gizmOkak Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Kawasaki ni nič cenejši od konkurence... Ostali so dragi Suzuki je najcenej.,
Noiser69 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Kawasaki ni nič cenejši od konkurence... Ostali so dragi Suzuki je najcenej., Nov kawasaki KX250F 2010 stane 5500 € Suza 2010 pa 7000 €
gizmOkak Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Nov kawasaki KX250F 2010 stane 5500 € Suza 2010 pa 7000 € Ma ja vešda :lol: Ne govori tega okol, da se ti ne bo kdo smeju Cene motorjev pri generalnem uvozniku so use približno tam tam, 100€ gor dol. Js ti tudi hondo crf dobim za 5900 novo, k je pri generalnemu 7200... ISTI motor. Maš pa dobre dilerje za te motorje, kjer je kawasaki 5700, suzuki 5400, yamaha pa nekje okrog 6. KTM je razred zase. Sploh pa suzuki je polomija od motorja. Smo meli doma, zato vem kaj govorim. Kot bi imel drugorazredni materijal. Ležaji so imeli luft v vpetju, in ne ležaju kar se recimo pri kawi nikoli ni zgodilo, lih tko ne yamahi, za hondo pa tudi nism slišu še kaj takega. Izdelava je bla revna. Kolegom je poču geštel na suzukiju, ko je fantina pristal na flat za skokom, kjer se je z ostali motorji "normalno" pristajalo ničkolikokrat... Da se ne govori da so 2007 in 2008 usem postreljale sklopke (250-kam 4t). Ne prepričaš me za suzukija pa če ga dobim za šenk. Ko smo ga meli pri hiši (2008) smo pa kupli novega v škatli za 5100€, če smo že s cenami začeli.
Noiser69 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Js sm dal uradno ceno za primerjavo! sicer pa tk je, kawasaki al suzuki 2004 sta identična (če si bral teste bi moral vedeti)! Js sm tut prvo reko kupim yamaho, morda hondo, suzuki je tazadno kar kupim (kr sm povsod bral da crkujejo menjalniki) ... in glej, kupo bom glih suzukija. Mi je serviser povedo, da je en vozo kawasakija "vsak teden" k njemo - crkoval je menjalnik (ps - od nekdaj se mi je najbol v srce vtisno kawsaki, sploh cestni motorji, mamo pr hiši 2 wakasakija). Tk da zdej sm na koncu (gledam krose, berem teste, spremlam forume, se menim z serviserji, vozniki že več kot 1 leto) ugotovil, da ma vsak motor svojo hibo (enmo crkuje to, za drugega so deli dragi ko žafran itd...) in ker koli kros bos kupo, ga bos mogo lpo negovat pa skrbet za njega. ps, pa ni to moj prvi kros Lp, Hozi
gizmOkak Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Js sm ti pisu za suzukija 2007 2008, poglej še enkrat. Kawa letnik 2005 je meni nardila 190ur, pa trenutni 3. lastnik ima na njej 270 in motor še zmeri laufa brez vsake napake. Kolikor mi je znano se je na motorju menjal menjalnik in to pri 230 urah nekje in ene par batov je dal skoz Tolk o kawasakiju. Drgač pa usak motor crkne če ne vzržuješ. Suzuki pa crkne useeno
Lencdo Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 pomoč??? Vozim že 3 leta SS in zgodil se mi je problem da pod 150km/h mi ni več zanimivo...imam 3. možnosti 1. vozim naprej in čakam da mi 200km/h+ nebo dovolj (dokler nebom grel zemlje) 2. grem na pisto ( žal takoj odpade ker je v slo. še trenutno nimamo) in pa 3. cross oz supermoto Od kolega sem vozil yamaho 450 na brniku in takoj mi je ratalo všeč, sem pa absolutni začetnik kar se tiče makadama, blata... Kaj mi vi svetujete??? rad bi pa imel cross, ter platišča za supermoto da bi imel 2 motorja v 1 in sicer je bolje cross+ platišča SM+ plus ostalo? ali supermoto + platišča za cros ali hard enduro kjer moram menjat samo gume
benny0104 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 pomoč??? Vozim že 3 leta SS in zgodil se mi je problem da pod 150km/h mi ni več zanimivo...imam 3. možnosti 1. vozim naprej in čakam da mi 200km/h+ nebo dovolj (dokler nebom grel zemlje) 2. grem na pisto ( žal takoj odpade ker je v slo. še trenutno nimamo) in pa 3. cross oz supermoto Od kolega sem vozil yamaho 450 na brniku in takoj mi je ratalo všeč, sem pa absolutni začetnik kar se tiče makadama, blata... Kaj mi vi svetujete??? rad bi pa imel cross, ter platišča za supermoto da bi imel 2 motorja v 1 in sicer je bolje cross+ platišča SM+ plus ostalo? ali supermoto + platišča za cros ali hard enduro kjer moram menjat samo gume Če se misliš potem s predelanim vozit po cesti je bolje da imaš hard enduro, ker ga lahko tudi registriraš. Res pa je, da so crossi cenejš ampak so stroški vzdrževanja večji. Če boš kupoval ti svetujem oz. je boljš, kupit cross ali hard enduro pa potem predelat v supermoto.
