Ice Objavljeno Julij 10, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 da preciziram odgovor "predpisnika": pri serijskih ne. aftermarket da.
Ole Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Živjo Mene pa zanima na kolko km delate servis (menjava olja, ojlni filter)? lp b.
exe`FZS Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 V priročniku mislim da piše cca 6k km, na servisu pa predlagajo menjavo na 8k km, kar tudi počnem.
Frips Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Za FZS600, l03, po priročniku, vsakih 10k km
Fresh_ales Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Za FZS600, l03, po priročniku, vsakih 10k km jup..... na servisu so tudi meni reki da je servis na 10k km ali 1x na sezono (ce delas manj od 10k na leto) se mal... pa bo treba spet na servis :krneki:
exe`FZS Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Za FZS600, l03, po priročniku, vsakih 10k km je očitno da sem kar na hitro prelistal ane? :) lp
Frips Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Ehmm a ma ker levo tačko za šenkat ? Dam za pir ali pet :beer2:
exe`FZS Objavljeno Julij 12, 2007 Opozori Objavljeno Julij 12, 2007 (popravljeno) Kolikšen mora biti tlak v pnevmatikah (Fazer FZS600 l.03) Nimam ravno časa brskati po temi, vendar pa sem v preteklosti noter že zasledil ta podatek. Če slučajno kdo ve iz "frei glave". Iskalnik pa ne vrne želenih rezultatov Hvala za info. LP Popravljeno Julij 12, 2007. Popravil exe`FZS
Ice Objavljeno Julij 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 okrogel, da pnevmatika ne dobi oglov. :devil: iskalnik -> tlak, isci v temi ne v naslovih. ca. 2,3-2,5 spredaj, 2,5-2,9 vzadaj; odvisno od obremenitve in namembnosti.
cdploscek Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Kak je s to varianto, na Fazerci, da se da neke stvari na uplinjaču naštelat in pol kr nekaj konjičkov zraste moč, a se je že kdo pobližje spoznal s tem oziroma ima kdo to narjeno?
Fresh_ales Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 men so na srvisu rekli (gume imam original dunlop) spredaj 2.5 zadja 2.9 bara seveda.... in (baje) nima veze a sem sam na motorju ali dva.... tlak naj bi bil vedno isti..... :krneki:
Frips Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Ah malo preberite manual pa bo vse jasno....
cdploscek Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Pa še to vprašanje. Na koliko 1000 km delate servis (olje filter) a :rolleyes: je to 10k al 6k.
Ole Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Živjo Danes sem ugotovil, da je luč na mojem motorčku nastavljena malo previsoko. Tudi, ko imam kratke luči sveti previsoko in voznike moti. Zdaj me pa zanima, na kak način se nastavlja višina žarometa. Je kak vijak za nastavljanje... lp b.
Frips Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 Na zadnji strani luči imaš vijak z katerim nastavljaš višino. Malo poglej pa boš našel. Če ne mi javi, pa ti slikam. :D
Ole Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 Na zadnji strani luči imaš vijak z katerim nastavljaš višino. Malo poglej pa boš našel. Če ne mi javi, pa ti slikam. :D aha, thanks....včeri je blo kar pozno pa nisem nič gledal. Bom pogledal. Verjamem da bom najdu :) lp b.
hirdan Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 a je gdo že probal zvišati motor. Da se zamenjat tiste vilce k povezujejo atotizer in vilce. Sem si dal že zrezat na laserju in jih bom namontiral. Zanima me samo kako se motor obnaša po ovinkih kako pada v kako drži smer motor?
Frips Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Pa ti zadnji amortizer dovoli višanje? Zakaj ga bi višal? Če je problem v fusstretnah, bi prej njih premaknil.
MarduK Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 (popravljeno) a je gdo že probal zvišati motor. Da se zamenjat tiste vilce k povezujejo atotizer in vilce. Sem si dal že zrezat na laserju in jih bom namontiral. Zanima me samo kako se motor obnaša po ovinkih kako pada v kako drži smer motor? tiste vilce k povezujejo atotizer in vilce??? Prosim? Verjetno misliš "dogbones-e"... Jaz sem jih zamenjal, sicer ne na Fazerju ampak na FZR1000. Odvisno je, za koliko si povišal, se pravi kakšna je razdalja med izvrtinami, oz. razlika med prej in sedaj. Dobil sem občutek, da je šel motor malo lažje v ovinek, in da je bil na splošno za odtenek bolj vodljiv. Pri visokih hitrostih pa se mi zdi, da je bil malce bolj nemiren. Ni pa neke blazne razlike... Popravljeno Avgust 2, 2007. Popravil MarduK
hirdan Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 ja "dogbones-e" če se temu tako prav. sem jih dans namontiral šel probat na kočevje in sem zelo zadovoljen. prvič mi je bolj udobno ker sem 189cm velik in se počutim bolj udobno, drugič pa sem s tem "rešil" problem brušenje tačk, ker se je z višino povečal tud nagib motorja preden pride do tačk.(prej sem jih brusu tud ko sem šel na koleno). motor sem svišal toliko da ko je postavljen na "štender"-centralno stojalo- se zadnja guma dobesedno dotika tal, tako ko bom moral mazat verigo bom moral kakšno dilco pod štender podstavt.
Dolenc™ Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Mal sem brskal po enem oglasniku, pa sem našel tole predelavo, baje da letnik 1993, mašina od bimote YB9i, čist huda :)
Buzdovan Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Mal sem brskal po enem oglasniku, pa sem našel tole predelavo, baje da letnik 1993, mašina od bimote YB9i, čist huda :) Jaz tukaj ne prepoznam niti enega kosa s "tastare" Fazerce.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se