Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Gizmo, where are you???? Še vedno čakam na tvoj komentar EU vs USA. Motokros mislm.

Mam pa eno vročo. Sm jo staknu iz cajtnga, ki me je čakal v nabiralniku.

Sestal so se znalci, AMA, pa Youthstream, pa en Japonc . In so se pogovarjal, da bi za leto 2009 zamenjal 450 dirkalnike z 350.

KOMENTARJI

Men bi blo osebno zelo cool.

Popravljeno . Popravil Pirurirc
Objavljeno

Ja pa pozabil si še omenit, da so govorili tudi o zmanjšanju stroškov za amaterje, posledično tudi za ohranitev 2T motorjev :worship:

Objavljeno

U soboto smo bli na novi progi u Trbovljih.

Ni še do konca urejeno, je pa huda trening proga. Z Alešem sva cincala, al jet, al ne, ker ni dolgih skokov. Sandi je reku, da naju pele tja in pol smo šli. U štirih urah, kar smo bli tm, smo se spumpal na fertik. Čisto preveč smo se gnali.

Večina proge je v blagem vzponu. Tri linije gor, dol. Dva skoka navzgor in dva navzdol. Vmes večji kucelj za skok. Spodaj linija s štirimi kratkimi skoki na ravnem (skoraj). Ovinki so zabavni. Nekaj kratkih band. Podlaga je bla suha in je mešanica zemlja spodaj in ene peščene sfinarije na klancih. Če je mokro bi znal zgledat, kot bi nas zidarji ometali.

Objavljeno

nisem bral linka sem pa o tem slišal že prej in nek smo debatiral in mislim da je to za velike države(posledično lige,prvenstva) dobro...men so zlo všeč 2t,ni konkurenč če s mal težji al pa kak klanc...če nardijo 2 klase eno 2t eno 4t pol je pr nas ljudi premal...kar se pa 350 tiče....spet dobra marketinška za proiizvajalce....novi motorji v prvenstvih...kaj pa amaterji ki kupujejo rabljene motorje...si ne morjo prvošt nouga za 7/8 tisoš eur...plus to da je zdej velik 450 motorjev,ki bi bli neuporabni (za dirkat),al bi jim pustil klaso kao nekoč 500,da bi ble tri...pol bo premal folka...zamisli so hude sam kako vidijo pa prehode pa nevem,najbolj bodo občutli pa amaterji in nasploh države z premal tekmovalci...

Objavljeno

no nove motorje se da dobit precej cenej... marže je velik pr teh zadevah... drgač pa glede teh novih kubatur... sej dobra zamisel sam se pa kr strinjam s fulhitr.

Objavljeno

Izkoristli smo še zadnji trening pred dirko MX3 v Orehovi vasi. Proga je luknjasta, kot po dirki. Gerčar je bil edini od ta hitrih in on rabi razfuk od proge. Za ostale je blo pa kar naporno.

Objavljeno
Gizmo, where are you???? Še vedno čakam na tvoj komentar EU vs USA. Motokros mislm.

Mam pa eno vročo. Sm jo staknu iz cajtnga, ki me je čakal v nabiralniku.

Sestal so se znalci, AMA, pa Youthstream, pa en Japonc . In so se pogovarjal, da bi za leto 2009 zamenjal 450 dirkalnike z 350.

KOMENTARJI

Men bi blo osebno zelo cool.

aha, komentar :D zdej sm odpravu fax do septembra, zdej mam cajt :D

Ma kar js spremljam (bol površno kot podrobno) USA in EU. Finta je ker amerikanci majo do kamor ti oko seže mivko, pa so je navajeni u nulo... Ok sej ne da v EU je ni ma je druga pesem. Če primerjamo hitrost na njihovih progah. Mater LETIJO. Pa pustmo #7 in #4, nasplošno. Se en J. Alessi al pa Mills peleta way hitrej k "naši" v EU. Medtem k v EU je pa v prednosti različnih terenov. Proge precej bol zaprte, posledično počasnejše. Blato, lepljiva zemlja, mivka, prah, kamnje. Poglejte dirko.... hmmm :rolleyes: ne spomnem se kera točno. Ma dve leti nazaj k je v USA fural še Tortelli. Je blo blato za popizdit. Stewart flosknu v enem ovinku v istem krogu 3x. Lih pobral se je, spet potleh. RC ista pesem. Pride Tortelli navajen EU blata in vode odpelje kukr gliser :alien1: Po mojem so tle očitne razlike.

