Frips Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 Kako ste rešili problem drsenja sopotnika/ce? Na motorju sedim nabit čisto na tank, tako da se med mano in delom kjer sedi sopotnik naredi luknja. Med vožnjo sopotnik zdrsne v to luknjo in ga dobim na hrbet. Baje, da obstaja neka prevleka za sedež, ki to drsenje prepreči?! :hmm: Ja,ja vem, vozi se sam :grim , sam qrc kdaj pa kdaj pa treba kero mal okol prepelat. Kako rešit ta problem čim ceneje...to je sedaj vprašanje?!
danci1973 Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 Kako ste rešili problem drsenja sopotnika/ce? Na motorju sedim nabit čisto na tank, tako da se med mano in delom kjer sedi sopotnik naredi luknja. Med vožnjo sopotnik zdrsne v to luknjo in ga dobim na hrbet. Baje, da obstaja neka prevleka za sedež, ki to drsenje prepreči?! :hmm: Ja,ja vem, vozi se sam :grim , sam qrc kdaj pa kdaj pa treba kero mal okol prepelat. Kako rešit ta problem čim ceneje...to je sedaj vprašanje?! Lahko poskusiš s vsakodnevnim prehranjevanjem v McDonalds-u... S tem se bo luknja za teboj zmanjšala. :D Pri Hein Gericke imajo univerzalno podlogo, ki se natakne na sedež - zdi pa se mi, da imajo tudi take, ki oblikovani za določen moped in lepše pašejo. D.
premza Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 Med vožnjo sopotnik zdrsne v to luknjo in ga dobim na hrbet. Sopotnico obleči v leder ne moreš je v kaubojkah okol vozit... :grrr Pa še dobro bo zgledala... :naughty:
Thundercat Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 Lahko poskusiš s vsakodnevnim prehranjevanjem v McDonalds-u... S tem se bo luknja za teboj zmanjšala. :D super nasvet... :OK: Kako ste rešili problem drsenja sopotnika/ce? rešiš ga tako, da jo večkrat pelješ in se potem navadi....moja nima s tem težav.... :D vse je v dresuri.... :P
Frips Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 težim temu, da je ne peljem preveč. Pol hudiča dol ne dobiš .) Zanima me za tiste izjemne trenutke, kako rešit ta problem......
elbarto Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 Vozi po zadnji koli :kva2: Ne šala, nauči jo, da se z eno roko drži na tanku, z drugo na grifu. LP, El b.
Aless Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 ne bo pasal....sicer ima Fazer motor od Thundercata.....Zakaj rabiš? Dokaj poceni bi dobil sportni lonec za thundercata,sicer pa ne rabim vec,ker ata ne pusti(je le njegov motor ) :(
Frips Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 (popravljeno) Vozi po zadnji koli :kva2: Ne šala, nauči jo, da se z eno roko drži na tanku, z drugo na grifu. LP, El b. :slap: kak se tega prej nism spomnu..... Popravljeno April 4, 2006. Popravil Frips
Whely Objavljeno April 8, 2006 Opozori Objavljeno April 8, 2006 Malo izven konteksta, bikers. Nameravam kupiti "nov", rabljen motor. Rad bi, da je to fazer. Pa me zanima kaka je razlika med fz6 in prejšnjo fazerko. Zanima pa me tudi vzdržljivost fazerja oz. življenska doba. Motor bi kupil za daljši čas. Prej sem vosil sv650s.
