iggy Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Na strani uradnega prodajalca Suzuki sem prebral, da je motor tekočinsko hlajen in ima el. vbrizg. Ali to drži, ker bolj kot gledam slike teh motorjev, bolj mi zgleda da so zračno hlajeni. Ne drži. Motor je zračno - oljno hlajen (zračno hlajenje + oljno hlajenje za glavo) in ima vplinjače (vsaj moj, in kolikor vem, tudi kasnejši modeli nimajo el. vbrizgavanja). Kar se pa tiče vzmetenja, je v osnovi res malo bolj touring (beri mehko) vendar se to uredi z dokaj enostavnim posegom. Moj je zdaj precej bolj stabilen, pozna pa se mu, da ni med najlažjimi.
-pero- Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 Oj a bi lahk mal lastniki opisal svoje izkušnje z motorjem ...nakako po preospektih mi j motor zelo všečen je pa zanimiv da so rabljeni zelo redki oziroma jih je le nekaj na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), drugače se kar malo nagibm k temu da bi novega kupil, sam mam filing da bi ga blo kasneje čez x let težje prodat ker je že mal star model ...je pa še v igri fazer in cbf , vendar nevem ...tale gsxf mi je kar malo bolj všeč.
suzuki Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 Hola -pero-! Katano 750 (oznaka v US of A) sem vozil pet let, še vedno mislim da je za ta denar eden taboljših motorjev, le zavedat se moraš da je to ST in ne SS mašina - če ti to ustreza boš zagotovo zadovoljen z njim. Ful udoben tudi za dva, zelo nizek voznikov sedež, preizkušen agregat, max nezahteven za vzdrževanje - npr v 64 kkm sta "crknili" le dve žarnici zadnje luči in zajli za sklopko in zaug, vse ostalo štejem za normalni potrošni material: olje, gume (devet parov), dve verigi in akumulator. Meni se je ful lepo peljal z Dunlop D207 RR gumami, s parom sem naredil malo čez 7000 skoraj izključno LS vožnje; zračno-oljno hlajeni motorček je dovolj živahen tako da me ni bilo treba nikoli posebej čakat, iz nizkih obratov potegne precej bolje kot npr Cagiva Elefant 750 (z Ducatijevim motorjem) :naughty: Lega na lepi cesti je (z RR gumami in ko sem "otrdil" prednje vilice) zelo dobra, na slabem asfaltu pa je treba malo znižat tempo - tu se pač vidi da je že malo v letih; poraba odvisna od načina vožnje, od 4,2 do 5,9; zavore OK (npr CBR600F ima boljše), je treba kar stisnit ročico; centralno stojalo za enostavno mazanje verige je zlata vredno, max nerodno je (brezstopenjsko) zategovanje zadnje vzmeti Kot vidiš sem bil s Suziko pretežno zelo zadovoljen :) dober nakup karkoli boš izbral in varne kmje ti želim! Cartman, freya in SharpNinja 1 2
border Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Imam problem... motor ne prizge. Vceraj sem se zacel odpravljati na turisticno voznjo od (Celje) CE-MS (Murska sobota), ko motor postavim iz garaze (stal je 4 dni) in pozenem njegov agregat zacne malce trokirati, kot bi bil hladen. Sj mogoce je bil hladen, saj je kasneje segret normalno deloval vso pot do MS. Voznja je ves cas bila umirjena in se je vrtela nekje od 70km/h do 100km/h. Nekaj km pred MS pa se je zacelo. Ko sem hotel pospesiti nisem mogel, a motor je normalno deloval. Malo sem spustil gas s tem so obrati padli, a zrasti niso vec hoteli. Ko sem pa stisnil sklopko, so obrati totalno padli je motor ugasnil nemudoma. Cakal sem 20min in ves cas poskusal agregat ponovno zagnati. Nekje po 20min ponovno zazene, kot da ni bilo nic. Motor tece lepo mirno in brez problemov. Pridem do MS in tam naredim pavzo 60min. Po pavzi sem se vracal proti MB in mi je po 50km mirne voznje spet naredil isto. Tokrat sem cakal nekje 40min. Ponovno zazene in se odpeljem proti MB. Odpravil sem se na AC, kjer je voznja bila malce hitrejsa, a mi je motor ze po 4km naredil spet isto. Cakal sem 90min, a zal ni vec prizgal. Ko sem zaganjal motor je akumulator normalno deloval. Pravtako je v motorju bilo dovolj goriva. Kaj predlagate da bi to bilo? --------------------------------------------------------------------------------- Katere servise v MB in okolici predlagate: Jaz poznam Suzuki Siler. Do velenja je malce predalec do Moto Mario. Poznate se vi koga v MBju, ki je vredu in poceni?
