Skoči na vsebino

Yamaha FZS 600 Fazer


Ice

Priporočene objave

49 minutes ago, Zivnorc said:

... je res, kar praviš... ampak so se tudi kitajci močno popravili. ... 

... razmišljal sem bolj v tej smeri, da za 25 let starega oldija bi bil ta ležaj več kot dovolj.

Sam bolj razmišljam, kupi dobro (SKF NTN...) in 1x.

21 let! Foxeye 2003. Čeprav pogrešam hornetko 900 mi je zrasla k srcu. Partnerka se zelo rada vozi čeprav imam pomisleke od vedno glede dveh staršev na 1 motorju. In razen v dvoje mi je povsem dovolj. Napram hornetki 600 (primerljiv letnik) je yamahca boljša. Kar ji zamerim za razliko od honde je kompliciranost servisiranja. Čisto vse je 3-5x bolj nedostopno. Zgleda fiat! 1h za menjavo zračnega filtra (3min hornetka). 3h za prit do napenjalca motorne verige (si ne upam sam) na hornetki (10s) ga lahko med vožnjo čohaš. Pravijo da so okrog napenjalca zgradili cel motor in res zgleda tako. Okvir je 5x boljši na yamahi in to terja davek. Zavore so tudi zelo dobre čeprav z nissin na hornetkah nisem imel nobenih težav.

Ko sem iskal motor za budget ni bilo nič drugega na voljo... sem pa zbirčen! In ta je eden redkih pre euro5 (ko so skoraj uničili motociklizem), ki je imel vse "tick boxe" razen "luč od fičota" ki mi je zelo pri srcu in injektorje bi tudi raje imel. Hornetki 900 zamerim lahko le lego izpuhov (15km pa smrdiš ko dihur če ne narediš doktorata s šipami/kovčki) in morda malo boljše vzmetenje ostalo pa 1000% top. No traction control bi mel, ABS pa ne pogrešam.

In nenazadnje nisem tak pilot do bi 80% izkoristil yamahco kar ni bil nikoli moj point na cesti. Imam pa rad da dela vse v 0, zlasti zavore in agregat. Zadnji amortizer gre v rebuild (se da) ko rešim te čirule čarule.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprobal klanec z ugasnjenim motorjem. Nobene spremembe. Niti za faktor dvoma.

Ampak! hrup je zgubil nekoliko glasnosti pri današnji vožnji. V vožnji v ovinek ta hrup praktično izgine a le če je nagib konkreten. Zgleda da tudi vedno na isti točki. Ko se skoraj povsem poravnam pa se vedno znova pojavi.

Bom se lotil še 1x zelo natančno pregledat poravnavo verige in verižnikov. Pa še razdret in spucat zadnjo zavoro kar odlašam že nekaj časa. Morda pa se tu kaj skriva. Po temperaturi sodeč z minimalno rabo je rotor komaj topel če sploh. Najbrž ni preveč posvinjana zadnja čeljust če sploh.

Sčistil in pregledal tudi gumijasti drsnik verige in zgleda vse ok (lahko bi bil zglodan pa bi veriga ribala po nihajki... ali kaj še bolj banalnega)

Sem prepričan da bo na koncu ena super glupost...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včasih pomaga, če daš komu drugemu peljat motor. Svež pogled, druga perspektiva, mogoče se odkrije problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to pomislil a se ne uspeva dobit... po naključju ima enak letnik in model fazerke! XD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj snel zadnjo zavorno čeljust. Ni da ni svinjarije noter! celo odlomljen kos zavorne obloge (na katerih ni bilo tiste kovinske ploščica proti vibracijam).

Potisnem oba bata nekoliko ven, milnica ščetka gremo.... A glej ga cefizla! eden ne gre več nazaj. Potisnem in držim vpetega (c-primež) in drugega potisnem ven. Očistim spoliram preverim tesnila (glede na starost kar presenečen!) Se naj**** da spravim nazaj bat v cilinder a z malo logike in ne gverilskih posegov je šlo. No pa zamenjajmo še zavorno...

