Skoči na vsebino

Sklopke, lamele, vzmeti...


Priporočene objave

Objavljeno

Nobene splošne teme o sklopkah ali lamelah nisem našel,zato odpiram novo.

Torej zanima me,kje se dobijo kakšne neoriginalne a vseeno kvalitetne lamele in vzmeti za mojo sklopko (aprilia etx 125).Original je tam nekje okrog 18000sit.

Kakšna je dopustna 'obraba' vzmeti (koliko se lahko stisnejo)?kdaj je potrebno menjati tudi 'šalco' sklopke (ne vem kuko se pravilno reče)? ko motor laufa v leru mi nekaj klonka,ko stisnem sklopko je ok.je mogoč še kej druzga lahko narobe?

Objavljeno

Zanimivo, še včeraj sem iskal eno temo glede sklopk pa nisem nič našel :)

Skratka, a menjava kdo tuki sklopke sam doma? Jst bi probu sam, pravjo da nečeloma ni nič kaj pretresljivega, sam strah vseeno ostaja.. mam doma lamele in šušte za mojo CBR600F. Ma kdo kej za priporočat? Na kaj moram popazit itd.?

Hvala in LP

duhec

batzajla: veš kako mi je žal da nisem tudi jaz pogledal za kake sklopke od konkurence? za mojo sem dal skor 27000 za lamele + 3000 za 4 vzmeti. :(

Objavljeno

menjava lamel in fedrov ni tolk zapletena.pr men je treba odstranit auspuh ker gre mim deklca,kurbl,šalthebl in oljno pumpo za mešanico.odviješ vse inbus vijake,pazi če so različnih dolžin (da ne bo šlo kaj narobe pri sestavljanju).vzameš sklopko ven iz šalce,pošraubaš narazen (jst za to rabm 8 ključ),zamenjaš in po obratnem vrstnem redu nazaj.paziš da ne vneseš v mašino kšne svinjarije,da je vse dovolj zategnjeno (ampak ne preveč,z občutkom ali še boljše z moment gedoro).če je treba zamenjaš še dihtungo in olje,da ne delaš 2krat.pa novo sklopko je treba pol pravilno nastavit

Objavljeno

Tudi pri mojem VN-u je jeba, ker je treba pol motorja pošraufat dol ali pa razklopit, pa še štel je treba odšraufat ( mater mu japonsko ) :cry:

Kljub temu sem sklopko uspešno menjal sam, in menim, da z nekaj znanja in priročnikom v katerm so vsaj zatezni momenti ni to nič strašnega. :OK:

Veliko uspeha pri šraufanju, predlagam pa vseeno dober priročnik. :yea2:

Objavljeno (popravljeno)

%$#$"&%##& :angry: :angry: :angry:

OK. Copy/paste še enkrat.

--------------------

Need help desperately!!! :cry:

Potem ko sem dal pri moje CBR600F pokrov od sklopke dol sem naletel na vzmeti, ki zgledajo takole:

sklopka0001.JPG

No potem sem dal dol vzmeti in obstal pri tem:

sklopka0002.JPG

pa še s flashem

sklopka0003.JPG

Kaj mi zna kdo proooosim pomagat ker mi mama teži da morm vržt tist motor vn z garaže. Sm zasedu celo garažo :D

Hvala in LP

duhec

ps: pri meni se slikce vidijo, upam da tudi pri vas.

Popravljeno . Popravil duhec
Objavljeno (popravljeno)

in kaj je zdej problem?

a lamele ne grejo ven iz šalce?ja če prov vidim maš eno matico tm,a jih ta drži?jst nimam nč tkole pršrauban :hmm:

Popravljeno . Popravil batzajla
Objavljeno

Ja una matica jih drži in jih ne morem vn potegnt. Skor vsi motorji majo tko da ku enkrat odšraufaš vzmeti pride vse lepo ven samo ta CBR... grrrr :BUA:

Nekdo mi je na enem italijanskem forumu reku, da treba pneumatsko pištolo. Samo sva se z bratom oba obesla na ključ in tiste matice vseeno ni blo mogoče odšraufat tko da ne vem kaj bi mi pištola pomagala.

N vem. Zdej se je še usulo tle tko da ga niti do mehanika ne morem peljat.

No če ma še kdo kako zamisel, kar korajžno. Itak nimam kam it. :cry:

LP duhec

Objavljeno

Duhec,skoči do Severina na Ajševici in ga vpraši,sej rad pomaga :D mogoče uloviš kakšno pridigo ma ni sile :P

Objavljeno

Boš mogu kar matico odšraufat.

Objavljeno

Najlažje bi bilo s pnevmatsko pištolo :P

Drugače pa eno dobro gedoro, pa reč enmu za pomoč, pol se pa fajn gor obes, samo PAZI, sklopka ima LEVI navoj, tako da moraš ravno v obratno smer šraufat, kot da bi hotel zašraufat matico. Pa tisto varovalko sprosti, če je še nisi.

