Skoči na vsebino

Yamaha YZ 250


alien

Priporočene objave

Aprila se odločam za nakup Yamahe YZ 250 in me zanima kolk je še sploh vreden ta motor od letnik 96 naprej? Kakšne dobre in slabe lastnosti ima? A mi priporočate kakšnega drugega?

Zanima me tud kje bi dobil celotno opremo in za kolk bi me približno olajšala?

:? :? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za sam otor ti res ne morem nič povedat ker ga nisem imel (Honda power) glede opreme pa:

Če boš nabavljal novo:

Čelada 50 000

Rokavice 10 000

Škornji 50 000

Očala 15 000

Hlače 30 000

Majica 10 000

Kolenčniki 5 000

Rebrnik (želva) 20-30 kSIT

Skupaj tam okol 200 000

Morda bi dobil kaj rablejenga kar bi bilo mnogo ceneje, vsekakor se pane vozi brez opreme, če nimaš zanjo ne kupuj motorja če se imaš vsaj malo rad. Ti povem iz lastnih izkušenj .)

Glede opreme povprašaj malo Sitarja, je imel včasih kaj rabljene robe za prodat

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

96 je prenovljen letnik, ki je dobil novo obliko, mašino, za kake extra defekte ne vem, ampak če so, so bli v teh letih sigurno odpravljeni

leti pa pač kot vsaka 250 kroska, pomembna je samo ohranjenost in vzdrževanost, določeno stopnjo iztrošenosti pa moraš vzet v zakup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr leteči, tole so pa hude cene :wub: a ti tole cene za kros/enduro varianto govoriš, če misli tip lepotico sam po asvaltu gnat, potem se da robo tud za pol cene dobit.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr leteči, tole so pa hude cene :wub: a ti tole cene za kros/enduro varianto govoriš, če misli tip lepotico sam po asvaltu gnat, potem se da robo tud za pol cene dobit.

lp

Rudi

NE vem kak bo lepotico po asfaltu gnal ker je to motocross motor tak da glede tega ne vem, mislim da lepotici asfalt ne bo preveč pasal, pa vozniku tudi ne.

Ja motocross oprema je draga in to svinjsko draga, vendar nujno potrebna

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če misli tip lepotico sam po asvaltu gnat, potem se da robo tud za pol cene dobit.

Saj je govora vendar o YZ 250 :D To pa menda ja ni za na cesto ... oz. je, seveda je - za na cesto do gmajne/motocross proge kvecjemu ;)

Jaz sem svojo cross opremo dobil za podoben denar, okoli 190k, s tem da nimam zelve, pac pa ono mrezico s scitniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mene je oprema tud tok prsla.

Bat naj bi se menjal na cca 30 ur. Jaz ga menjam enkrat na sezono. Cilinder se ne menja, razen v primeru, da ti zariba. Da se pa to ne zgodi je pa pametno menjat bat.

Drugace je pa bat se najmanjsi strosek ki ga bos imel pri krosli. Aja bat je cca 30 000 sitnih, skupaj z ostalimi deli ki jih je skupaj z batom potrebno zamenjati(obrocki,...). Potem je pametno enkrat na sezono zamenjat ketno in zobnike(to je cca 25000-35000 sit). Potem ti cez zimo kdaj vilce pa zadnji amortizer spustijo

->menjava semeringov(12000-23000 sit). Menjava olja v masini na cca 5-10 ur(2000-2500 sit). In se in se in se. Veliko delov pa menjas po potrebi ko se obrabijo ali unicjo(lamele sklopke,lezaji,...)

V glavnem stroskov cez glavo.

Sam vseen ne zamenjam krosle za noben drug motor :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega ima to Yamaho YZ 250 letnik 96, zraven da komplet plastike (bele), ima FMF izpuh (nov 600 DM)+original, bat je malo rabljen zraven še da enega ki je še vredu, povečane ima ventile, gume so še dobre, veriga pa zobniki pa so še kar. Konec sezone je dal obnoviti sprednji in zadnji amortizer. Prodaja pa ga za 350.000 SIT, a je vreden tolk??????? :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega ima to Yamaho YZ 250 letnik 96, zraven da komplet plastike (bele), ima FMF izpuh (nov 600 DM)+original, bat je malo rabljen zraven še da enega ki je še vredu, povečane ima ventile, gume so še dobre, veriga pa zobniki pa so še kar. Konec sezone je dal obnoviti sprednji in zadnji amortizer. Prodaja pa ga za 350.000 SIT, a je vreden tolk??????? :? :? :?

Je treba videt zadevo. recimo no ja da je cena tam nekje.

Jaz sem pred tremi leti prodal Hondo CR125 za 330 000 bila je letnik 96, z Ohlins vzmetenjem (servisiranim), predelano mašino in tavelikim Braking zavornim diskom spredaj. Zdej pa primerjaj.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

A še prodaja kdo kaj takega, kar je napisano v zgornjih objavah?

Mislim na kros al pa enduro, najrajš yamaho 250 4 taktno (ni nujno - bi blo pa fajn); pa kaj motokros opreme - rabljeno?

