rozi Objavljeno Avgust 16, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2004 (popravljeno) Jaz sem tudi zadovoljen z Galmo. :OK: Popravljeno Avgust 16, 2004. Popravil rozi
Jurij Objavljeno Avgust 16, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2004 Raje Zrnec Romana morda je malo dražje vendar naredijo dobro. Romana :OK: (pa še fajn je za pogledat mičnagospodična :kva2: ) čeprav so fantje tud že kaj izgubili (reeeedek primer iz pradavnine). naredijo kvalitetno, če si pa redna stranka imaš pa še kako možnost pritožbe na kvaliteto, če na mestu ob prevzemu pogledaš. ;) glede predpriprave pa je tako, da najprej odneseš zadevce k majstru, ki obvlada poliranje (ne doma s polirpasto tega delat :nono: ) zadeva mora biti pa zareees "sterilna". ko je stvarca spolirana je tud z roko ne smeš prijet, ker se po kromanju poznajo odtisi. Samo kromiranje ni taka velika postavka, kot je poliranje (been there, done that :cry: -užas!).
Lowrenc Objavljeno November 7, 2004 Opozori Objavljeno November 7, 2004 Glinek raje ne ker so tam malo barabe, kadarkoli so nam kaj kromali, cinkali vedno je kaj izginilo.Kradejo ko srake kar sem potem izvedel tudi od zaposlenih tam. Zadnjič sem tja klicou, pa so mi rekl, da samo serijsko kromirajo :? :?
oilrag Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 kromiranje aluminija je kritično! kromiranje=elekroliza, to se pravi da z pomočjo elektrike in elektro-magnetske privlačnosti nanesemo krom.aluminij je pa sam po sebi slab prevodnik elektrike in tudi magnetskih lastnosti nima kaj preveč dobrih.aluminij je ''žlahtna'' kovina, ker je lahek in zelo dobro odvaja toploto.načeloma se aluminij uporablja pri stvareh,katere morajo biti lahke ali pa katere morajo dobro odvajati toploto.z kromiranjem pa ta učinek odvajanja toplote izničimo,ker krom deluje kot ''plašč'' in zadržuje vso toploto.zelo dosti krat se zgodi, da se kromiran del agregata pod vplivom toplote zvije ali celo poči! jaz imam raje da se vidi da je določen del iz aluminija,kot pa da je kromiran in se pol sprašujem, če je iz alu ali je iz železa! pa tudi sam aluminij mora biti že v naprej pripravljen za kromiranje.japonci so zato značilni, da uporabljajo špijater,to je odpadni material,v katerem je sicer zelo dosti aluminja, amapk vsebuje tudi dosti bakra,mesinga,železa,....zato pa tako hitro oksidira.značilno za japonski ''aluminij'' (v resnici špijater) je, da je lakiran z prozornim lakom ker bi drugače zelo hitro oksidiral in bi postal mat.kromiranje plastike pa se vrši na drugačen način.to je t.i. špricanje. fokusi luči so pobarvani z barvo,katera je zelo slična kromu oz.vsebuje krom.vendar je material zelo občutljiv.zato pa so tudi fokusi skriti in se zelo hitro popraskajo.pa še eno slabo lastnosti ima krom.ko se popraska,se ga ne da več spolirati,medtem ko poliran aluminij se da vedno spolirati.če se krom začne lupit,nrp. pri kromiranju sesalnega kolektorja pride krom v motor in lahko povzroči resno škodo in/ali nesrečo.iz prakse pa povem da v SLO ni kromarnice,katera be znala kromati alu,tudi če je zelo dobre kvalitete.postopek kromiranja aluminija SE razlikuje od postopka kromiranja drugih materialov.je pa tudi razlika, če se kromira velika serija izdelkov ali ena posamezna stvar.sej prej kot slej se bo našel nekdo,ko bo začel kromirati majhne deli z alu v sloveniji,samo malo potrpljenja morate imeti!
