sax46 Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 Pista je 120€ pa iz Lj. je cirka 400km. Pol pa odvisno kolk ti kuri avto, pa še jst sm mev povn kestl +15l bencina s seboj, pa sm vse pokuru v 49krogih Guma pa ostane "neobrabljena" proti Grobniku Tolk da se kr splača! Lep posnetek Kar se pa gum tiče, vsaj za KR, mam pa jaz takšno izkušnjo, da načeloma zdržijo 2 dneva na Pannoniji, s tem da jih morem nujno obrnt po prvem dnevu, ker drugače gre desna stran v maloro. Je pa res, da je razlika al voziš 600 al pa 1000, oz bolj kake čaše sučeš. Na začetku sva z Bagiom mela KR-ko za tri dni mogoče še kaj več. Pa ne, da sva zdaj hudo hitra, sam se pa pozna na gumah razlika casper7 in kewo 2
Petroladdict Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 Lep posnetek Kar se pa gum tiče, vsaj za KR, mam pa jaz takšno izkušnjo, da načeloma zdržijo 2 dneva na Pannoniji, s tem da jih morem nujno obrnt po prvem dnevu, ker drugače gre desna stran v maloro. Je pa res, da je razlika al voziš 600 al pa 1000, oz bolj kake čaše sučeš. Na začetku sva z Bagiom mela KR-ko za tri dni mogoče še kaj več. Pa ne, da sva zdaj hudo hitra, sam se pa pozna na gumah razlika Jst sm jo mel 2 dni pannonije in še enkrat Brno. S tem da je brno bil precej bolj agresiven pri požiranju gume. Nazadnje na panoniji se je pa komot dalo vozit od 2:06:XXX do 2:08:XXX. Bolj kot je šel dan proti koncu bolj je drsela iz ovinka. Drgač pa brez posebnosti in dobr delala.Sem jo pa seveda obračal, ker drugače bi zdržala max. 2 dni.
dogy Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 Vsaj 2 pejta, da si mal delita stroške prevoza .) Zdej ko sm biv jst gor je biv organiziran event "Valentinos" in sm doplaču 5€ za transponder. Zdej če si ga pa lahk na "open day-u" sposodiš pa ne bi vedu http://www.pannonia-...p?popup=0&id=31 sej jaz bi sel v dveh sam v teh krajih ni nobenega takega in bi mogu jst jit minimum do lj ce bi hotu jit v dveh....
bagio Objavljeno Oktober 5, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2011 Gre kdo ju3 na Pannonio? Ja,jaz in KONTI,ob 4.30 štart iz Dramelj casper7 1
Gamma Objavljeno Oktober 5, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2011 Gre kdo ju3 na Pannonio? Ne, saj smo bili ta ponedeljek na R-Days Da ne bo off-topic, mal poročila: zjutraj malce hladno, popoldne skor prevroče; uživanje na stezi pa je raslo tako kot vročina. SLO udeležba številna, kraljevali pa smo po zaslugi Gibičarja in Tapajnerja tudi na time-lestvici :notworthy: Žal je kamionček stalno odvažal orodja padlih borcev - toliko padcem tu še nisem bil priča; tudi rešilec je bil nekolikrat aktiviran Našega glavnega aduta za zmago na hitri dirki je "onesposobila" športna smola (zdrs), drugega pa jump start in posledično 30-sekundni kazenski pribitek, kar ga je postavilo na nehvaležno 4.mesto v +600 je pa zato popravil svoj pb na 2.02 Tudi v -600 smo bili malo prekratki s 4. in 5. mestom :yawn: Stopničke so naši rešili le na počasni dirki (2. v -600 in 3. v +600). Bo pa naslednjič bolje :yes: :yes: Slikce: Konjenica: Jezdeca: Nabiranje novih moči: Uspešno pred hitrejšim od sebe: Material se je obrabljal: Verjetno je bilo to zame to za letos :glare: ; mogoče bo pa marof ob primernem vremenu še kaj dal Dani, gsx750f, casper7 in 5 others 8
MoTo G_P Objavljeno Oktober 8, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2011 gamma supr reportaža...sm vidu še fotke od druzga jezdeca, res škoda