Pokal narodov 07. To je drocanje v sršenje gnezdo. Amerikanci na domačem terenu. Hitrost, EU pogorijo po mojem. Pa da se ne govori o mopedih. Tam majo upedenane motorje do amena. Že komentar Pourcela k je monster kawo v SX pelu... Prve njegove besede: " to je žval" :naughty: Res je bil SX in ne MX, kjer je med motorji ogromna razlika, sam vseeno pripravijo motorje tako, da jim EU ne sledijo. Moje mnenje. Lani pokal narodov, si lahko vidu. Stewart praskal proti Evertsu. Samo od daleč ga je gledu. Zakaj, odprti deli, je piču ko marija, pa skoke v hrib. Edini on pa Villopoto k sta skakala triplo v hrib. Proga je bla tehnična in zajebana, po ovinkih Everts stoje :devil: z rezervo :yawn: stewart za njim za dat kawo na 3 kose :blink: pa ga ni lovu. Cairolli, napalu eno dirko, pred vsemi, tudi USA. Znajo se palat vsi. Aja, pa USA so imeli sposojene motorje ane?? Hmm, vprašanje kaj bi bilo z lastnimi, ma pomojem, dosti razlik ne. Znimivo bo letos spremljat boj med Villopoto pa Cairoli. Mislim da te dva sta si zelo blizu. Čeprav sem za #1 lites, se bojim da ga bo Cairoli s svojim umirjenim stilom vožnje poknu. Villopoto je pa USA Mozzart... Čudežni deček, čeprav v MX je Townley zelo priden zadi, oz kdaj celo spredi. Letos ga je že poknu :OK:

Sveda je tle omenjenih 5-6 pilotov na stopničkah. Po povprečju gledano, je pa USA precej pred nami. Verjetno so tle finance vmes pa razvitost (zgodovina) in popularnost tega športa v deželah.

Če povzamem, USA, bolši motorji, piloti mahnjeni na hitrost. EU motorji solidni, piloti pa specialisti za teren. To je moje gledanje, seveda se lahko popolnoma motim. Ma tako vidim js to stvar. Bom pa z veseljem spremljal boj med njimi na pokalu.

Pa nej še kdo (k bol spremlja kukr js) napiše kako vidi USA in EU v MX... :yea1:

Kar se pa 350 tiče... v Italijanski reviji Motocross sem prebral interviju z enim od "visokosedečih" pri teh odločitvah. Baje da ne bojo 350 ampak 400. Češ, da bi bilo premalo razlike med razvitimi 250 4t. Glavni razlog za te spremembe pa naj bi bla Ekologija. Kao majn onesnaževanja in nižja raven hrupa...

Objavljeno (popravljeno)

aja, pa Claudio DeCarli je dejal v intervijuju, ko so ga spraševali kako si predstavla Cairolija v 450cc klasi: "450cc je absolutno premočen motor. Samo tri pilote poznam, ki znajo pelat 450 motor: Carmichael, Stewart in Reed, ostalo so marionetke."

:worship:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

KUPIM GLAVO ALI CELOTEN AGREGAT YZ 450 F, LETNIK 2004

Tel: 041634777

Objavljeno

držimo pesti za naše fante na nizozemskem...... :worship:

Objavljeno

kolega je uniču zadnjo feltno pri hondi cr 250,pa me zanima če kdo ve za kako ugodno varjanto....u najslabšem primeru bo treba kupt sam obroč in velik špic...hvala v naprej

Objavljeno

Toooooooooo MX Peter in Fullhitr :worship: . Full dobri posnetki. Kdo je jači bomo vidl septembra, for sure. Jest upam, da bo čim več dirkačev zdravih. Una mivka na Nizozemskem zgleda noro dobr. Mi je pa jasno, kako se takšna podlaga razgiba, če jo vozijo pro-ji. Dež ki je padal v nedeljo, je pa vse skupi še otežil. Irt32, dej nam prosim mal opiši to sceno.

Objavljeno

če zanima koga prodam suzuki rm 125 letnik 98

Objavljeno

Hey,

na Nizozemskem je bila ta vikend res nora dirka. Že sam urnik, ker so vozili 85ccm, 125ccm in MX3. Škoda za Irtove, ki niso imeli preveč sreče. Petru se ni uspelo kvalificirati, je pa res, da je bila to zanj šele prva dirka letos v tej konkurenci. Jernej si je že na treningu poškodoval prst na roki in nato ni mogel odpeljati niti kvalifikacij. Tako da je tekmoval samo Matevž, ki je bil v prvi vožnji 13., v drugi pa 21. Tik za točkami. V drugi vožnji je odlično startal, ampak je potem padel. Proga je bila nora, ker se je takoj po koncu prve vožnje MX3 nenormalno vlilo in je bilo večina proge skoraj poplavljene. Zato so bili lahko srečni tisti, ki niso zaorali po progi... To je kar se tiče EP.

V MX3 je Sašo Kragelj prvo vožnjo končal na osmem mestu. Tudi on pa je v drugi vožnji padel in še sreča, da ga pri tem ni kdo povozil. Zato je že v prvem krogu začel čisto iz ozadja, na koncu pa je prišel do 17. mesta. Skupno je bil enajsti in žal je šlo nekaj dragocenih pik. Vseeno je to glede na razmočen mivkast teren in vse razmere, dober rezultat. Mislim da sta tako Matevž kot Sašo dala vse od sebe! Zaradi naliva so se druge vožnje začele z velikim zaostankom. Nekaj vode je sicer "spila" mivka, ker pa je velik del proge speljan skozi gozd, kjer je bila že tako in tako velika vlaga, je bil teren nemogoč. V nekaterih ovinkih je bila zaradi visokih nasipov celo ena špura, okrog pa sama voda.