Zok Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 kolk js vem je aluminij zlo dober prevodnik, in aluminija se ne kromira, ampak polira. <_<
rozi Objavljeno December 11, 2004 Opozori Objavljeno December 11, 2004 Meni so aluminijasti ročici (sklopka, zavora) pokromirali v Galmi brez oklevanja. Najprej dealoksirali, potem pa kromirali. Mojster je rekel, da za aluminij ni tak problem. Obotavljali pa so se, ali bi mi sploh kromirali engine-guard iz nerjavečega jekla, ker se menda nerjaveče jeklo slabo kromira. No, ker se po kromiranju še nisem nič vozil z motorjem, ne vem, ali je alu in nerjaveče jeklo dobro kromirati, zato vam na to vprašanje odgovorim čez kakih deset let.
oilrag Objavljeno December 11, 2004 Opozori Objavljeno December 11, 2004 Meni so aluminijasti ročici (sklopka, zavora) pokromirali v Galmi brez oklevanja. Najprej dealoksirali, potem pa kromirali. Mojster je rekel, da za aluminij ni tak problem. Obotavljali pa so se, ali bi mi sploh kromirali engine-guard iz nerjavečega jekla, ker se menda nerjaveče jeklo slabo kromira. No, ker se po kromiranju še nisem nič vozil z motorjem, ne vem, ali je alu in nerjaveče jeklo dobro kromirati, zato vam na to vprašanje odgovorim čez kakih deset let. ← ja,nerjaveče jeklo se zelo težko kromira,ker je NEmagnetna kovina.vsa kromirana nerjaveča jekla,ki sem jih do zdaj videl so se začela že čez kratki čas lupat.h-d uporablja zelo dober alu tako da je možno dosti stvari pokromat.
kOdEbLuE Objavljeno December 14, 2004 Opozori Objavljeno December 14, 2004 kolk stane ta hec kromiranja... glede na kaj se plača (površino)? al ti sploh kdo kromira pol take manjše dele k jst bi meu vsega skup za kromirat kake 30*30 cm nekje sm slišu da ti u bistvu teh manjših del sploh ne naredijo k se jim ne splača... ???
Leteči Objavljeno December 14, 2004 Opozori Objavljeno December 14, 2004 Na kilo se plača in mislim da je cena tam nekje okoli 100 SIT/kg (pri BLISKU na dolenjki) Ti pa kromajo tudi kake manjše stvari, ni problema. LP Leteči
rozi Objavljeno December 18, 2004 Opozori Objavljeno December 18, 2004 (popravljeno) kolk stane ta hec kromiranja... glede na kaj se plača (površino)? al ti sploh kdo kromira pol take manjše dele k jst bi meu vsega skup za kromirat kake 30*30 cm nekje sm slišu da ti u bistvu teh manjših del sploh ne naredijo k se jim ne splača... ??? ← Beri par strani nazaj v tej temi! Meni se ne ljubi stalno pisati "Galma". :zzz: Koliko boš plačal ti pa za male stvari povejo tako, od oka. Če nimaš prav veliko, te ne bo katastrofalno koštalo (beri manj kot 10.000 SIT). Popravljeno December 18, 2004. Popravil rozi
Lowrenc Objavljeno December 23, 2004 Opozori Objavljeno December 23, 2004 V galmo sem nesu taco za zadnjo bremzo pa oba nosilca za tačke kromirat. En nosilec je iz aluminija, pa ni noben nč reku, d je kkšn problem. Bom pa poročou, če bo s časom prišlo do luščenja! Drgač so pa nardil zadevo zlo čedno in (men se je zdel)ugodno.
romar Objavljeno December 25, 2004 Opozori Objavljeno December 25, 2004 (popravljeno) Božiček mi je prineso komlet za poliranje kroma od louis-a, pa me zanima če je kdo s tem kompletom že poliral (postopek in rezultati), na kaj je potrebno pazit, da nebi bilo kakšnih negativnih učinkov. Popravljeno December 25, 2004. Popravil romar
_jezus_ Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 no da ne sprasujem drugje.. S kolegom bi rada kromirala deklc od skuterja.. Stvar je iz neke zlitine... Mam pa par vprasanj.. je stvar treba prej dat peskat in polirat, ali je dovolj samo poliranje? Pa se ce mogoce kdo ve za koga oz kaksno firmo ki se ukvarja s kromiranjem v okolici dolenjske oz v novem mestu? hvala &lp
Ice Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 ce poliras poliras. zakaj bi se kromiral potem? za kromiranje pa mora biti podlaga razmascena in dovolj hrapava, da vsi sloji "primejo", i.e. nikel, baker, krom. ce bos samo kromiral brez podlage in po moznosti se brez peskanja - ali smirkanja; v bistvu je efekt enak, samo peskanje je bolj temeljito in istocasno razmasti povrsino - bos lahko krom pobiral po tleh v parih mesecih.