Gamma Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 gamma supr reportaža Našel še nekaj "haliklik" fotk :lol: Kor13, LRR, casper7 in 5 others 8
Gamma Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 ........od druzga jezdeca, res škoda Ni kej dodat ; naslednjič bo ta izkušnja sigurno preprečila tovrsten "shithappening":yes: gsx750f 1
Jure Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Gamma, zakon fotke, me boš mogu enkrat navadit tole do komolca
Gamma Objavljeno Oktober 13, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2011 (popravljeno) Gamma, zakon fotke, me boš mogu enkrat navadit tole do komolca Probava lohk , ampak za ev. posledice večje od zbrušenga ledra na rokavu žal ne morem prevzet odgovornosti ... hud stil tole po komolcu Hud že, a skrivnosti, kako odpelat krog hitreje, mi žal ne rešuje učinkovito Popravljeno Oktober 13, 2011. Popravil Gamma
ales46 Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 kaj ti naj svetujem... manj zaviranja pred ovinkom in poskušaj vzeti v zavoj čim več hitrosti,ki jo držiš čez celoten zavoj .... in čez 6.7.8.9. zavoj je treba odpreti ročico biti čim hitrejši,ker hitrost v tem delu je kar visoka in če tukaj nisi hiter čas samo leti vstran... in iz predzadnjega ovinka moraš bit hiter,da se samo spustiš v zadnjega in pričneš čimprej odpirat gas... važno je, da imaš v ovinku hitrost,ker v samem ovinku boš nardil težko hitrost. moj nasvet (2.02 R6 ) casper7, BIZIXXX in iom 3
RVT Objavljeno November 3, 2011 Opozori Objavljeno November 3, 2011 stisnil sem na zavoro in sploh nisem imel občutka da bi motor zaviral, belanco pa mi je treslo ko pri norcih.. ker se skorajda nisem ustavljal sem narahlo popustil zavoro in stisnil še 1x takrat pa mi je zgleda sprednje kolo zablokiralo in zdrsnilo... tud sam ne vem točno zakaj :surrender: Dostikrat zaradi velikega tresenja balance in posledično seveda celotnega sprednjega dela lahko razmakne batke in polščice v zavorni čeljusti in moraš "napumpat" kot takrat ko menjaš gumo, ploščice, olje v sistemu... in najprej stisneš v prazno in potem panika še posebno na dirkališču ko se vse hitro odvija in verjetno še pred ovinkom in ko stisneš v drugo je ponavadi že uredu samo drugi stisk je ponavadi paničen in premočan in pol sledi to ... verjetno se je isto letos zgodilo Stonerju po nihanju balance in nato sunkovito bremzanje ko je moral zadevo rešiti v izletni coni iom in jure11 2
fp4492 Objavljeno November 4, 2011 Opozori Objavljeno November 4, 2011 možno, meni se je to zgodilo na Grobniku na ciljni ravnini. K sreči sem uspel napumpati do dvojke ...
m@dness Objavljeno November 4, 2011 Opozori Objavljeno November 4, 2011 Dostikrat zaradi velikega tresenja balance in posledično seveda celotnega sprednjega dela lahko razmakne batke in polščice v zavorni čeljusti in moraš "napumpat" kot takrat ko menjaš gumo, ploščice, olje v sistemu... in najprej stisneš v prazno in potem panika še posebno na dirkališču ko se vse hitro odvija in verjetno še pred ovinkom in ko stisneš v drugo je ponavadi že uredu samo drugi stisk je ponavadi paničen in premočan in pol sledi to ... verjetno se je isto letos zgodilo Stonerju po nihanju balance in nato sunkovito bremzanje ko je moral zadevo rešiti v izletni coni Možno bi res bilo ampak to se mi sigurno ni zgodilo ker prvič nisem stisnil v prazno ampak sem imel pritisk na ročici.
