Skoči na vsebino

Yamaha FZS 600 Fazer


Ice

Priporočene objave

a zdej boš pa še barvo kompliciral bod vesel če boš sploh dobil

v črno ga pa itak lohk štrihneš nimaš kej falit

lepa je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

semeringa (ce ze menjas, menjaj oba) ne bi smela stati veliko vec kot € 20-25.-, dela pa je, odvisno koliko si vesc, 1,5-4 (da ne bo kdo komentiral: pavze so vstete :P ) ure. in ce ze, menjaj se olje v vilicah. liter ca. € 7.-; odvisno koliko ga potrebujes, samo bo 1 liter kar ok.

Kolegu na servisu sicer za Kawa Z 1000 zaračunali okroglih 140€ za ta poseg. Ne bom delal reklame kje. Bistvo - če si le malo tehnične sorte lahko pršparaš kak €.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanima me, če se kje komu valja po garaži kaj " rohnečega" za na konec izpušne cevi za FZS 600 l.98 ? Če je kaj ustreznega , (po možnosti legalno, da me zaradi prevelikega hrupa ne bojo preganjali policisti) naj me kontaktira !

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Jaz osebno pri mrzlem motorju vedno dam zauh do kraja. Vedno vžge bp, brez dodatnega gasa.

Sem pa imel tudi jaz podobne probleme, ki pa so se sami od sebe rešli :)

lp

borut

PODPIŠEM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, fantje. Mislim da sem skapiral svojo težavo z vžigom. :headbang:

Jaz sem kakšna dva tedna nazaj eno svečko vzel ven, z namenom da preverim v kakšnem stanju so. Tako sem ugotovil da ima svečka med elektrodo in jezičkom cca. 0,8mm. Jaz junak tole nastavim na 0,7mm (po knjigici). Že takoj po tem, ko sem samo eno svečko tako nastavil mi je motor težje vžigal. Ampak ker se je to zgodilo samo enkrat, sem si rekel jeb.. ga, sem ga pač narobe vžgal (vsakemu se enkrat zgodi). Ta teden pa sem imel malo več časa in sem se lotil pregledati vse svečke (jih tudi očistiti, nastaviti in če bi bila samo ena slaba, bi šel vse kupit nove). Ker so svečke v kar dobrem stanju še za letos, sem jih vse samo nastavil na 0,7mm (ker so bile približno med 0,8 in 0,9). Tako mi je po ''servisiranju'' svečk motor ŠE TEŽJE vžgal. Po dve polprespanih nočeh, razmišljanj, objave težave tukaj na forumu me je prešinila misel, da sem šel še enkrat preverit v knjigico razdaljo med jezičkom in elektrodo. Ta je cca. od 0,7 do 0,8mm. Takoj me spreleti srh, da sem sam sebi dal dela, s tem ko sem šel svečke nastavlat na 0,7 :headbang: , ker sem s tem povzročil da je sedaj od vsake svečke veliko manj energije (manjša iskra, ker je manjša razdalja).

Tako, jutri bom še enkrat vse 4 nastavil na dobrih 0,8 in more palit iz prve na mrzlem motorju. Jaz si pa belim glavo, pa razmišlajm kako to, da je od začetka vžigal tako lepo. Sicer pa človek nikoli ne ve, če ne poizkusi. Imel sem dober namen, pregledati kakšno je stanje in si s tem zadal še nekaj dodatnega dela. :headbang: Ena izkušnja več!

Lep vikend vsem!

Johnny

P.S.

Sporočim situacijo jutri, ko bom nastavil svečke nazaj na 0,8.

če kupiš svečke, ki so namenjejne za določen motor jih NE rabiš štelat, ker so že. problem je verjetno kje drugje. kapiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav.

