jhribar1 Objavljeno Julij 16, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2011 Kje se splača kupiti škornje za motokros, iščem ene nove tja do 300 eur pa me zanima a je v italiji, avstriji kaj ceneje a je pri kermavnerju še najbolše? kupil bi pa gaerne ali pa alpinestars, take na prepogib hvala za info
snetkladu Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Živjo! Rad bi si v kratkem nabavu 125 ccm kroso, vendar ne vem katero. ogledujem si yamahe,suzukije letnik 2003-2005. Zanima me, če ma kdo izkušnje iz TM Racing krosko? Namreč motor je bistveno cenejši od ostalih japoncev:S (imeu sm že ktm-ja,l.94, tko da starga motorja ne maram več pr hiš) vem, da bi blo najbl zihr kupt nov motor, sam ni tolk dnarja. Za motor bi dau največ 2000€. Nasveti? lp
SpeedFreak Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 živjo ! js imam namen kupiti v kratkem cross motor in sicer ktm sx 125. Zdej mi je pa lastnik ki ga prodaja rekel, da ima prvi bat velikosti B in sem ga prašal kaj naj bi to pomenilo ker sem v tem nov in mi je razložil da so velikosti batov A, B, C in D ter da se pri generalnah da 2xA bat nato 2xB, itd. vse do D velikosti potem je pa treba v cilindru pušo na novo narest oz. nov cilinder in pol so spet od začetka pač 2xA itd. zdej pa mene zanima če je kaj od tega res, ker če je notri prvi bat velikosti B to pomeni da je dve velikosti A že dav skozi in mi preostanejo le še 1xB ter 2x po C in D zdej če sem prav razumel, pa mene sam zanima a me on "nateguje" ali je to res ? Lp. Žiga
dogy Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 jaz menjam cestni motor suzuki gsxr k5 2005 letnik z ogromno opreme za krosa 250ccm 4t.....ce ma kdo zeljo presedlat na cestnega.....naj me kontaktira pm....
vuko Objavljeno Oktober 6, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 Pozdravljeni. zanimam se za nakup suzuki rmz 250. zanima me ali lahko preverim letnik s številko šasije. na kaj moram biti pozoren pri ogledu? kakšno je vaše mnenje o teh motorjih? najlepša hvala
seat Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Fantje lep pozdrav. Imam par vprašanj.Iščem eno igračko,ki bi mi kdaj pa kdaj na obraz narisala nasmešek in sicer iščem en cross motor ok. lahko bi bil tudi enduro čeprav se bolj nagibam k cross motorju vožnja bi bla pretirano po makedamu oz. po gozdnih poteh z občasnim izletom po gozdu in travniki in blatu.Iščem pa neki tazga,ki nebi bilo predrago pri nakupu in ne predrago za vzdrževanje čeprav se ti dve zadevi izključujeta ampak vseeno.Moč motorja bi bila min.250ccm z tem,da nevem ali naj grem v 2T ali 4T.Pri sedanjih motorjih 2T sem generalne delal sam,ker nimam lih dve levi roki pri 4T pa je poleg menjave bata,cilindra in ojnice poleg še ketna in ventili..... pa me malo skrbi kako se to kaj vzdržuje oz. je to problem šravfat?? ledam sicer japonce in sicer Honde in yamahe in tudi Kawasaki bi mogoče prišel poštev pa sem med brskanjem po spletu naletel na motor TM RACING 300 2T za kar nizko ceno pa me zanima kako je z temi motorji.Drugače pa buget je cca 2000€ oz. raje manj kot več.Kaj mi predlagate.Nisem pa neki extremni voznik,ki bi tekmoval ali rabil motor za extremne vožnje pač lahko rečem amater.
gregor46 Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Kakšna je razlika med kros in supermoto motorjem? Je dovolj če zamenjaš samo gume ali je nujno potrebno menjat še kaj drugega?
