simonsi Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Verglaj maksimalno 10s naekrat, skurjen moto štarter je drag. :devil: Lahko pa snameš zračni filter in v vsak fergazer brizgneš par ml bencina, s pomočjo cevke ali brizge.
hajoktejn Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 Evo dons sm se enkrat poskusu. Dal pipico na PRI in pustil vsaj 4 min. Potem verglal. Mal pocaku in spet verglal. Pa se enkrat... a zal niti zakaslo ni. :blink: Se kak predlog? Bo treba kar večkrat zaverglat; poskusi vsaj desetkrat in če ne uspe motor v kombi in gas na servis
moturer Objavljeno Oktober 22, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2007 Pred kratkim sem kupil omenjeni motor, pa poleg nisem dobil SLO navodil. Zanima me če ima kdo ta navodila in ali bi bil pripravljen na moje stroške skopirati in poslati po pošti. Thanks Mark
jumerik Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Imam namen zamenjati motor in se nagibam k nakupu GSX 750 F. Motor imam namen uporabljati predvsem za ture, sam ali s sopotnikom + kufri. Zanima me vaše mnenje o tem motorju, njegove prednosti in slabosti ter nasveti, na kaj naj bom pozoren pri nakupu tega motorja (verjetno bom šel ponj v Italijo). Kakšna je vetrna zaščita (imam 190 cm in 105 kg) pri tem motorju? Na sedanji tenere 660 mi namreč z vetrobranskega stekla piha direkt v čelado.
suzuki Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Hola, če boš prebral tehle nekaj strani nazaj boš izvedel odgovore na večino vprašanj... če je bil motorček redno servisiran in je prejšnji lastnik delal z njim v mejah normale, se nimaš česa bati, je blazno prijazen, nezahteven in zanesljiv motorček - moj bivši ima baje že več kot 100.000 km, brez težav :) pred nakupom preveri "standardne"zadeve (so opisane v svojem topicu), oz še bolje če s seboj vzameš prijatelja mehanika ali vsaj izkušenega motorista, če ne zaupaš svojim izkušnjam vetrna zaščita je bila zame zelo dobra ker sem manjši, a tudi ti IMHO ne bi smel imeti posebnih težav dober nakup, pa veliko varnih, veselih in zabavnih kmjev s tvojo novo lubico ti želim! SharpNinja in gsx750f 1 1
Igorr Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Kakšna je pa kaj drža? Strogo na tanku, ali malo bolj športno turistična? Koliko kilometrov se naredi, preden začne tazadnja in vse ostale mišice bolet? Imam v bližnji prihodnosti namen kupit tole mašinco...
jumerik Objavljeno Februar 29, 2008 Opozori Objavljeno Februar 29, 2008 Fantje, Glede na to, da nisem čisto prepričan ali mi motor po velikosti ustreza in ali je to tisto pravo imam eno prošnjo: ali ima kdo ta stroj doma? Bi ga prišel med vikendom pogledat (se pripeljal s svojim ker bo lepo vreme), se usest nanj in se pozanimat o njem. Ali bi bil kdo bi bil tako prijazen? Please, pretty please!
gsxf Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Kakšna je pa kaj drža? Strogo na tanku, ali malo bolj športno turistična? Koliko kilometrov se naredi, preden začne tazadnja in vse ostale mišice bolet? Imam v bližnji prihodnosti namen kupit tole mašinco... :rolleyes: Malo pozno pa vseeno. Motor se zelo lepo in lahkotno pelje. Da se dolgo potovat :rolleyes: . Osebna izkušnja s poti okoli Švice ca 2300 km v 6 dneh potoval solo. Na motorju skupaj s postanki dnevno od 10ih dopoldan pa do 8 zvečer, tako da ni problema. 174cm in ca 85kg. Vetrna zaščita zelo dobro. Ko sem spomladi kupoval nisem vedl veliko o njem. Zanesel sem se na suzuki-jeve izkušnje in ni mi žal. Suzuki-ju hvala za njegove osebne izkušnje. Po naravi sem športno potovalno naravnan in mi motor super ustreza. Probal sem FZ6 pa FJR1300, ... Z obeh sem moral po dobrih 3 urah dol z motorja. Zadnjica bolela tako, da je bil sestop nujen. Pa še nekaj. Opazil sem na vseh sodobnih motorjih, ki imajo vsi vbrizg goriva, problem pri odvzemanju in didajanju plina. Motorji po domače pumpajo, eni bolj drugi manj. Še najmanj je to delala FJR 1300. Sredi ovinka s stakim motorjem je popravljanje precej neprijetno še posebej, če je na motorju še sopotnik (trkanje čelad). Izjava sina je bila: s tvojim se bolje pelje, je mirnejši. Na mojemu GSX750F-u letnik 93, ki ima še vplinjače tega praktično ni. Moti me edino dokler se ne ogreje ker pač ima ročni čok. Drugače pa v glavnem pohvale. Velja še za prednjo vilico, kot je napisal Suzuki, da je poceni in večje hitrosti na razgibani podlagi ne ljubi najbolj. Pa naj bo za topot dovolj. Meni vsekakor ni žal, da sem si ga vzel. Naredil letos prek 17.000 km. Ena sama uživancija. LP
jumerik Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 No, da malo obnovim sezono. V začetku maja sem šel v Italijo po rabljenega gsxf-a. V Bergamu kupil letnik 2003 s samo 6.300 km. Motor je bil kot nov, cena nizka, ob prebzemu so mi naredili še kompleten servis. Motor pripeljel domov, imel nekaj težav s homologacijo (pairni problemi - rabil eno dodatno potrdilo od Odarja) in zamenjal gume (so bile na motorju še prve, precej slabe, gor dal Roadsmart)n gasa. Zaradi pomanjkanja časa sem letos naredil samo cca. 4000 km :headbang: . To je nekako dovolj, da lahko opišem par občutkov. Torej za mojo višino (190 cm) je motor primeren, dovolj vetrne zaščite, dober navor (v 6. prestavi od 50 km/h do konca), pri večjih hitrostih se dobro obnaša, na njem lahko sediš cel dan brez da bi te bolela rit. Sam sem predvsem ST voznik zato sem z motorjem zelo zadovoljen. Tudi malo ostrejšo vožnjo dobro prenaša, je pa res, da z njim nisem nikoli "dirkal" (no ja...). V glavnem odličen motor za dobro ceno, ni sicer nek biser tehnike, vendar bo manj zahteven voznik zelo zadovoljen z njim. V glavnem za sebe vem, da ga bomo še dolgo imel.
