Bremzer Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 jaz vidim največjo prednost suhih sklopk v tem, da vedno enako delajo, vroče ali mrzle in niso odvisne od tipa olja ter se ne lepijo ko so hladne kot to pogosto počnejo mokre sklopke. Mokra sklopka se NELEPI samo olje je hladno bolj gosto in zato se lamele nesprostijo.Zato je za sklopko vedno boljše majn vizkozno in manj kakovostno olje in to je to kar nekateri čutijo pri uporabi cenejših manj kvalitenih olj, to je spet tema o oljih in ne o sklopkah!!! special749 in exe`FZS 1 1
thumper Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Mokra sklopka se NELEPI samo olje je hladno bolj gosto in zato se lamele nesprostijo.Zato je za sklopko vedno boljše majn vizkozno in manj kakovostno olje in to je to kar nekateri čutijo pri uporabi cenejših manj kvalitenih olj, to je spet tema o oljih in ne o sklopkah!!! če bi se šlo o mokrih sklopkah je potem oboje skupaj saj mokra brez olja no go ... tako pa je tema o suhih ... prej si rekel , da je treba pri bmw-ju razdreti pol motorja za zamenjat suho sklopko .. ali ne bi bilo vseeno pri boxer-ju kakšno sklopko ima ker bi itak moral ločiti blok od menjalnika ker je montiran vzdolžno in ne prečno kot pri drugih motorjih ?
Jann Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 če bi se šlo o mokrih sklopkah je potem oboje skupaj saj mokra brez olja no go ... tako pa je tema o suhih ... prej si rekel , da je treba pri bmw-ju razdreti pol motorja za zamenjat suho sklopko .. ali ne bi bilo vseeno pri boxer-ju kakšno sklopko ima ker bi itak moral ločiti blok od menjalnika ker je montiran vzdolžno in ne prečno kot pri drugih motorjih ? Se strinjam... najbrž dolgotrajen poseg pri zamenjavi sklopke ni odvisen od tega ali je suha ali mokra, temveč od njene postavitve, ali pač? Me pa zanima naslednje. Menda ima guzzi tudi suho sklopko (nisem ziher), pa zgleda da R modeli BMWja tudi, a pri nobenem od njih ni slišati specifičnega zvoka, kot ga ima ducati. Zatorej sklepam, da morajo imeti ducatiji še neko specifiko poleg suhe sklopke, ki je odgovorna za tak zvok... ali kdo ve kako je s tem?
TBoxer Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Se strinjam... najbrž dolgotrajen poseg pri zamenjavi sklopke ni odvisen od tega ali je suha ali mokra, temveč od njene postavitve, ali pač? Me pa zanima naslednje. Menda ima guzzi tudi suho sklopko (nisem ziher), pa zgleda da R modeli BMWja tudi, a pri nobenem od njih ni slišati specifičnega zvoka, kot ga ima ducati. Zatorej sklepam, da morajo imeti ducatiji še neko specifiko poleg suhe sklopke, ki je odgovorna za tak zvok... ali kdo ve kako je s tem? Bmw in Guzzi imata veliko enolamelno sklopko, od Ducatija pa je mala in več lamelna in zaradi tega cinglja. Saj lamele verjetno tolčejo po košari?!? (Moje laično tolmačenje.) lp iom, She in Bremzer 3
iom Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Bmw in Guzzi imata veliko enolamelno sklopko, od Ducatija pa je mala in več lamelna in zaradi tega cinglja. Saj lamele verjetno tolčejo po košari?!? (Moje laično tolmačenje.) lp Tako je.Sklopka (suha)pri Ducatiju je razstavljiva in zvok prihaja iz "tolčenja" po košari oz. šalci.Eden od "užitkov" suhe sklopke je sam pogled na vrtečo se šalco in lamele med delovanjem-vrtenjem.