Bodo tudi fotke, ampak še ni blo časa...

Objavljeno

Klemen Gerčar odpotoval v Valkenswaard na ep 125 junior! Upajmo in držimo pesti,da mu uspejo dve dobre vožnje in na koncu odličen rezultat!

A se že kdo ve,kje bo če sploh bo nadomestna tekma za Gradin????

lp

Objavljeno

Hej najprej lep pozdrav vsem. Zdej bi dau najprej en komentar na AMA vs. EU sceno. Mislm da je edina razlika v progah in to je to, če se dobr pogleda so proge čez lužo velik bolj odprte, večji skoki, itd. Pred dirko jih pa tut razorjejo s traktorji zato ga lohka tut skoz na pouno tišijo k se lepi kanali nardijo. Vseen menim da niso tolk pred nami tko k je bil že omenjen pokal narodov lansk let in Anglije bi reku da jim je bla proga pisana na kožo, narjena direkt za njih pa so jih fantje (Everts pa Cairoli) lepo opral. Da zaklučm stil tekmovanj je precej različn in celo zadevo je teško primerjat ker tekme na nevtralnem terenu ni mogoče narest ker ga ni. Vsaka stran ma svoje prednosti in slabosti. Je pa res da je u čez lužo v tem špotu velik več denarja žou :glare: !

Aja še NL, nimam kej rečt kot ceu žur. Res je da take mivke nemoš trenirat u bližini in to je največji problem. Iz lastnih izkušenj vam povem da je tehnika v čist vsem drugačna, k se pa prvadš je pa noro. Precej je podobn jetanju, kot da plavaš čez luknje. Druga vožnja pa :eek: no comment bi se upu rečt da je bla to ena izmed težjih dirk k sm jih odpelu v 11 letih. Morte probat ni druge. Bom probu opisat: daš lukne u orehovi na kubik pol jih pa še povečaš na kvadrat zdej dodaš še 5 litrov vode na kvadratn meter in dobiš eno al pa dve prevozni liniji en kup brozge (hudo razmočena mivka okol po kotanjah) kanalov kokr češ itd. Dirka k jo hočeš odpelat do konca zarad izkušenj. Edino kar mi je žou je padec pa to da je motor trokiru k pr norcih in sm glih okol prhaju, ampak blo je pač kar je blo gremo naprej.

Držte se še naprej pa ne obupat :OK:

Objavljeno
Bom probu opisat: daš lukne u orehovi na kubik pol jih pa še povečaš na kvadrat zdej dodaš še 5 litrov vode na kvadratn meter in dobiš eno al pa dve prevozni liniji en kup brozge (hudo razmočena mivka okol po kotanjah) kanalov kokr češ itd.

:lol1: ta je dobra... si predstavlam v živo :kva2:

Se dobesedno držimo v teh nalivih, pa vetrovih in sušah :eek: Enako :OK:

Objavljeno

Mam nekaj za vas navdušence motocrossa :D Obe dirke Motocross&Lites iz Red Buda (round 8) si lahko pogledate TUKAJ. Kvaliteta je malenkost slabša, ampak kdo bi se pritoževal :whistle:

Uživajte :worship:

Objavljeno

"daš lukne u orehovi na kubik pol jih pa še povečaš na kvadrat"

Zakva jih pa že na začetku ne bi dal na 6 :headbang: :headbang: :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Irt32, dej nam razloži še to, prosim. Zack Osborne je na svetovnem v Latviji v klasi 85ccm takrat zmagal brez konkurence. Kako to, da mu v MX2 oz. Lites ne gre več tako, kot po maslu. A je bil mogoče ravno v generaciji (85ccm), ko je bil najstarejši in je bila luknja?

Mirko a nisi ti dojel ponazoritve stanja na tisti progi, al sam mal norce briješ. Al pa izjava luknja, pri luknji, na luknji!!!! A bi se ob to tudi spotaknu???? Verjetno si se samo šalil, kaj ne.

A ni fajn, da nam nekdo pove iz lastnih izkušenj?

Men je SUPER :worship: :yea1:

Popravljeno . Popravil Pirurirc
Objavljeno

Ja lahko smo sam veseli da poda kdo še kakšno mnenje, ki se z mx-om ukvarja bolj profesjonalno, itak smo vsi mi uglavnm bolj amaterji. Uglavnm irt32 tle si ful dobrodošu, bi blo pa super, če bi se še ker od naših najboljših prjavu na forum... :naughty:

Zdej mam pa še en vprašanje, mam crf250 k mi nikakor ne užiga, ventili so bli pa pred kratkim nastavljeni. A mogoče ve kaj točno bi blo lahko narobe?

Lp!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!