Skoči na vsebino

Sklopke, lamele, vzmeti...


Priporočene objave

Objavljeno

na cbrki najbrž nima štenderja, pomoje da je to zarad olja, ko se segreje je bolj viskozno in neha tolči.

Objavljeno

na cbrki najbrž nima štenderja, pomoje da je to zarad olja, ko se segreje je bolj viskozno in neha tolči.

Ko se olje segreje, je manj viskozno (= bolj tekoče)...

D.

Objavljeno

Hehe ma sem si narobe razlagov tole besedno zvezo sam sm prov mislu :) bolj redko :) hvala

Objavljeno

hvala za vaše odgovore bili ste hitri...motor imam na zadnjem stojalu samo ko čistim in namaženm pogonsko verigo..drugače pa ne...lahko da je sklopka lahko da je menjalnik...bom menjal olje notr bom nalil motul 7100 10w40 čeprav glede menjalnika ko je v prostem teku ne bi reku da bi na trenutke tko tolkel sicer nisem neki strokovnjak...lahko da je tudi sklopka mal za ""naštelat"" a se je komu od vas to že kdaj dogajal? in kako ste odpravili? naj me to skrbi ali ne... :unsure:

Objavljeno

hvala za vaše odgovore bili ste hitri...motor imam na zadnjem stojalu samo ko čistim in namaženm pogonsko verigo..drugače pa ne...lahko da je sklopka lahko da je menjalnik...bom menjal olje notr bom nalil motul 7100 10w40 čeprav glede menjalnika ko je v prostem teku ne bi reku da bi na trenutke tko tolkel sicer nisem neki strokovnjak...lahko da je tudi sklopka mal za ""naštelat"" a se je komu od vas to že kdaj dogajal? in kako ste odpravili? naj me to skrbi ali ne... :unsure:

Če že imaš zadnje stojalo je bolje za gumo, da je motor vedno, ko ga parkiraš za daljši šas na stojalu tako, da je pnevmatika razbremenjena.Sklopko pa nimaš kaj dosti štelat vedno mora imeti ročica malo prostega hoda(na koncu ročice) ca 2 cm zračnosti to pa zato da se potisni ležaj nevrti in da se sklopka povsem sprosti sicer bi drsela - nikakor pa ne ropotala ti imaš sigurno nekaj drugega kar ti ropota.Sklopka je lahko glasna SAMO pri suhi izvedbi sklopke kot jo ima npr. Ducatti ali BMW (samo) R-modeli.

Objavljeno

ne vem ce ti ravno sklopka ropota...sam sem mel 954 in so pac ventili ropotali dokler se ne ogreje motor...nic drugega ni

Objavljeno

mogoče kdo ve če bi se v Slo. dalo kupiti ASV levers?

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

lep pozdav imam hondo cbr 954 malo me skrbi glede sklopke imam prevoženih 38k kilometrov vsakič ko vžgem mrzel motor imam sicer navado da stisnem sklopko.. (moč navade) no uglavnm in ko zalaufa spustim sklopko mi na trenutke sklopka tolče al kko bi temu rekel to traja dokler se motor ne segreje na dobrih 50 stopinj celzija....sicer imam namen v nekaj dneh zamenjat motorno olje...jst osebno si mislim da je pač zarad olja..oziroma bi bile lamele in šušte za zamenjat..kaj pa vaša mnenja izkušnje..? hvala v naprej za odgovore lp

olje sem zamenjal ampak ta stvar vedno bolj ropota na trenutke ne da se samo čuti tudi sliši se..isti zvok je tudi ko daš gas ta isti trenutek ko se obrati motrja povečajo je isto notr slišat...ko pa stisnem sklopko in dam glas tega ni slišat..zelo zanimivo..kot je že nekdo od vas omenil je nekej z menjalnikom le vprašanje kaj...(al je kak ležaj oz. je možno da je kak zobnik v menjalniku kakor koli poškodovan) lepo prosim za vaša mnenja... hvala

Objavljeno

olje sem zamenjal ampak ta stvar vedno bolj ropota na trenutke ne da se samo čuti tudi sliši se..isti zvok je tudi ko daš gas ta isti trenutek ko se obrati motrja povečajo je isto notr slišat...ko pa stisnem sklopko in dam glas tega ni slišat..zelo zanimivo..kot je že nekdo od vas omenil je nekej z menjalnikom le vprašanje kaj...(al je kak ležaj oz. je možno da je kak zobnik v menjalniku kakor koli poškodovan) lepo prosim za vaša mnenja... hvala

Najbolj da se oglasiš do kakšnega serviserja Hond ( Čarman al pa Elisa), ker CBR 954 so imele kar nekaj težav z menjalniki ( sploh kritična je 4.prestava), možno da je kaj v tej smeri. Upam sicer da ne :rolleyes: da ne boš mel stroškov.