Vozim fazerko letnik 2007. Imam problem da pri polaganju ovinkov stalno drsim s stopalko po tleh in mam že čisto izbrušene. Ali obstaja kakšna športna vrjanta teh stopalk ali enostavno čisti cestaš?

hvala lp

ti pa nisi na pravem naslovu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeeeej lukabogo, od kje si pa ti zdej tale citat potegnil, tole je pa že dolgo tega. No če zaključim, sem zadevo poštimal in itak pali k iz puške. Kasneje sem se še pogovarjal z možakarjem iz delta teama in je rekel, ko je mrzel do konca zauh, pa lahko malo gasa, da mal zraka dobi in to sam prvič v tistem dnevu, kasneje pa sam z malo gasa in točno tko je. Če je pa vroč/topel, pa še gasa ni treba.

LP

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa zanima kako vam deluje ventilator na hladilniku, kajti meni se še v 2 letih ni vklopil, tudi poleti ne. pa nikoli ni bilo problemov s pregrevanjem ali čim podobnim. a je to zaradi zračno hlajenih cilindrov? pa kako naj sprobam če sploh deluje? pa še eden problem imam: tiste gume , ki so med cilindri in vplinjači so mi začele pokati, pa me zanima kje se jih da kupiti in kakšen strošek je to? hvala za vaše mnenje in odgovor.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi tistega ventilatorja nisem še nikoli videl delovati, sem pa prebral nekje na motosvetu, če ne glih v tej temi, da zelo težko pripraviš fazerko, da ti vžge tisti ventilator. Lani sem imel motor na servisu pri juretu, kjer ga je vžgal in čakal da bo segret, na mestu je delal ene pol ure, je bil vroč ko sam satan, ventilator se pa tudi premaknil ni. Glede temperature in tega ventilatorja se zato jaz nič ne obremenjujem, preverjam hladilno tekočino in olje in to je to. Tiste gume, pa bi bilo pomoje simpl doma izrezat iz kakšnega podobnega materijala a kaj praviš? Se mi ne zdijo tako komplicirane.

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventilator se ponavadi prižiga tja okoli 105°C, za fazerko ne vem točno lahko je par °C +-..

Če imaš števec za temperaturo probaš tako, da enostavno prižgeš motor in počakaš do te temperature pa vidiš :) Če se pa ke do 110°C še ne bo nič prižgalo pa raje ugasni in daj nekomu pregledat zadevo zakaj ne dela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno Jure ja.

Tko je, termostat odpre hladilno tekočino med 80.3 in 83.3 °C in je popolnoma odprt pri 95°C. Potem pa sta gor še dva ''termo'' stikala, eden za vklop ventilatorja in eden za vklop lučke na števcu. Oba naj bi se vklapljala pri 105°C in izkljapljala pri 98°C. Kakor jaz razumem, tole, se potem ko se prižge ventilator tudi že prižge lučka na števcu za temperaturo. Malo čudno no, ampak ok.

post-17024-1238347999_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Jaz tudi tistega ventilatorja nisem še nikoli videl delovati, sem pa prebral nekje na motosvetu, če ne glih v tej temi, da zelo težko pripraviš fazerko, da ti vžge tisti ventilator. Lani sem imel motor na servisu pri juretu, kjer ga je vžgal in čakal da bo segret, na mestu je delal ene pol ure, je bil vroč ko sam satan, ventilator se pa tudi premaknil ni. Glede temperature in tega ventilatorja se zato jaz nič ne obremenjujem, preverjam hladilno tekočino in olje in to je to. Tiste gume, pa bi bilo pomoje simpl doma izrezat iz kakšnega podobnega materijala a kaj praviš? Se mi ne zdijo tako komplicirane.