r1polzek Objavljeno November 4, 2011 Opozori Objavljeno November 4, 2011 Je res možno, da ti tresenje balance vpliva na učinek zavore? Ali ne bo moral blažilnik krmila te nevšečnosti zmanjšat! Nič hudega M@dnes, naslednje leto na Yamahi s tem ne boš imel problemov
RVT Objavljeno November 4, 2011 Opozori Objavljeno November 4, 2011 Je res možno, da ti tresenje balance vpliva na učinek zavore? Ali ne bo moral blažilnik krmila te nevšečnosti zmanjšat! Nič hudega M@dnes, naslednje leto na Yamahi s tem ne boš imel problemov Tresene krmila lahko vpliva na zavorni učinek in ko ti že sama beseda blažilnik krmila pove , da to blaži nihanje ne pa tut odpravi ker k ga boš pa tko naštimu, da boš to "odpravu" pa tut zavijal ne boš več al pa ti bo namesto nihanja krmila zanihal cel motor. Po veliki večini dodatki zmanjšujejo določen pojav in ne odpravljajo in v tem primeru je tut pr stabilizatorju oziroma blažilniku krmila tko. BIZIXXX 1
r1polzek Objavljeno November 4, 2011 Opozori Objavljeno November 4, 2011 Tresene krmila lahko vpliva na zavorni učinek in ko ti že sama beseda blažilnik krmila pove , da to blaži nihanje ne pa tut odpravi ker k ga boš pa tko naštimu, da boš to "odpravu" pa tut zavijal ne boš več al pa ti bo namesto nihanja krmila zanihal cel motor. Po veliki večini dodatki zmanjšujejo določen pojav in ne odpravljajo in v tem primeru je tut pr stabilizatorju oziroma blažilniku krmila tko. Ok, saj sem napisal, da bi blažilnik krmila naj zmanjšal in ne "odpravil" tresenje balane. Izrazil sem samo svoje zanimanje za to, da ti kljub blažilniku lahko začne pri zaviranju tako močno tresti balanco, da ti s tem zmanjša zavorni učinek, ker mislim da ni nikomur prijetno, da pred ovinkom pritisne na zavoro in praktično nimaš zavore - potem malo in zaključiš z . Samo s tem še vedno nismo prišli do neke pametne ugotovitve, zakaj ti SPLOH ZAČNE tresti balanco. Moje mnenje je, da ti mogoče zavora ne prime enakomerno in ti zato začne opletat sprednji del. Ali pa da ravno v tistem trenutku povoziš kakšno grbino, zalivko ali kakšen žleb v asfaltu in se pač potem to skupaj spotencira.
RVT Objavljeno November 5, 2011 Opozori Objavljeno November 5, 2011 Ok, saj sem napisal, da bi blažilnik krmila naj zmanjšal in ne "odpravil" tresenje balane. Izrazil sem samo svoje zanimanje za to, da ti kljub blažilniku lahko začne pri zaviranju tako močno tresti balanco, da ti s tem zmanjša zavorni učinek, ker mislim da ni nikomur prijetno, da pred ovinkom pritisne na zavoro in praktično nimaš zavore - potem malo in zaključiš z . Samo s tem še vedno nismo prišli do neke pametne ugotovitve, zakaj ti SPLOH ZAČNE tresti balanco. Moje mnenje je, da ti mogoče zavora ne prime enakomerno in ti zato začne opletat sprednji del. Ali pa da ravno v tistem trenutku povoziš kakšno grbino, zalivko ali kakšen žleb v asfaltu in se pač potem to skupaj spotencira. V velki večini je to posledica različna smer ene od gum ob "pristanku" , se pravi zadnjega pri zaviranju oziroma sprednjega pri pospeševanju , ker praktično imajo ob ponovnem stiku kateregakoli kolesa isto smer lahko samo v teoriji v praksi pa je pa to skoraj nemogoče in ko pride do določenega odklona pri določeni brzini se to odrazi z nihanjem balance. In boljša kot je podlaga ter guma in s tem sam oprijem bolj se to pozna oziroma občuti. Drgač pa teorij je miljon in lohk se s tega cel roman napiše ampak to je eden od najbolj pogostih krivcev.
bagio Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 če kdo rabi prikolico za prevoz motorjev,prodam eno leto staro z veliko dodatne opreme,podporno kolo,dodatna 3.rampa,dodatne rinke za privez motorja,nakladalna pampa... andrej73 1
branko1 Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Prikolico namreč kupujem, rabljeno seveda. Samo, a ni malce prekratka za hondo varadero? Saj res, kaj p acena?
bajsi Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 pa dobro od kdaj spada prodaja in nakup prikolic v temo Pannonia ring????
SANJIN-MIXON Objavljeno December 25, 2011 Opozori Objavljeno December 25, 2011 pa dobro od kdaj spada prodaja in nakup prikolic v temo Pannonia ring???? Ja pa res, kako lahko prodaja tukaj prikolico, sam kaj pa vem mogoče pa potegne samo na Panonio, ima pasoš veljaven samo za to smer ha ha ha
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se