Objavljeno

olje sem zamenjal ampak ta stvar vedno bolj ropota na trenutke ne da se samo čuti tudi sliši se..isti zvok je tudi ko daš gas ta isti trenutek ko se obrati motrja povečajo je isto notr slišat...ko pa stisnem sklopko in dam glas tega ni slišat..zelo zanimivo..kot je že nekdo od vas omenil je nekej z menjalnikom le vprašanje kaj...(al je kak ležaj oz. je možno da je kak zobnik v menjalniku kakor koli poškodovan) lepo prosim za vaša mnenja... hvala

jaz sem mel 954rr in problem je bil predvsem v zobnikih....pac kjer se uklapja se obrabi in pol ropota trese...in meni je celo metalo iz brzine....tako sem narocil menjalnik nov iz ebaya in zamenjal komplet menjalik.....te zobnike ki jih mam doma se zmer bi se dejansko dalo popravit samo ne za na pisto...za po cesti bi pa se dalo......kar se tice menjave menjalnika oz useh zobnikov je pa tko...podreti moras cel motor saj ima 954 zadnjo obeso upeto v motor....tako da mora use stran.....uprasanje koliko ti bodo racunali za delo.....jaz sem delal sam...pa so bla tesnila 100eur in menjalnik iz anglije 200eur....delal sem pa cel teden...ker je veliko dela....motor mora cel v kose....torej loti se sam pomoje bos najceneje prisel skoz....ce si usaj malo mehanicne zilice....jaz sem sel po po knjigi service manual....in ni bilo problema....

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo

Sem malo iskal, pa nisem našel nič uporabnega.

A je kje bolj podrobno opisano delovanja in prednosti te zadeve?

Povsod piše da jo ima, nikjer pa kaj pridobiš z njo...

lep pozdrav Jože

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Hola mojster,

striček Google neverjetno veliko ve, če ga le vprašaš... evo, sem ga jst vprašal zate:

link

link

link

itd

Objavljeno (popravljeno)

Živjo

Sem malo iskal, pa nisem našel nič uporabnega.

A je kje bolj podrobno opisano delovanja in prednosti te zadeve?

Povsod piše da jo ima, nikjer pa kaj pridobiš z njo...

lep pozdrav Jože

Ta prevod(drsna sklopka) sigurno ni pravilen saj tu gre za anti-hoping sklopko,kar bi po moji logiki pomenilo sklopka, ki preprečuje poskakovanje.Namreč sklopka ne zadrsi ampak poseben mehanizem nedovoli,da bi mašina prenaglo zavirala in bi posledično prišlo do poskakovanja zadka !

Na pisti je to ZELO uporabna zadeva ni poceni saj npr.dodatna vgradnja za BMW-eja K-aja stane naknadna vgradnja ca 1,5K €.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Povsod piše da jo ima, nikjer pa kaj pridobiš z njo...

lep pozdrav Jože

največja prednost je, da ti zadnje kolo ne blokira od zaviranja z mašino. meni je bila fajn za afnat, ampak se pa da z malo občutko tudi z navadno sklopko lepo kontrolirat.

Objavljeno

Povsod piše da jo ima, nikjer pa kaj pridobiš z njo...

Za te serijske pravijo, da ne delajo ravno najbolje. Moj SV naj bi imel nekaj na to temo (Suzuki back-torque limiting cluth), pa se še vedno zgodi, da zadnje kolo blokira ali poskoči, če prehitro spustim sklopko.

Ta prevod(drsna sklopka) sigurno ni pravilen saj tu gre za anti-hoping sklopko,kar bi po moji logiki pomenilo sklopka, ki preprečuje poskakovanje.Namreč sklopka ne zadrsi ampak poseben mehanizem nedovoli,da bi mašina prenaglo zavirala in bi posledično prišlo do poskakovanja zadka !

