budacki Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 polomljen vzvod .. Vzvod gre čez celo mašino (iz leve na desno stran). To bo lepo. Je pa to ena najcenejših variant, se mi zdi. Dokler ne razdreš se neda natančno povedat.Tudi vse sklopke niso enako konstruirane lahko ima "samo" en feder (bobirano pološčo) ali več. Feder-fedre boš moral apsolutno zamenjat in če imaš več kot ca 40K kil. tudi lamele in vmesne plošče ! Ne iščem natančne diagnostike, rabim vse MOŽNE diagnoze. Gre za cross motor, natančnih ur ocenit ne morem. Kilometrov pa še manj. Lamele ne bi še menjal, ker niti pikico ni zdrsavalo. Bo pa slej kot prej potrebno tut lamele in plošče zamenjat.
Ciko86 Objavljeno September 8, 2014 Opozori Objavljeno September 8, 2014 Zdej ti lahko povem primer iz husqvarne (nardis servis za 1100 eur in cez 2 dni spet zaropota ),problemi s sklopko so,da v prestavi pod polno obremenitvijo sklopka drsi (slabi fedri),al pa sklopka slabo odvaja,al se zvije odmikac droga,al pa sam drog oziroma stangica ki gre do sklopke...
Wakasaki Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 ma kdo osebne izkušnje z nakupom in menjavo lamel sklopke. Kaj predlagate ..............;
hajoktejn Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Mam. Edino original. Al pa rekluse pa kej podobnga ...
hunter6685 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Pozdravljeni, imam eno težavo, zadnjič sem menjal sklopko pri lc4 620, težava je pa pri tem da sklopka ne spusti, oz. ko je motor hladen sklopka spusti, ko se pa malo segreje ali ko parkrat stisneš sklopko pa nič več, motor hoče vlečt, je pa glih tok da če se malo potrudiš ga lahko ostaviš z nogami, in tudi motor ne ogasne, je pa zelo moteče, motor mora stat na mir ko je v prestavi in držiš sklopko... olje je tapravo in je bilo menjano pred cca 1500km... zajla je pa tudi nastavljena, tudi ko sem še enkrat odprl pokrov od sklopke in pogledal kaj se dogaja z sklopko, vse zgleda tako kot mora biti, in ko stisneš ročko se potisna plošča odmakne cca 7mm kar je zagotovo dosti da se lamele in diski prosto vrtijo... Lp Juš
hajoktejn Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Kaj si pa menjal? Lamele, fedre, plošče? Si namočil lamele v olje za par ur/ćez noč? Si dal semering ki je v košari stran ali si ga pustil tam? Kako zgleda košara? Ful zarez?
hunter6685 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Kaj si pa menjal? Lamele, fedre, plošče? Si namočil lamele v olje za par ur/ćez noč? Si dal semering ki je v košari stran ali si ga pustil tam? Kako zgleda košara? Ful zarez? menjal sem lamele, fedre, plošče, lamel nisem namočil ker sem pozabil takrat, je pa motor pol stal čez zimo, in od takrat sem tudi letos naredil 1500km tko da načeloma bi se mogle do sedaj pa že namočit??...košara zgleda lepa, prejšna sklopka mi je lepo delala, ker je začela drset sem jo menjal... lamele se tudi lepo premikajo po košari sem pogledal ko sem imel pokrov dol in pritiskal sklopko.
hajoktejn Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 menjal sem lamele, fedre, plošče, lamel nisem namočil ker sem pozabil takrat, je pa motor pol stal čez zimo, in od takrat sem tudi letos naredil 1500km tko da načeloma bi se mogle do sedaj pa že namočit??...košara zgleda lepa, prejšna sklopka mi je lepo delala, ker je začela drset sem jo menjal... lamele se tudi lepo premikajo po košari sem pogledal ko sem imel pokrov dol in pritiskal sklopko. Če je stal je še slabše. Vzami ven, namoči, sestavi in probaj. Velika razlika, ne vprašaj kako vem Kaj pa si dal za ene lamele not, original ali?
hunter6685 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Če je stal je še slabše. Vzami ven, namoči, sestavi in probaj. Velika razlika, ne vprašaj kako vem Kaj pa si dal za ene lamele not, original ali? bom probal, samo useno mi je mal smešno ker sm že 1500km naredu z to sklopko pa ni bilo nobene spremembe... lamele niso original, preko ebay-a sam ni najcenej vrjanta, so kr koštale
igorkr Objavljeno November 20, 2015 Opozori Objavljeno November 20, 2015 Pozna kdo proizvajalca diskov sklopke NewFren? So za kej? Kolikor sem gledal se nekako pojavljajo v španoviji s Ferodo. Hvala.
