budacki Objavljeno September 8, 2008 Deli Objavljeno September 8, 2008 Pa moderatorja bi lepo prosil, da to temo premakne v kategorijo motocikli, saj veliko uporabnikov tega foruma ne bere kategorije Motocikili 125, potem pa lahko to objavo izbriše! Hvala! Da se ni kaj iztaknilo. Edina stvar kar lahko naredis...podres vse skup in pogledas. Ko bos videl kaj je rihtas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Maj 11, 2009 Deli Objavljeno Maj 11, 2009 Kolega prodaja res super ohranjeno yamaho YZ 250, če koga slučajno zanima. Oglas Mogoče bi se dalo zmenit tudi za kakšno menjavo za naked motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noiser69 Objavljeno Maj 19, 2009 Deli Objavljeno Maj 19, 2009 a si kdo na forumo lasti YZ 250 F, bi mu par vprašanj zastavo ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Maj 19, 2009 Deli Objavljeno Maj 19, 2009 YZ250 kup.. 2 t... kaj pa to dela Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Maj 19, 2009 Deli Objavljeno Maj 19, 2009 a si kdo na forumo lasti YZ 250 F, bi mu par vprašanj zastavo ... YZ250 kup.. 2 t... kaj pa to dela Tud jaz bi ti v segmentu 250 kubikov priporočal 2-taktno, sploh pa, če nisi začetnik. 250 4T gre recimo kot 125 2T. Čez čas ti verjetno to ne bo dovolj in si boš moral kupiti nekaj močnejšega. :evilgrin: Pa to ne govorim zato, ker pomagam kolegu prodat motor, ampak ker tako pač je. Če ne verjameš, jo pridi probat, boš videl kako leti 250 2T. :naughty: Mogoče ti bo pa še všeč Je pa na začetku 2T težje vozit, dokler se je ne navadiš, potem pa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Tud jaz bi ti v segmentu 250 kubikov priporočal 2-taktno, sploh pa, če nisi začetnik. 250 4T gre recimo kot 125 2T. Čez čas ti verjetno to ne bo dovolj in si boš moral kupiti nekaj močnejšega. :evilgrin: Pa to ne govorim zato, ker pomagam kolegu prodat motor, ampak ker tako pač je. Če ne verjameš, jo pridi probat, boš videl kako leti 250 2T. :naughty: Mogoče ti bo pa še všeč Je pa na začetku 2T težje vozit, dokler se je ne navadiš, potem pa Nic tezje ni CR 250 je bil moj prvi kros, pa je letelo vsepovsod xD Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitiž46 Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Jaz imam pa en problem s to krosko: dela vse super na eno svečko od Championa (točne oznake ne vem na pamet), če pa dam katerokoli drugo svečko npr. NGK, ki naj bi bile boljše, torej uporabim svečko druge firme predpisane za ta model, pa motor zelo čudno laufa, velike težave so predvsem pri užiganju in laufanju pod štangasom, med vožnjo pa niti ni neke razlike...a je to normalno da dela vredu samo na Champion? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Jaz imam pa en problem s to krosko: dela vse super na eno svečko od Championa (točne oznake ne vem na pamet), če pa dam katerokoli drugo svečko npr. NGK, ki naj bi bile boljše, torej uporabim svečko druge firme predpisane za ta model, pa motor zelo čudno laufa, velike težave so predvsem pri užiganju in laufanju pod štangasom, med vožnjo pa niti ni neke razlike...a je to normalno da dela vredu samo na Champion? Original predpisana svecka 100% NI Champion. Mogoce moras nastavit vplinjac ali pa stantgas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitiž46 Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Original predpisana svečka je NGK BR8ES, probal sem s to svečko in je bistveno slabše, probal sem tud fergazer štelat, tako štandgas kot tisti šrauf za pilot air, prišel sem sicer do nastavitev kjer je bla zadeva nekoliko bolj znosna, ampak ko dam noter Champion motor tud če ne laufa par dni užge ob prvo in laufa krasno, z NGK pa nekaj časa kurblam, potem motor končno užge in po nekaj sekundah spet crkne, spet se matram da mi ga rata užgat in potem nekako ko se malo segreje dela recimo normalno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno Oktober 8, 2009 Deli Objavljeno Oktober 8, 2009 Original predpisana svečka je NGK BR8ES, probal sem s to svečko in je bistveno slabše, probal sem tud fergazer štelat, tako štandgas kot tisti šrauf za pilot air, prišel sem sicer do nastavitev kjer je bla zadeva nekoliko bolj znosna, ampak ko dam noter Champion motor tud če ne laufa par dni užge ob prvo in laufa krasno, z NGK pa nekaj časa kurblam, potem motor končno užge in po nekaj sekundah spet crkne, spet se matram da mi ga rata užgat in potem nekako ko se malo segreje dela recimo normalno... Lej ... za motor je bila predpisana svecka NKG BR-9-EG, sem sel v trgovino je niso imel in mi dalo Championovo ki naj bi bila enaka ( toplotna vrednost ) in mi je po 2 urah glavica svecke padla v cilinder in je vtrgalo pol masine. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
diabolo_yz250 Objavljeno Januar 12, 2015 Deli Objavljeno Januar 12, 2015 Pozdravljeni. Imam vprašanje glede yamahe yz250 2takt letnik 2001. Moram zamenjati airbox ker je stari polomljen. Pa me zanima če od yz250f tudi paše. Torej menjal bi komplet airbox ter zadnje stranske plastike. Za odgovor hvala vnaprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bzk Objavljeno Januar 12, 2015 Deli Objavljeno Januar 12, 2015 Živjo, sem skoraj siguren da ne paše. Prav tako za plastike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
diabolo_yz250 Objavljeno Januar 14, 2015 Deli Objavljeno Januar 14, 2015 Aha. Ja hvala. Torej drugega ne preostane kot da nabavim drugega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave