Skoči na vsebino

Sklopke, lamele, vzmeti...


batzajla

Priporočene objave

2 minutes ago, DESMODUE said:

Verjetno te zanima če je imel hidravlično ali mineralno olje?

Hm. Ma ne, mislim da ne. Ni fora sinteticno/mineralno. Ali je DOT zavorno, za reveze na poceni vozilih, ali hidravlicno/atf za KTM. Ce si nalil DOT, je znalo pojest tesnila. Pisem po spominu, ne bi stavil, nisem cisto preprican. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW in KTM uporablja za sklopko DOT5 pa še to ne vsi. To je problem, ker ga ne dobiš v vsaki "trafiki".

Imel R1150GS v 60kkm nobenih težav (s sklopko) sem pa imel drugače s to znamko motorjev kar nekaj jajcanja. Večino opisal na tem forumu.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še stari (zelo) "stroji" so brez elektronike ipd. Kakor jih je teoretično lažje popravljati, jih "potolče" utrujenost materiala. Tako, da jaz kakšne zmagovalne kombinacije ne vidim.

Pri KTM-u komplicira(mo)jo z oljem v sklopki. Brez težav dela tudi z ATF (ali kakršnim koli že oljem za avtomatike) ali otroškim oljem (če ni drugega) , rezervni O ring stane manj kot 1€ in zavzame izjemno malo prostora. Tako, da to ni nek hud problem, samo vedeti moraš in ne preveč komplicirati (sem dal skozi to "fazo" ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 7. 2024 ob 19:37, Kugelschreiber pravi:

Hm. Ma ne, mislim da ne. Ni fora sinteticno/mineralno. Ali je DOT zavorno, za reveze na poceni vozilih, ali hidravlicno/atf za KTM. Ce si nalil DOT, je znalo pojest tesnila. Pisem po spominu, ne bi stavil, nisem cisto preprican. 

Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih le 22k km pri drugem v treh 45k km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih 22K km, pri drugem v treh 45K km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti. Imel tudi na Hondah in drugih bajkih...hidravlične sklopke, pa nikoli nobenih problemov, pa v bolj daljni preteklosti, niti nisem menjal na dve leti. Dobijo se pa tudi ščitniki za cilindre sklopk, za zaščito pri "prevračanju"....ne vidim nobenega dodatnega ali večjega problema zaradi hidravličnega pogona sklopke....res pa, da v neki pozabljeni deželi laže rešiš problem z zajlo kot s hidravliko, če ta sploh nastane, ker ob primernem vzdrževanju je to mala možnost.

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 7. 2024 ob 19:41, MiNa pravi:

BMW in KTM uporablja za sklopko DOT5 pa še to ne vsi. To je problem, ker ga ne dobiš v vsaki "trafiki".

Imel R1150GS v 60kkm nobenih težav (s sklopko) sem pa imel drugače s to znamko motorjev kar nekaj jajcanja. Večino opisal na tem forumu.

ne dot 5 (na pokrovčku je celo opozorilo), ampak 4.0 ali 5.1 zavorno ,vsaj za SDGT. Drugi modeli majo pa lahko tudi drugače, ker mi je Miha kmal nalil hidravlično. Potem smo pa mal navodila prebrali :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!