Vikking Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 (popravljeno) Preveri če pride bencin do fergazerja (filter) in preveri svečke. Popravljeno Junij 9, 2006. Popravil Vikking
Vikking Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Serviserji v mb: http://www.avtomotiv-rado.si/hyundai/?PID=147 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/avto.siler/
Vikking Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 še dodajam spisek serviserjev v mb regiji: Kšela v Hočah Motorjet Šerbinek Tona Klemenčič
border Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Odlično... hvala... A vete mogoce kaj bi bilo narobe, da bi sam se kaj pogledal?
Windsurf Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Verjetno kaka smet v gorivu. Uplinjači verjetno niso (vsi naenkrat se ne zabašejo). Preveri filter za gorivo, vžig in svečke. Preveri, če nimaš vode v sistemu (kondenz v keslu). Preveri položaj pipice za gorivo (če je v keslu voda, lahko na "rezervi" pride v sistem). Preveri, če nisi slučajno tankal dizel :lol1: Sicer pa se zapelji do tomaža šilerja in problem bo hitro odpravljen ;-) LP Marko
border Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 (popravljeno) Verjetno kaka smet v gorivu. Uplinjači verjetno niso (vsi naenkrat se ne zabašejo). Preveri filter za gorivo, vžig in svečke. Preveri, če nimaš vode v sistemu (kondenz v keslu). Preveri položaj pipice za gorivo (če je v keslu voda, lahko na "rezervi" pride v sistem). Preveri, če nisi slučajno tankal dizel :lol1: Sicer pa se zapelji do tomaža šilerja in problem bo hitro odpravljen ;-) LP Marko Tebe sm mislu klicat vceri zvecer... pa mi je se GSM crknu (baterija), tak da se to nism mogu... Bom preveru dones: - filter za gorivo - svečke Pomojem ni kriva voda in vžig. Ker ko je, je motor super lepo predel. Popravljeno Junij 9, 2006. Popravil border
border Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Evo sm klical najprej SUZUKI ŠILER. Menu s Tomažem, je reku naj preverim elektriko in bencin. Pravtako mi je isto povedal MOTO MIRČ VELENJE. Vam porocam, ce bo kdo kej pogrunatl naj tle napise, vsaka informacija mi bo v korist.
border Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Evo me... smo malo posraufali... motor sicer vzge... sam nima tapravga glasa... ga peljem Šilerju, da bo pogledal, kaj te je.
Ice Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 tole se slisi kot, da ima motor probleme z oddusno cevko benc. rezervoarja. narobe polozena/pricvikana mogoce ? si prej tank demontiral ? samo ugibam.
border Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 tole se slisi kot, da ima motor probleme z oddusno cevko benc. rezervoarja. narobe polozena/pricvikana mogoce ? si prej tank demontiral ? samo ugibam. Ne bo tole. Smo vse preverili. Prej kesel nibil nikoli vzeti dol. oz nazadnje je bil pred 8.000 km na servisu.
MDR Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Jp Suzuki, in ta tvoj (bivši) motorček je še zmeraj krasen :wub: , predvsem pa lahko vodljiv :OK:, tako da se je pelati z njim pravi užitek :yea1: . LP - M.
border Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Evo motor doma... nc hudega na motorju... treba je bilo ponovno nastaviti vplinjace in zamenjati cevko do vplinjacev... vse uredil po zelo, zelo ugodni ceni AVTO ŠILER MARIBOR - SUZUKI SERVIS.
gebre Objavljeno Junij 16, 2006 Opozori Objavljeno Junij 16, 2006 Mogoče lahko zaupaš koliko si dal za nastavitev vplinjačev?
border Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 Mogoče lahko zaupaš koliko si dal za nastavitev vplinjačev? v PM imas
mat3j Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 zdravo mene pa zanima kako je kaj z vžiganjem motorja po nekam času, ko je stal ... baje da moraš pipico obrniti dol da steče benz po fergazerih, počakaš daš čok na pune in bi mogo vžgat? ker če se redno vozim motr dela brez problemov, kak pa stoji kaki dva tedna, pa moram pipico dol obrni pa čakat in čakat,.... torej po kakem času bi mogo vžgat oz. ima kero drugo finto :hmm: al je kaj narobe?