Redbull Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Če se misliš potem s predelanim vozit po cesti je bolje da imaš hard enduro, ker ga lahko tudi registriraš. Res pa je, da so crossi cenejš ampak so stroški vzdrževanja večji. Če boš kupoval ti svetujem oz. je boljš, kupit cross ali hard enduro pa potem predelat v supermoto. Ktm EXC + Supermoto platišča dobiš jih brez problema nove ali rabljene. Pa še homologacije nevem če je treba
gizmOkak Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 eeee fantje tu ne gre tku enostavno... kros je za po cesti popolnoma neuporaben. zaradi vzmetenja, prenosov, širine zadnje vilce, glasnosti in vse krame še zraven sploh. Supermoto gum na krosa ne daš. Razen kake 130 dimenzije, sam obroč nevem kje boš dobu tko ozek 17"... Nisi edini in ne prvi ne zadnji k mu je to prišlo na pamet, ti pa povem, da boš edini, če boš to realiziral. Če se sprašuješ zakaj, boš že sam zvedu.
benny0104 Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 eeee fantje tu ne gre tku enostavno... kros je za po cesti popolnoma neuporaben. zaradi vzmetenja, prenosov, širine zadnje vilce, glasnosti in vse krame še zraven sploh. Supermoto gum na krosa ne daš. Razen kake 130 dimenzije, sam obroč nevem kje boš dobu tko ozek 17"... Nisi edini in ne prvi ne zadnji k mu je to prišlo na pamet, ti pa povem, da boš edini, če boš to realiziral. Če se sprašuješ zakaj, boš že sam zvedu. Saj mogoče ga je mislil imeti za na dirkališče ne za po cesti. Kaj je narobe z zadnjimi vilicami...ali so preozke?
gizmOkak Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Saj mogoče ga je mislil imeti za na dirkališče ne za po cesti. Kaj je narobe z zadnjimi vilicami...ali so preozke? Pol je pa sploh premehko vzmetenje s preveč hoda. Ja preozke so ja.
Butnglavc Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Supermoto gum na krosa ne daš. Razen kake 130 dimenzije, sam obroč nevem kje boš dobu tko ozek 17"... Nisi edini in ne prvi ne zadnji k mu je to prišlo na pamet, ti pa povem, da boš edini, če boš to realiziral. Če se sprašuješ zakaj, boš že sam zvedu.
