celo 1,7 motor. Folk jih je na veliko kupoval (so jih vlekli iz Avstrije na Hrvate), ker je na papirju obetal več kot golf. Realnost je bila kruto drugačna. Tisi Escort ni šel nikamor in je pil kot bencinar. Pa še kvarili so se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.."Pršraufana" vezna stena al "pršvasana", je stvar proizvajalca, verjetn pa ni narjen zato, da se nahitr zamenja zveriženo z novo oz ravno. Mislim da BMW (ne me držat za besedo) ima ne vem kater del mašine tako kompliciran, če hočeš zamenjat tist del npr. jermen, moraš sneti vezno steno,...... čudno, ampak baje resnično.

Pri trku je "cilj oz. naloga" avtomobila oz. avtomobilske kletke, čimbolj zavarovati potnike. Zato se pri trku energija sprošča na plehu, plastikah in s tem blaži poškodbe kletke in posledično potnikov. Zato ni nujno, da avto, ki je v "nesreči manj sesut" tut bolj varen. Bolj ko je avto pri trku tog, večja sila deluje na potnike in večja verjetnost poškodb. Takšna je moja razlaga, ne vem, mogoče se motim

Jaz pa mislim, da je odločitev za take malenkosti tudi skrb za kupca potem, ko je že kupil avto. Golfa loči od nekaterih drugih ravno njegova dodatna vrednost v zvezi z vzdrževanjem. To se pozna tudi na ceni rabljenih.

Meni vsekakor ni vseeno ali bom avto po manjšem trku z lahkoto popravil ali pa bo totalka. Se ne valjam v denarju in ne vozim se v fotrovem avtu. In nimam občutka, da je Golf na račun takih rešitev manj varen avto.

Primerjava Hrošča in Mercedesa E v postu više pa res ni ravno na mestu.

In še to: mislim da je postala varnost avtomobilov prava obsedenost, ki nas košta mnogo preveč denarja, avti pa so pretežki in zato več žrejo. Varnost se začne in konča v glavi.

Z varnimi avti pa nam prodajajo lažni občutek varnosti, ki ga pa izgubljamo v kompetitivni družbi, kjer je naš položaj vedno bolj negotov in ne vemo za leto naprej kaj bo z nami. Na isto foro prihaja tudi do razcveta zavarovalniškega sektorja.

In še tole v zvezi z varnimi avti. Ti so v rokah bogatih in brezobzirnih posameznikov prave potujoče bombe. Posamezniki v svojih varnih kasko zavarovanih avtih (namenoma) pozabijo na realnost in vozijo skrajno brezobzirno, saj se jim de facto ne more nič zgoditi. Tako varni avti dejansko zmanjšujejo varnost na cesti, ne pa povečujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..Barth, tko k si reku, 100 ljudi, 100 čudi,... s svojo Astro sem bil full zadovoljen, čeprav je bla stara (l.93), nikol nisem mel problemov, relativno mala poraba, pa še letela je k norc, čeprav je bla 1.4 je blo tistih 82 konjev prekleto živahnih.

Je pa res tut to, kdor vozi golfa, ne presedla rad na kej druzga, res je golf golf, čeprav menim da kvalitete golfa II ne bodo več ponovili. Če samo pogledamo Bosno in njeno povojno stanje, preživeli so samo Golfi in Tanki, tu pa tam pa še kak Yugo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Golfov sistem malo bolj cingla od common raila, pa zato v glavnem popije skoraj liter manj, pa tudi mnogo bolj izrazit je v navoru in pospeških. Trese pa nič, vsaj meni ne. Meni so zmogljivosti in ekonomija važnejše od žametnega teka. Dizli začnejo v glavnem žametno teči, ko so brez kompresije.

Odvisno, kakšne avte (znamke) in kakšna tipa motorja primerjaš, zato se tle v debato ne bi spuščal. Trese pa SDI predvsem v območju speljevanja, pri višjih hitrostih pa je precej glasen - sicer tudi mene to ne bi motilo, če bi imel avto druge odlike toliko boljše, vendar je razlika glede tresenja vseeno očitna glede na commonrail, kar sem se prepričal tudi sam.

sploh pa : Vsak svoje kljuse hvali.

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim, da je odločitev za take malenkosti tudi skrb za kupca potem, ko je že kupil avto. Golfa loči od nekaterih drugih ravno njegova dodatna vrednost v zvezi z vzdrževanjem. To se pozna tudi na ceni rabljenih.

Meni vsekakor ni vseeno ali bom avto po manjšem trku z lahkoto popravil ali pa bo totalka. Se ne valjam v denarju in ne vozim se v fotrovem avtu. In nimam občutka, da je Golf na račun takih rešitev manj varen avto.