Nekdo500 Objavljeno Maj 9, 2023 Opozori Objavljeno Maj 9, 2023 Pozdravljeni, Imam težavo pri štelanju sklopke, in sicer če pritisno vreteno nastavim predaleč od sklopke potem ne pride do pritiska na sklopko in sklopka ne deluje, če pa pritisno vreteno nastavim tako da je skoraj naslonjeno na sklopko in na ročki čutim sklopko mi pa ročka za prižig motorja (kurbl) teče v prazno. Zakaj pride do tega ali kdo ve.
Kugelschreiber Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 24 minutes ago, Kmet2 said: Če bi se kdaj zapeljal v vukojebine bi videl kaj je razlika ko crkne lajtunga, hidravlični cilinder itd ali ko crkne zajla. Drugače nič ne zamujaš.😉 16 minutes ago, Zivnorc said: ... imam vedno nadomestno zajlo pod zicem... pa imam cestaka-sportaka. ...enkrat, ko mi je crknila (strgala) zajla na sklopki (BTW.. .narejena pri mojstru ...in ne vem, če sem naredil z njo 5000km)... so se ustavili neki nemci na GSjih, ko so videli, da neki šravfam in mi ponudili pomoč... in so vun oke vrgli, ko sem izpod zica potegnil nadomestno zajlo in jo zamenjal v naslednjih nekaj minutah... malo manj kot čestitali so mi.... Vzrok za pretrganje zajle pa je bil preprost. Premalo mazan "bolcen" v ročki sklopke in je zajlo lomilo, namesto da bi se "bolcen" obračal v ročki. Dobro da ste me spomnili... danes grem podmazat... Res je, vukojebeina je zame zjeban asfalt, slab GSM signal, drag roaming in cash only poslovalnice. To je absolutno res. Moja vukojebina u resnici ni vukojebina. Al ipaq. V 25+ letih in 200 000km v lajfu s hidravlicno sklopko nisem nikoli ama nikoli mel nobenga problema. Nikoli nism delal nobene zajle pr nobenem mojstru, nikoli nism mel nepodmazanga bolcna v rocki. Nikoli mi ni nihce cestital kako hitro sm ob cesti popravil crknjen bajk. Kaj pocenm narobe, da se nikoli nisem imel nobenga problema? 70kkm je narjenih na najlosem taljanu, s kronicnimi tezavami slave cilindra. Plus, @Kmet2 si ti imel kdaj probleme s hidravlicno sklopko? Si ti u iranu pomislil, fak, moj LT pa nima zajle za sklopko? Zgodb o strganihn zajlah sm slisal precej. O iznenada crknjenih hidravlicnih pac ne. Prot zajli nimam nobenga argumenta. Moti me pravlicarjenje. Ker protiargumetntov za hidravlicno tud ni. mord sm zadevo pravkar jinxnil, mi bo za vikend ze scurila in bom u vukojebini furlanskih alp klical asistenco. 🤷🏼♂️ BMK. Gume je lih se za eno furo. gasa. DAMI34, MiNa, Mavti in 5 others 8
Zivnorc Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 @Kugelschreiber ...ena moja izkušnja: ... sicer z elektro bajkom... po hosti.. skalah...itd.. obedve hidravlični zavori z balance (nima sklopke...elektrobajk). ... zdrsnem čez eno gladko skalo, udarim z bajkom po skali direktno na hidravlično cevko od zadnje zavore. Bajk poberem, grem naprej (ker sem se praktično samo prevrnil na mestu pri 5 km/h...in čez 30 metrov hočem zabremzat, pa samo špricne iz cevke.. . Precvikal sem cevko, na bajku niti praskice. Če bi bila zajla, bi šel naprej brez da bi kaj porajtal...