A kdo ve, kdaj so začeli delat prve 4taktne 250ke? A je bla yamaha? :hmm:

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha je bla prva, prvi modeli so letnik 01, YZ 250F dobiš za precej majhen denar, poglej oglasnik, endure so pa kar dost dražje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
poglej oglasnik

že celo leto iščem pa nič ne najdem :BUA:

a pozna kdo koga da prodaja 250 4 taktno hardenduro al pa kros? Lahko tud kaj podobnega (npr. ktm exc, yamaha yz ... -max 400ccm ker še nisem majster). Drugač se mi pa zdi, da je 2 taktno mašino zdej brezveze kupovat (stroški so ekstremno visoki).

Sem se pelal s ktm 525 exc :kva2: pa to ne morš verjet kk gre - js bi se že prvi dan kje zložo skup, če bi mel tako mašino, tk da bi res rajš mel kaj bol "švoh" za začetek.

A bi vi vseeno kupli kako staro 2taktno 250-ko (98 letnik -> 450.000SIT) sam ne vem, če je ziher kupit od koga ko ga ne poznaš ...

js res ne vem, ka nej nardim :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), sigurno je kaka yz250f

super vodljiv motor, lahek, linearna moč...dozdej nisem še slišu slabe kritike

kje se imaš namen vozit, kakšne so tvoje izkušnje in kaj furajo tvoji kolegi..to si razdeli, pa ti bojo stvari mal bol jasne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač se mi pa zdi, da je 2 taktno mašino zdej brezveze kupovat (stroški so ekstremno visoki).

no to pa ne vem če bo držalo .)

Se mi zdi,da je 4T dražji za vzdrževanje,sploh ko kaj crkne.

No ne vem naj povejo tisti,ki imajo kaj več izkušenj :)

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to pa ne vem če bo držalo .)

Se mi zdi,da je 4T dražji za vzdrževanje,sploh ko kaj crkne.

No ne vem naj povejo tisti,ki imajo kaj več izkušenj :)

lp cagiva

Ja ko kaj crkne...pr 2-taktarci pa ce nc ne crkne je treba stalno menjat olje, bate(27-30ur).. Sej noben cross motor ni pocen za vzdrzvat tko da odlocitev temelji bolj na tem za kaj ga bos uporabljal.(dirke,rekreativne voznje,samo mal za po gozdu..) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

tko je.... jz sm nabavu cross YZ250 2001 letnik..... pa sm dal 500k in takoj k sm se začel vozit mi je blo jasno zakaj takšna cena.... in zdej komi skupej mečem za popravila (ketna, zobnii, bat, puše na amortizerju, šponarji verige, ščitnik verige, in razni spreji....) Cene so pa prov prekleto visoke... potem je pa še odvsin od mehanikov kako zrihtajo in na kakšnega pacača naletiš!!!

In vam povem da ko se spravlate motor kupvat.... to res vse dobr preglejte.... če kje teče olje.... pejte se pelat pa mal probat.... da se vid kakšen je motor....

Men je tip k dirka reku in zdej se skoz ukvarja z cross motorji.... da se bat menja nekje na 5 kantic olja.... to znese 160l recimo.... no pa zračunejte kok je to ur.... in če tko delaš... anj ti nebi blo treba nikol imet nobenega dodatnega vzdrževanja z tem delom motorja....

drgač ap nimam kej rečt..... špona pa tooook.... to je skoz na zadnem .... navhrib in navzdol.... YZ250 trga...!!!! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej če je pa zweitaktar itak da je dost vzdrževanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Lp

Rad bi snel prednje amortizerje pri crossu da bi dal zamenjati olje ker mi na levi vilci pri semeringu pušča olje....

Plastike sm snel, zdej me pa zanima kako je z diski :hmm: --- kaj vse moram dol pošrafati ker vem da so neke "cake" da ne bom kej zajeb** pol pa še bilanca.

Hvala

LP

..ne me sprašvati zakaj sam to delam.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

Rad bi snel prednje amortizerje pri crossu da bi dal zamenjati olje ker mi na levi vilci pri semeringu pušča olje....

Plastike sm snel, zdej me pa zanima kako je z diski :hmm: --- kaj vse moram dol pošrafati ker vem da so neke "cake" da ne bom kej zajeb** pol pa še bilanca.

Hvala

LP

..ne me sprašvati zakaj sam to delam.....

čist normal use dol pošraufi; balanco ,čeljusti, disk je pa itak na feltni tko da nimaš kej zajebat, sam bicikl dol vzameš, pol pa križe losaš (odviješ) pa vn potegneš .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Živjo!

Pred dvema tednoma sem se šel malo peljat z mojo YZ 250 (letnik 2004), in ko sem šaltal iz 3. v 4. se je motor zavrtel v prazno. Potem sem motor ugasnil in delale so samo prve tri brzine (pa še te bolj čudno). Ker ni v menjalniku nič zaružljalo sem se odpeljal nazaj, saj sem mislil, da so vzrok za to vilčke v menjalniku. Kaj mislite, da je narobe, saj je imel motor samo 3h po mejavi olja v menjalniku in koliko stanejo te vilčke, če sploh so te vzrok za okvaro? :hmm:

LP!

Popravljeno . Popravil Kermi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa moderatorja bi lepo prosil, da to temo premakne v kategorijo motocikli, saj veliko uporabnikov tega foruma ne bere kategorije Motocikili 125, potem pa lahko to objavo izbriše!

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!