Primerjava Hrošča in Mercedesa E v postu više pa res ni ravno na mestu.

In še to: mislim da je postala varnost avtomobilov prava obsedenost, ki nas košta mnogo preveč denarja, avti pa so pretežki in zato več žrejo. Varnost se začne in konča v glavi.

Z varnimi avti pa nam prodajajo lažni občutek varnosti, ki ga pa izgubljamo v kompetitivni družbi, kjer je naš položaj vedno bolj negotov in ne vemo za leto naprej kaj bo z nami. Na isto foro prihaja tudi do razcveta zavarovalniškega sektorja.

In še tole v zvezi z varnimi avti. Ti so v rokah bogatih in brezobzirnih posameznikov prave potujoče bombe. Posamezniki v svojih varnih kasko zavarovanih avtih (namenoma) pozabijo na realnost in vozijo skrajno brezobzirno, saj se jim de facto ne more nič zgoditi. Tako varni avti dejansko zmanjšujejo varnost na cesti, ne pa povečujejo.

''dodatna vrednost v zvezi z vzdrževanjem'' nič ne pomeni, če so deli toliko dražji. Sploh pa če kupuješ avto in gledaš pri tem, koliko te bo koštalo popravilo pri karambolu, hodi peš, ker nisi za na cesto. Če pa trči kdo drug vate, pa ti popravilo itak krije zavarovalnica.

Primerjavo hrošča in mercedesa nisi očitno razumel, v tem kontekstu bi prav tako rekel za tvojo primerjavo golfa in astre, ki ji resno manjka konsistentnosti - kako naj bi imel golf samo malo razbit odbijač, astro pa skorajda ne bi prepoznal? :hmm: Zgodba ti je malo pomanjkljiva. Kaj se je med nesrečo dogajalo z astro, se je kotalila, da je bila razbita z vseh strani, je bilo udeleženo še kako vozilo...???

Zadnji odstavek pa ti je prava floskula, ziher boš šel protestirat proti EDS v soboto, kaj ne da ?!! Zame so najbolj nevarni na cesti ravni tisti mulci, ki komajda spravijo skupaj cash za kako staro sportivo ala kak BMW, Calibra in podobne leteče truge, plačajo še registracijo na položnice in teraj sprobat na cesto :wacko: Tisti, ki plačajo drag kasko ziher 2x pomislijo, preden se začnejo s svojim trudom izživljat na cesti (kar seveda ne velja za sinčke, ki jih fotri plačajo in avto in zavarovanje, hkrati pa vedo, da bodo tud naslednjič dobili, pa čeprav razbijajo avte po cesti).

udri

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..Barth, tko k si reku, 100 ljudi, 100 čudi,... s svojo Astro sem bil full zadovoljen, čeprav je bla stara (l.93), nikol nisem mel problemov, relativno mala poraba, pa še letela je k norc, čeprav je bla 1.4 je blo tistih 82 konjev prekleto živahnih.

Je pa res tut to, kdor vozi golfa, ne presedla rad na kej druzga, res je golf golf, čeprav menim da kvalitete golfa II ne bodo več ponovili. Če samo pogledamo Bosno in njeno povojno stanje, preživeli so samo Golfi in Tanki, tu pa tam pa še kak Yugo.....

1.4 motor z 82 konji je bil eden najboljših v oplu (in to pred več kot desetletjem), in še danes bi bil, če bi jih še delali. Očitno je šlo za posrečeno kombinacijo med motorjem in menjalnikom, vsak ki jo je imel, jo je ful hvalil.

In res je, težko je zamenjati religijo. Mojemu stricu je VI golf skoraj zgorel doma na dvorišču zaradi slabe elektrike, pa je še vedno dobesedno zaljubljen v golfe (s tem da nikdar ni vozil nič drugega kot golfe).

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

''dodatna vrednost v zvezi z vzdrževanjem'' nič ne pomeni, če so deli toliko dražji. Sploh pa če kupuješ avto in gledaš pri tem, koliko te bo koštalo popravilo pri karambolu, hodi peš, ker nisi za na cesto. Če pa trči kdo drug vate, pa ti popravilo itak krije zavarovalnica.

Primerjavo hrošča in mercedesa nisi očitno razumel, v tem kontekstu bi prav tako rekel za tvojo primerjavo golfa in astre, ki ji resno manjka konsistentnosti - kako naj bi imel golf samo malo razbit odbijač, astro pa skorajda ne bi prepoznal? :hmm: Zgodba ti je malo pomanjkljiva. Kaj se je med nesrečo dogajalo z astro, se je kotalila, da je bila razbita z vseh strani, je bilo udeleženo še kako vozilo...???