watzzup Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Pozdravljeni tudi sam sem postal lastnik 750 gsxf-a in vtisi so pozitivni seveda pa se ne oglašam brez razloga. Prosil bi vas za mnenje glede zadnje pnevmatike ( gume ), ki se mi zdi sicer cenovno sprejemljivejša od npr 180-ke vendar mi dimenzija 150 ne delujeje tako prepričljivo. Je morda kdo na svojo Suzo montiral širše gume od serijskih ? Je sploh toliko prostora do zadnjih vilic ? Podvprašanje: smernika mi 2x utripneta normalno, potem pa delata kot bi bil en okvarjen, pa ni. Delajo še enkrat hitreje in to me moti, velja pa to tako za leva kot desna. Varovalke, akumulator bp. Hvala lepa za vsak namig. Vozite se srečno !!! SeeYaa
suzuki Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Hola mojster watzzup, že ko sem prvič zamenjal gume sem dal zadaj gor 160/60 namesto 150/70, saj v originalnih dimenzijah ni blo za dobit nobene fajn gume (original so ble D205); vozil sem D207 RR in bil izjemno zadovoljen z njimi, danes bi najbrž dal gor Qualifier RR (ker mam rad malo bolj dinamično vožnjo) ali RoadSmart, za bolj turistično pri smernikih pa ne vem, najbrž crkuje avtomat za žmigavce, a se ne spomnim al je bla to posebej škatlica al je blo to že kje integrirano... vprašaj na servisu!! dobr zrihtej, uživaške in varne kmjčke ti želim
watzzup Objavljeno April 15, 2009 Opozori Objavljeno April 15, 2009 Hola mojster watzzup, že ko sem prvič zamenjal gume sem dal zadaj gor 160/60 namesto 150/70, saj v originalnih dimenzijah ni blo za dobit nobene fajn gume (original so ble D205); vozil sem D207 RR in bil izjemno zadovoljen z njimi, danes bi najbrž dal gor Qualifier RR (ker mam rad malo bolj dinamično vožnjo) ali RoadSmart, za bolj turistično pri smernikih pa ne vem, najbrž crkuje avtomat za žmigavce, a se ne spomnim al je bla to posebej škatlica al je blo to že kje integrirano... vprašaj na servisu!! dobr zrihtej, uživaške in varne kmjčke ti želim Hola Suzuki Hvala za konkretne in hitre odgovore. Sem tudi sam razmišljal nekako v tej smeri glede gum in sedaj je vse skupaj precej lažje, mar ne ? Mal prebrskamo po ebaju in primerjamo z našimi pa bo. Vreme pa je itak na naši strani. Enako lepe želje na Tvoj konec. Čaw
drekozer Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Živjo! Mam en problemček z mojim suzukijem GSX 750 F, in sicer mi trese krmilo, predvsem ko zmanjšujem hitrost (najmočneje med 50 - 80 km/h) in to je postalo kr moteče. To se je začelo dogajat ko sem prvič menjal prvo gumo. In je bilo ugotovljeno, da je tudi feltna rahlo zvita. OK. Jo pošljem ravnat, jo poravnajo in še vedno trese. Pa je bil predlog, da spet zamenjam prvo gumo, to storim in ni nič bolje. Pa je mehankar ugotovil, da bi blo fajn zamenjat tudi križni ležaj in sem tudi to storil, pa še vedno trese. Zdej pa res ne vem več kaj nardit, ker tud mehaniki ne vedo, kaj bi lahko blo narobe. Če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe ali pa je kaj takega sam doživel naj prosim javi. Hvala in lp, Drekozer
nk84 Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Zamenjaj motor al pa mehanika oz. vulkanizerja, kar ti je lažje.