Pa da se ne bo vse skupaj vrtelo, noter med zobnike vtaken ALU ploščico, ali debelejši kos železa oz kakšen drug mehak material. Predvidevam, da nimaš kakega ključa za sklopko blokirat :)

LP

Objavljeno
treba pneumatsko pištolo. Samo sva se z bratom oba obesla na ključ in tiste matice vseeno ni blo mogoče odšraufat tko da ne vem kaj bi mi pištola pomagala.

Tudi meni se je zdelo čudno, vendar se da s pnevmatsko pištolo marsikaj odšraufat, ima močan začetni navor (podobno kot bi udaril s kladivom po ključu).

Objavljeno

kot pravi simonsi ... kaj pa če je LEVI navoj ??

Objavljeno

Jao jao. :lol:

MARJA je mel prav. Ni blo druge kot matico odšraufat. Samo zanimivo: včeraj sva z bratom blokirala nekako sklopko da se ni vrtela, dala v 6. brzino, blokirala kolo, pritiskala na zadnji žlajf in se oba "obesla" na ključ in nama ni uspelo odmolirat. Danes pa, grem sam, se fajn pripravim, udarim po ključu in matica je popustila... se je odšraufala. B) Verjetno je pomagalo tisto mleko z nonino potico. :naughty: :blink:

Od tu naprej je blo pa vse kot po maslu. V bistvu je menjava sklopke en piece of cake. :P Ne da se hvalim, ampak jst sm zmeri mislu, da je to en bavbav in da treba pol motorja odšraufat.

Hvala vsem za pomoč.

LP

duhec

Objavljeno

A je bil levi a desni navoj.

No lepo da ti je uspelo, vsak dan nekaj novega zveš :)

Objavljeno
..... udarim po ključu in matica je popustila... se je odšraufala. B) Verjetno je pomagalo tisto mleko z nonino potico. :nau

Pa če ne veš, si sedaj zvedel. Macola oziroma kladivo je univerzalno orodje.

Samo, da je uspelo. Še povej, če je levi ali desnio navoj. :yea2:

Objavljeno

Ker slika pove več kot tisoč besed, evo slikco. ;)

sklopka0004.JPG

Zdej ko gledam to slikco se mi zdi da sva z bratom večkrat probala v drugo smer kot tisto ki kaže na slikci... :hmm: :doze:

Lp

duhec

Objavljeno

1.pravilo mehanika: Če ne gre,uporabi večje kladivo :D

Objavljeno (popravljeno)

Puščica kaže smer vrtenja normalnega šraufa. Levi navoj je lih obraten se pravi da je v smeri urinega kazalca za odvijanje.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Ker slika pove več kot tisoč besed, evo slikco. ;)

sklopka0004.JPG

Zdej ko gledam to slikco se mi zdi da sva z bratom večkrat probala v drugo smer kot tisto ki kaže na slikci... :hmm: :doze:

Lp

duhec

Navoj je tak (levi ali desni) da se matica ne odšraufa zaradi pospeškov (sunkov).

ČE pa vidiš vsaj malo navojnice pa tud ni treba bit znanstvenik da pogruntaš smer navoja

LP

Leteči

Objavljeno

Ponavadi pri tistih šraufih, kjer bi najbolj rabil, ne vidiš smeri navoja :BUA:

Drugače majo pa sklopke&co levi navoj zato, da se stvar ne losa, seveda v kombinaciji s finimi navoji in varovalno podložko.

Nekateri mopedi majo primarni zobnik na gred pripopan samo s konusom brez "kajle" in matico z levim navojem. Bolj gas nabijaš, bolj se stvar zategne. Lep primer je MZ (preden se mo to pogruntal :wacko: ).

Objavljeno

Ja res je, simonsi. Pr tej matici sploh ni blo videt navoja in kot da ni zadosti je še enkrat prej (ne od mene) dobila udarec ker je nekdo nekako na netaprav način poskušal neki naredit. :wacko: :) in pol seveda še meni ni blo jasno al morm towčt po tisti matici al jo prosit da se odšraufa... :? :lol:

Lih k sm tle vas prašam še neki: zašraufu sm kolkr sm upal, ne na isti način kot sm jo odšraufu (beri: kolkor me je blo v nogah in rokah) ampak samo z rokami. A bo zadosti uredu al bi blo treba zašraufat po istem postopku z istim momentom? :?

Sicer pa še zdej nism naredil kakega girota ker samo pada in pada in pada... :cry:

bye

duhec

Objavljeno

Če si pri zašraufevanju zobe kazal, bo kar dost :D

Če si na roke zategnil tolk, kolikor imaš moči pa ni panike sploh.

Pa upam, da nisi pozabil tiste podložke nazaj zakrivit...

LP

Objavljeno

Za moj motor piše 105Nm. Seveda z moment klučem.

Objavljeno

10 kil. To je pa kar dost. A mogoče veš koliko je kaj M šraufa?

Objavljeno
10 kil. To je pa kar dost. A mogoče veš koliko je kaj M šraufa?

Ne bi vedel, ker še nisem podiral. Pišejo pa samo navori in ne kolk so velike matice. Recimo prednji verižnik je privit z 135 Nm.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!