StaraFeltna Objavljeno petek ob 05:18 Deli Objavljeno petek ob 05:18 (popravljeno) 49 minutes ago, Zivnorc said: ... je res, kar praviš... ampak so se tudi kitajci močno popravili. ... ... razmišljal sem bolj v tej smeri, da za 25 let starega oldija bi bil ta ležaj več kot dovolj. Sam bolj razmišljam, kupi dobro (SKF NTN...) in 1x. 21 let! Foxeye 2003. Čeprav pogrešam hornetko 900 mi je zrasla k srcu. Partnerka se zelo rada vozi čeprav imam pomisleke od vedno glede dveh staršev na 1 motorju. In razen v dvoje mi je povsem dovolj. Napram hornetki 600 (primerljiv letnik) je yamahca boljša. Kar ji zamerim za razliko od honde je kompliciranost servisiranja. Čisto vse je 3-5x bolj nedostopno. Zgleda fiat! 1h za menjavo zračnega filtra (3min hornetka). 3h za prit do napenjalca motorne verige (si ne upam sam) na hornetki (10s) ga lahko med vožnjo čohaš. Pravijo da so okrog napenjalca zgradili cel motor in res zgleda tako. Okvir je 5x boljši na yamahi in to terja davek. Zavore so tudi zelo dobre čeprav z nissin na hornetkah nisem imel nobenih težav. Ko sem iskal motor za budget ni bilo nič drugega na voljo... sem pa zbirčen! In ta je eden redkih pre euro5 (ko so skoraj uničili motociklizem), ki je imel vse "tick boxe" razen "luč od fičota" ki mi je zelo pri srcu in injektorje bi tudi raje imel. Hornetki 900 zamerim lahko le lego izpuhov (15km pa smrdiš ko dihur če ne narediš doktorata s šipami/kovčki) in morda malo boljše vzmetenje ostalo pa 1000% top. No traction control bi mel, ABS pa ne pogrešam. In nenazadnje nisem tak pilot do bi 80% izkoristil yamahco kar ni bil nikoli moj point na cesti. Imam pa rad da dela vse v 0, zlasti zavore in agregat. Zadnji amortizer gre v rebuild (se da) ko rešim te čirule čarule. Popravljeno petek ob 05:21. Popravil StaraFeltna Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno pred 5 urami Deli Objavljeno pred 5 urami (popravljeno) Sprobal klanec z ugasnjenim motorjem. Nobene spremembe. Niti za faktor dvoma. Ampak! hrup je zgubil nekoliko glasnosti pri današnji vožnji. V vožnji v ovinek ta hrup praktično izgine a le če je nagib konkreten. Zgleda da tudi vedno na isti točki. Ko se skoraj povsem poravnam pa se vedno znova pojavi. Bom se lotil še 1x zelo natančno pregledat poravnavo verige in verižnikov. Pa še razdret in spucat zadnjo zavoro kar odlašam že nekaj časa. Morda pa se tu kaj skriva. Po temperaturi sodeč z minimalno rabo je rotor komaj topel če sploh. Najbrž ni preveč posvinjana zadnja čeljust če sploh. Sčistil in pregledal tudi gumijasti drsnik verige in zgleda vse ok (lahko bi bil zglodan pa bi veriga ribala po nihajki... ali kaj še bolj banalnega) Sem prepričan da bo na koncu ena super glupost... Popravljeno pred 5 urami. Popravil StaraFeltna Zivnorc in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 4 urami Deli Objavljeno pred 4 urami včasih pomaga, če daš komu drugemu peljat motor. Svež pogled, druga perspektiva, mogoče se odkrije problem. MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno pred 4 urami Deli Objavljeno pred 4 urami Tudi to pomislil a se ne uspeva dobit... po naključju ima enak letnik in model fazerke! XD Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se