mat3j Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 zdravo mene pa zanima kako je kaj z vžiganjem motorja po nekam času, ko je stal ... baje da moraš pipico obrniti dol da steče benz po fergazerih, počakaš daš čok na pune in bi mogo vžgat? ker če se redno vozim motr dela brez problemov, kak pa stoji kaki dva tedna, pa moram pipico dol obrni pa čakat in čakat,.... torej po kakem času bi mogo vžgat oz. ima kero drugo finto :hmm: al je kaj narobe? ok zaj je vžgal s tem da je bla pipica obrjena dol 4h, a to more tak bit? kok mi pravijo da vse 4 fergazere nafila pač traja en cajt samo 4ure?? :wacko:
Windsurf Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Načeloma je bilo pri mojem dovolj par minut, nikoil pa več kot 5... Potem premakni pipico v položaj za vožnjo, pali pa s polnim čokom in po potrebi malo dodajaj plin. LP Windsurf
border Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 mene pa zanima kako je kaj z vžiganjem motorja po nekam času, ko je stal ... baje da moraš pipico obrniti dol da steče benz po fergazerih, počakaš daš čok na pune in bi mogo vžgat? ker če se redno vozim motr dela brez problemov, kak pa stoji kaki dva tedna, pa moram pipico dol obrni pa čakat in čakat,.... torej po kakem času bi mogo vžgat oz. ima kero drugo finto :hmm: al je kaj narobe? Pozdravljeni! Evo zdej mi je motor stal od oktobra. Dons sm lepo namontiral notr poln akumulator in htel przgat. Ne vzge. Pipico sm dal v polozaj direktnega dotoka goriva, v navodilih pise, da mora biti tako dokler motor ne vzge, potem se mora postaviti v normalno pozicijo. Res pa je, da nisem najprej cakal 5 min, potem ko sm pipico postavi v "driekten dotok". Se kak predlog?
suzuki Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 (popravljeno) Hola! Najbrž maš čist prazne (suhe) uplinjače ker ga nisi niti pipnil od oktobra, zato bo potrebno mal več verglanja - pa ne predolgo naenkrat, par sekund, počakaj malo, pa spet; pred tem pa jasno pipico na PRI, zaug, ko bo prišel benz bo (vsaj) zakašljal, nato ga vžigaš kot ponavadi in mora vžgat, jst nisem imel z njim nikoli nobenih problemov, pa tud slišal nisem da bi katerikoli lastnik te žverce imel :OK: pa ne pozabi dat potem pipico nazaj na ON! (drugič se pa raje vozi, kadar je zima tko "lepa" kot tale, pa ne bo težav :naughty: ) Popravljeno Februar 19, 2007. Popravil suzuki gsx750f 1
border Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Hola! Najbrž maš čist prazne (suhe) uplinjače ker ga nisi niti pipnil od oktobra, zato bo potrebno mal več verglanja - pa ne predolgo naenkrat, par sekund, počakaj malo, pa spet; pred tem pa jasno pipico na PRI, zaug, ko bo prišel benz bo (vsaj) zakašljal, nato ga vžigaš kot ponavadi in mora vžgat, jst nisem imel z njim nikoli nobenih problemov, pa tud slišal nisem da bi katerikoli lastnik te žverce imel :OK: pa ne pozabi dat potem pipico nazaj na ON! (drugič se pa raje vozi, kadar je zima tko "lepa" kot tale, pa ne bo težav :naughty: ) Evo dons sm se enkrat poskusu. Dal pipico na PRI in pustil vsaj 4 min. Potem verglal. Mal pocaku in spet verglal. Pa se enkrat... a zal niti zakaslo ni. :blink: Se kak predlog?
Windsurf Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Evo dons sm se enkrat poskusu. Dal pipico na PRI in pustil vsaj 4 min. Potem verglal. Mal pocaku in spet verglal. Pa se enkrat... a zal niti zakaslo ni. :blink: Se kak predlog? če si na hribu, zaug, pa gas dol v drugi, pa bo... če ne pa odvzemi zaug in kurblaj, da bo veselje...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se