batzajla Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 Nobene splošne teme o sklopkah ali lamelah nisem našel,zato odpiram novo. Torej zanima me,kje se dobijo kakšne neoriginalne a vseeno kvalitetne lamele in vzmeti za mojo sklopko (aprilia etx 125).Original je tam nekje okrog 18000sit. Kakšna je dopustna 'obraba' vzmeti (koliko se lahko stisnejo)?kdaj je potrebno menjati tudi 'šalco' sklopke (ne vem kuko se pravilno reče)? ko motor laufa v leru mi nekaj klonka,ko stisnem sklopko je ok.je mogoč še kej druzga lahko narobe?
duhec Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 Zanimivo, še včeraj sem iskal eno temo glede sklopk pa nisem nič našel :) Skratka, a menjava kdo tuki sklopke sam doma? Jst bi probu sam, pravjo da nečeloma ni nič kaj pretresljivega, sam strah vseeno ostaja.. mam doma lamele in šušte za mojo CBR600F. Ma kdo kej za priporočat? Na kaj moram popazit itd.? Hvala in LP duhec batzajla: veš kako mi je žal da nisem tudi jaz pogledal za kake sklopke od konkurence? za mojo sem dal skor 27000 za lamele + 3000 za 4 vzmeti. :(
batzajla Objavljeno Maj 4, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 menjava lamel in fedrov ni tolk zapletena.pr men je treba odstranit auspuh ker gre mim deklca,kurbl,šalthebl in oljno pumpo za mešanico.odviješ vse inbus vijake,pazi če so različnih dolžin (da ne bo šlo kaj narobe pri sestavljanju).vzameš sklopko ven iz šalce,pošraubaš narazen (jst za to rabm 8 ključ),zamenjaš in po obratnem vrstnem redu nazaj.paziš da ne vneseš v mašino kšne svinjarije,da je vse dovolj zategnjeno (ampak ne preveč,z občutkom ali še boljše z moment gedoro).če je treba zamenjaš še dihtungo in olje,da ne delaš 2krat.pa novo sklopko je treba pol pravilno nastavit
StormBringer Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 Tudi pri mojem VN-u je jeba, ker je treba pol motorja pošraufat dol ali pa razklopit, pa še štel je treba odšraufat ( mater mu japonsko ) :cry: Kljub temu sem sklopko uspešno menjal sam, in menim, da z nekaj znanja in priročnikom v katerm so vsaj zatezni momenti ni to nič strašnega. :OK: Veliko uspeha pri šraufanju, predlagam pa vseeno dober priročnik. :yea2:
duhec Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 (popravljeno) %$#$"&%##& :angry: :angry: :angry: OK. Copy/paste še enkrat. -------------------- Need help desperately!!! :cry: Potem ko sem dal pri moje CBR600F pokrov od sklopke dol sem naletel na vzmeti, ki zgledajo takole: No potem sem dal dol vzmeti in obstal pri tem: pa še s flashem Kaj mi zna kdo proooosim pomagat ker mi mama teži da morm vržt tist motor vn z garaže. Sm zasedu celo garažo :D Hvala in LP duhec ps: pri meni se slikce vidijo, upam da tudi pri vas. Popravljeno Maj 5, 2004. Popravil duhec
batzajla Objavljeno Maj 5, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 (popravljeno) in kaj je zdej problem? a lamele ne grejo ven iz šalce?ja če prov vidim maš eno matico tm,a jih ta drži?jst nimam nč tkole pršrauban :hmm: Popravljeno Maj 5, 2004. Popravil batzajla
duhec Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 Ja una matica jih drži in jih ne morem vn potegnt. Skor vsi motorji majo tko da ku enkrat odšraufaš vzmeti pride vse lepo ven samo ta CBR... grrrr :BUA: Nekdo mi je na enem italijanskem forumu reku, da treba pneumatsko pištolo. Samo sva se z bratom oba obesla na ključ in tiste matice vseeno ni blo mogoče odšraufat tko da ne vem kaj bi mi pištola pomagala. N vem. Zdej se je še usulo tle tko da ga niti do mehanika ne morem peljat. No če ma še kdo kako zamisel, kar korajžno. Itak nimam kam it. :cry: LP duhec
pek Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 Duhec,skoči do Severina na Ajševici in ga vpraši,sej rad pomaga :D mogoče uloviš kakšno pridigo ma ni sile :P
simonsi Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 Najlažje bi bilo s pnevmatsko pištolo :P Drugače pa eno dobro gedoro, pa reč enmu za pomoč, pol se pa fajn gor obes, samo PAZI, sklopka ima LEVI navoj, tako da moraš ravno v obratno smer šraufat, kot da bi hotel zašraufat matico. Pa tisto varovalko sprosti, če je še nisi. Pa da se ne bo vse skupaj vrtelo, noter med zobnike vtaken ALU ploščico, ali debelejši kos železa oz kakšen drug mehak material. Predvidevam, da nimaš kakega ključa za sklopko blokirat :) LP
elektronik Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 treba pneumatsko pištolo. Samo sva se z bratom oba obesla na ključ in tiste matice vseeno ni blo mogoče odšraufat tko da ne vem kaj bi mi pištola pomagala. Tudi meni se je zdelo čudno, vendar se da s pnevmatsko pištolo marsikaj odšraufat, ima močan začetni navor (podobno kot bi udaril s kladivom po ključu).