Redbull Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 eeee fantje tu ne gre tku enostavno... kros je za po cesti popolnoma neuporaben. zaradi vzmetenja, prenosov, širine zadnje vilce, glasnosti in vse krame še zraven sploh. Supermoto gum na krosa ne daš. Razen kake 130 dimenzije, sam obroč nevem kje boš dobu tko ozek 17"... Nisi edini in ne prvi ne zadnji k mu je to prišlo na pamet, ti pa povem, da boš edini, če boš to realiziral. Če se sprašuješ zakaj, boš že sam zvedu. V čem je problem ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3790818 in ne prvi ne zadnji ( sam poglej malo po youtubu npr exc 125 jih je malo morje) Registriraš ga pa brez problemov edino homologacijo moraš mogoče naredit in feltne pašajo gor brez vsakih predelav Pri ktmju je tko za druge znamke pa ne vem
gizmOkak Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 ma si u štartu nabavu supermoto verzijo al je bla kros in dal 17" gor? Je razlika kar smo gledali pri japanerjih. Pa verjemi d sm precej domač kar se MX scene tiče in kdor je imel idejo o MX v SM naštimat jo je kaj hitro opustu in nabavu motor za MX in motor za SM ker pride cenej :lol:
Redbull Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 ma si u štartu nabavu supermoto verzijo al je bla kros in dal 17" gor? Je razlika kar smo gledali pri japanerjih. Pa verjemi d sm precej domač kar se MX scene tiče in kdor je imel idejo o MX v SM naštimat jo je kaj hitro opustu in nabavu motor za MX in motor za SM ker pride cenej :lol: Feltne dokupiš. Pašejo pa se mizdi od 125 do 525 pa tisti motor ni moj jst sm sam primjr daw
gizmOkak Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Možno da ima KTM tolk širše vilce tadi, možno. Na japanerjih ne gre zadeva skoz ker pol ketna po gumi drsa... Kaj se zgodi ko pa guma ketno zagrabi pa ni treba razlagat. Sm pa tje je problem že ko daš 120 širino MX gume gor... Drug problem tle je vzmetenje. Al naštimaš za SM, pol motokros brez ponovne predelave odpade. Al pa maš za MX in po cesti plavaš...
Redbull Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Na mojem sx-fju 250 dam 125 gumo gor pa ostaja več kot 1.5cm na vsaki strani
stuhec Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Možno da ima KTM tolk širše vilce tadi, možno. Na japanerjih ne gre zadeva skoz ker pol ketna po gumi drsa... Kaj se zgodi ko pa guma ketno zagrabi pa ni treba razlagat. Sm pa tje je problem že ko daš 120 širino MX gume gor... Drug problem tle je vzmetenje. Al naštimaš za SM, pol motokros brez ponovne predelave odpade. Al pa maš za MX in po cesti plavaš... mam exc-ja pa se po cesti lahk rečem čist normalno pelješ lahk pa ga daš bolj na trdo, in to je 3 min dela
gizmOkak Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 No pol če se ima namen tovrstnih zadev lotit je treba KTM uzet Japaner si ni noben javu tle da to prakticira KTM ne zna nardit specialke pa pol dela neki da ni ne tič ne miš, pa paše use šibaaaam
Lencdo Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Fantje hvala za nasvete, glede na to da sm dubu idejo pri eni hondi iz avto.Net-a se mi je pač zdela stvar realna...se pa definitivno zavedam da če imaš 2 motorja v 1nem ni ne tič ne miš... ampak za amaterja kot sem jaz in nas večina tukaj mislim da bi bila stvar OK...Definitivno se pa poslavljam iz cest, in pozdravlam makedam...kros me že nekaj časa zanima tako da bo moja prva naložba če le prodam svojega http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3789867 Novo uprašanje pa nebomo spet japonc VS austric VS 250 VS 450 ampak na kaj moram izrecno paziti pri nakupu krosa... mejim pa na letnik 2004-2006 cena do 3000€, hvala za vaš trud na progi pa dam za pivo ali radbull
gizmOkak Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 (popravljeno) sicer mal dražja verzija ampak motor brez napak je pri nas doma... maš v podpisu. drgač je pa kros čudo božje kupovat oz, še slabše prodajat. Ker dejansko zadeva rabi določeno redno vzdrževanje. In pol prodaš mulcu odličen motor k mu u 5urah crkne k je počla glava motorja Kaj si pa delu... ja nevem, un dan k sm šu na furo sm pršu nazaj, pa ni več užgal naslednjič. Pol pa skoz vrstice ugotoviš, da ga je preko potoka na enduro furi potopil do sedla in to ko je bla mašina segreta na 90° Popravljeno Maj 20, 2010. Popravil gizmOkak
salsa Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Js ti prodam Hondo 450 SM s prometnim dovoljenjem in za ene 1500 € originalnih in racing delov. Več na PM:
avro Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 A mi lahko kdo napiše (al pa skica) kje je motocross proga v Slovenj Gradcu??? Pripeljem iz smeri Velenja. Ni mi do lutanja po okoliških hribih... lep dan
Bojč Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Tm greš levo pr tistem izvozu. :naughty: brembo 1
Noiser69 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) A mi lahko kdo napiše (al pa skica) kje je motocross proga v Slovenj Gradcu??? Pripeljem iz smeri Velenja. Ni mi do lutanja po okoliških hribih... lep dan Sej drgač stric google vse pove, pa karte Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil Hozi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se