Sanda7 Objavljeno April 8, 2006 Opozori Objavljeno April 8, 2006 evo jz sem pravi naslov zate sem imela sv650s pa potem taprvo fzs,pa zdej mam tadrugo fzs letnik 03 in na prodaj imam fz6n oz kr obe katera bo šla prej. ja taglavna razlika je da je ena sport turing tadruga pa naked varjanta,bistvo pa je da ste obe full zakon za furat,tko da ti predlagam da se odločiš za tisto ki ti je bl ušeč in v vsakmu primeru ti ne bo žal. Če želiš se pa lahko oglasiš en dan in primerjaš oz sprobaš obe pa se potem odločiš,katera ti bolj sede
Thundercat Objavljeno April 9, 2006 Opozori Objavljeno April 9, 2006 Malo izven konteksta, bikers. Nameravam kupiti "nov", rabljen motor. Rad bi, da je to fazer. Pa me zanima kaka je razlika med fz6 in prejšnjo fazerko. Zanima pa me tudi vzdržljivost fazerja oz. življenska doba. Motor bi kupil za daljši čas. Prej sem vosil sv650s. fz6 je naked, fz6 Fazer je na-pol oblečen, FZS 600 isto....agregati so vzdržljivi, preizkušeni na ostalih yamaha modelih...FZS 600 (do 2003) ima agregat od Yzf 600 Thundercata, FZ 6 pa od R 6....FZS 600 ima še fergazerje, Fz6 pa el. vbrizg. Novejši Fz6 ima 3 KS več kot prej, spremenjena oblika, avspuh (pri Fz6 sta dva pod sedežem) Odvisno kateri ti je bolj všeč, na osnovi tega se odloči....glede vzdržljivosti ni problema....življenska doba ni relevantna.... pa še to...včeraj tankal do vrha, danes se je po 369 km prižgala rezerva, šel tankat čez 6 km in je šlo not 18,2 litra....;)
Frips Objavljeno April 16, 2006 Opozori Objavljeno April 16, 2006 No...rešil problem drsenja.... obojestranski lepilni trak dela čuda .)
march Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 zdravo! mene pa zanima kje bi lahko dobil ugodno verižnika/ketno, oljni-zračni filter in olje?? :rolleyes: lp!
Frips Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Ketno....moto Simšič (pošlje po pošti) Oljni filter...poglej pri Češku v KK (cena cca 1.800) ali pa vse skupaj v Loisu hehehe
march Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Loisu,ta je dobra! aja pa še to, kdo bi mi servisno knjigo štemplal??
Frips Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Zakaj pa rabiš štempl? Sej,če maš spravljene račune od servisev inp. vsak pameten ve za kaj se gre .) No,to je moje mišlenje....
fp4492 Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Loisu,ta je dobra! aja pa še to, kdo bi mi servisno knjigo štemplal?? Potem pa nabavi vse to pri pooblaščenem serviserju, pa boš imel štempl in boš zdaovoljen. :)
Frips Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 :offtopic: ja pa enih 8k za delo plus .) Sam na filtru lahk prišparaš 3.5k hehee
march Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 :slap: glede računov pa sploh nisem pomislu: se zgodi ja vem kako je pri serviserju, sem prejšen motor samo enkrat pelu k njem, pa mislim da ga ne bom nikol več ne mislim upam! drugač sem pa že sam naredil en servis pri fazerju, planiram samo da ga bom pelu na koncu sezone naštelat forgazarje, ker imam wingsa gor,aja pa še to na koliko časa se kaj tista "volna" nena v loncu! glede: Ketno....moto Simšič (pošlje po pošti) Oljni filter...poglej pri Češku v KK (cena cca 1.800) nisem nobenih virov na netu zasledil,bi prosu za podrobnejše informacije! hvala :rolleyes:
eMBe Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 :slap: glede računov pa sploh nisem pomislu: se zgodi ja vem kako je pri serviserju, sem prejšen motor samo enkrat pelu k njem, pa mislim da ga ne bom nikol več ne mislim upam! drugač sem pa že sam naredil en servis pri fazerju, planiram samo da ga bom pelu na koncu sezone naštelat forgazarje, ker imam wingsa gor,aja pa še to na koliko časa se kaj tista "volna" nena v loncu! glede: Ketno....moto Simšič (pošlje po pošti) Oljni filter...poglej pri Češku v KK (cena cca 1.800) nisem nobenih virov na netu zasledil,bi prosu za podrobnejše informacije! hvala :rolleyes: jaz volno menjam obvezno 2x na leto lepše poje pa še manj onesnažuje okolje :OK: :kva2:
Frips Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Ko sem mel Wingsa,sem ga zaradi "renovacije" odpru po 2 letih...volne je bl švoh še blo not :D
Sanda7 Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 kolk km pa si naredu v teh dveh letih oz kolk z wingsom :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se