watzzup Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Uff, hitro. Hvala lepa. Sam se tudi nagibam k svečkam. Se pravi ga dam na toplo ( kako dobro se to sliši, ane ) in bi morala zadeva špilat čez dan ali dva. Ups, avta pa res nisem ugasnil. Bo (moto)akumulator itak napolnjen ampak hvala za drugič oz., če bo kak frend na tem. Hvala za razmišljanje. Pozabil: štarter vrti, jap. Vse, kot ponavadi samo sklepnega, najlepšega dela: "Brrrrrrrm", ni. Tud zakašljal ni.
trojan69 Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Na tvojem mestu bi vzel svečke dol in jih spucal. Potem ma da pali Tko ja...če so pa zanič pa zamenjat. Lahko pa da tud kje prebija iskra, npr. na kablu od vžigalne tuljave (cinšpule do svečke) ampak bol verjetne so evečke. Miha27 1
HyperJack Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Dostikrat je bilo tako, da če moped ni hotel s prve vžgati, je zalilo svečko, pa si mel spet delo. Lepo svečke vn, ali kupiš nove, ali pa obstoječe pobrusiš na lahko s smirkovim papirjem.
watzzup Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Dostikrat je bilo tako, da če moped ni hotel s prve vžgati, je zalilo svečko, pa si mel spet delo. Lepo svečke vn, ali kupiš nove, ali pa obstoječe pobrusiš na lahko s smirkovim papirjem. Hvala !!! Sem našel še tole: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=28642 in sem kr 99,9%, da bo vse OK. Javim. Lepe, mirne praznike in čim manj težav Vam želim !!
watzzup Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Hvala !!! Sem našel še tole: http://www.motosvet....showtopic=28642 in sem kr 99,9%, da bo vse OK. Javim. Lepe, mirne praznike in čim manj težav Vam želim !! Zdravo vzrok je, kot so mnogi dejali, v svečkah. Živcev je šlo na kilograme in na koncu se je poskusilo še z novimi svečkami, kljub temu, da je bil začetek sezone narejen redni servis. Jeeeeeeeeeeee, dela. Miha27 1
Miha27 Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Zdravo vzrok je, kot so mnogi dejali, v svečkah. Živcev je šlo na kilograme in na koncu se je poskusilo še z novimi svečkami, kljub temu, da je bil začetek sezone narejen redni servis. Jeeeeeeeeeeee, dela. Lepo slišat da spet pali
Windsurf Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 Pozdrav, malo sem brskal po oglasih in opazil, da se GSX750F pri nas prodajajo s 75KM, v Italiji in Nemčiji pa z 92KM. Isti letnik, isti model, ista kubatura, ampak različna moč agregata. Ve kdo kaj več na to temo? Hvala in LP Windsurf
Windsurf Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 Pozdrav, malo sem brskal po oglasih in opazil, da se GSX750F pri nas prodajajo s 75KM, v Italiji in Nemčiji pa z 92KM. Isti letnik, isti model, ista kubatura, ampak različna moč agregata. Ve kdo kaj več na to temo? Hvala in LP Windsurf Malo prelistal stare objave... različne zakonske/zavarovalne omejitve??? LP Windsurf
suzuki Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 (popravljeno) Hola, @ Windsurf: vzrok si že pogruntal, pa tudi "zdravilo" je enostavno - tudi moja Katana je imela 78 KM ko sem jo pripeljal iz trgovine, potem pa mi je serviser na prvem servisu odstranil 4 plastične vložke, ki so omejevali hod gasa in v hipu sem imel 92 KM no potem sem kupil še glasbeni instrument - karbonski Leo Vince racing oval in priplezal baje do 98 KM (ga imam še, če kdo slučajno potrebuje :naughty: ) Popravljeno Junij 25, 2010. Popravil suzuki Tiger, dotem, SharpNinja in 1 other 3 1
jumerik Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Živjo! Mam en problemček z mojim suzukijem GSX 750 F, in sicer mi trese krmilo, predvsem ko zmanjšujem hitrost (najmočneje med 50 - 80 km/h) in to je postalo kr moteče. To se je začelo dogajat ko sem prvič menjal prvo gumo. In je bilo ugotovljeno, da je tudi feltna rahlo zvita. OK. Jo pošljem ravnat, jo poravnajo in še vedno trese. Pa je bil predlog, da spet zamenjam prvo gumo, to storim in ni nič bolje. Pa je mehankar ugotovil, da bi blo fajn zamenjat tudi križni ležaj in sem tudi to storil, pa še vedno trese. Zdej pa res ne vem več kaj nardit, ker tud mehaniki ne vedo, kaj bi lahko blo narobe. Če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe ali pa je kaj takega sam doživel naj prosim javi. Hvala in lp, Drekozer Ali ti je uspelo rešiti tale problem? Pojavil se je tudi pri meni po menjavi gum (Dunlop Roadsmart),je pa vedno močnejše. Imam tudi jaz top case, vendar tudi če se vozim brez njega ni O.K.
gsx750f Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Ali ti je uspelo rešiti tale problem? Pojavil se je tudi pri meni po menjavi gum (Dunlop Roadsmart),je pa vedno močnejše. Imam tudi jaz top case, vendar tudi če se vozim brez njega ni O.K. Na mojem GSXFu je treslo le pri koncu življenske dobe prednje gume. Ni blo balance za spustit. Po zamenjavi gume ni blo več problema. AVON-ko je bilo treba večkrat centrirat kot Pilot Activ.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se