Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

Imel CR 250 1998. :worship: :worship: Nabrušena mašina do konca, v 30 urah razneslo mašino :D Motor je normalno delal z zlomljenim batom in to 10 ur :D ( samo zgubu je kakšne 5% moči, niti opazno ni blo(verjetno zaradi kompresije ))Kasneje je tudi blok prebilo itd. :) Če bi zbiral še enkrat bi ga še enkrat uzel. :) Skratka napaka je bila pri mehaniku, ker je narobe nekaj zataknil :P

Res ... če imaš možnost kupi CR 250 nad 1998 ( alu okvir ). Bat je 120€ ( bat set ), kar je skoraj kot pri 125cc pa še dele vsepovsod dobiš :P

jap in tudi to sem kupil potem pred dvema mesecema

eto jo igračo, po dve letnem premoru od motokrosa bom sedaj imel poleg Ktma, ki ga imam za supermoto, še 1999 Hondo CR 250 za trening motokrosa,

ena slikca IMG496-01.jpg?t=1259001149

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Greš pa lohk na WinterChallenge dirko po snegu 30ga Jan. v avstrijo. Tam pa pridejo prov takele gume - sm nism prepričan a so dovoljene ali ne.... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In, kako se obnese?

Ti je pokrivilo šraufe??

Sedaj ,ko sem jih že dobro stestiro,lahko rečem samo -SUPER!

Po globokem snegu je mal problem,drugače pa po spluženih makedamskih cestah pa je res fajn zadeva.Stroški predelave pa minimalni-okrog 30€-vijaki,podloške znotraj fi-25,zunaj fi15+matice.Na koncu sem na notranji strani okrog zalepo še eno staro zračnico,da ne bi slučajno prelukno nove in to je to!

Aja,vijaki še vsi na svojem mestu,na notranji strani sem jih privaril na podloško.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če koga zanima prodajam original kros dele od Honde CRF450 2007 malo rabljene in v odličnem stanju:

-Kolesa z diski in zobnikom

-Amortizerje

-Križe

-Prednjo bremzo

-Sklopko

Odgovarjam na markoukota@supermoto.si ali 040-554-276

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo,

Sem nov na forumu in sem iskal vendar nič našel in sicer o telih "kitajskih pravlcah" ki so 250ccm, firme Atomik,... za okoli 1300 eurov, ki so vodno hlajeni.

Pa me zanima kako je kaj s temi motorji - na prvi pogled so videti še nakam podobni vendar zanima me kvaliteta, trpežnost motorja (menjalnik, bat,...)

Vem, da to nima pol tolk moči kot honda, suzuki, yamaha, vendar motorja sploh ne rabim za motokros pač pa za vozit tko po polju, tako da ne bo kakih skokov, pretiranih pospeškov itn (praktično motor bo nadomestil mojga tomosa ctx).

Najlepša hvala za odgovor

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene vprašaš, boš mogu ta motor preklet merkat da se nebo kej zje-al. Jst mislm da so navadna jajca, ampakmam neki malga izkušenj z 4kolesniki te vrste, pa so baje kr neki časa uredu delal, ampka ko se pa začne lamat pa ni konca.....

:trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj ravno to me zanima da ne bi skoz šraufov (čeprov mi to ni problem vendar še vseeno pa trpi denarnica), čeprov nisem zahteven voznik in me zato zanimajo izkušnje od kakega lastnika tega motorja, da malo pove kako pa kaj je z motorjem.

Hvala za odgovore

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer s kitajskimi kroskami nimam izkušenj, ampak kar sem videl, da se je dogajalo pri Kitajskih štirikolesnikih, lahko mirno rečem, da raje 15 let starega japonca, kot novega kitajca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj imaš podrobno opisano kako je s Kitajcem.

KLIK

Če se ti ne da brati vsega, še preden ga prvič vžgeš, zamenjaj olje v mašini, razdri vse možne gibljive dele in dobro namaži, zategni vse vijake, ki jih vidiš, potem se boš morda celo lahko peljal. Nadaljne modifikacije:skrajšaš dušilec za 15 cm, zamenjaš vilice s tistimi od YZF, zamenjaš zadnje vzmetenje (baje paše od RM 250), zamenjaš vplinjač v kompletu z ročico plina, potem zadeva zadiha in postane vozna. Ne mara skokov, ker boš iz enega Kitajca naredil dva ... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

je fejst pomembna starost gume ?

kaj koako moraš gledati če že kako rabljeno nabaviš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah če je stara rata trda - posledično jo prej potrga, po asfaltu se pa bl počas nuca. Mal teži jo je tud montirat (če jo na roke), drgač pa to ni panike.

Ja za rabljeno valda gledaš da ma čimvišje štoflce pa čimnižjo ceno :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Mam vprašanje (again :)). Dans sm prodav fmx 650, zej pa gledam za nekimi kroslami. en na thef forumo mi je ponudo kawasakija kx250f letnik 2004, z narejenim predsezonskim servisom (+ računi) za 2200 € ... nov motor je tej stal 5500 $, to je 4400 € (sam če primerjamo EU tržišče pa Ameriško, rčmo, daj e cena kr ista), tk da se mi zdi cena za tak letnik kr primerna. Pa še vedno mo bo ostalo 600 € za servise (opremo mam vso)

Motor bi mev za vožnjo ob vikendih po gozdu, enduro poteh.

Ka pravite?

ps: zka je kawasaki tk poceni proti konkurenci?

LP

Popravljeno . Popravil Hozi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno bi ti priporočil, da za ta namen kupiš kakšno enduro (vseeno precej nižji strošek vzdrževanja). Če pa že hočeš kros motor, pa je po mojem optimalna varianta za ta namen 250 2T (kakšna Yamaha, novejši letnik).

Kar se Kawasakija tiče so nekateri rezervni deli nekoliko dražji (mogoče razlog za nižjo ceno), vzdržljivost pa je tam tam s konkurenco - veliko odvisno od vzdrževanja in sreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom wakasakija vzel, mam ponudbo za Suzukija rmz 250 2008, s katermo je tekmoval Toni Mulec ...

Upam da bo dobra naložba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!