BIZIXXX Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Tako je.Sklopka (suha)pri Ducatiju je razstavljiva in zvok prihaja iz "tolčenja" po košari oz. šalci.Eden od "užitkov" suhe sklopke je sam pogled na vrtečo se šalco in lamele med delovanjem-vrtenjem. Takole nekako tilingerossi, iom, JP77 in 1 other 4
Cartman Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Pozdravljeni! Malo sem razmišljal in me zanima kaj je dejansko prednost suhe skolpke? kako da suha sploh deluje itd.? Kdaj jo ponavadi namonterajo v kakšne namene. Hvala za odzive prva prednost suhe sklopke je manjša izguba moči. Ker se mokra vrti v olju, to povzroča izgubo. Kawasaki je s kitom za predelavo na suho sklopko iz Ninje 7 za WSBK stisnil na kolo kar 5 konj več. tista leta so motorji dosegali 130-140 konj na kolesu, in je bil to občuten prirastek. Druga, manj opazna prednost je da se motorno olje ne maže s prahom ki nastaja ob brušenju lamel. To velja za suho sklopko kot jo imajo nekateri Ducatiji. Za nemške bokseje in Moto Guzzi, z vzdolžno postavljeno ročično gredjo je to najbrž najbol enostavna in preverjena rešitev. Hiba je uporaba v ekstremnih enduro razmerah. umazana voda ali puščavski pesek znata narest dost škode če prideta v prostor kjer je sklopka. . . . She in dive 2
TomazK Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 prva prednost suhe sklopke je manjša izguba moči. Ker se mokra vrti v olju, to povzroča izgubo. Kawasaki je s kitom za predelavo na suho sklopko iz Ninje 7 za WSBK stisnil na kolo kar 5 konj več. Tole pa ne vrjamem, da se za vrtenje sklopke v olju porabi 5 konjev . Impossible. Tisti kit je vključeval še kaj drugega kot samo suho sklopko. Kakšen auspuf mogoče . lp T iom in dive 1 1
simonsi Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Ker se mokra vrti v olju, to povzroča izgubo mokre sklopke pri 4t motorjih ne plavajo v olju, to samo pri 2t motorjih. mazane so prisilno z oljno pumpo, ki črpa olje v center sklopke ki se s pomočjo centrifugalni sile razprši po celi sklopki. izgube so zaradi olja oz. takega sistema mazanja pomojem skor neizmerljive.
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Na suhi sklopki vstraja samo par proizvajalcev med njimi tudi Ducatti Za BMW boxerje nisem vedel, da imajo suho sklopko. Ducati pa že nekaj let v "civilne motorje" ne vgrajuje suhih sklopk. Suhe so, kolikor vem, samo v najbolj hi-performance motociklih. Sicer ima moja Multistrada 1000 letnik 2004 suho sklopko in meni je okej. Malo bolj rožlja, malo več zdrži ... Pa verjetno bo dražja, ko bo za zamenjat ...
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 jaz vidim največjo prednost suhih sklopk v tem, da vedno enako delajo, vroče ali mrzle in niso odvisne od tipa olja ter se ne lepijo ko so hladne kot to pogosto počnejo mokre sklopke. Ja, pa to tudi. Je pa tečno, če imaš suho sklopko in te vsake tolk kje kdo vpraša "a je s tvojim motorjem vs v redu?" ...
Butnglavc Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 mokre sklopke pri 4t motorjih ne plavajo v olju, to samo pri 2t motorjih. mazane so prisilno z oljno pumpo, ki črpa olje v center sklopke ki se s pomočjo centrifugalni sile razprši po celi sklopki. izgube so zaradi olja oz. takega sistema mazanja pomojem skor neizmerljive. Pri mojem olje nalivam direktno na sklopko, pa tudi okence za preverjanje nivoja olja je čisto zraven, tako da ne vem, če tvoja trditev drži. lp A
danci1973 Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Pri mojem olje nalivam direktno na sklopko, pa tudi okence za preverjanje nivoja olja je čisto zraven, tako da ne vem, če tvoja trditev drži. Koliko olja je pri okencu, ko motor teče? Pri mojem ga ni... Olje takrat kroži po celotnem motorju in sklopka dejansko ne 'plava' v olju. D.
simonsi Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Pri mojem olje nalivam direktno na sklopko, pa tudi okence za preverjanje nivoja olja je čisto zraven, tako da ne vem, če tvoja trditev drži. lp A če bi sklopka plavala v olju, ali pa recimo glavna gred, bi nastalo toliko zračnih mehurčkev v olju, da bi konkretno padel oljni pritisk in količina olja za mazanje, kar bi v zelo kratkem času povzročilo hude okvare agregata.