Zadnji odstavek pa ti je prava floskula, ziher boš šel protestirat proti EDS v soboto, kaj ne da ?!! Zame so najbolj nevarni na cesti ravni tisti mulci, ki komajda spravijo skupaj cash za kako staro sportivo ala kak BMW, Calibra in podobne leteče truge, plačajo še registracijo na položnice in teraj sprobat na cesto :wacko: Tisti, ki plačajo drag kasko ziher 2x pomislijo, preden se začnejo s svojim trudom izživljat na cesti (kar seveda ne velja za sinčke, ki jih fotri plačajo in avto in zavarovanje, hkrati pa vedo, da bodo tud naslednjič dobili, pa čeprav razbijajo avte po cesti).

udri

:fredy:

Ad.1 Deli niso dražji, ker je ogromna ponudba aftermarkt delov. Sicer pa ne govorim samo o ceni, ampak o tem da ni treba fleksat in švasat po malo zaletenem novem avtu. Če je tebi to vseeno, se meni dobesedno dvignejo lase, če vidim koga s švasaparatom pri novem avtu. To ima posledice.

Če si se zaletel si ga pa finančno itak najebal, ampak jaz se že enih 15 let nisem, vsaj resno ne. Kot pravim varnost je v glavi.

Ad.2 Primerjava hrošča in mercedesa je bila seveda v tem, da če se avto ne deformira, še ni varen. Ker pa je bila zavajajoča (golf naj zato, ker se ne deformira, tobože nebi bil varen), je bil tudi odgovor zavajajoč.

Ad.3 To o brezobzirnih bogataših v kasko zavarovanih oklepnikih je diskurz, ki se mi že dolgo časa poraja in mislim da ima neko realno osnovo. Se pa strinjam s tabo, da so mulčki ki dobijo v roke hiter in zjeban BMW veliko večja nevarnost. V tej točki imaš verjetno prav. Se pravi, da so večja nevarnost.

In - na demonstracije proti EDS bom seveda šel, saj mi bo pri plači prinesel 3 jurje na mesec, pri stroških pa odnesel par 10 jurjev na mesec. In to ni floskula, to so dejstva, se precej ukvarjam z davki. Sicer pa je to že druga tema. Morda je že odprta.

In imaš prav: vrsta avta je malo religija, ampak jaz si upam vseeno trditi, da nisem prevelik odvisnik. Motor npr. kupim vedno drugo znamko (glede na to kaj mi odgovarja), res pa je, da nebi imel italjana. Pa ne zaradi predsodkov (saj so italianski motorji čisto kvalitetni) amoak zaradi njihove fanatične zavezanosti, da naredijo čim bolj neudoben in preveč športen ter iz mojega vidika popolnoma neuporaben motor.

Tudi pri avtih si pred vsakim nakupom ogledam vse kar mi je potencialno všeč. Ampak če mi je všeč zunaj, mi ni znotraj (Mazda 3), ali preveč žre, ali ima za en k dizle (bi rekel da megan) ali enostavno ne dosega solidnosti (astra) + za en k dizli, vsaj menda do nedavnega. In če mi golf sede kot ata na mamo, potem pač odštejem tudi kakšen tolar več in ga kupim. In po 7 letih ugotavljam, da me včasih še vedno pozitivno preseneti. Do te mere, da sem pred kakim letom hotel že kupit nov avto (moj nima klime), pa sem se potlej premislil, ker je mojega škoda dat od hiše. No ja, tole je pa že dolgovezno nakladanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k1) jao

k2) ok.

k3) cool

EDS) sva najverjetneje na različni dohodkovni stopnji, zato ni smiselno ugotavljat, kdo ima prav, res pa je, da je po mojem zadnjem poglabljanju v EDS padla odločitev, da me v soboto ne bo v LJ

ostalo) 99,99% strinjanje

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji odstavek pa ti je prava floskula, ziher boš šel protestirat proti EDS v soboto, kaj ne da ?!! Zame so najbolj nevarni na cesti ravni tisti mulci, ki komajda spravijo skupaj cash za kako staro sportivo ala kak BMW, Calibra in podobne leteče truge, plačajo še registracijo na položnice in teraj sprobat na cesto :wacko: Tisti, ki plačajo drag kasko ziher 2x pomislijo, preden se začnejo s svojim trudom izživljat na cesti (kar seveda ne velja za sinčke, ki jih fotri plačajo in avto in zavarovanje, hkrati pa vedo, da bodo tud naslednjič dobili, pa čeprav razbijajo avte po cesti).

udri

Ej, kako se ti rata samega esbe dvakrat zanikat v istem odstavku ... ti si nekonsistenten.

Vsi pametni, vsi nekonsistenti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!