Erik Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Kje bi se dalo najugodneje dobit pokrov kuplinge za RMZ 450 letnik 07, ker original ima rahlo zasoljeno ceno
ktmsx520 Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 Mene pa zanima v katerih trgovinah v sloveniji se dobi rezervne dele za starejše cross motorje (letnik 1985).
ludiluka Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 Kje bi se dalo najugodneje dobit pokrov kuplinge za RMZ 450 letnik 07, ker original ima rahlo zasoljeno ceno ebay.de ,.co.uk, .it
Pupi13 Objavljeno Junij 18, 2012 Opozori Objavljeno Junij 18, 2012 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Kakšna je razlika med kros in supermoto motorjem? Je dovolj če zamenjaš samo gume ali je nujno potrebno menjat še kaj drugega? ponavadi se menja feltne in pa tudi vzmetenje saj je je pri krosah bistveno premehko na netu imaš tudi kite za predelavo iz krose v supermoto vendar se cene gibljejo okoli 3000eur
jhribar1 Objavljeno Oktober 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Imam nekaj vprašanj v zvezi z mojo Hondo CR 250 1999 letnik, in sicer je bil pred tednom menjan bat samo ko sem motor nazaj dobil s servisa sem opazil naslednje zadeve: takoj ko sem vžgal motor sem opazil, da glasneje ropota v leru in med vožnjo kot pred menjavo- kaj bi lahko bil vzrok za to? naslednja stvar, ki me moti je delovanje motorja napram prej, ker se motor v nizkih obratih čudno obnaša, saj na začetku ne gre nikamor pod nizkim gasom potem pa takoj povleče, tako, da če se v 5. prestavi pelem pod štand gasom mi motor komaj da vleče proti tastaremu batu, ko je tudi spodaj lepo enakomerno vlekel sedaj pa čim spustim gas ne gre nikamor, kot bi vozil 125ko je to lahko vzrok tega, da sem imel prej notri prox bat, sedaj pa smo dali original hondinega? poleg tega sem imel prej eno karbonsko in eno navadno lamelo sedaj imam navadne...čeprav mislim, da verjetno ni dober naštelan izpušni ventil? Tudi ob pritisku na kurbl se čuti manjša kompresija proti prej Zanima me, če bi bila bistvena razlika s vertex batom pa karbonskimi lamelami ? Kdo ve za kak dober servis, kjer bi zadevo u nulo zrihtal, da bi šlo kot prej, recimo as domžale? hvala za info, lp jure
jhribar1 Objavljeno Oktober 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 aja pa še opazu sem, da se menjalnik ne prestavlja tako rad kot se je pred posegom, sploh ko hočem prestavit pod obrati
iskrademon Objavljeno Oktober 16, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2012 Se splača kupit cross motor do 1000€ starejšega letnika za vožnjo cca 20-25 ur na leto. šravfat znam sam.vem da je treba na 10 ur menjat olje, spihat zračni filter in nasprejat verigo.enkrat na leto bi podmazal tudi vago.in po vsaki vožnji odzračil prve vilice. Vozim pa se ne prehitro in ga ne tiščim na poln gas. gledam kawasaki kx 125 letnik 1999, ki ima opravljeno generalno v vrednosti 450€. Vem da je to dobra znamka, vseeno pa mi povejte vaše mnenje z določenimi motorji. Aja. Opremo že imam !!!
benny0104 Objavljeno Oktober 16, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2012 Se splača kupit cross motor do 1000€ starejšega letnika za vožnjo cca 20-25 ur na leto. šravfat znam sam.vem da je treba na 10 ur menjat olje, spihat zračni filter in nasprejat verigo.enkrat na leto bi podmazal tudi vago.in po vsaki vožnji odzračil prve vilice. Vozim pa se ne prehitro in ga ne tiščim na poln gas. gledam kawasaki kx 125 letnik 1999, ki ima opravljeno generalno v vrednosti 450€. Vem da je to dobra znamka, vseeno pa mi povejte vaše mnenje z določenimi motorji. Aja. Opremo že imam !!! Če boš res delal tako malo ur se ti res ne splača kupovati novejšega letnika, ker bo ta najbrž zadostoval za tvoje potrebe. V kolikor ima res narejeno generalno ti bo ob taki vožnji dolgo služil, Drugače pa ni dosti razlik med znamkami, vsaj ne med japonci, vzameš tistega, ki je najbolj ohranjen za ta letnik. Glede dobavljivosti delov najbrž ne bo problem, če se kakšen vikend ne boš mogel peljat. Meni se KTM dopade ravno zaradi dobavljivost delov tudi, če niso imeli na zalogi dlje kot 1 teden nisem čakal...z drugimi znamkami sicer nimam toliko izkušenj ampak po izkušnjah kolegov je kdaj za kakšen del treba čakati malo dlje. Nisi povedal kje se boš vozil, če bo to proga je najbrž 125 zadosti, če pa imaš v mislih enduro oz. vožnjo izven prog je pa mogoče bolje razmisliti o nakupu 250 T sploh, če si težji od 80kg.