hotschko Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 kot pravi simonsi ... kaj pa če je LEVI navoj ??
duhec Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 Jao jao. :lol: MARJA je mel prav. Ni blo druge kot matico odšraufat. Samo zanimivo: včeraj sva z bratom blokirala nekako sklopko da se ni vrtela, dala v 6. brzino, blokirala kolo, pritiskala na zadnji žlajf in se oba "obesla" na ključ in nama ni uspelo odmolirat. Danes pa, grem sam, se fajn pripravim, udarim po ključu in matica je popustila... se je odšraufala. B) Verjetno je pomagalo tisto mleko z nonino potico. :naughty: :blink: Od tu naprej je blo pa vse kot po maslu. V bistvu je menjava sklopke en piece of cake. :P Ne da se hvalim, ampak jst sm zmeri mislu, da je to en bavbav in da treba pol motorja odšraufat. Hvala vsem za pomoč. LP duhec
simonsi Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 A je bil levi a desni navoj. No lepo da ti je uspelo, vsak dan nekaj novega zveš :)
MARJA Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 ..... udarim po ključu in matica je popustila... se je odšraufala. B) Verjetno je pomagalo tisto mleko z nonino potico. :nau Pa če ne veš, si sedaj zvedel. Macola oziroma kladivo je univerzalno orodje. Samo, da je uspelo. Še povej, če je levi ali desnio navoj. :yea2:
duhec Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Ker slika pove več kot tisoč besed, evo slikco. ;) Zdej ko gledam to slikco se mi zdi da sva z bratom večkrat probala v drugo smer kot tisto ki kaže na slikci... :hmm: :doze: Lp duhec
batzajla Objavljeno Maj 6, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 1.pravilo mehanika: Če ne gre,uporabi večje kladivo :D
simonsi Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 (popravljeno) Puščica kaže smer vrtenja normalnega šraufa. Levi navoj je lih obraten se pravi da je v smeri urinega kazalca za odvijanje. Popravljeno Maj 7, 2004. Popravil simonsi
Leteči Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Ker slika pove več kot tisoč besed, evo slikco. ;) Zdej ko gledam to slikco se mi zdi da sva z bratom večkrat probala v drugo smer kot tisto ki kaže na slikci... :hmm: :doze: Lp duhec Navoj je tak (levi ali desni) da se matica ne odšraufa zaradi pospeškov (sunkov). ČE pa vidiš vsaj malo navojnice pa tud ni treba bit znanstvenik da pogruntaš smer navoja LP Leteči
simonsi Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Ponavadi pri tistih šraufih, kjer bi najbolj rabil, ne vidiš smeri navoja :BUA: Drugače majo pa sklopke&co levi navoj zato, da se stvar ne losa, seveda v kombinaciji s finimi navoji in varovalno podložko. Nekateri mopedi majo primarni zobnik na gred pripopan samo s konusom brez "kajle" in matico z levim navojem. Bolj gas nabijaš, bolj se stvar zategne. Lep primer je MZ (preden se mo to pogruntal :wacko: ).
duhec Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Ja res je, simonsi. Pr tej matici sploh ni blo videt navoja in kot da ni zadosti je še enkrat prej (ne od mene) dobila udarec ker je nekdo nekako na netaprav način poskušal neki naredit. :wacko: :) in pol seveda še meni ni blo jasno al morm towčt po tisti matici al jo prosit da se odšraufa... :? :lol: Lih k sm tle vas prašam še neki: zašraufu sm kolkr sm upal, ne na isti način kot sm jo odšraufu (beri: kolkor me je blo v nogah in rokah) ampak samo z rokami. A bo zadosti uredu al bi blo treba zašraufat po istem postopku z istim momentom? :? Sicer pa še zdej nism naredil kakega girota ker samo pada in pada in pada... :cry: bye duhec
simonsi Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Če si pri zašraufevanju zobe kazal, bo kar dost :D Če si na roke zategnil tolk, kolikor imaš moči pa ni panike sploh. Pa upam, da nisi pozabil tiste podložke nazaj zakrivit... LP
MARJA Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 Za moj motor piše 105Nm. Seveda z moment klučem.
simonsi Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 10 kil. To je pa kar dost. A mogoče veš koliko je kaj M šraufa?
MARJA Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 10 kil. To je pa kar dost. A mogoče veš koliko je kaj M šraufa? Ne bi vedel, ker še nisem podiral. Pišejo pa samo navori in ne kolk so velike matice. Recimo prednji verižnik je privit z 135 Nm.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se