In tu se začne jajc. Vem da jih moram odzračit... No pa gremo by the book.... 1h kasneje dosežem le, da prek odzračevalnikov (obeh) dobim ven le zavorno (novo) a pritiska pa ne uspem dobiti. Uspešno sem vnesel nekam v 3pm zrak v cevi, ki ga moram ven dobit nekako...

Iskal 100+ml brizgo zaman naokoli (za reverse bleed metodo).

Zavore gor pa na sprehod v službo. Zvoki enaki kakor prej a lahko rečem, da se umirja in če gre tako naprej se bom pač sprijaznil, da ni nič konkretnega narobe le mix gum profila/rotorjev/oblog in verižnega sklopa... morda je normalno a na ostalih motorjih tega nisem imel. Slišal sem le blag zvok rotorjev... Ali pa je leovince prekril🤣

Ne pogrešam zadnje zavore za v službo a bi jo vseeno zrihtal, da bo kot mora bit. Ideje kako spravit ven še tisti zrak nekje v sistemu?

Danes naj bi dobil z aliexpressa cev za odzračevanje zavor  (sem predvideval da bom kmalu nucal...) ki ima enosmerni ventil. Naj poskušam še naprej s klasično metodo ali je še kak haklc kje za poskusit?

Hvala! :)

 

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...verjetno imaš na zadnji hidravlični cevi narejeno "šlingo" nad nihajko in imaš v najvišjem koncu cevi zračni mehurček. Če je mogoče, naredi to na kakem klancu/klančnini... rampi, da je hidravlična cev vedno samo navzgor... ali navzdol, da ni kake šlinge... potolči po cevi, da se premaknejo mehurčki na najvišje mesto in odzrači... .ali pa malo "zvijaj" to cev in tolči po njej, da se premaknejo mehurčki na en konec cevi... ne poznam FZS kako ima to narejeno, ampak sumim na to. Odzrači še na zavorni črpalki tako, da odtegneš vijak , kamor pride pritrjena hidravlična cev in preveri, če je tu not zrak, če ga slučajno hidravlična črpalka "ni požrla" ... delaš enako, kot bi odzračeval na čeljusti: Stisneš pedal zavore, malo odtegneš ta vijak.... zategneš... napumpaš...itd. Mogoče je to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snameš zavorno čeljust in jo premakneš nekam višje, da je cevka navzgor. Med ploščice vstaviš viličasti ključ, ki nadomesti disk in odzračiš. Paziš, da je odzračevalni vijak najvišja točka lege čeljusti, ko antliftaš.

Vse ostalo kot je napisal @Zivnorc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, raza pravi:

Snameš zavorno čeljust in jo premakneš nekam višje, da je cevka navzgor. Med ploščice vstaviš viličasti ključ, ki nadomesti disk in odzračiš. Paziš, da je odzračevalni vijak najvišja točka lege čeljusti, ko antliftaš.

Vse ostalo kot je napisal @Zivnorc.

... ja, no... vidiš, kako se dopolnjujeva....  :D

... vedno odzračuješ tako, da imajo mehurčki možnost iti gor, da ne ostanejo kje ujeti v kaki "pentlji" v zavorni cevi... v čeljusti je pa vedno odzračevalni ventil na najvišji točki (naj bi bil).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešil. Premalo vztrajnosti in preveč komarjev včeraj zgleda. Čeljust sem snel in odzračil bp po priročniku. Evo super! Hvala za namige!

Jutri preverim verigo če je naravnana prav.

Ležaji križa, če je premalo zategnjeno ali so kaput bi to ropotalo med vožnjo nad 40km/h?

NA stojalih a z vilcami v zralu se m testiral pa zgleda vse bp.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi lahko kako posnel ta zvok med vožnjo za boljšo predstavo, bi bilo full lažje ugotavljat kaj bi lahko bilo?