Lp

Johnny

hvala za odgovor. potem verjetno ni nič narobe. kar se pa tiče tistih gumijastih delov tiče, jih pa ne morem narediti. to so namreč gumice, ki so med vplinjači in cilindri (mislim da so to sesalni kolektorji).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha tiste okrogle gumice ti misliš. Jaz sem mislil da tiste, ki visijo izpod razervoarja med svečkami. Zakaj bi pa ti menjal tiste gumice med vplinjači in cilindrom?? Sej če so fuč, potem ti tudi motor mal čudno laufa, ker bi verjeno zrak not vleklo naprimer, če bi bile počene. ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha tiste okrogle gumice ti misliš. Jaz sem mislil da tiste, ki visijo izpod razervoarja med svečkami. Zakaj bi pa ti menjal tiste gumice med vplinjači in cilindrom?? Sej če so fuč, potem ti tudi motor mal čudno laufa, ker bi verjeno zrak not vleklo naprimer, če bi bile počene. ?!

gumice so že prilično napokane, ampak še ni luknje ker motor še super laufa. bi jih pa vseeno rad menjal, ker delam dosti km. pa ne bi rad ostal kje v tujini. imaš kakšno opcijo, predlog... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je imel kdo na fazerki izkušnje s prednjo gumo 120/70(glede na to da ima original 110/70) in če, kako so se obnesle.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gumice so že prilično napokane, ampak še ni luknje ker motor še super laufa. bi jih pa vseeno rad menjal, ker delam dosti km. pa ne bi rad ostal kje v tujini. imaš kakšno opcijo, predlog... :hmm:

hmm.....kaj pa vem. Če praviš da so napokane, potem verjetno nebi bilo neumno zamenjati ja, da ne ostaneš kje (da bi kje ostal, je po moje malo verjetno, tudi če bi ti ena začela puščati, bi se lahko pripeljal do nekje, da jo malo zaflikaš).

Drugače pa, za foro pokliči na delta team, pa malo povprašej kako je s tem, če imajo kaj na zalogi, pa kolko je cena (mogoče pa gumice od zunaj samo izgledajo tako, pa je notri še en plašč, ki ne more počit, nikol se ne ve), drugače pa malo pobrskaj za kakšno razbito ali pa pojdi malo po trgovinah, pa malo poglej po alternativah.

Obstaja pa še možnost, da jih pobereš dol, pa jih z nečim prevlečeš/oblečeš, ne sprašuj me s čim :) ampak ziher kaj takega obstaja.

Sproči kaj si rešil, ko boš.

Lp

Johnny

Popravljeno . Popravil johnny21
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je imel kdo na fazerki izkušnje s prednjo gumo 120/70(glede na to da ima original 110/70) in če, kako so se obnesle.

Lp

Nebo neke panike, meni se ne pozna skoraj nič napram original dimenziji. Števec ti bo edino malo bolj realno kazal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Če rabi kateri od vas knjigo Haynes o popravilu in negovanju motorja Fazer in Thundercat...Kot nova....Mail oz. privatno sporočilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam namen kupiti fazer600 med letniki 04 in 08. Zanima me, kje na motorju je možno preveriti leto izdelave?

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam namen kupiti fazer600 med letniki 04 in 08. Zanima me, kje na motorju je možno preveriti leto izdelave?

Hvala za odgovore

Poglej v temo FZ6....FZS600 je do 03 samo.

Mislim, da je leto izdelave včasih pisalo na ploščici z podatki (na okvirju). Samo mislim, da tega pri novejših modelih več ne piše :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v temo FZ6....FZS600 je do 03 samo.

Mislim, da je leto izdelave včasih pisalo na ploščici z podatki (na okvirju). Samo mislim, da tega pri novejših modelih več ne piše :hmm:

Ne..tega ni več...samo še Honda ima letnico motorja vpisano v številki šasije. Ostali motorji nimajo nikjer vidne oznake.

Urke, najboljše boš videl po barvi, vsako leto so se zamenjale barve, razen med 08-09, ker so prodajali stare zaloge, in sploh niso uvažali novih, 2010 so jih pa itak prenehali izdelovati.

LP

Popravljeno . Popravil YamahafanR6
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni!

Sem pred nakupom fazerke in se odločam med letnikom 03/04 pa me zanima kakšne so glavne razlike? 04 ima malenkost širše gume, elektronski števec pa malo je dizajn drugačen. Še kaj? Kaj se dejansko bolj splača kupit? Je 04 res vredna cca 400€ več?

Lp, Azbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!