Skoči na vsebino

Suzuki GSX 750 F


Priporočene objave

Objavljeno

Uff, hitro. Hvala lepa. Sam se tudi nagibam k svečkam. Se pravi ga dam na toplo ( kako dobro se to sliši, ane ) in bi morala zadeva špilat čez dan ali dva. Ups, avta pa res nisem ugasnil. Bo (moto)akumulator itak napolnjen ampak hvala za drugič oz., če bo kak frend na tem.

Hvala za razmišljanje.

Pozabil: štarter vrti, jap. Vse, kot ponavadi samo sklepnega, najlepšega dela: "Brrrrrrrm", ni.

Tud zakašljal ni.

Objavljeno

Na tvojem mestu bi vzel svečke dol in jih spucal. Potem ma da pali :)

Tko ja...če so pa zanič pa zamenjat.

Lahko pa da tud kje prebija iskra, npr. na kablu od vžigalne tuljave (cinšpule do svečke) ampak bol verjetne so evečke.

Objavljeno

Dostikrat je bilo tako, da če moped ni hotel s prve vžgati, je zalilo svečko, pa si mel spet delo. Lepo svečke vn, ali kupiš nove, ali pa obstoječe pobrusiš na lahko s smirkovim papirjem.

Objavljeno

Dostikrat je bilo tako, da če moped ni hotel s prve vžgati, je zalilo svečko, pa si mel spet delo. Lepo svečke vn, ali kupiš nove, ali pa obstoječe pobrusiš na lahko s smirkovim papirjem.

Hvala !!!

Sem našel še tole: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=28642 in sem kr 99,9%, da bo vse OK. Javim.

Lepe, mirne praznike in čim manj težav Vam želim !!

Objavljeno

Hvala !!!

Sem našel še tole: http://www.motosvet....showtopic=28642 in sem kr 99,9%, da bo vse OK. Javim.

Lepe, mirne praznike in čim manj težav Vam želim !!

Zdravo

vzrok je, kot so mnogi dejali, v svečkah. Živcev je šlo na kilograme in na koncu se je poskusilo še z novimi svečkami, kljub temu, da je bil začetek sezone narejen redni servis. Jeeeeeeeeeeee, dela.

Objavljeno

Zdravo

vzrok je, kot so mnogi dejali, v svečkah. Živcev je šlo na kilograme in na koncu se je poskusilo še z novimi svečkami, kljub temu, da je bil začetek sezone narejen redni servis. Jeeeeeeeeeeee, dela.

Lepo slišat da spet pali ;)

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav,

malo sem brskal po oglasih in opazil, da se GSX750F pri nas prodajajo s 75KM, v Italiji in Nemčiji pa z 92KM. Isti letnik, isti model, ista kubatura, ampak različna moč agregata. Ve kdo kaj več na to temo?

Hvala in LP

Windsurf

Objavljeno

Pozdrav,

malo sem brskal po oglasih in opazil, da se GSX750F pri nas prodajajo s 75KM, v Italiji in Nemčiji pa z 92KM. Isti letnik, isti model, ista kubatura, ampak različna moč agregata. Ve kdo kaj več na to temo?

Hvala in LP

Windsurf

Malo prelistal stare objave... različne zakonske/zavarovalne omejitve???

LP

Windsurf

Objavljeno (popravljeno)

Hola,

@ Windsurf: vzrok si že pogruntal, pa tudi "zdravilo" je enostavno - tudi moja Katana je imela 78 KM ko sem jo pripeljal iz trgovine, potem pa mi je serviser na prvem servisu odstranil 4 plastične vložke, ki so omejevali hod gasa in v hipu sem imel 92 KM ;) no potem sem kupil še glasbeni instrument - karbonski Leo Vince racing oval in priplezal baje do 98 KM (ga imam še, če kdo slučajno potrebuje :naughty: )

Popravljeno . Popravil suzuki
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Mam en problemček z mojim suzukijem GSX 750 F, in sicer mi trese krmilo, predvsem ko zmanjšujem hitrost (najmočneje med 50 - 80 km/h) in to je postalo kr moteče.

To se je začelo dogajat ko sem prvič menjal prvo gumo. In je bilo ugotovljeno, da je tudi feltna rahlo zvita. OK. Jo pošljem ravnat, jo poravnajo in še vedno trese. Pa je bil predlog, da spet zamenjam prvo gumo, to storim in ni nič bolje. Pa je mehankar ugotovil, da bi blo fajn zamenjat tudi križni ležaj in sem tudi to storil, pa še vedno trese. Zdej pa res ne vem več kaj nardit, ker tud mehaniki ne vedo, kaj bi lahko blo narobe.

Če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe ali pa je kaj takega sam doživel naj prosim javi.

Hvala in lp,

Drekozer

Ali ti je uspelo rešiti tale problem? Pojavil se je tudi pri meni po menjavi gum (Dunlop Roadsmart),je pa vedno močnejše. Imam tudi jaz top case, vendar tudi če se vozim brez njega ni O.K.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ali ti je uspelo rešiti tale problem? Pojavil se je tudi pri meni po menjavi gum (Dunlop Roadsmart),je pa vedno močnejše. Imam tudi jaz top case, vendar tudi če se vozim brez njega ni O.K.

Na mojem GSXFu je treslo le pri koncu življenske dobe prednje gume.

Ni blo balance za spustit. Po zamenjavi gume ni blo več problema.

AVON-ko je bilo treba večkrat centrirat kot Pilot Activ.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!