DAMI34 Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 jaz sem tut včeri vidu zajca in sm se ustrašu. Pa lisica mi je laufala čez cesto. Medvedjega dreka nism vidu, sklopko sm stisku lih tak kot bi bla hidravljična al pa na zajlo. Eh...Kove, se ti opravičujem. ps. mel sem obe verziji sklopk, vozil obe, raj mam na zajlo, ni pa bistvene razlike. Nekako je pa verzija "na zajlo" bolj primerna vožnji izven asfalta, prav zaradi doziranja sklopke (ja na zajlo se lepop dozira), pa tudi zaradi možnih predelav, ko montiraš aftermarket ročico, ki premika/odvaja sklopko. Običajno ima ta ročica/vzvod tudi možnost regulacije in pride prav pri osebnih nastavitvah. Torej, da je sklopka pri Kove modelih na zajlo, jim štejem samo v plus. Vsekakor bi zgornje blebetanje vključno z mojim bolj sodilo v kako drugo temo. Kugelschreiber in Zivnorc 2
Kugelschreiber Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 28 minutes ago, DAMI34 said: Vsekakor bi zgornje blebetanje vključno z mojim bolj sodilo v kako drugo temo. V brtijo, lahko je tema zunaj. DAMI34, pik1 in MiNa 1 2
mladen Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 2 hours ago, Kugelschreiber said: Res je, vukojebeina je zame zjeban asfalt, slab GSM signal, drag roaming in cash only poslovalnice. To je absolutno res. Moja vukojebina u resnici ni vukojebina. Al ipaq. V 25+ letih in 200 000km v lajfu s hidravlicno sklopko nisem nikoli ama nikoli mel nobenga problema. Nikoli nism delal nobene zajle pr nobenem mojstru, nikoli nism mel nepodmazanga bolcna v rocki. Nikoli mi ni nihce cestital kako hitro sm ob cesti popravil crknjen bajk. Kaj pocenm narobe, da se nikoli nisem imel nobenga problema? 70kkm je narjenih na najlosem taljanu, s kronicnimi tezavami slave cilindra. Plus, @Kmet2 si ti imel kdaj probleme s hidravlicno sklopko? Si ti u iranu pomislil, fak, moj LT pa nima zajle za sklopko? Zgodb o strganihn zajlah sm slisal precej. O iznenada crknjenih hidravlicnih pac ne. Prot zajli nimam nobenga argumenta. Moti me pravlicarjenje. Ker protiargumetntov za hidravlicno tud ni. mord sm zadevo pravkar jinxnil, mi bo za vikend ze scurila in bom u vukojebini furlanskih alp klical asistenco. 🤷🏼♂️ BMK. Gume je lih se za eno furo. gasa. Hidravlične sklopke vozim od leta 2007. Meni osebno so bolj všeč za upravljanje motorja kot sklopke na zajlo ker so praviloma mehkejše in imajo boljši občutek. Težave z njimi pa so, tako kot so težave z zajlo. Najbolj boleča ki sem ji bil priča se je zgodila v Tuniziji na prijateljevem KTM 950. Brez rezervnih delov, ki jih tam ni bilo kje dobit nimaš kaj naredit. Utrgano zajlo bi sigurno nekako rešili. Dobro znana in dokumentirana je tudi težava z o-ringom na spodnjem cilindru pri KTMih LC4 / 690 ki so jo baje končno odpravili pred nekaj leti. Moja Husqvarna 701 spada med te modele in mi v enem letu in prevoženih 15kkm večino po domačih in oddaljenih terenih dela brez problema. Sam sem imel tudi že težave s hidravličnimi sklopkami v vsem tem času, vendar so se zgodile v bližini kjer taka napaka ne predstavlja velike težave. Dva najbolj aktualna ADV motorja v srednjem segmentu Tenere 700 in KTM 790/890 imata oba sklopko na zajlo, Tenere ima tudi zajlo za gas, KTM ima potenciometer. Zame je za tak tip motorja, s katerim bom potoval po terenu v oddaljenih deželah plus, da ima zajle, ni mi pa to odločilen dejavnik. 701 ima hidravlično sklopko in potenciometer za gas, pa se mi oboje zdi za upravljanje motorja super in si ne delam s tem težav in potujem naokrog. 