Ležaj ponavadi če je res full odtegnjen ( ali pa če ima cvikl, sploh ornk) trese in zna tudi ropotat, ampak ponavadi pri zaviranju...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pritrdil en star telefon nekam blizu prednjega kolesa pa da vidimo če ulovi kaj več kot veter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..koliko pa imaš kaj "zluftane" vzmetne spojke diska na nosilec diska?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

luft v ležaju križa se običajno čuti na krmilu. Kratke grbince, luknje zaplate, pa se čuti na balanci. Da bi to ropotalo skoraj dvomim.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/25/2024 at 9:20 PM, Zivnorc said:

..koliko pa imaš kaj "zluftane" vzmetne spojke diska na nosilec diska?

Diski so novi (EBC) oz. je to nastalo po montaži vsega, gume ploščice diski verižni set....

Te spojke je mišljeno tisti vmesni obroč ki jih naredi disk "floating"? Tisto občasno spucam. Jih zavrtim in popipsam z brake cleanerjem da gre nesnaga ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj posnel vožnjo. Ne vem kaj bi si mislil. Ali ni posnelo zvoka ali pa ga preprosto ni tam. Sem se naposlušal par ljevih menjav, šivalnega stroja ter napenjalca motorne verige, ki še ni preskočil zoba (vsak čas).

 

Istočasno sem menjal čelado.🤔 HJC i70. Razen udobja in odličnih očal klump od klumpa! Cenejša hjc od moje partnerke (SHARP **** - pogoj da čelado sploh kupim) je boljša! Če primerjam s staro NOLAN n85 zgleda ta HJC blago z napako iz akcije v eurospinu! Zgleda da samo top of the line in low end od HJC je omembe vreden.

Bom potegnil iz omare Nolanko (jo imam za okras.... 😎 8 let pa zgleda kot nova. Leto stara HJC pa zgleda zdelana iz neznanih razlogov. Celo gumb od prednje zračne lopute je nekje odpadel (ne ni to.... sem pokril z roko, kasneje s trakom).

 

Na koncu se bom moral najbrž sprijaznit, da je le mešanica zvoka gum (battlax 023 so menda znane kot glasne) rotorjev in občasnih čričkov ko površina ni glaka pa zaropota prednja maska ob luči, žmigavc, žarnica pač nekaj ki je vpeto bolj tako....

 

Najbrž pred menjavo nisem opazil saj je bila veriga K.O. Diski zviti itd.... Ko je ves ta ropot po menjavi odpadel slišim le še normalo. Rotorji, gume veter na 301 način + krš čelada.

Če zaprem vizir ne slišim niti 3% tega. A pri nizkih hitrostih imam vedno vizir gor pa očala dol. Tinitus pa je že moj spremlevalec od 12 leta starosti... 😕

 

OCD ne da miru.... Zakaj pa zgine ob konkretnem nagibu? 💩

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..pr men tut, ko žena vsake tolk cajta mal utihne.... se potem slišijo vsi ostali nenavadni zvoki okolice... pa je mal čudn vse skp....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, Zivnorc said:

..pr men tut, ko žena vsake tolk cajta mal utihne.... se potem slišijo vsi ostali nenavadni zvoki okolice... pa je mal čudn vse skp....

Ko moja začne podajat kompleksna navodila pri 80km/h in se nato ustaviš da razumeš več kot 1% in ugotoviš le da bi to lahko poslušal 2h kasneje ob kavi....

Bolj kot ji nakažem da ne slišim/razumem nič, bolj njena čelada pleše razumem pa isto. Ko se 4-ič v 30 min ustavim ker zgleda pomembno me skoraj mine vse skupaj. Ah sej bo... bom že zdresiral. In ne ne bom kupil komunikacije... strel v koleno za užitke na motorju čeprav je zelo zmerna.

Naučil sem jo da če je pomembno naj me 2x rahlo udari po stegnih pa bom varno ustavil... 90% deluje ostalo je pač ženski faktor ko jih patos ujame v zanko.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, StaraFeltna said:

In ne ne bom kupil komunikacije... strel v koleno za užitke na motorju čeprav je zelo zmerna.