iskrademon Objavljeno Oktober 16, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2012 Če boš res delal tako malo ur se ti res ne splača kupovati novejšega letnika, ker bo ta najbrž zadostoval za tvoje potrebe. V kolikor ima res narejeno generalno ti bo ob taki vožnji dolgo služil, Drugače pa ni dosti razlik med znamkami, vsaj ne med japonci, vzameš tistega, ki je najbolj ohranjen za ta letnik. Glede dobavljivosti delov najbrž ne bo problem, če se kakšen vikend ne boš mogel peljat. Meni se KTM dopade ravno zaradi dobavljivost delov tudi, če niso imeli na zalogi dlje kot 1 teden nisem čakal...z drugimi znamkami sicer nimam toliko izkušenj ampak po izkušnjah kolegov je kdaj za kakšen del treba čakati malo dlje. Nisi povedal kje se boš vozil, če bo to proga je najbrž 125 zadosti, če pa imaš v mislih enduro oz. vožnjo izven prog je pa mogoče bolje razmisliti o nakupu 250 T sploh, če si težji od 80kg. imam slabih 70kg. najverjetneje bom vzel kar 125ccm.sem jo že imel. Takrat sem kupil husqvarno 125. za 500€ z narejeno generalno in sem se vozil brez problema.
snetkladu Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Živjo! Mene pa zanima kašne so vaše izkušnje s Husqvarnami. Namreč nameravam kupiti Husqvarno TC250 ,l.2010. Vem, da se Husqvarn drži slab sloves, da se hitro pokvarijo. Zakaj?V čem so tako slabe? Kje so njihove napake? lp
Urban K. Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Pozdravljeni, Nikjer ne najdem urnika obratovanja motocross proge v Stranski vasi pri Semiču. Če ima kdo slučajno kakršnokoli informacijo oz. kontaktno osebo, prosim, da mi sporoči. Hvala.
sergo86 Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Edini problem je da ima ful gužvo in ful nerad dvigne telefon Plus tega da si mesec dva takoj brez motorja. Ampak ko ga dobiš nazaj pa mi je še vedno nekaj porihtal da je bolj letelo 026180532 ali 031277677 Nisem pa ziher če še ima vedno to št. Jaz pa mam zelo slabe izkušnje..tako da če ste pametni peljite motor drugam če nocete cakat na motor dva meseca ali več,tako kot je prejšnji napisal...žalostno..najhuje pa je to da se ne javi..reče kdaj bo fertik potem pa ni ne klica ne javi se .ima nedosegljivo..spet obljubja jutr bo...tega dneva se nisn dočakal..namreč se zdaj cakam..tako da bom verjetno sel po motor v kratkem kr to ni normalno.. Če razmišljate za servis potem rajši peljite motor na motojet v Maribor note vsaj dobili motor v roku ko ga povejo pa odnos je tud veliko boljši.. No to si jaz mislim,če pa mate dobre živce pa kr peljite tja pa naj vas vozi
BenX Objavljeno Julij 12, 2014 Opozori Objavljeno Julij 12, 2014 na yamaha servisu pri klemenčiču je ogromno tekmovalnih kros motorjev (tudi druge firme seveda). očitno ve kaj dela.
cekada Objavljeno November 14, 2014 Opozori Objavljeno November 14, 2014 če gdo potrebuje servis motorja in amortizacije melahko kontaktira na zs Gamma 1
orcus Objavljeno November 14, 2014 Opozori Objavljeno November 14, 2014 Pozdravljeni, Rabim, enega dobrega serviserja kros motorjev iz centra ali okolice maribora, prosim če poznate kakšnega mi ga predlagajte. lp Motorjet
motolover Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 Primož Vindišar. bivši vodja servisa Honda pri ASu ima zdaj delavnico pri Kamniku. Servisira vse znamke. http://www.vipmotocenter.com/ kontakt: http://www.vipmotocenter.com/kontakt/
dkamen2 Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 Torej kupujem krosarja, odločam se med KTM-om sx450 in Husqvarno tc450 tam do 2000€. Zanimajo me izkušnje z omenjenima motorjema, razlika v ceni rezervnih delov ter vzdržljivost.
Mateej1 Objavljeno November 19, 2014 Opozori Objavljeno November 19, 2014 http://www.motonet.si/ tukaj si lahko pogledaš malo cene delov . MoTo G_P 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se