800x ima za oboje zajlo, kar je zame plus. S tem izgubiš nekaj bombončkov pri sodobnih elektronskih pomagalih ki jih naprimer 701 ima in so mi zelo dobrodošle, vendar vseeno raje izberem zajle za ta tip motorja. Za ostale motorje s katerimi se vozim v okolici in pa tudi po Sloveniji pa raje izberem hidravlično sklopko brez pomisleka. Pa še nekaj glede popravil na terenu bi povedal. Vozniki motorjev ki se vozite samo po cesti morate vedet, da je na terenu bistveno več okvar kot na cesti. Motor je pod večjim stresom, zato se napake pokažejo veliko prej. Pride do padcev, kjer je treba marsikaj popravit da se lahko nadaljuje vožnjo. Nenazadnje pa redno flikamo gume, za kar potrebujemo komplet orodje za demontažo in ponovno pumpanje gume. Po cesti sem nekoč potoval. Devet let je trajalo to obdobje. Prepotovala sva v dvoje vse okoliške in tudi bolj oddaljene dežele. Nikoli nisem imel ene napake na nobenem motorju. Niti orodja nisem nosil s sabo. Na terenu pa popravljam vse mogoče. 3nity, pik1, hribuc in 6 others 7 2
MiNa Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 pred 5 urami, Kugelschreiber pravi: Zgodb o strganihn zajlah sm slisal precej. O iznenada crknjenih hidravlicnih pac ne. Vidiš js pa drugačne izkušnje. Potrgana zajla 2X kolega enkrat v Idriji. Rešili z navadno bicilkl zajlo. Znanec pred dnevi v MNE poslužil se je asistence. Hidravlika pred par leti v Paklenici Hungar na KTM problem olje ni ga bilo za dobit.. in še en junak na KTM pa malo več nazaj V MNE mu nisem nogel pomagat zajlo bi mu uredil... Tudi sam se na gibam k enostavnosto JBG sem pač OT. Kugelschreiber, Kmet2, skalar36 in 2 others 3 2
DESMODUE Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 pred 4 minutami, krucymucy pravi: 800 ima zajlo zato, ker je od KTM agregat. To predelavati je nepotreben strosek. Zakaj ima pa 690 hidravlicno in 790 zajlo je pa drugo. Pri 690 je zaradi same zasnove agregata smiselno uporabiti hidravlicno, ceprav je drazja izvedba. 790 ima pa zajlo zaradi drugega razloga. Cene. Ves kako je pri meni s to zajlo ali hidravliko? Vozil veliko motociklov s trdimi sklopkami,pa naj so bile na zajlo ali hidravlicne. In kar nekaj z odlicnimi mehkimi rocicami,tako na zajlo,kot hidravliko. Bolj gre pri tem za samo zasnovo sklopke,kot za izvedbo. Ker izhajam iz offroada,mi zaradi moznosti popravila ma terenu in pa sami povratni informaciji bolj pase zajla. Kolegu na 701 2 x spustil cilinder hidravlike,dokler ga ni nadomestil z oberon kitom,zajlo menjal samo 1x na wr450. Hidravlike ni uspel popraviti na poti,zajlo pa. Kmet2, krucymucy, Zivnorc in 1 other 3 1
krucymucy Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 (popravljeno) Vem. Jaz sem imel 4 mopede s hidravliko in 8 na zajlo. V bistvu mi je vseeno kaj je. Okvare pa nisem imel na nobenem. (edit: s sklopko nisem imel okvare) Popravljeno Julij 1. Popravil krucymucy Kugelschreiber, DAMI34 in Zivnorc 3
DAMI34 Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 pred 11 minutami, krucymucy pravi: 800 ima zajlo zato, ker je od KTM agregat. To predelavati je nepotreben strosek. Zakaj ima pa 690 hidravlicno in 790 zajlo je pa drugo. Pri 690 je zaradi same zasnove agregata smiselno uporabiti hidravlicno, ceprav je drazja izvedba. 790 ima pa zajlo zaradi drugega razloga. Cene. še vedno stojim za tem kar sem zapisal
krucymucy Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 Just now, DAMI34 said: še vedno stojim za tem kar sem zapisal Pokončno moraš vedno stati. Tudi če nimaš prav. Kugelschreiber in DAMI34 2
DESMODUE Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 pred 3 minutami, krucymucy pravi: Vem. Jaz sem imel 4 mopede s hidravliko in 8 na zajlo. V bistvu mi je vseeno kaj je. Okvare pa nisem imel na nobenem. (edit: s sklopko nisem imel okvare) Dobra sklopka je tista,ki dela,ni pretrda,daje dober povraten občutek in če je antihopping je to še dodaten plus. Kugelschreiber, Zivnorc in DAMI34 3