 Morda bos presenecen. Probajta. Mi2 si fure brez ne prestavljava vec. Za na Korziko nama je crknila. Jeba. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Kugelschreiber pravi:

 Morda bos presenecen. Probajta. Mi2 si fure brez ne prestavljava vec. Za na Korziko nama je crknila. Jeba. 

... a pa je mogoče že ugotovila, da imaš ti izklopljene slušalke... pa sam na vsake tolk cajta rečeš v mic.  " da, draga" ... ona pa misli, da jo ves čas poslušaš..  :D

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverjetno kako po instalaciji komunikacije vse poteka drugače. Nič več nepotrebnega opletanja s čelado in telesom, nepotrebnih udarcev, pove kadar je kaj potrebno, skratka je mnogo manj živčna in vožnja mirnejša. Človek nebi verjel, kako se stvar lahko spremeni v mirnejšo in varnejšo vožnjo...

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, raza pravi:

Neverjetno kako po instalaciji komunikacije vse poteka drugače. Nič več nepotrebnega opletanja s čelado in telesom, nepotrebnih udarcev, pove kadar je kaj potrebno, skratka je mnogo manj živčna in vožnja mirnejša. Človek nebi verjel, kako se stvar lahko spremeni v mirnejšo in varnejšo vožnjo...

... ja ampak sam una zadi je mirnejša in ne opleta naokoli.... pilot je pa dost bolj živčen, če jo mora še na motorju poslušat...   :P 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnogo manj je poslušaš, ker ve, da si jo prvič slišal in ni potrebe po večkratnem ponavljanju. S tem se dialog skrajša vsaj za xx krat.:whistle: 

Sicer odvisno od para do para...Če je naješna je za doma pustit, pa je mir, al pa kupit enoseda, da ne more poleg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa sem prišel do lonca medu...

 
Ok, so here's a bit of a PSA about the BT-023 tires: these tires are suspiciously loud (at least, that's the assumption so far). The full story is below.

Ever since I've had them fitted, I've been noticing a weird, hollow, scraping-like sound coming from the area of my front wheel. I didn't really notice it immediately because of my cool new exhaust I had fitted at the same time, but the sound crept up on me after a while. I started noticing it and recently started listening for it. I noticed the sound would become audible at around 30kph and was at its loudest somewhere around 60kph. Faster than that and the sound would be drowned out by wind noise. The sound is most obvious by speeding up to 60kph, then pulling the clutch so the engine idles and it cannot be missed.

I had no idea what could be causing this (I started fearing it would be the ball bearings in the wheel or perhaps the brake pads scraping along the disc (although I didn't notice any weird braking behavior or sounds). So I went back to the shop where I had the tire fitted. One of their mechanics checked all the mechanical components and didn't really find anything out of the ordinary. He took the bike for a test ride, took it back in the workshop, took it for another test ride and came back telling me that there was nothing out of the ordinary and that he suspected it was coming off of the tires. He said new tires are known to be a bit louder when scrubbing it. However, since I've already done like 1500+km (1000mi) on these tires, they should've been way past that point of scrubbing in already. He said that the Bridgestone BT-023's are known to be comparatively loud tires so he was sure that was it.

So the question is now if I can mentally get over this issue or if I would replace the tires. I think I'll just hang on to them for the time being.
 
 
Kot da bi jaz napisal....
In razlika v nagibu je profil! In ker je v nagibu vse tipitopi me ne sekira več. Gre pa na k toliko, da bom šel na grobnik (izgovor za prej menjat gume)... 
Če ne bi tip opisal zvoka ne bi nikoli rekel da je to guma...
 
Hvala vsem sodelujočim. 💪
 
Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

za Fazerja iščem športni izpuh (po možnosti Leovince)...ve kdo za kakega?

na oglasnikih nisem nič zasledil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!