Bremzer Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Ja, pa to tudi. Je pa tečno, če imaš suho sklopko in te vsake tolk kje kdo vpraša "a je s tvojim motorjem vs v redu?" ... Zdej mi je šele jasno zakaj svoj motor imenuješ ROPOTANC no "mal heca" zame pa je to zelo slaba stran suhe sklopke!! Pa še tole za poznavalce! veliko motorjev ima danes že SUHE karterje ali pa so karterji toliko nizko, da se sklopla v nobenem primeru nevrti v olju je pa podmazana kot je bilo že omenjeno !
Butnglavc Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Koliko olja je pri okencu, ko motor teče? Pri mojem ga ni... Olje takrat kroži po celotnem motorju in sklopka dejansko ne 'plava' v olju. D. Bo kar držalo,kar praviš, ampak ko motor stoji, se pa utaplja v njem:))) lp A
Bremzer Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Bo kar držalo,kar praviš, ampak ko motor stoji, se pa utaplja v njem:))) lp A UTAPLJA nikakor ne mogoče dotika !!!
Butnglavc Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 UTAPLJA nikakor ne mogoče dotika !!! No, ker si iz foha se pa ni treba obesit na vsak napisan stavek s smajliji. lp A Bremzer 1
Cartman Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Tole sem danes prebral. Sicer ni čisto v zvezi z suho sklopko, je pa lep primer kako hitro se zgubi ali dobi kilovat ali dva! "Le seul gain manifeste est donc une diminution des frottements, ce que permet une pompe racing par rapport à son homologue de série. Le moteur a ainsi moins d’énergie à fournir pour entraîner cette pompe, le gain pouvant être évalué entre 2 et 3 chevaux au maximum." na kratko: biaggijeva aprilia je bila opremljena z ne serijsko bencinsko črpalko. tlak bencina in injektorji so bili standard serijski. Stvar je četrt do pol kile lažja in porabi 2 do 3 konje manj od serijske. Številk o Kawasakijevi suhi sklopki si nism zmislil, ampak sem imel voden ogled bertokijevega dirkalnika za WSBK, tam sred devedesetih.
danci1973 Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Tole sem danes prebral. Sicer ni čisto v zvezi z suho sklopko, je pa lep primer kako hitro se zgubi ali dobi kilovat ali dva! "Le seul gain manifeste est donc une diminution des frottements, ce que permet une pompe racing par rapport à son homologue de série. Le moteur a ainsi moins d’énergie à fournir pour entraîner cette pompe, le gain pouvant être évalué entre 2 et 3 chevaux au maximum." na kratko: biaggijeva aprilia je bila opremljena z ne serijsko bencinsko črpalko. tlak bencina in injektorji so bili standard serijski. Stvar je četrt do pol kile lažja in porabi 2 do 3 konje manj od serijske. Tale se mi zdi malo 'bosa'. Visoko zmogljiva avtomobilska bencinska črpalka (255 l/uro pri 9 barih) porabi 17A pri 13,5V, kar je 230W. Serijska bencinska črpalka verjetno ne rabi takega pretoka, pa pritisk je verjetno tudi malo nižji (pri mojem mopedu je 3 bare). Kako bi pri tem prišparali 2-3 konje oz. 1,5 - 2.2 kW, mi ni čisto jasno... D.
Cartman Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Tale se mi zdi malo 'bosa'. Visoko zmogljiva avtomobilska bencinska črpalka (255 l/uro pri 9 barih) porabi 17A pri 13,5V, kar je 230W. Serijska bencinska črpalka verjetno ne rabi takega pretoka, pa pritisk je verjetno tudi malo nižji (pri mojem mopedu je 3 bare). Kako bi pri tem prišparali 2-3 konje oz. 1,5 - 2.2 kW, mi ni čisto jasno... D. Ti in tvoje suhoparne številka Priznam da ne vem, če ima RSV4 sam črpalko v rezervarju, al ima direktni vbrizg in ima zato še eno? Če sam bencin pumpa v rezervarju, sem nasedel novinarski raci.
Cartman Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 tale je za doplačilo! monsterogi 1
Spade Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Mene pa zanima kaj več o zdrsni sklopki. Bi mi kdo znal razložiti te stvari? Hvala LP
danci1973 Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Mene pa zanima kaj več o zdrsni sklopki. Bi mi kdo znal razložiti te stvari? Hvala LP Slipper Clutch – What Is It & How Does It Work D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se