Kmet2 Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 pred 7 urami, Kugelschreiber pravi: Res je, vukojebeina je zame zjeban asfalt, slab GSM signal, drag roaming in cash only poslovalnice. To je absolutno res. Moja vukojebina u resnici ni vukojebina. Al ipaq. V 25+ letih in 200 000km v lajfu s hidravlicno sklopko nisem nikoli ama nikoli mel nobenga problema. Nikoli nism delal nobene zajle pr nobenem mojstru, nikoli nism mel nepodmazanga bolcna v rocki. Nikoli mi ni nihce cestital kako hitro sm ob cesti popravil crknjen bajk. Kaj pocenm narobe, da se nikoli nisem imel nobenga problema? 70kkm je narjenih na najlosem taljanu, s kronicnimi tezavami slave cilindra. Plus, @Kmet2 si ti imel kdaj probleme s hidravlicno sklopko? Si ti u iranu pomislil, fak, moj LT pa nima zajle za sklopko? Zgodb o strganihn zajlah sm slisal precej. O iznenada crknjenih hidravlicnih pac ne. Prot zajli nimam nobenga argumenta. Moti me pravlicarjenje. Ker protiargumetntov za hidravlicno tud ni. mord sm zadevo pravkar jinxnil, mi bo za vikend ze scurila in bom u vukojebini furlanskih alp klical asistenco. 🤷🏼♂️ BMK. Gume je lih se za eno furo. gasa. Večkrat s hidravliko, kot z zajlami.... Ktm 990 in 1190, dokler nisem menjal hidravličnega cilindra z Oberon skoz sranje... Nisem imel problema v Iranu, sem imel pa problem v Kirgizijstanu, sem moral skoz zračit in dolivat...jbg ni tam asistence, zato mi je bolj všeč zajla in preprost motor z čim manj elektronike. Tudi s slednjo z Ktm vedno neko sranje! Prav zato mi je Kove med drugim všeč, ker ni preveč naloudan z elektronskim sranjem. In ko se zdravstveno sestavim naredim krog z 800x, pač mi ni bilo dano letos, za menoj 3 operacije in čakam datum 4. Slednje sem povedal za enga papka, ki rabi vodiča in asistenco, da si ga švrkne na moje zdravje... DESMODUE, Zivnorc, krucymucy in 1 other 4
Kugelschreiber Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 14 minutes ago, Kmet2 said: Večkrat s hidravliko, kot z zajlami.... Ktm 990 in 1190, dokler nisem menjal hidravličnega cilindra z Oberon skoz sranje... Nisem imel problema v Iranu, sem imel pa problem v Kirgizijstanu, sem moral skoz zračit in dolivat...jbg ni tam asistence, zato mi je bolj všeč zajla in preprost motor z čim manj elektronike. Tudi s slednjo z Ktm vedno neko sranje! Prav zato mi je Kove med drugim všeč, ker ni preveč naloudan z elektronskim sranjem. In ko se zdravstveno sestavim naredim krog z 800x, pač mi ni bilo dano letos, za menoj 3 operacije in čakam datum 4. Slednje sem povedal za enga papka, ki rabi vodiča in asistenco, da si ga švrkne na moje zdravje... Sam se eno pitanje, KTM je neka stalnica teh problemov, se mi zdi, tud @MiNa je o oranžkotih pisal, a si mel na hidravlicno olje al na zavorno DOT4? Ce me spomin ne vara so oni trmarili z nekimi magura na hidravlicno olje? Vsi moji pocenčki so imeli (in imajo) dot4, in nikada problema. Honda je mela 20 let in 140k, aprilia jih ima 17 in 100k, kawi pr slabih 40 letih je izven konkurence, ampak sklopka dela str si, vem kako je. servise je treba sprot delat, ce ne ne bomo sto let. En je bil spomladi, drug bo jeseni… Dark, MiNa in Zivnorc 2 1
DESMODUE Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi: Sam se eno pitanje, KTM je neka stalnica teh problemov, se mi zdi, tud @MiNa je o oranžkotih pisal, a si mel na hidravlicno olje al na zavorno DOT4? Ce me spomin ne vara so oni trmarili z nekimi magura na hidravlicno olje? Vsi moji pocenčki so imeli (in imajo) dot4, in nikada problema. Honda je mela 20 let in 140k, aprilia jih ima 17 in 100k, kawi pr slabih 40 letih je izven konkurence, ampak sklopka dela str si, vem kako je. servise je treba sprot delat, ce ne ne bomo sto let. En je bil spomladi, drug bo jeseni… Verjetno te zanima če je imel hidravlično ali mineralno olje?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se