_jezus_ Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 ja mislil sem dat peskat najprej, pol pa kromirat.. Sam nevem, eni pravijo da je treba se spolirat po peskanju, potem pa kromirat.. No, skratka nima veze.. bolj me zanima ce kdo ve za kako firmo na dolenjskem.. lp
mariborcan Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 HEHE KO BEREM VASE ČLANKE MI JE MALO SMEŠNO SPLOH KATERI OD VAS POZNA POSTOPEK KROMANJA. ALI PA JAZ NE VEM DOVOLJ O KROMANJU. KAJ PA VEM. če vas kaj zanima lahko vprasate če bom znal odgovorit..... hehe http://galvanika-basic.stajerska.com
simonsi Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Zato pa rabimo take ki kot si ti. :D Za začetek lahko na splošno poveš postopek kromanja, če ti ni odveč.
mariborcan Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 hmmm ce bi jaz hotel imeti stvar pokromano bi: najprej sel v bliznjo galvaniko ali galvaniko po nasvet. seveda bi oni komad pogledali ga ocenili in podali nadaljni postopek po moje bi moral odstranit barvo z kaksno tekocino za odstranjvanje barve nikoli ne z peskanjem čeprav potem je povrsina hrapava da se lazje prime krom pa ni res na koncu bo komad zelo grd. potem če gre naprimer za kaksno izpusno cev jo je treba zelo dobro oprati da jim ne das take ker jim umazes celoten elektrolit , nato das komad na poliranje do sijaja, nevem nekdo je opisal da se nesmes dotiat ker se po kromanju vidijo prsni odtisi to bi jaz rekel da ne drzi vsaj po moje ne. aja najbolje je da galvanika da sama polirat cev tako bo to vsaj najbolje opravljeno ali pa ce vam koga priporočajo se bolje,problem se pojavi ko je od spodaj na materijalu se stari nikelj ali krom, potem tak komad moramo dati raznikljat in polirat ta postopek sicer malo dlje traja. ko imamo komad spoliran ga obrisemo da ni prevec paste gori in ga damo v galvaniko nic naoljevat ker ne oksidira komad tako hitro olje lahko v nadaljnem procesu samo skodi. ko galvana sprejme komad gre na razmascevanje,jedkanje(malo),spet razmascevanje,unicevanje luga ali dekapiranje, pol sijajen nikelj, sijajen nikelj,krom to je to komad se spere in posusi potem ga ocistijo in predajo stranki ter seveda zaracunajo. :hmm:
Stric Burek Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 Živjo, na dost motorinih sm idu da so felne kromirane, kraki pa v barvi motorja, tle mi je od zmer ful lepo. Iskal sem po forumu, a brez uspeha. Zanima me če bi se dalo isti učinek pridobit s kromiranjem in potem samo lak čez? Koliko bi kromiranje stalo, kako je treba samo feltno pripravit? Je treba dat peskat....?
simonsi Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 Na zadnjih dveh mi tole zgleda poliran aluminij.
moto rider Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 Stric Burek! Jaz tega ne vem. Povem ti pa, da bodi previden, kateremu "maharju" boš dal kromirat. Mojemu prijatelju je eden tricikel čisto zašuštral. Lušči se mu krom, rjavi itd. Skratka, podrtija! Če se boš pa že odločil, me prej na PM porufaj, da preveriva, da nisi izbral ravno tega. O.K.? En "kromar" vem da je v Radomljah. Ne spomnim se kateri? Lahko pa poizvem? Probaj tudi ti. Hoj
KyoKon Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 Jst sm tud enkrat nesu kromat propeler za čoln motor nekam v Radomlje, al pa Homc, se ne spomnim. Sm mal gledu v TIS pa se ne spomnim, sam vem, da je kar velka hala. Najprej sm dal speskat pol pa bi mogu to še na fino polirat skratka obdelat, preden sm dal kromat. Za rezultat sem dobu tak čudn grob krom. Drgač pa lahko aluminij zlo lepo spoliraš.
vaški Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 Jst sm tud enkrat nesu kromat propeler za čoln motor nekam v Radomlje, al pa Homc, se ne spomnim. Sm mal gledu v TIS pa se ne spomnim, sam vem, da je kar velka hala. Najprej sm dal speskat pol pa bi mogu to še na fino polirat skratka obdelat, preden sm dal kromat. Za rezultat sem dobu tak čudn grob krom. Drgač pa lahko aluminij zlo lepo spoliraš. v radomljah je martinjak in po mojih izkušnjah kar uredu naredi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se