In kaj ta poseben mehanizem naredi? Potisno ploščo malo odmakne, tako da lahko sklopka zdrsne.

Na pisti je to ZELO uporabna zadeva ni poceni saj npr.dodatna vgradnja za BMW-eja K-aja stane naknadna vgradnja ca 1,5K €.

Za BMW je itak vse drago - morda mora tudi sklopka biti 'CAN-BUS'? :slap:

Za 'normalne' motorje pa se da kaj dobit že za 650€.

največja prednost je, da ti zadnje kolo ne blokira od zaviranja z mašino. meni je bila fajn za afnat, ampak se pa da z malo občutko tudi z navadno sklopko lepo kontrolirat.

Da se, je pa fajn, da se na dirkališču pred ovinkom ne rabiš ŠE s sklopko ukvarjat... ;)

D.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

(baje) zelo dobre aftermarket anti hoping sklopke dela Sigma Performance To je firma gospoda niela spaldinga-spaldersa ki je so komentator za motogp na eurosportu in je napisal knjigi moto gp technology 1&2

Objavljeno

Da se, je pa fajn, da se na dirkališču pred ovinkom ne rabiš ŠE s sklopko ukvarjat... ;)

D.

govorim za hobi rejserje. "profesionalci" brez zdrsne itak ne morejo živeti :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Malo sem razmišljal in me zanima kaj je dejansko prednost suhe skolpke? kako da suha sploh deluje itd.? Kdaj jo ponavadi namonterajo v kakšne namene.

Hvala za odzive :)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Malo sem razmišljal in me zanima kaj je dejansko prednost suhe skolpke? kako da suha sploh deluje itd.? Kdaj jo ponavadi namonterajo v kakšne namene.

Hvala za odzive :)

Malo neumno vprašaš ! nevem zakaj bi suha sklopka sploh imela prednost pri motorjih jo sigurno nima saj ima več kot 70% vseh motrjev mokro sklopko.Na suhi sklopki vstraja samo par proizvajalcev med njimi tudi Ducatti in BMW-Ri (boxserji) vsi ostali BMW-eji pa imajo mokro sklopko.Pri BMW-jih je še nekako vredu pri Dukatiju pa ščasoma postane zelo glasna dobesedno nagravžno ropota.Za suho sklopko zamenjat npr.pri BMW-eju moraš motor dobesedno razpolvit, dela sigurno za min.5 ur, mokro na vsakem motorju zamenjaš v ca 1-2 uri.:whistle:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Malo sem razmišljal in me zanima kaj je dejansko prednost suhe skolpke? kako da suha sploh deluje itd.? Kdaj jo ponavadi namonterajo v kakšne namene.

Hvala za odzive :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch

Objavljeno

Suho sklopko so Italijani uporabljali na tekmovalnih motociklih v 50.-60.letih.Po tem se je tudi ločeval cestni motor od tekmovalnega.Če maš suho sklopko "maš nekaj bolj".In na to foro iz "preteklosti"se vlečejo še danes naprej.Svojevrsten fetiš(za nekatere) je tudi zvok ,ki ga le ta proizvaja,koristi pa bolj malo.Tako nakako.LP.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Praktično vsi avtomobili uporabljajo suho sklopko, tako da (verjetno) ni nič narobe s tem principom...

D.

Objavljeno

Kar nekaj pišete nihče pa nepozna prednosti in slabosti o čemer je govor v tej temi! Pri avtih se sigurno nemore uporabljati mokra sklopka v motornem olju saj je mašina VEDNO ločena od menjalnika z suho sklopko ali wandletrjem pri avtomatski menjalnikih za prestavljanje (šaltanje) pa je v menjalniku več mokrih sklopk.Edina prednost suhe sklopke je v cenejši izvedbi in mogoče se hitreje lahko popravlja in po potrebi zamenja kompleten menjalnik npr.na dirki GP zaradi drugačnega prestavnega razmirja. :hmm: :hmm:

Objavljeno

jaz vidim največjo prednost suhih sklopk v tem, da vedno enako delajo, vroče ali mrzle in niso odvisne od tipa olja ter se ne lepijo ko so hladne kot to pogosto počnejo mokre sklopke.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!