GRUNF Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 shimmy v iskalnik vtipkaj....BTW maš odzadaj kufer?? Lahko je to vzrok.... :naughty: Zamenjaj motor al pa mehanika oz. vulkanizerja, kar ti je lažje. Ma nemoj.... :evilgrin:
suzuki Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Hola mojster, ugibam: trese ti samo pri hitrostih med 60 in 90, pa še to če spustiš ročke oz jih samo narahlo držiš; tresenje je močnejše če imaš namontiran top-case, če sta na motorju dva (skoraj) izgine; tudi pri izrabljeni prednji gumi je močnejše, čeprav tudi pri novi ne izgine povsem... je tako? če je tako, je prva stvar ki jo lahko narediš: ne vozi se s kufrom (če ga ne rabiš) aja, pa kako imaš nastavljeno vzmetenje?? pomaga če daš zadaj vzmet bolj na trdo, jst sem tudi spredaj spustil križe v vilicaj za 10 mm (za boljšo vodljivost v kratkih ovinkih, a zna pomagat tudi tule, ko moraš več teže spraviti na prednje kolo) Popravljeno April 28, 2009. Popravil suzuki gsx750f 1
Piksna Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Živjo! Mam en problemček z mojim suzukijem GSX 750 F, in sicer mi trese krmilo, predvsem ko zmanjšujem hitrost (najmočneje med 50 - 80 km/h) in to je postalo kr moteče. To se je začelo dogajat ko sem prvič menjal prvo gumo. In je bilo ugotovljeno, da je tudi feltna rahlo zvita. OK. Jo pošljem ravnat, jo poravnajo in še vedno trese. Pa je bil predlog, da spet zamenjam prvo gumo, to storim in ni nič bolje. Pa je mehankar ugotovil, da bi blo fajn zamenjat tudi križni ležaj in sem tudi to storil, pa še vedno trese. Zdej pa res ne vem več kaj nardit, ker tud mehaniki ne vedo, kaj bi lahko blo narobe. Če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe ali pa je kaj takega sam doživel naj prosim javi. Hvala in lp, Drekozer In katero (Dunlop) gumo maš gor ?
dolsina Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Dost zanimivo. Sem najprej pomislil na slabo centriranje oz. nič centriranja, pol pa bereš mau pa vidš de je blo že use proban. Jest bi pogledou če je kaj z bremzami(zviti diski, plščice pojebane) nevem ugibam samo. Reši čimprej zadevo. Je bolj važna k pa mašina. Varnost je varnost. Popravljeno April 28, 2009. Popravil dolsina
drekozer Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Hej! Vsem najlepša hvala za odgovore. Ja, mam kufer zadaj, in res manj trese če sva dva gor. Bom probal prvo take male fore, drugače bo pa treba še mal bolj pogledat. aha, še nekaj, mojga mehanika žal ni več med nami. Naj počiva v miru! lp
x5x Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Pozdravljeni! Imam sledeče vprašanje oz prošnjo za pomoč Zadeva je taka. Katana letnik 2001 katera ima zvite vilice. Cena novih je hm.. cca 600€. Rabljene se za omenjeni letnik težko dobi, oz so za letnik do 97 kateri ima spodaj nek feder(nevem zakaj). Mi zna kdo povedati razliko(seveda če ve) oz če se da to kako drugače zrihtat(da ima kak motor identične). Hvala za odgovore:)
watzzup Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Pozdravljeni Kaj je narobe s Suzo - help pliz? Motor je vedno v garaži ( sicer neogrevani -> je pa min 10 st. Celzija ) in dela, kot si lahko samo želiš. Prejšnji teden smo ga zakurblali, dali ven in nekaj minut je delal, kot sem navajen. Danes ga dam ven, verglam, ne vžge. Vergla, poki iz auspuha - to pa je poleg slabe volje tudi vse. Drži, da je zadišalo po bencinu ampak pliz povejte, če prav razmišljam, da je vzrok v mrazu, temperaturni razliki in vlažnosti, ker mi ni jasno kaj drugega bi sploh lahko bilo ?? Kadarkoli sem ga probal zakurblati v garaži je vžgal ampak res takoj, danes sem ga porinil iz garaže ( šel naj bi na prikolico ) in mi ni uspelo. Probal na kable, ni šlo. Komu poznano ?? Hvala !!
trojan69 Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Tkole če mal ugibam svečke? Štarter vrti? Aja pa ko vžigaš na kable mora bita avto ugasnjen. Miha27 1
watzzup Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Tkole če mal ugibam svečke? Štarter vrti? Aja pa ko vžigaš na kable mora bita avto ugasnjen. Uff, hitro. Hvala lepa. Sam se tudi nagibam k svečkam. Se pravi ga dam na toplo ( kako dobro se to sliši, ane ) in bi morala zadeva špilat čez dan ali dva. Ups, avta pa res nisem ugasnil. Bo (moto)akumulator itak napolnjen ampak hvala za drugič oz., če bo kak frend na tem. Hvala za razmišljanje.
Miha27 Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Na tvojem mestu bi vzel svečke dol in jih spucal. Potem ma da pali trojan69 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se